abonnement Unibet Coolblue
pi_198690396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:12 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wanneer jij het lachwekkend vindt moet het wel kloppen.

Laat me raden, jij vindt de casting van de serie Bridgerton ook maar raar en onbegrijpelijk?
Nee, helaas. Het klopt voor geen meter. En die serie ken ik verder niet.
  donderdag 25 maart 2021 @ 20:46:57 #202
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198690645
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:36 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nee, helaas. Het klopt voor geen meter. En die serie ken ik verder niet.
Tuurlijk knul
pi_198695631
quote:
6s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee hoor dat is niet net zo erg. Niet als een bepaalde groep altijd ondervertegenwoordigd is bij bepaalde benoemingen. Dat heet affirmative action, beter bekend als positieve discriminatie. Discriminatie is niet altijd negatief. Bij toelatingen van studenten op universiteiten houden ze op die manier ook rekening met diversiteit.
Dat kan best jouw mening zijn. en natuurlijk is discriminatie niet altijd negatief (het is simpelweg onderscheid maken) en ook zeker niet iets wat ik zelf niet doe, maar ik vind positieve discriminatie gewoon walgelijk. Net als een quota om bijv. een aantal buitenlanders te moeten aannemen, vind ik ook dit belachelijk - het gaat immers om wie er de beste ergens in is, en als je dan zoiets als geslacht in het eisenpakket zet ligt de uiterste prioriteit dus niet meer bij bekwaamheid.

Dat wil niet zeggen dat ze er niks van bakt of gaat bakken, maar als geslacht prioriteit heeft boven vakbekwaamheid ben je niet 100% bezig met het zoeken van het beste bestuur voor het land..

Ik zie meer in het aanpakken van discriminatie als het toepassen van positieve discriminatie voor dit soort functies / werk, en anders wil ik wel een president met het syndroom van Down, die verdienen ook een kans namelijk. :')
pi_198695643
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:12 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wanneer jij het lachwekkend vindt moet het wel kloppen.

Laat me raden, jij vindt de casting van de serie Bridgerton ook maar raar en onbegrijpelijk?
Nooit van Bridgerton gehoord maar het feit dat er berhaupt een neger als James Bon wordt overwogen vind ik ook kansloos. Laten we dan gelijk Richard Gere maar casten als Shaft.
pi_198697136
Ik vind eigenlijk dat je best iemand met een donkere huidskleur de rol van James Bond kan laten vertolken. Uiteraard zou het wel weer getuigen van een norme dubbele standaard, maar dat even buiten beschouwing latende moet je met fictieve scenario's best een beetje creatief kunnen zijn.

En in de wetenschap dat Hollywood met de dag meer woke begint te worden, moet je er niet gek van staan te kijken als de volgende James Bond een zwarte moslim transgender man wordt met tieten n een baard. Of misschien maken ze de hele rol wel vrouwelijk om daarmee zich te verzetten tegen de vermeende patriarchale structuren die vrouwen zogenaamd verschrikkelijk onderdrukken :+. En de 'bond girl' wordt dan 'bond lover' want dat is een meer genderneutrale benadering die afrekent met de seksualisering van vrouwen in Bond films. Deze rol wordt dan vertolkt door een Latinx genderqueer persoon, uiteraard met they/them pronouns.

Zo hey, ik kan volgens mij direct in Hollywood beginnen als woke scriptschrijver :D :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 10:36:53 ]
pi_198698146
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:35 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je best iemand met een donkere huidskleur de rol van James Bond kan laten vertolken. Uiteraard zou het wel weer getuigen van een norme dubbele standaard, maar dat even buiten beschouwing latende moet je met fictieve scenario's best een beetje creatief kunnen zijn.
Welke dubbele standaard? Er zijn talloze voorbeelden te vinden van 'gekleurde' rollen die werden vertolkt door blanke acteurs.

Overigens kan mij dat persoonlijk geen ene reet schelen, zolang de film maar goed is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198698861
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke dubbele standaard? Er zijn talloze voorbeelden te vinden van 'gekleurde' rollen die werden vertolkt door blanke acteurs.

Overigens kan mij dat persoonlijk geen ene reet schelen, zolang de film maar goed is.
In het verleden gebeurde dat regelmatig. Dat werd ook wel gezien als 'whitewashing'. Afgaande op The Simpsons is schijnbaar een blanke acteur die een voice-over doet voor niet-blanke karakters in een animatiefilm tegenwoordig al te veel van het goede.

Het nieuwe streven is dan ook min of meer dat traditionele karakters uit een minderheidsgroep exclusief voor minderheden zijn, maar tegelijkertijd moeten andere rollen zo "divers" mogelijk worden gemaakt. Kortom, als ik een acteur was zou ik zowel een homo als een hetero-rol kunnen vertolken, maar een hetero acteur liever geen homo-rol.

Nu kan men zeker denken (zoals wel vaker) hiermee het moreel verlichte te doen. Maar je creert simpelweg een dubbele standaard.
pi_198701211
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat kan best jouw mening zijn. en natuurlijk is discriminatie niet altijd negatief (het is simpelweg onderscheid maken) en ook zeker niet iets wat ik zelf niet doe, maar ik vind positieve discriminatie gewoon walgelijk. Net als een quota om bijv. een aantal buitenlanders te moeten aannemen, vind ik ook dit belachelijk - het gaat immers om wie er de beste ergens in is, en als je dan zoiets als geslacht in het eisenpakket zet ligt de uiterste prioriteit dus niet meer bij bekwaamheid. Het zijn extra pluspunten zeg maar.

Dat wil niet zeggen dat ze er niks van bakt of gaat bakken, maar als geslacht prioriteit heeft boven vakbekwaamheid ben je niet 100% bezig met het zoeken van het beste bestuur voor het land..

Ik zie meer in het aanpakken van discriminatie als het toepassen van positieve discriminatie voor dit soort functies / werk, en anders wil ik wel een president met het syndroom van Down, die verdienen ook een kans namelijk. :')
Het probleem is hier niet dat er een gebrek is aan kandidaten die bekwaam zijn voor die functie (dat is natuurlijk altijd een eerste vereiste en Harris heeft die dan ook), wel dat er een gebrek is aan vertegenwoordiging van minderheden daarin. Zoals ik al eerder zei: geslacht en/of huidskleur kan ook juist een toevoeging zijn aan die bekwaamheid. Niks mis mee om daar rekening mee te houden bij de keuze van een kandidaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 26-03-2021 15:33:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:25:49 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198701221
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:40 schreef Dejannn het volgende:

[..]

In het verleden gebeurde dat regelmatig. Dat werd ook wel gezien als 'whitewashing'. Afgaande op The Simpsons is schijnbaar een blanke acteur die een voice-over doet voor niet-blanke karakters in een animatiefilm tegenwoordig al te veel van het goede.

Het nieuwe streven is dan ook min of meer dat traditionele karakters uit een minderheidsgroep exclusief voor minderheden zijn, maar tegelijkertijd moeten andere rollen zo "divers" mogelijk worden gemaakt. Kortom, als ik een acteur was zou ik zowel een homo als een hetero-rol kunnen vertolken, maar een hetero acteur liever geen homo-rol.

Nu kan men zeker denken (zoals wel vaker) hiermee het moreel verlichte te doen. Maar je creert simpelweg een dubbele standaard.
Maar je blijft moeilijk doen over een vrouwelijke vice president met een getinte huidskleur.

Nogmaals ze heeft jaren ervaring op politiek gebied! tig keer meer dan Orange man die je tot in den droevige liep te verdedigen, maar deze dame is volgens jou voorgetrokken vanwege haar huidskleur en omdat ze vrouw is!

En nogmaals hoe vind je het wat Powell nu doet nadat ze JOU en anderen van alles wijs heeft lopen maken!!
Kijk daar hoor ik je totaal niet over..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198701717
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar je blijft moeilijk doen over een vrouwelijke vice president met een getinte huidskleur.

Nogmaals ze heeft jaren ervaring op politiek gebied! tig keer meer dan Orange man die je tot in den droevige liep te verdedigen, maar deze dame is volgens jou voorgetrokken vanwege haar huidskleur en omdat ze vrouw is!

En nogmaals hoe vind je het wat Powell nu doet nadat ze JOU en anderen van alles wijs heeft lopen maken!!
Kijk daar hoor ik je totaal niet over..
Ehm, nee. Je haalt denk ik bepaalde users door de war. Dit viel mij eerder ook al op aangezien je mij blijft bestoken met de meest random en out of the blue vragen.

Ik heb nergens moeilijk gedaan over de huidskleur van Harris. Daarnaast ben ik geen fan van Trump en heb dus ook niet meegedaan aan bepaalde theorien die er waren na verkiezingen ;).
  vrijdag 26 maart 2021 @ 16:28:42 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198701992
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 16:06 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ehm, nee. Je haalt denk ik bepaalde users door de war. Dit viel mij eerder ook al op aangezien je mij blijft bestoken met de meest random en out of the blue vragen.

Ik heb nergens moeilijk gedaan over de huidskleur van Harris. Daarnaast ben ik geen fan van Trump en heb dus ook niet meegedaan aan bepaalde theorien die er waren na verkiezingen ;).
Excuus ik dacht dat ik nog met een andere discussie bezig was, haal 2 users elke keer door elkaar..
;(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198702029
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het probleem is hier niet dat er een gebrek is aan kandidaten die bekwaam zijn voor die functie (dat is natuurlijk altijd een eerste vereiste en Harris heeft die dan ook), wel dat er een gebrek is aan vertegenwoordiging van minderheden daarin. Zoals ik al eerder zei: geslacht en/of huidskleur kan ook juist een toevoeging zijn aan die bekwaamheid. Niks mis mee om daar rekening mee te houden bij de keuze van een kandidaat.
Vind ik wel, het is namelijk goed mogelijk dat er een bekwamer iemand is die niet gekozen wordt.

Ik vind het veel zinvoller om discriminatie tegen te gaan, dan positieve discriminatie toe te passen.
pi_198702483
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 16:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind ik wel, het is namelijk goed mogelijk dat er een bekwamer iemand is die niet gekozen wordt.

Ik vind het veel zinvoller om discriminatie tegen te gaan, dan positieve discriminatie toe te passen.
Nog bekwamer dan bekwaam? In de politiek? :D

Je moet je dan af gaan vragen wat je daarmee bereikt. In dit geval gaat het om een politieke functie waar je juist ook rekening moet houden met je achterban. Als het gevolg is dat je om die reden heel veel stemmen verliest helpt dat natuurlijk ook niet echt in het doel dat je voor ogen hebt. Om dezelfde reden is Pence gekozen vanwege zijn religieuze achterban. En waarom denk je dat Trump Ben Carson koos als Minister? Die was duidelijk al helemaal niet bekwaam.

Discriminatie moet je sws tegengaan natuurlijk maar positieve discriminatie dient wel degelijk een doel in het welzijn van de maatschappij zoals de Supreme Court dan ook heeft vastgesteld in hun uitspraken.

Deze nog maar eens posten voor geinteresseerden:



[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 26-03-2021 17:09:32 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198703050
Je maakt weer een boel aannames zie ik, die je vervolgens als feiten presenteert. Prima natuurlijk verder dat jij van mening bent van positieve discriminatie een bepaald doel dient, maar daar gaat niet iedereen het met je over eens worden denk ik ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 17:45:02 ]
  vrijdag 26 maart 2021 @ 19:13:15 #215
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198704194
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198704692
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 16:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind ik wel, het is namelijk goed mogelijk dat er een bekwamer iemand is die niet gekozen wordt.
De keuze voor een vicepresident is een politiek-strategische keuze. Doel is niet om de meest bekwame persoon te vinden, maar om de verkiezingen te winnen.
pi_198706046
quote:
Dit is oprecht triest eigenlijk.
pi_198721367
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 17:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nog bekwamer dan bekwaam? In de politiek? :D

Je moet je dan af gaan vragen wat je daarmee bereikt. In dit geval gaat het om een politieke functie waar je juist ook rekening moet houden met je achterban. Als het gevolg is dat je om die reden heel veel stemmen verliest helpt dat natuurlijk ook niet echt in het doel dat je voor ogen hebt. Om dezelfde reden is Pence gekozen vanwege zijn religieuze achterban. En waarom denk je dat Trump Ben Carson koos als Minister? Die was duidelijk al helemaal niet bekwaam.

Discriminatie moet je sws tegengaan natuurlijk maar positieve discriminatie dient wel degelijk een doel in het welzijn van de maatschappij zoals de Supreme Court dan ook heeft vastgesteld in hun uitspraken.

Deze nog maar eens posten voor geinteresseerden:

Dat mag je natuurlijk vinden, maar ik ben het daar absoluut niet mee eens. Positieve discriminatie zal vast een doel hebben, maar mensen traditionele discriminatie heeft dat net zo goed alleen ben jij het niet met dat doel eens.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De keuze voor een vicepresident is een politiek-strategische keuze. Doel is niet om de meest bekwame persoon te vinden, maar om de verkiezingen te winnen.
Dat snap ik, en ik zou liever zien dat het doel wel is om de meest bekwame persoon te vinden.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 20:14:49 #219
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198722146
quote:
De Sun en The New York Post. Nee nou worden we bang. Verstop de nucleaire codes! Zou Ivanka op pagina drie staan?
  zondag 28 maart 2021 @ 00:41:25 #220
323401 Kijkertje
met filter
pi_198726438
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat mag je natuurlijk vinden, maar ik ben het daar absoluut niet mee eens. Positieve discriminatie zal vast een doel hebben, maar mensen traditionele discriminatie heeft dat net zo goed alleen ben jij het niet met dat doel eens.
Het gaat er helemaal niet om of ik het er wel of niet mee eens ben. De ene discriminatie (de negatieve) is bij wet verboden, de andere (de positieve) niet. En heeft het effect dat ongelijkheid tussen de vertegenwoordiging van bevolkingsgroepen in de regering (al dan niet bewust) in stand wordt gehouden, het andere juist om iets aan die ongelijkheid te doen die al decennia de norm is. Of denk jij werkelijk dat al die blanke mannen die tot nu toe gekozen werden als VP overduidelijk de meest bekwame kandidaat van allemaal waren? :o Natuurlijk niet! Er spelen ook andere overwegingen mee zoals bv de voorkeur van de president zelf (wat zijn goed recht is, tenslotte moet hij er vier jaar mee samenwerken) en dus ook de achterban die zo'n VP aan zou kunnen trekken.

Het gaat dus niet alln om bekwaamheid (meerdere mensen zijn 'bekwaam') maar ook om geschiktheid. Er wordt bij het aannemen van personeel zo vaak rekening gehouden met dit soort eigenschappen en ik heb daar ook zelf mee te maken gehad. Past iemand naast zijn/haar ervaring/bekwaamheid ook in de groep en voegt hij/zij nog iets toe wat de andere kandidaten niet hebben en een aanvulling kan zijn in de al bestaande groep. Allemaal overwegingen (er zullen er in het geval van Harris vast nog wel meer zijn geweest) op grond waarvan je een keuze maakt.
quote:
Dat snap ik, en ik zou liever zien dat het doel wel is om de meest bekwame persoon te vinden.
Er is niet n het meest bekwaam. Waar bestaat die 'bekwaamheid' volgens jou dan precies uit die nu zou ontbreken? Het is meer dat er een heleboel bekwame mensen beschikbaar zijn waarvan er een aantal eigenschappen hebben die qua vertegenwoordiging van minderheidsgroepen een toevoeging zijn. En naast Harris waren er van de oorspronkelijke 13 kandidaten uiteindelijk ng twee andere kandidaten die k 'bekwaam' waren -> Susan Rice en Karen Bass.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 28-03-2021 05:44:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198728816
quote:
6s.gif Op zondag 28 maart 2021 00:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het gaat er helemaal niet om of ik het er wel of niet mee eens ben. De ene discriminatie (de negatieve) is bij wet verboden, de andere (de positieve) niet.
Daar zeg je wat. Positieve discvriminatie zou oook verboden moeten worden dan.

quote:
En heeft het effect dat ongelijkheid tussen de vertegenwoordiging van bevolkingsgroepen in de regering (al dan niet bewust) in stand wordt gehouden, het andere juist om iets aan die ongelijkheid te doen die al decennia de norm is. Of denk jij werkelijk dat al die blanke mannen die tot nu toe gekozen werden als VP overduidelijk de meest bekwame kandidaat van allemaal waren? :o Natuurlijk niet![/quuote]

Vast niet,.maar ik vind dat niet iets wat opgelost dient te worden met het systematisch voortrekken van minderheden puur om multicultureelheid te waarborgen.

[quote]Het gaat dus niet alln om bekwaamheid (meerdere mensen zijn 'bekwaam') maar ook om geschiktheid.
Inderdaad, en ik zie liever de meest bekwame persoon dan degene waar je het meeste zieltjes mee wint.
pi_198728884
quote:
6s.gif Op zondag 28 maart 2021 00:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het gaat er helemaal niet om of ik het er wel of niet mee eens ben. De ene discriminatie (de negatieve) is bij wet verboden, de andere (de positieve) niet. En heeft het effect dat ongelijkheid tussen de vertegenwoordiging van bevolkingsgroepen in de regering (al dan niet bewust) in stand wordt gehouden, het andere juist om iets aan die ongelijkheid te doen die al decennia de norm is. Of denk jij werkelijk dat al die blanke mannen die tot nu toe gekozen werden als VP overduidelijk de meest bekwame kandidaat van allemaal waren? :o Natuurlijk niet! Er spelen ook andere overwegingen mee zoals bv de voorkeur van de president zelf (wat zijn goed recht is, tenslotte moet hij er vier jaar mee samenwerken) en dus ook de achterban die zo'n VP aan zou kunnen trekken.

Het gaat dus niet alln om bekwaamheid (meerdere mensen zijn 'bekwaam') maar ook om geschiktheid. Er wordt bij het aannemen van personeel zo vaak rekening gehouden met dit soort eigenschappen en ik heb daar ook zelf mee te maken gehad. Past iemand naast zijn/haar ervaring/bekwaamheid ook in de groep en voegt hij/zij nog iets toe wat de andere kandidaten niet hebben en een aanvulling kan zijn in de al bestaande groep. Allemaal overwegingen (er zullen er in het geval van Harris vast nog wel meer zijn geweest) op grond waarvan je een keuze maakt.
[..]

Er is niet n het meest bekwaam. Waar bestaat die 'bekwaamheid' volgens jou dan precies uit die nu zou ontbreken? Het is meer dat er een heleboel bekwame mensen beschikbaar zijn waarvan er een aantal eigenschappen hebben die qua vertegenwoordiging van minderheidsgroepen een toevoeging zijn. En naast Harris waren er van de oorspronkelijke 13 kandidaten uiteindelijk ng twee andere kandidaten die k 'bekwaam' waren -> Susan Rice en Karen Bass.
Niet om het 1 of ander maar 'de wet' maakt geen onderscheid tussen postieve of negatieve discriminatie. Dat doet het OM en het volk zelf door het niet aanhangig te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2021 10:54:46 ]
  zondag 28 maart 2021 @ 14:42:57 #223
323401 Kijkertje
met filter
pi_198732781
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Niet om het 1 of ander maar 'de wet' maakt geen onderscheid tussen postieve of negatieve discriminatie. Dat doet het OM en het volk zelf door het niet aanhangig te maken.
Dit soort zaken zijn zo vaak aanhangig gemaakt en keer op keer besloot de Supreme Court dat de betreffende (positieve) discriminatie toegestaan is zolang het ten goede komt aan het algemene welzijn van de maatschappij.

Overigens is de negatieve discriminatie soms ook toegestaan in zaken waar bedrijven aantoonbaar grote schade ondervinden van het aannemen van bepaalde personen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 28-03-2021 15:27:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 29 maart 2021 @ 11:08:00 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198747772
quote:
Nja het is ook een man op leeftijd.
Liever dat hij iets vergeet dan dat ie bijna een burgeroorlog start omdat hij het niet eens is met de keuze van zijn eigen burgers ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198759535
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nja het is ook een man op leeftijd.
Liever dat hij iets vergeet dan dat ie bijna een burgeroorlog start omdat hij het niet eens is met de keuze van zijn eigen burgers ;)
Zo schokkend vind ik het ook niet, "excruciating" al helemaal niet. Maarja, The Sun h? ;)

En kijk wie het post, z uitgesproken anti-MSM zijn en dan pronken met een filmpje van The Sun. :')

Classic @controlaltdelete weer hoor. :D
pi_198759780
Dat filmpje is wel degelijk zorgwekkend, niet weten waar je over praat midden in een antwoord en blijkbaar zijn de journalisten voorgeselecteerd want hij las letterlijk de naam op van de journalist die de volgende vraag mocht stellen.

Ik wil liever niet dat Harris president word, maar het zou beter voor Biden zijn als zij het stokje overneemt.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 08:28:41 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198760241
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 01:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Zo schokkend vind ik het ook niet, "excruciating" al helemaal niet. Maarja, The Sun h? ;)

En kijk wie het post, z uitgesproken anti-MSM zijn en dan pronken met een filmpje van The Sun. :')

Classic @:controlaltdelete weer hoor. :D
Grappig wel ja dat de gene die zo uitgesproken tegen de MSM zijn ook de gene die het meeste er naar kijken.
Maar de SUN is niet veel anders als de story of priv wat we hier in Nederland kennen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198771548
Zo getalenteerd en dan blijft er niets anders over dan co-host worden van een Fox News bagger show :')

twitter


[ Bericht 100% gewijzigd door Kijkertje op 30-03-2021 22:18:58 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198774075
Dat staat er niet helemaal, je verdraait de tweet nu een beetje ;).

Trouwens, wie is Yashar Ali berhaupt?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2021 23:18:56 ]
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 14:35:31 #230
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198779488
Maar goed, met alle gespeelde ophef over Biden's gezondheidstoestand is het inmiddels wel zo dat Biden een covid plan heeft doorgevoerd, een budgetplan heeft doorgevoerd inclusief stimulis en een 2 triljoen infrastructuur plan op tafel heeft gelegd. En dat alles binnen 3 maanden.

Allemaal zaken die Trump 4 jaar lang beloofde en nooit leverde.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:57:04 #231
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198780530
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, met alle gespeelde ophef over Biden's gezondheidstoestand is het inmiddels wel zo dat Biden een covid plan heeft doorgevoerd, een budgetplan heeft doorgevoerd inclusief stimulis en een 2 triljoen infrastructuur plan op tafel heeft gelegd. En dat alles binnen 3 maanden.

Allemaal zaken die Trump 4 jaar lang beloofde en nooit leverde.
Het is veel belangrijker om te benadrukken dat Biden al oud is, stottert en soms wel eens wat vergeet. En alle republikeinse poesies zijn helemaal teleurgesteld dat ze niet regelmatig betast worden natuurlijk.

Briljant dat zijn plaatsvervanger in de ogen van conservatieve engnekken zo ongeveer Lamia zelf is. Het is te hopen voor de conservatieven dat die vergeetachtige, demente, stotterende oude man nog een poosje gezond blijft. Mocht hem wat overkomen dan moet de eindtijd toch nabij zijn!
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:14:11 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198780798
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, met alle gespeelde ophef over Biden's gezondheidstoestand is het inmiddels wel zo dat Biden een covid plan heeft doorgevoerd, een budgetplan heeft doorgevoerd inclusief stimulis en een 2 triljoen infrastructuur plan op tafel heeft gelegd. En dat alles binnen 3 maanden.

Allemaal zaken die Trump 4 jaar lang beloofde en nooit leverde.
Orange man had 4 jaar geleden al een Covid-19 plan :o
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198781242
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:57 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het is veel belangrijker om te benadrukken dat Biden al oud is, stottert en soms wel eens wat vergeet. En alle republikeinse poesies zijn helemaal teleurgesteld dat ze niet regelmatig betast worden natuurlijk.

Briljant dat zijn plaatsvervanger in de ogen van conservatieve engnekken zo ongeveer Lamia zelf is. Het is te hopen voor de conservatieven dat die vergeetachtige, demente, stotterende oude man nog een poosje gezond blijft. Mocht hem wat overkomen dan moet de eindtijd toch nabij zijn!
Het is natuurlijk de bedoeling is dat het eerste tactisch genegeerd wordt, maar helaas, het valt mensen op dus het wordt benoemd. Vervelend h? Trouwens, vanwaar 'conservatieve engnekken' en niet gewoon 'conservatievelingen' of 'Republikeinen'?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2021 16:41:29 ]
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:59:44 #234
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198782289
quote:
11s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:40 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het is natuurlijk de bedoeling is dat het eerste tactisch genegeerd wordt, maar helaas, het valt mensen op dus het wordt benoemd. Vervelend h? Trouwens, vanwaar 'conservatieve engnekken' en niet gewoon 'conservatievelingen' of 'Republikeinen'?
Je mag erover schrijven tot je een ons weegt. Dat boeit niemand. Zolang je het verschil in daadkracht tussen de regering Biden ten opzichte van de regering Trump niet ziet ben je vooral blind voor wat echt belangrijk is. Corona verdrijven, de infrastructuur structureel verbeteren, goede gezondheidszorg voor iedereen, de armen ondersteunen, zo vreselijk dat Biden beleid! Vind je ook niet?

Er zijn ook gewoon republikeinen, rechts-midden en hooguit gematigd christelijk zeg maar, die zullen best begrijpen dat de wereld niet gaat vergaan mocht Kamala Harris president worden. Hooguit nog wat meer verschrikkingen als een minimumloon waar iemand echt van kan leven, een beetje echte belasting voor multi-miljardairs en een onsje minder defensie. Vreselijk socialistisch volgens jou wellicht, objectief bezien is dat gewoon nog steeds vooral hooguit links-midden.

Conservatieve engnekken zijn de trumpanzees, de tea party en de andere extreemrechtse nationalisten. Daar zijn er helaas ook best veel van tegenwoordig.
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 18:21:25 #235
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198782572
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Orange man had 4 jaar geleden al een Covid-19 plan :o
Nee, over 2 weken ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 maart 2021 @ 19:28:17 #236
426493 crew  PippenScottie
pi_198783649
Is er eindelijk een politicus in Washington die beschuldigd wordt van seks met minderjarigen, is het hier stil.

Rare jongens, die BNW’ers
pi_198788771
quote:
11s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:40 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het is natuurlijk de bedoeling is dat het eerste tactisch genegeerd wordt, maar helaas, het valt mensen op dus het wordt benoemd. Vervelend h? Trouwens, vanwaar 'conservatieve engnekken' en niet gewoon 'conservatievelingen' of 'Republikeinen'?
Misschien is het de bedoeling dat er naar politiek beleid gekeken wordt, iets waar zijn voorganger jammerlijk in faalde.

Kun je iets opnoemen wat Biden heeft bewerkstelligd dat in jouw ogen echt een desastreus effect heeft of gaat hebben op het land? Dan bedoel ik niveau'tje corona wegwuiven a la Trompie.
pi_198789696
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:28 schreef PippenScottie het volgende:
Is er eindelijk een politicus in Washington die beschuldigd wordt van seks met minderjarigen, is het hier stil.

Rare jongens, die BNW’ers
PizzaGaetz is niet van de goede partij en ekte Gristenen kun je er niet van beschuldigen Satanistsche adrenochrome drinkende pedofielen te zijn natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198790460
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 04:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Misschien is het de bedoeling dat er naar politiek beleid gekeken wordt, iets waar zijn voorganger jammerlijk in faalde.

Kun je iets opnoemen wat Biden heeft bewerkstelligd dat in jouw ogen echt een desastreus effect heeft of gaat hebben op het land? Dan bedoel ik niveau'tje corona wegwuiven a la Trompie.
Tot de uitbraak van Covid deed Trump het nochtans prima. En heb ik berhaupt ergens gesteld dat Biden een desastreus effect heeft op het land? Nee, dat heb ik niet, dus die vraag gaat eigenlijk niet op.

Al durf ik trouwens wel te stellen dat alle ideen omtrent 'racial equity', het weer toestaan van critical race theory in het onderwijs, het toejuichen van eindeloze influx van migranten en het toelaten van mannen die meedoen aan vrouwensporten, geen al te positieve uitwerking op het land gaan hebben ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2021 09:46:40 ]
  donderdag 1 april 2021 @ 10:37:35 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198791221
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:35 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je best iemand met een donkere huidskleur de rol van James Bond kan laten vertolken. Uiteraard zou het wel weer getuigen van een norme dubbele standaard, maar dat even buiten beschouwing latende moet je met fictieve scenario's best een beetje creatief kunnen zijn.

En in de wetenschap dat Hollywood met de dag meer woke begint te worden, moet je er niet gek van staan te kijken als de volgende James Bond een zwarte moslim transgender man wordt met tieten n een baard. Of misschien maken ze de hele rol wel vrouwelijk om daarmee zich te verzetten tegen de vermeende patriarchale structuren die vrouwen zogenaamd verschrikkelijk onderdrukken :+. En de 'bond girl' wordt dan 'bond lover' want dat is een meer genderneutrale benadering die afrekent met de seksualisering van vrouwen in Bond films. Deze rol wordt dan vertolkt door een Latinx genderqueer persoon, uiteraard met they/them pronouns.

Zo hey, ik kan volgens mij direct in Hollywood beginnen als woke scriptschrijver :D :7
Idris Alba lijkt mij een fantastische James Bond. Stijl, klasse, Brits accent, goede leeftijd enz.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198791240
quote:
81s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:48 schreef Kijkertje het volgende:
Zo getalenteerd en dan blijft er niets anders over dan co-host worden van een Fox News bagger show :')

[ twitter ]
Ik zou er voor tekenen. Het brengt financieel een mooi spaarpotje mee voor met het oog op eventueel een andere positie. En ze kan getalenteerd zijn maar ze kiest er bewust voor.
  donderdag 1 april 2021 @ 10:39:47 #242
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198791255
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:28 schreef PippenScottie het volgende:
Is er eindelijk een politicus in Washington die beschuldigd wordt van seks met minderjarigen, is het hier stil.

Rare jongens, die BNW’ers
Dit dus. Het zegt enorm veel over dit soort lui, waarbij het ze niet opvalt dat zij juist onderdeel van het complot zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198791293
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:28 schreef PippenScottie het volgende:
Is er eindelijk een politicus in Washington die beschuldigd wordt van seks met minderjarigen, is het hier stil.

Rare jongens, die BNW’ers
zoals al eens genoemd. Mensen die willekeurige anderen out of the blue ergens van beschuldigen hebben meestal zelf net datgeen te verbergen.

De vereniging Martijn is erg blij met deze BNWers.
pi_198791719
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 10:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik zou er voor tekenen. Het brengt financieel een mooi spaarpotje mee voor met het oog op eventueel een andere positie. En ze kan getalenteerd zijn maar ze kiest er bewust voor.
Dit inderdaad. Volgens mij verdienen sommige presentatoren bij FoxNews echt miljoenen. Alleen Kijkertje schildert die tweet af alsof dit min of meer haar laatste optie was en ze niets beters kon krijgen. En ook dat het een "bagger show" is, is meer de mening van Kijkertje zelf, waarvan ik overigens durf te wedden dat zij die show nog nooit heeft gezien maar dit puur stelt vanwege een diepe afkeer richting alles wat FoxNews betreft.

Ik denk eigenlijk dat dit een prima baan is voor haar, vooral ook wetende dat zij bij menig bedrijf geen kans meer zou maken. Zodra dat bekend zou worden, wordt er geheid direct opgeroepen tot het cancellen van dat bedrijf in kwestie. Als ik mij niet vergis waren er zelfs al oproepen tot het cancellen van Kayleigh haar diploma's die ze bij allerlei prestigieuze universiteiten heeft behaald. Zo gaat dat tegenwoordig als je conservatief bent in de VS. Go woke, or go broke ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 10:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Idris Alba lijkt mij een fantastische James Bond. Stijl, klasse, Brits accent, goede leeftijd enz.
Even moeten Googelen, maar die kerel heeft daar zeker de looks voor ja. Dat zou prima passen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2021 11:15:56 ]
  Moderator donderdag 1 april 2021 @ 11:32:17 #245
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198791987
quote:
7s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Volgens mij verdienen sommige presentatoren bij FoxNews echt miljoenen. Alleen Kijkertje schildert die tweet af alsof dit min of meer haar laatste optie was en ze niets beters kon krijgen. En ook dat het een "bagger show" is, is meer de mening van Kijkertje zelf, waarvan ik overigens durf te wedden dat zij die show nog nooit heeft gezien maar dit puur stelt vanwege een diepe afkeer richting alles wat FoxNews betreft.

Ik denk eigenlijk dat dit een prima baan is voor haar, vooral ook wetende dat zij bij menig bedrijf geen kans meer zou maken. Zodra dat bekend zou worden, wordt er geheid direct opgeroepen tot het cancellen van dat bedrijf in kwestie. Als ik mij niet vergis waren er zelfs al oproepen tot het cancellen van Kayleigh haar diploma's die ze bij allerlei prestigieuze universiteiten heeft behaald. Zo gaat dat tegenwoordig als je conservatief bent in de VS. Go woke, or go broke ;)
[..]

Even moeten Googelen, maar die kerel heeft daar zeker de looks voor ja. Dat zou prima passen.
Carlson pakt 6 miljoen per jaar voor zijn niet-woke doen bij FOX. Klinkt niet als broke gaan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198792124
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Carlson pakt 6 miljoen per jaar voor zijn niet-woke doen bij FOX. Klinkt niet als broke gaan.
Dat benadrukte ik dus inderdaad ook al, bij FoxNews valt goed te verdienen. Maar je hebt een klein vijvertje om uit te vissen, want veel bedrijven omarmen nu eenmaal zeer progressieve idealen. Dat was meer mijn punt ;).
  donderdag 1 april 2021 @ 11:39:20 #247
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198792134
quote:
7s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Volgens mij verdienen sommige presentatoren bij FoxNews echt miljoenen. Alleen Kijkertje schildert die tweet af alsof dit min of meer haar laatste optie was en ze niets beters kon krijgen. En ook dat het een "bagger show" is, is meer de mening van Kijkertje zelf, waarvan ik overigens durf te wedden dat zij die show nog nooit heeft gezien maar dit puur stelt vanwege een diepe afkeer richting alles wat FoxNews betreft.

Ik denk eigenlijk dat dit een prima baan is voor haar, vooral ook wetende dat zij bij menig bedrijf geen kans meer zou maken. Zodra dat bekend zou worden, wordt er geheid direct opgeroepen tot het cancellen van dat bedrijf in kwestie. Als ik mij niet vergis waren er zelfs al oproepen tot het cancellen van Kayleigh haar diploma's die ze bij allerlei prestigieuze universiteiten heeft behaald. Zo gaat dat tegenwoordig als je conservatief bent in de VS. Go woke, or go broke ;)

Tuurlijk knul, conservatieven zijn de nieuwe allochtonen. Blanke mannen zijn de nieuwe verschoppelingen. Heel vreselijk. Ik zou een hulpgroep met bijbehorende telefoonlijn oprichten. 0800-4623557 lijkt mij wel wat.
pi_198792260
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Tuurlijk knul, conservatieven zijn de nieuwe allochtonen. Blanke mannen zijn de nieuwe verschoppelingen. Heel vreselijk. Ik zou een hulpgroep met bijbehorende telefoonlijn oprichten. 0800-4623557 lijkt mij wel wat.
Blanke mannen? We hebben het hier over Kayleigh McEnany. Ik denk trouwens dat de oprichting van een hulplijn met een Nederlands servicenummer niet veel zal gaan helpen ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2021 11:45:18 ]
  donderdag 1 april 2021 @ 11:48:18 #249
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198792355
quote:
11s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Blanke mannen? We hebben het hier over Kayleigh McEnany. Ik denk trouwens dat de oprichting van hulplijn met een Nederlands servicenummer niet veel zal gaan helpen ;).
Wanneer blanke conservatieve dames het al zo moeilijk hebben om nog miljoenen binnen te harken, hoe moeilijk moet het dan wel niet zijn voor blanke conservatieve heren? Ik denk dat er onmetelijk lijden te vinden is onder blank conservatief Amerika.

Dat nummer is universeel, je hoeft alleen de area-code aan te passen. 0800-incells hier, 800-incells in de VS, 0300-incells in het VK. Daar is over nagedacht!
pi_198792414
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:48 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wanneer blanke conservatieve dames het al zo moeilijk hebben om nog miljoenen binnen te harken, hoe moeilijk moet het dan wel niet zijn voor blanke conservatieve heren? Ik denk dat er onmetelijk lijden te vinden is onder blank conservatief Amerika.
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:48 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat nummer is universeel, je hoeft alleen de area-code aan te passen. 0800-incells hier, 800-incells in de VS, 0300-incells in het VK. Daar is over nagedacht!
Incells?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')