Portugal heeft drie ploegen in de CL. Vette bonus.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Scheelt maar 0,3 punt met Nederland ivm al die voorrondes
Ja, maar die zijn er wel al bij opgeteld waarmee ze op 3,9 staan en NL op 3,6. Uit zijn comment maakte ik op dat de telling nu pas begint en ze beginnen met die bonuspunten, dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Portugal heeft drie ploegen in de CL. Vette bonus.
Maar als ze slecht presteren kan het een heel mager jaar worden voor Portugal
Wel een bonus inderdaad, maar als je rechtstreeks geplaatst bent, mis je dan wel weer de mogelijke punten in de voorronde. Denk dat PSV daar best aardig gescoord heeft (en daar had de bonus dan nog bovenop kunnen komen)quote:Op woensdag 15 september 2021 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Portugal heeft drie ploegen in de CL. Vette bonus.
Maar als ze slecht presteren kan het een heel mager jaar worden voor Portugal
4,5 idd had dan 8,5 geweest (Zoals Benfica)quote:Op woensdag 15 september 2021 22:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een bonus inderdaad, maar als je rechtstreeks geplaatst bent, mis je dan wel weer de mogelijke punten in de voorronde. Denk dat PSV daar best aardig gescoord heeft (en daar had de bonus dan nog bovenop kunnen komen)
Die Franse clubs doen het buiten PSG om gewoon matig.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:55 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Is Frankrijk eigenlijk gewoon best slecht of doen wij het zo goed?
Frankrijk is natuurlijk ook niet een echt voetballand, maar die competitie zal de komende jaren wel wat stijgen qua niveau, ook in de breedte.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Franse clubs doen het buiten PSG om gewoon matig.
Kijk maar hoe makkelijk Lille zich weg liet zetten door Ajax vorig seizoen.
Dat zal best kunnen, wat dat betreft ook wel benieuwd hoe PSV het doet tegen Monaco.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frankrijk is natuurlijk ook niet een echt voetballand, maar die competitie zal de komende jaren wel wat stijgen qua niveau, ook in de breedte.
Die zijn aan het verjongen geslagen heb ik het idee, acht PSV daar zeker niet bij voorbaat kansloos tegen.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal best kunnen, wat dat betreft ook wel benieuwd hoe PSV het doet tegen Monaco.
5-1 denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal best kunnen, wat dat betreft ook wel benieuwd hoe PSV het doet tegen Monaco.
Die lopen wat op de zaken vooruit iddquote:Op donderdag 16 september 2021 13:11 schreef Simmertje het volgende:
Lees overal dat we nog maar 1,4 punt achterstaan, maar dat is toch pas na dit jaar? Dus op zijn vroegst hebben we pas seizoen 23/24 een extra CL plek toch? Of zie ik het nou verkeerd?
Op zijn vroegst 24/25. De ranking aan het einde van dit seizoen bepaalt de instroom in 23/24.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:11 schreef Simmertje het volgende:
Lees overal dat we nog maar 1,4 punt achterstaan, maar dat is toch pas na dit jaar? Dus op zijn vroegst hebben we pas seizoen 23/24 een extra CL plek toch? Of zie ik het nou verkeerd?
Ja, maar Benfica stroomde nog een voorronde later in dan PSV en had 2 wedstrijden minder, PSV had 6 wedstrijden om punten te scoren, waarbij die bonus er nog bovenop had kunnen komen. Dus als je voorrondes speelt, heb je ruim de kans om die bonus te compenseren die je krijgt als je automatisch geplaatst bent. Maar ja, dan moet je die voorrondes wel doorkomen.. je kunt er ook meteen uitvliegen en helemaal niks scorenquote:Op woensdag 15 september 2021 23:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
4,5 idd had dan 8,5 geweest (Zoals Benfica)
[ afbeelding ]
Ter illustratie Portugal
[ afbeelding ]
Frankrijk is geen voetballandquote:Op donderdag 16 september 2021 11:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frankrijk is natuurlijk ook niet een echt voetballand, maar die competitie zal de komende jaren wel wat stijgen qua niveau, ook in de breedte.
Uiteraard, zie Feyenoord wat 5,5 4,5 punten pakt met alleen de voorrondes. Maar we zitten op 1 lijn volgens mij hoorquote:Op donderdag 16 september 2021 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar Benfica stroomde nog een voorronde later in dan PSV en had 2 wedstrijden minder, PSV had 6 wedstrijden om punten te scoren, waarbij die bonus er nog bovenop had kunnen komen. Dus als je voorrondes speelt, heb je ruim de kans om die bonus te compenseren die je krijgt als je automatisch geplaatst bent. Maar ja, dan moet je die voorrondes wel doorkomen.. je kunt er ook meteen uitvliegen en helemaal niks scoren
Lijkt me ook wat kort door de bocht. Maar ze missen wel de historie die veel andere landen wel hebben. Alleen Marseille heeft bijv een CL (die nog wat dubieus was ook, maar soit).quote:Op donderdag 16 september 2021 13:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frankrijk is geen voetballand
Haha ja, was ook vooral als aanvulling bedoeldquote:Op donderdag 16 september 2021 13:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Uiteraard, zie Feyenoord wat 5,5 4,5 punten pakt met alleen de voorrondes. Maar we zitten op 1 lijn volgens mij hoor
Ach in de CL krijg je er weer veel meer geld en aanzien voor terug. En bonuspunten als je de KO-fase haalt.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Het klopt ergens niet dat een overwinning tegen Mura in de Conference League evenveel oplevert als een overwinning op Bayern München in de Champions League, maar ik klaag niet want wij gaan dit jaar gênant veel coëfficiëntpunten scoren.
Tsja met instroom in CL krijg je bonuspunten en dan in verdere KO-fase nog een hele hoop bonuspunten. Dus ja die verdienen dat zo terug.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Het klopt ergens niet dat een overwinning tegen Mura in de Conference League evenveel oplevert als een overwinning op Bayern München in de Champions League, maar ik klaag niet want wij gaan dit jaar gênant veel coëfficiëntpunten scoren.
Heu heu! Je vergeet eerst een goudgele rakker te ontkurken voor de overwinning van Ons Vites!quote:Op donderdag 16 september 2021 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Portugal heeft 12 bonuspunten door de clquote:Op donderdag 16 september 2021 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |