abonnement Unibet Coolblue
pi_198480964
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Met deze wind is buienradar onbetrouwbaar. Toen ik net voor mijn fietstochtje (met stralend blauwe lucht) keek zou het hozen. Half uur later zou het droog zijn, toen kletste de bui wel op mijn kop.

Maar ik had wel meer dan een elektriciteitskastje om achter te schuilen ;(
Hopelijk ben je nu weer opgewarmd.

Hoe was je dag gisteren trouwens?
Ik ben nu weer redelijk warm :) zometeen nog even een grote pot thee zetten en dan komt het helemaal goed.

Gek genoeg is het ook wel een heel goed gevoel dat ik dit heb volgehouden. Pre-corona deed ik mee aan survivalruns en dan was je ook altijd aan het strijden tegen de elementen: dat kan ik dus nu nog steeds *G*

Gisteren was best een goeie dag. Ik had 's ochtends een wandelafspraak met een vriendin, waarbij we een stukje route pal over de grens met Duitsland hadden en een boel mooie velden en bossen hebben gezien O+ en ze was jarig geweest, haar moeder had cake gebracht, dus we hadden onderweg een stukje cake :9~
's Avonds kwam B, ik was nogal zenuwachtig, maar het kwam goed. We hebben het gezellig gehad en met elkaar kunnen lachen :)
pi_198480965
Oke, ik moet iets bekennen.

Banaan in je broodje shoarma is lekker. Would eat again. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198480972
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Opmaak is niet mijn hobby :+

[ afbeelding ]
Ziet er heerlijk uit!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198480980
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:41 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik moet iets bekennen.

Banaan in je broodje shoarma is lekker. Would eat again. :{
Oh nee :o
pi_198480996
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:41 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik moet iets bekennen.

Banaan in je broodje shoarma is lekker. Would eat again. :{
Serieus _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 13 maart 2021 @ 18:44:00 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198481003
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:41 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik moet iets bekennen.

Banaan in je broodje shoarma is lekker. Would eat again. :{
* derLudolf bouwt een brandstapel
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198481006
Klinkt idd als een goede dag tele6 O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198481014
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben nu weer redelijk warm :) zometeen nog even een grote pot thee zetten en dan komt het helemaal goed.

Gek genoeg is het ook wel een heel goed gevoel dat ik dit heb volgehouden. Pre-corona deed ik mee aan survivalruns en dan was je ook altijd aan het strijden tegen de elementen: dat kan ik dus nu nog steeds *G*

Gisteren was best een goeie dag. Ik had 's ochtends een wandelafspraak met een vriendin, waarbij we een stukje route pal over de grens met Duitsland hadden en een boel mooie velden en bossen hebben gezien O+ en ze was jarig geweest, haar moeder had cake gebracht, dus we hadden onderweg een stukje cake :9~
's Avonds kwam B, ik was nogal zenuwachtig, maar het kwam goed. We hebben het gezellig gehad en met elkaar kunnen lachen :)
^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198481024
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh nee :o
Ja, echt. :')

F. is ook om.
Ik vind het maar ingewikkeld maar het zoete/zachte voegt wel echt iets toe in het broodje. We hadden zelfs wat banaan te kort want ik had maar halve banaan in plakjes gesneden (en de rest al opgevreten. :7 ) omdat ik dacht 'kan nooit lekker zijn joe'. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198481105
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:41 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik moet iets bekennen.

Banaan in je broodje shoarma is lekker. Would eat again. :{
#teamwarmfruit *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198481110
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

#teamwarmfruit *O*
De banaan was niet warm. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198481111
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben nu weer redelijk warm :) zometeen nog even een grote pot thee zetten en dan komt het helemaal goed.

Gek genoeg is het ook wel een heel goed gevoel dat ik dit heb volgehouden. Pre-corona deed ik mee aan survivalruns en dan was je ook altijd aan het strijden tegen de elementen: dat kan ik dus nu nog steeds *G*

Gisteren was best een goeie dag. Ik had 's ochtends een wandelafspraak met een vriendin, waarbij we een stukje route pal over de grens met Duitsland hadden en een boel mooie velden en bossen hebben gezien O+ en ze was jarig geweest, haar moeder had cake gebracht, dus we hadden onderweg een stukje cake :9~
's Avonds kwam B, ik was nogal zenuwachtig, maar het kwam goed. We hebben het gezellig gehad en met elkaar kunnen lachen :)
Klinkt goed allemaal ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198481120
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De banaan was niet warm. :7
Wel wat opgewarmd door verblijf in shoarma :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198481175
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wel wat opgewarmd door verblijf in shoarma :6
Was heel kort verblijf want gewoon plakje op bovenste laag van je broodje leggen en dan saus en dan eten.

Ik durfde het niet aan om het all the way through door het broodje te proppen zoals de komkommer, ui en andijvie. :@ :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198481215
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 16:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat kan zeker :D we hebben nog een paar honderd flesjes, dus denk niet dat ze dan al uitverkocht zijn.

Hij valt dus wel in de smaak?
Ha, die constructie ben ik dan ook geïnteresseerd in *) ik had er vier waarvan twee aan m'n buren gegeven en één meteen gedronken, en die ander ligt nu nog koud maar ik wil hem steeds niet drinken want dan is het op :+ ik vind m echt lekker.
De nieuwe milky road tour of wanneer je man weer op z'n werk gaat werken en dat ik t daar kom halen, wat zou er eerst komen :D (stiekem hoop ik het werk, want dan mag er blijkbaar weer meer O+ )

@Tele6 wat fijn dat het gezellig was gisteren :). Hebben jullie ook nog iets besproken over wat jij er lastig aan vond of even luchtig gehouden?
pi_198481258
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:41 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik moet iets bekennen.

Banaan in je broodje shoarma is lekker. Would eat again. :{
Oh wauw.. brr
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198481403
Oh, wat een natte ellende @Tele6. Fijn dat het gisteren zo’n fijne dag was.
Ik heb hier 3x m’n schoenen aangetrokken om te gaan wandelen, toen maar opgegeven. Verder gegaan met de jas en nu hoofdpijn van het niet snappen. Na een YouTube flimpje denk ik het wel te snappen, morgen verder.

Hoe eet je dat dan @Lonaa? Broodje vullen met vlees en groenten, dan bananenplakjes dan knoflooksaus? Ik ben nog moet echt overtuigd, want de combi banaan en knoflooksaus lijkt me ook niet echt een topper.

Ohhh die taart van @derLudolf :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_198481434
Ja, je stopt gewoon rauwe plakjes banaan in je broodje. Net als je er komkommer in zou proppen. Of tomaat. Of ui. Of whatever je in je broodje propt naast shoarma en knoflooksaus.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198481476
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:58 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ha, die constructie ben ik dan ook geïnteresseerd in *) ik had er vier waarvan twee aan m'n buren gegeven en één meteen gedronken, en die ander ligt nu nog koud maar ik wil hem steeds niet drinken want dan is het op :+ ik vind m echt lekker.
De nieuwe milky road tour of wanneer je man weer op z'n werk gaat werken en dat ik t daar kom halen, wat zou er eerst komen :D (stiekem hoop ik het werk, want dan mag er blijkbaar weer meer O+ )

De tour zal dan over een week of 5 zijn :) en dan kan je gewoon alles wat in de webshop staat bestellen. Dus je hoeft zelfs niet het nieuwe bier te bestellen :D
Ik zit even te denken of het slim is jullie al de Barley's Angels te laten reserveren of dat ik gewoon ga onthouden jullie een berichtje te sturen mochten de flesjes wel opeens snel gaan.
pi_198481480
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:58 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ha, die constructie ben ik dan ook geïnteresseerd in *) ik had er vier waarvan twee aan m'n buren gegeven en één meteen gedronken, en die ander ligt nu nog koud maar ik wil hem steeds niet drinken want dan is het op :+ ik vind m echt lekker.
De nieuwe milky road tour of wanneer je man weer op z'n werk gaat werken en dat ik t daar kom halen, wat zou er eerst komen :D (stiekem hoop ik het werk, want dan mag er blijkbaar weer meer O+ )

@:Tele6 wat fijn dat het gezellig was gisteren :). Hebben jullie ook nog iets besproken over wat jij er lastig aan vond of even luchtig gehouden?
We hebben het nauwelijks gehad over wat ik lastig vond. Hij merkte wel dat ik een lastige week had gehad, maar we hadden er de avond ervoor al een beetje over geappt en dat was genoeg. Ik denk dat het goed was om het luchtig te houden, want dat is juist wat ik wil oefenen met A en B. Dat het niet altijd over moeilijke dingen hoeft te gaan.

B en ik hadden echt een paar mooie momenten van dat ik een halve grap maakte en B hem inkopte, en dat we dan zo zaten van "wat jammer dat A er niet bij is om z'n :') gezicht te trekken" _O- O+
  zaterdag 13 maart 2021 @ 19:15:53 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198481496
quote:
Ted met de snor O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Opmaak is niet mijn hobby :+

[ afbeelding ]
Opmaak boeit me nooit zo eigenlijk

Ziet er goed uit, zou eten :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 13 maart 2021 @ 19:20:15 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198481549
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:41 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik moet iets bekennen.

Banaan in je broodje shoarma is lekker. Would eat again. :{
Hahahaha

Nee nee, dit kán echt niet :D _O- _O- _O- 8)7 _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198481573
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Hahahaha

Nee nee, dit kán echt niet :D _O- _O- _O- 8)7 _O-
Ik weet het. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198481586
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De tour zal dan over een week of 5 zijn :) en dan kan je gewoon alles wat in de webshop staat bestellen. Dus je hoeft zelfs niet het nieuwe bier te bestellen :D
Ik zit even te denken of het slim is jullie al de Barley's Angels te laten reserveren of dat ik gewoon ga onthouden jullie een berichtje te sturen mochten de flesjes wel opeens snel gaan.
Ahh dat is al snel, dan gok ik dat dat al eerder is dan dat we allemaal weer op kantoor mogen werken..
Als je denkt dat al reserveren slim is, laat maar weten! Geen probleem mee om nu al te bestellen maar nog even op bezorging te wachten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]

We hebben het nauwelijks gehad over wat ik lastig vond. Hij merkte wel dat ik een lastige week had gehad, maar we hadden er de avond ervoor al een beetje over geappt en dat was genoeg. Ik denk dat het goed was om het luchtig te houden, want dat is juist wat ik wil oefenen met A en B. Dat het niet altijd over moeilijke dingen hoeft te gaan.

B en ik hadden echt een paar mooie momenten van dat ik een halve grap maakte en B hem inkopte, en dat we dan zo zaten van "wat jammer dat A er niet bij is om z'n :') gezicht te trekken" _O- O+
Klinkt als een fijne avond zo! En fijn dat het appen erover de avond ervoor al wel genoeg was. En hartstikke fijn dat het ook voor jou gewoon goed voelde het luchtig te houden! Zolang je maar niet het gevoel hebt continu op eieren te moeten lopen. En zoals iemand anders al keer zei, wij zijn ook in t weekend open - als je keer behoefte hebt om te spuien of je verhaal kwijt moet en je wil A&B er niet mee belasten en je begeleiders zijn niet bereikbaar, doe je verhaal dan gewoon hier. En je mag me ook altijd pm/dm sturen!
pi_198481630
Door al het geklets hier zit ik nu aan Sarabier :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')