SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wellicht. Zal maandag eens checken. Puur wettechnisch gezien hoef ik het volgens mij niet te doen, maar het wordt een beetje grijs gebied onderhand omdat iedereen tegenwoordig een foon heeft, en dan kan het beetje onder geven en nemen vallen ("goed werknemerschap"). Aan de andere kant, het risico ligt dan dus wel bij hun, want ze kunnen/mogen dan weer niet verwachten dat je bij issues ff meteen voor de volgende dag een nieuwe foon hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh hmm handig. Maar goed hier moet toch wel over nagedacht zijn?
Maar misschien is er een soort van transitie periode idd?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Wellicht. Zal maandag eens checken. Puur wettechnisch gezien hoef ik het volgens mij niet te doen, maar het wordt een beetje grijs gebied onderhand omdat iedereen tegenwoordig een foon heeft, en dan kan het beetje onder geven en nemen vallen ("goed werknemerschap"). Aan de andere kant, het risico ligt dan dus wel bij hun, want ze kunnen/mogen dan weer niet verwachten dat je bij issues ff meteen voor de volgende dag een nieuwe foon hebt.
En wat ik zeg, er zijn andere mogelijkheden voor dan alleen zo'n app.
En wat ga je nou doen?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
nou ja vast. 7 maanden he, waarvan 2 voorbij
2 maandag proeftijd voor 7 maanden werk? dat mag toch sowieso al niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
nou ja vast. 7 maanden he, waarvan 2 voorbij
k moet eerst verhuizen en hier een huurder plaatsenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat ga je nou doen?![]()
Bank kopen
Iets anders zoeken
ja bij 7 maanden mag je 2 maanden. Daarom doet nu iedereen 7 maanden ipv 6. Want bij 6 maanden mag je idd maar max 1 maand proeftijdquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 maandag proeftijd voor 7 maanden werk? dat mag toch sowieso al niet?
Maar nu heb je onder de lijn gewoon een maand langer werk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij 7 maanden mag je 2 maanden. Daarom doet nu iedereen 7 maanden ipv 6. Want bij 6 maanden mag je idd maar max 1 maand proeftijd
Jaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar nu heb je onder de lijn gewoon een maand langer werk.
en binnen die komende 5 maanden zet je een steenrijke expat in dat brandgevaarlijke gammele klotehuis van je en ga je flappen cashen aan de Maasquote:
Sinds ik daar werk zag ik die mails al voorbij komen. 1x tussendoor gevraagd maar was vooralsnog niet belangrijk zei ie. Nu pas stonden die deadlines er in. En bij de namen die het nog niet hadden, stonden veel tijdelijke krachten.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar misschien is er een soort van transitie periode idd?
Nee moet er gewoon naast blijven werkenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en binnen die komende 5 maanden zet je een steenrijke expat in dat brandgevaarlijke gammele klotehuis van je en ga je flappen cashen aan de Maas![]()
En wie heeft het dan nog over scheef & schuin.
Ik dacht het dit was (zoals op rijksoverheid.nl staat:quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij 7 maanden mag je 2 maanden. Daarom doet nu iedereen 7 maanden ipv 6. Want bij 6 maanden mag je idd maar max 1 maand proeftijd
quote:De proeftijd mag maximaal 1 maand duren bij:
een tijdelijk arbeidscontract van meer dan 6 maanden maar korter dan 2 jaar;
een tijdelijk arbeidscontract zonder einddatum.
Bij tijdelijke arbeidscontracten kunnen andere regels voor de proeftijd gelden. Dit kan alleen als dit in de cao staat. Of in een regeling door of namens een daartoe bevoegd bestuursorgaan, zoals een gemeente.
De proeftijd kan maximaal 2 maanden duren bij:
een vast dienstverband;
een tijdelijk arbeidscontract voor 2 jaar of langer.
Bij een tijdelijk contract van 6 maanden of korter mag uw werkgever geen proeftijd afspreken.
hmmm. Mischien staat het apart in de cao? Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht het dit was (zoals op rijksoverheid.nl staat:
[..]
Ah dan zal er nog wel een oplossing voor komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Sinds ik daar werk zag ik die mails al voorbij komen. 1x tussendoor gevraagd maar was vooralsnog niet belangrijk zie ie. Nu pas stonden die deadlines er in. En bij de namen die het nog niet hadden, stonden veel tijdelijke krachten.
Dan eerst maar eens een baan vinden waar "gewoon werken" tot de mogelijkheden behoort want hier laat je je gewoon misbruiken.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee moet er gewoon naast blijven werken
Wordt ballie nu zelfs als medewerker opgelicht met haar contractquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht het dit was (zoals op rijksoverheid.nl staat:
[..]
mja op het moment vrijwel alleen callcenterfunctiesquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan eerst maar eens een baan vinden waar "gewoon werken" tot de mogelijkheden behoort want hier laat je je gewoon misbruiken.
Komaan je hebt toch wel iets van een school afgemaakt of zoquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja op het moment vrijwel alleen callcenterfuncties
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komaan je hebt toch wel iets van een school afgemaakt of zo
Nou ehm, weet ik niet? Je hebt soms wat rare meningen maar je komt op mij niet over als iemand die niks meer kan dan klappen vangen. Am I wrong?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Waarom denk je dat ik van die klote banen heb fles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |