Heeft iemand enig idee waar je dat zou kunnen huren? Ik heb al meerdere verhuurbedrijven gebeld maar die beginnen allemaal meteen over rokkostuums. Dat wil ik dus niet.
Chicks dig a guy in uniform
quote:Nee als ik bij de marine zat had ik zelf wel zo'n pak gehad
Op zaterdag 25 januari 2003 21:50 schreef gelly het volgende:
Zit je bij de marine dan ? Beetje ongepast om dan wel het uniform aan te trekken..
Ongepast? Waarom zou je wel in een rokkostuum lopen en niet in een uniform van de marine?
Het is gewoon een verkleedpartijtje voor 'volwassenen' hoor
quote:Inderdaad. Mag trouwens ook niet als je niet in dienst bent van de marine.
Zit je bij de marine dan ? Beetje ongepast om dan wel het uniform aan te trekken..
[Dit bericht is gewijzigd door MaartenGrendel op 25-01-2003 21:52]
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 21:50 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Wel slimChicks dig a guy in uniform
quote:Als hij bij de marine zou zitten, dan had hij vast wel zo'n galapak hebben toch?
Probeer eens te googlen op kostuum verhuur bedrijven, er staat op veel sites, al bij wat voor kostuums ze verhuren....
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 25-01-2003 21:54]
quote:Heb ik al geprobeerd, maar nog niets gevonden tot nu toe
Op zaterdag 25 januari 2003 21:52 schreef yavanna het volgende:
MarinekostuumProbeer eens te googlen op kostuum verhuur bedrijven, er staat op veel sites, al bij wat voor kostuums ze verhuren....
quote:Klopt. Ze worden dan ook niet verhuurd. Enkel namaak.
Op zaterdag 25 januari 2003 21:51 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Inderdaad. Mag trouwens ook niet als je niet in dienst bent van de marine.
quote:Lijkt me logisch, als je een tarzan-outfit huurt krijg je toch ook geen echt tijgervel?
Op zaterdag 25 januari 2003 21:59 schreef gelly het volgende:[..]
Klopt. Ze worden dan ook niet verhuurd. Enkel namaak.
quote:In Middelburg zit volgens mij een verhuurbedrijf, of heb je die al gebeld?
Op zaterdag 25 januari 2003 21:47 schreef marno het volgende:
Binnenkort heb ik een gala van m'n studentenvereniging. En om eens een keer niet zo te gaan als de rest (er komen trouwens ook mensen in een normaal pak... helemaal kansloos) wilde ik in een gala uniform gaan van de marine.Heeft iemand enig idee waar je dat zou kunnen huren? Ik heb al meerdere verhuurbedrijven gebeld maar die beginnen allemaal meteen over rokkostuums. Dat wil ik dus niet.
Bedoel je zo'n Love Boat pak?
Kijk eens bij Carneval winkels http://carnaval.startkabel.nl/k/carnaval/index.php?nr=1
Rechts op de pagina....staan winkels die hebben dat spul wel en anders foto van een pak meenemen, pak kopen of huren en dan assesoires zelf erop zetten....wees creatief..als je dan de show wilt stelen bij al die lekkere geneeskunde studentes..dan moet je er ook wat voor over hebben
quote:Vraag 't eens aan Steven of Maui
Op zaterdag 25 januari 2003 21:51 schreef marno het volgende:[..]
Nee als ik bij de marine zat had ik zelf wel zo'n pak gehad
insider opmerking dus, voor de overige fokkers die 't niet snappen: 2 gasten die bij de marine zitten
SOVIET NAVY FALL UNIFORM
$110.00
Includes: peacoat, trousers, flat cap, shoulder boards, patch.
quote:wat zeur je nou maarten?
Op zaterdag 25 januari 2003 21:51 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Inderdaad. Mag trouwens ook niet als je niet in dienst bent van de marine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |