Hind ging bij de lage tonen zo nu en dan in de fout, Jim klonk monotoom als altijd, maar zijn timing was dit keer wel goed. Jamai vond ik gewoon degelijk. Dewi hing er tussenin.
Joel en Marieke verreweg het slechtste.
Jammer dat Bas niet zo'n goede uitstraling heeft. Maar goed, dat geeft Hind de kans om idol te worden. De stem van Bas met het uiterlijk van Jim had van het hele idols een saaie bedoening gemaakt.
quote:Joel zuigt grote tijd...
Op zaterdag 25 januari 2003 22:23 schreef nietzman het volgende:
Sorry, maar ben ik nou de enige die denkt dat Joel een ongelovelijke loser is die absoluut niet kan zingen?
Joël
Veel te veel bewegen maar wel weer gewaagd nummer om te doen.
Bas
Tjong wat doet die jongen daar nog. Die gast is veel te zenuwachtig en zijn stem is lang niet standvastig. Het is allemaal erg dunnetjes
Jamai
Leuke bril maar ook bij hem is het allemaal gestoeld op een ijl stemmetje veel body heeft het niet. Een hoop flair maakt wel een hoop goed.
David
Had een lekker nummer uitgekozen en hij deed het dan ook goed.
Hind
Tegenvaller dit keer. Onderin verloor zij het er was niet genoeg power in de lage tonen. Moet ze niet meer doen.
Jim
Was weer op het oude niveau. Je kan zeggen dat het monotoon maar het is wel een mooi warm stemgeluid. Hij zingt ook erg makkelijk. Dit was best een nummer met wissellend tempo maar hij had geen probleem om het bij te houden dit keer.
quote:Hind was minder, maar dat kwam door het nummer.En David deed het idd ook heel goed, lekker zelfverzekerd.
Op zaterdag 25 januari 2003 22:31 schreef Vamos het volgende:Hind ging bij de lage tonen zo nu en dan in de fout,
quote:Je bent marieke vergeten
Op zaterdag 25 januari 2003 22:32 schreef marky het volgende:
Dewi
Viel wederom wat tegen. In haar riedels was ze niet zuiver.Joël
Veel te veel bewegen maar wel weer gewaagd nummer om te doen.Bas
Tjong wat doet die jongen daar nog. Die gast is veel te zenuwachtig en zijn stem is lang niet standvastig. Het is allemaal erg dunnetjesJamai
Leuke bril maar ook bij hem is het allemaal gestoeld op een ijl stemmetje veel body heeft het niet. Een hoop flair maakt wel een hoop goed.David
Had een lekker nummer uitgekozen en hij deed het dan ook goed.Hind
Tegenvaller dit keer. Onderin verloor zij het er was niet genoeg power in de lage tonen. Moet ze niet meer doen.Jim
Was weer op het oude niveau. Je kan zeggen dat het monotoon maar het is wel een mooi warm stemgeluid. Hij zingt ook erg makkelijk. Dit was best een nummer met wissellend tempo maar hij had geen probleem om het bij te houden dit keer.
quote:Net als bji BB heeft bellen totaal geen zin.
Op zaterdag 25 januari 2003 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap trouwens het nut van de jury niet. Het enige wat ze doen is mensen thuis beinvloeden (of misschien is dat het nut juist). Laat de kijkers gewoon zelf oordelen en laat de jury eventueel achteraf wat zeggen ofzo.
quote:
Jim
quote:Dan hebben wij een heel ander idee van een 'warm stemgeluid'. Ik vind het dus alle behalve warm. Nee, wat jij over Bas schreef, gaat voor mij helemaal op voor Jim.
Jim
Hind viel vandaag een beetje tegen, zal wel komen door het nummer wat ze zong. Ik ben het zo gewend met Robbie Williams als zanger..
quote:Jij hebt er gewoon geen verstand van en Marky wel.
Op zaterdag 25 januari 2003 22:35 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dan hebben wij een heel ander idee van een 'warm stemgeluid'. Ik vind het dus alle behalve warm. Nee, wat jij over Bas schreef, gaat voor mij helemaal op voor Jim.
quote:Net als bij BB geloof ik ook hier niet dat het nep is. Daar hebben ze totaal geen reden voor. De favoriet van het publiek moet winnen, daar zijn ze bij Idols ook het meest bij gebaat!
Op zaterdag 25 januari 2003 22:34 schreef misterDre het volgende:
Net als bji BB heeft bellen totaal geen zin.
Niemand een mening erover? (vast wel..
)
quote:Gezien de andere reacties hier zou het ook andersom kunnen zijn
Op zaterdag 25 januari 2003 22:38 schreef schatje het volgende:
Jij hebt er gewoon geen verstand van en Marky wel.
quote:Ik ben het ook met scanman eens. Ik vond zijn stem erg kil. Dan toch maar Joel met zijn Paula Abdul-danspasjes.
Op zaterdag 25 januari 2003 22:38 schreef schatje het volgende:[..]
Jij hebt er gewoon geen verstand van en Marky wel.
quote:Helemaal mee eens. Die lage stukken zijn zeer moeilijk en ook die deed ze perfect! Voor mij steekt ze er met kop en schouders bovenuit.
Op zaterdag 25 januari 2003 22:38 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik vond Hind juist een topper vandaag. Ga jij maar als griet een nummer als Feel zingen... Ze bracht het ook geweldig..
quote:Veel mannen zijn ook jaloers op Jim hoor.
Op zaterdag 25 januari 2003 22:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Gezien de andere reacties hier zou het ook andersom kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |