SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen superblij en die in die blauwe jurk is net anaal genomen.quote:
Ja dat kan, ik was er niet bij.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen superblij en die in die blauwe jurk is net anaal genomen.
je ziet ook meteen dat die meneer met de afwijkende huidskleur de dader isquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen superblij en die in die blauwe jurk is net anaal genomen.
Die heeft ook een veel grotere lul dan de rest natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je ziet ook meteen dat die meneer met de afwijkende huidskleur de dader is
DrFlessy strikes back krijgen we vast nog eens.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh was dat alles? Twee DrFlessy topics en het gaat weer over schipperbal
The Hunt for Red DrFlessyquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
DrFlessy strikes back krijgen we vast nog eens.
A Good Day To DrFles Hardquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
DrFlessy strikes back krijgen we vast nog eens.
quote:
Om dit soort dingen heb ik ooit uren gelachen. Ging toen om de vader van een vriend van mijquote:
Keertje tijdens studiereis met het woord 'tent'quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Om dit soort dingen heb ik ooit uren gelachen. Ging toen om de vader van een vriend van mij
"Saving Private Henk"
"Henkies Angels"
Best grappig als je al genoeg bier op hebt en de creativiteit de vrije loopt laat.
rest van de dag smurfenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Nou, de twee ergste deadlines gehaald voor vandaag.
Jij workaholicquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog vier minder erge deadlines.
vreemd vind ik nog een understatement.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanavond afscheid nemen van tante van mij. Laatste keer dat ik haar echt ga zien, voelt ergens best wel vreemd.
Oef, sterktequote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanavond afscheid nemen van tante van mij. Laatste keer dat ik haar echt ga zien, voelt ergens best wel vreemd.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
De vorige keer was het best gezellig; toen wisten we de euthanasiedatum ook al. Alleen nu is het echt de laatste keer om dingen tegen elkaar te zeggen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vreemd vind ik nog een understatement.
Bwuuhquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mooiquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
Probleem met pakket opgelost. Ze hebben het gewoon voor de deur gezet
Ja, maar dat is niet gebeurd en nu heb je je pakjequote:
het is een steekkarretje voor de verhuisdozen straksquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet gebeurd en nu heb je je pakje![]()
Hebben de snelle jongens die niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is een steekkarretje voor de verhuisdozen straks
jawel maar hoe sneller we zijn hoe goedkoper ze zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben de snelle jongens die niet?
Denk je niet dat zij gewoon hun aantal poppetjes en hun aantal steekkarretjes op elkaar afgestemd hebben?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar hoe sneller we zijn hoe goedkoper ze zijnen misschien ook handig als er veel spullen naar berging moeten ofzo
ik kan toch met mijn eigen steekkarretje dozen brengenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je niet dat zij gewoon hun aantal poppetjes en hun aantal steekkarretjes op elkaar afgestemd hebben?![]()
Voor een extra karretje hebben ze geen poppetje. Dus dat zul je dan zelf moeten doen. En dan ga je ze alleen maar in de weg lopen waardoor het langer duurt en duurder wordt
Weten die hoe virtuoos jij bent met bijvoorbeeld tomatensoep?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben 2 snelle jongens ingepland. Ze zeiden als ik meehelp dan gaat het sneller dus goedkoper
Ja inclusief diepe zucht ...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]dat ben jij he als ik het ovr mijn snode plannetjes heb
neequote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weten die hoe virtuoos jij bent met bijvoorbeeld tomatensoep?
Mooiquote:
10 april. zijn nog kaartjes beschikbaarquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MooiEn wanneer gaat dit spektakel plaatsvinden? Want hier moet ik bij wezen, dit wordt lachen
Dat kan ik nietquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 april. zijn nog kaartjes beschikbaar
Dat is Gvd jouw mening.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Gvd wat is Die Antwoord toch chille muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is Gvd jouw mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
is er een livestream?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ai ja.![]()
het is een eenmalige voorstelling
Zo heb ik ongeveer mn hele verhuizing gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
zelfs geen vertrouwen er in dat ik met dozen op een steekkarretje kan sjezen
Dat is erg naar. Sterktequote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Paste hier toen allemaal in een busjequote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Laatste keer dat ik ging verhuizen had ik nog maar weinig spullen.
Ik zou een Gopro op het steekkarretje mountenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
zelfs geen vertrouwen er in dat ik met dozen op een steekkarretje kan sjezen
ik merkte vooral hoeveel nutteloze zooi ik hadquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Laatste keer dat ik ging verhuizen had ik nog maar weinig spullen.
Zo spannend zal het niet zijn tochquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou een Gopro op het steekkarretje mounten
Ja was hier ook zoquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paste hier toen allemaal in een busje![]()
Gaat nu niet meer passen vermoed ik.
Ik woonde kraak hiervoor dus had niet veel want ik had geen zin om bij eventuele uitzetting met een teringbende aan zooi te slepen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merkte vooral hoeveel nutteloze zooi ik had
ik moet nog een paar voor in de tuin hebben.quote:
Alweer? Gisteren wilde hij ook alquote:
Maar jij hebt volgens mij ook altijd zin dus ik zie geen probleem.quote:
Hangt er vanaf waar je hem op richt he. Jouw panikerende snoetje tijdens het gesjees en alle bijna-botsingen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo spannend zal het niet zijn toch
nou dat valt echt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar jij hebt volgens mij ook altijd zin dus ik zie geen probleem.
Over twee maanden eens naar kijken. Sowieso nieuwe jasmijn en vlinderstruik, wat lavendel, een lupine en geraniums.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog een paar voor in de tuin hebben.
ik sjees in alle rust dat naarbinnen maar anders verdelen we de liftenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je hem op richt he. Jouw panikerende snoetje tijdens het gesjees en alle bijna-botsingen bijvoorbeeld
quote:
Ik geloof er geen boreale boerenlul vanquote:
Ja geraniums die leeftijd begin je nu toch wel te krijgen idd gerdaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twee maanden eens naar kijken. Sowieso nieuwe jasmijn en vlinderstruik, wat lavendel, een lupine en geraniums.
let maar opquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof er geen boreale boerenlul van
Neuh.quote:
Hier al wat nieuwe planten buitenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twee maanden eens naar kijken. Sowieso nieuwe jasmijn en vlinderstruik, wat lavendel, een lupine en geraniums.
Ligt eraan. Staat het vol in de zon/regen/wind, hoe vaak ga je vergeten water te geven?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil misschien wel een mooie plant in een grote bloempot bij de voordeur maar krijg echt errors in mijn hoofd als ik dan op de Intratuin website kijk want geen idee wat ik in een bloempot bij de deur kan zetten.
Ik heb nu een paar kale plekken waar mn pa planten heeft gejatquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
klein beetje, zullen we samen dutje gaan doenquote:
In de lente en zomer staat dat ding dan vol in de zon eigenlijk de hele dag.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan. Staat het vol in de zon/regen/wind, hoe vaak ga je vergeten water te geven?
ja nee moet eigenlijk dingen doenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
klein beetje, zullen we samen dutje gaan doen
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geraniums die leeftijd begin je nu toch wel te krijgen idd gerda
Ja dat wordt lastig. Geraniums en lavendel kunnen wel wat hebben, heb ik gemerktquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In de lente en zomer staat dat ding dan vol in de zon eigenlijk de hele dag.
Ja misschien moet ik het ook maar gewoon niet doen, gaat vast snel dood bij mij.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wordt lastig. Geraniums en lavendel kunnen wel wat hebben, heb ik gemerkt
Niet te veel of te weinig water gegeven, soms een beetje mest (niet van jezelf).quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik het ook maar gewoon niet doen, gaat vast snel dood bij mij.
Ik moet eerst ergens een goedkope grote bloempot op de kop tikken.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet te veel of te weinig water gegeven, soms een beetje mest (niet van jezelf).
Daar vraagt echt niemand naar tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh.
Kan alleen nergens mijn bul meer vinden. Misschien dat een nieuwe werkgever die nog wel wil zien
Action en Kwantum hebben ze deze week in de actiequote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet eerst ergens een goedkope grote bloempot op de kop tikken.
kom maar halen, dan hoef ik er niet mee naar de milieustraatquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet eerst ergens een goedkope grote bloempot op de kop tikken.
Ja naja heb er nu even geen geld voor.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Action en Kwantum hebben ze deze week in de actie![]()
Zou doen als je dichtbij zou wonen maar je woont waarschijnlijk echt 300 km verderop ofzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom maar halen, dan hoef ik er niet mee naar de milieustraat
Oh leuk, tien jaar van m'n leven weggegooid dusquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar vraagt echt niemand naar tegenwoordig.
ik ben ook nog aan het werk maar vooruit ga jij maar weer dingen doenquote:
oeh jasmijn in de tuin is wel een goede. dat ruikt zo lekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:32 schreef CherryLips het volgende:
En voor de jasmijn en clematis heb ik laatst van die speciekuipen gehaald.
zal ergens in die buurt zitten jaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou doen als je dichtbij zou wonen maar je woont waarschijnlijk echt 300 km verderop ofzo.
Bel een hovenier of zo, voor 100 euro trekt die de hele rotzooi er in een uurtje uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Als mijn achtertuin niet zo verpauperd was zou ik ook wel meer gemotiveerd zijn om die netjes te houden enz.Ik heb bewezen dat ik het wel kan met mijn voortuin nu dat geen pauperbende meer is.
Het is wel minder verpauperd dan toen ik hier kwam wonen maar ja veel werk om de achtertuin weer helemaal mooi te krijgen want vorige bewoner heeft het zwaar verwaarloosd.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar kale plekken waar mn pa planten heeft gejat
Niet iedereen kan met honderdjes strooien.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel een hovenier of zo, voor 100 euro trekt die de hele rotzooi er in een uurtje uit.
Ik heb een enorme dode conifeer staan die weg moet en verder als alles eruit is moet er ook weer iets in (liefst tegels)+ tuinhekjes om de tuin.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel een hovenier of zo, voor 100 euro trekt die de hele rotzooi er in een uurtje uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een enorme dode conifeer staan die weg moet en verder als alles eruit is moet er ook weer iets in (liefst tegels)+ tuinhekjes om de tuin.Dat kan een hovenier allemaal voor je regelen. Maar dan wordt het wel wat prijziger. Heb ik ook laten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mijn verhuizers deden een inschatting van de tijd die de verhuizing zou kosten. Zou ongeveer vier uurtjes duren. Maar het ging veel sneller. En toen zag je ze gewoon vertragen, zodat we uiteindelijk toch op die vier uur uit kwamenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar hoe sneller we zijn hoe goedkoper ze zijnen misschien ook handig als er veel spullen naar berging moeten ofzo
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan ook houtsnippers doen
Ik heb een enorme dode conifeer staan die weg moet en verder als alles eruit is moet er ook weer iets in (liefst tegels)+ tuinhekjes om de tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegels kan ik zelf wel met vrienden halen denk ik zo maar ja alles bij elkaar kost het wel wat en ik heb gewoon op dit moment dingen waar ik liever mijn geld aan uitgeef (fiets, wasmachine etc.).quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan een hovenier allemaal voor je regelen. Maar dan wordt het wel wat prijziger. Heb ik ook laten doen
en voor nog eens 100 euro ruimt hij ook op en nog 100 euro extra neemt hij de zooi misschien ook nog mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en netjes leggen ook?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Tegels kan ik zelf wel met vrienden halen denk ik zo
Snap ik, je kunt het maar één keer uitgeven natuurlijk.quote:ik heb gewoon op dit moment dingen waar ik liever mijn geld aan uitgeef (fiets, wasmachine etc.).
Ja doet het voor werk.quote:
Zou wel meer willen uitgeven als dit echt mijn huis was maar ja uiteindelijk huur ik het ook maar weer en wie weet of ik jaren blijf wonen hier.quote:
Echtquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn verhuizers deden een inschatting van de tijd die de verhuizing zou kosten. Zou ongeveer vier uurtjes duren. Maar het ging veel sneller. En toen zag je ze gewoon vertragen, zodat we uiteindelijk toch op die vier uur uit kwamen![]()
Hoop dat je ervaring nu wat meer meeteltquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh leuk, tien jaar van m'n leven weggegooid dus
Lekker alle vuilniszakken van de galerij af lazeren jatogggggquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker alle vuilniszakken van de galerij af lazeren jatoggggg
De komende jaren hoef ik me daar niet mee bezig te houden denk ikquote:
Ik sta sinds ik hier woon wel weer ingeschreven.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De komende jaren hoef ik me daar niet mee bezig te houden denk ik
prima prijsje tochquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:45 schreef bitterbal het volgende:
mijn nichtje heeft ook een tuin, geen bijzonder grote ofzo
die wil het laten doen door een hovenier. Afkapping. stukje gras en rest betegeld. Zij naar tuin centrum voor offerte. kwamen ze met 15 duizend euro
hovenier <> tuincentrum.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:45 schreef bitterbal het volgende:
die wil het laten doen door een hovenier. Afkapping. stukje gras en rest betegeld. Zij naar tuin centrum voor offerte. kwamen ze met 15 duizend euro
tja, kan zo moeilijk inschatten of ik dat duur vind. hangt een beetje van die overkapping afquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:45 schreef bitterbal het volgende:
Sommige tuincentra zijn ook hoveniersquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hovenier <> tuincentrum.
hovenier >>> tuincentrum eigenlijk
ik ook nietquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
De software heeft er geen zin meer in.
t er aan wat voor tegels je wil. wil je een beetje mooie tegels dan gaat het echt wel aantikken in de prijsquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:48 schreef Amarantha het volgende:
En tegels zijn ook niet cheap volgens mij (ik haal ze gewoon gratis dan van marktplaats maar doet je nichtje niet denk ik zo).
ja die hadden die service ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hovenier <> tuincentrum.
hovenier >>> tuincentrum eigenlijk
Ja ik zie wel mooie tegels voor mij (voor dit geld).quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:49 schreef dud0r het volgende:
lig
[..]
t er aan wat voor tegels je wil. wil je een beetje mooie tegels dan gaat het echt wel aantikken in de prijs
t eraan wat voor tegels ze wil. als ze tegels wil van 50-100 per stuk dan tikt het aardig aan.quote:
ja gewone afkapping. iets wat ltvdk zelf zou doenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, kan zo moeilijk inschatten of ik dat duur vind. hangt een beetje van die overkapping af
Arme mensen. Hoop dat het meevaltquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal daar gaat je vakantie naar Griekenland WKN / Aardbeving (6.3) treft Griekenland
even voor de zekerheid: is een afkapping hetzelfde als een overkapping?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
ja gewone afkapping. iets wat ltvdk zelf zou doen
@:ltvdk
ja bedoel het zelfdequote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even voor de zekerheid: is een afkapping hetzelfde als een overkapping?
Vraag aan lfjfbfv dan om het te maken
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even voor de zekerheid: is een afkapping hetzelfde als een overkapping?
Vraag aan lfjfbfv dan om het te maken
Hoveniersdingen zijn geen core business voor een tuincentrum lijkt me. Tuurlijk kunnen ze het ook wel aanbieden, maar ik zou eerst bij een lokale hovenier gaan kijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
maar misschien is het normale prijs voor tuinzaken
je kan natuurlijk ook goedkope tuinzaken zoals Snoeien & Scheppen vragen, maar dan weet je ook dat je broddelwerk krijgt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
maar misschien is het normale prijs voor tuinzaken
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook goedkope tuinzaken zoals Snoeien & Scheppen vragen, maar dan weet je ook dat je broddelwerk krijgt.
Moet je ook een paar fruitboompjes nemen. Kun je lekker schreeuwen om je jonagold en zoquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook goedkope tuinzaken zoals Snoeien & Scheppen vragen, maar dan weet je ook dat je broddelwerk krijgt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
ja gewone afkapping. iets wat ltvdk zelf zou doen
@:ltvdk
Niet. Ik snap het ook wel. Zij staan gewoon ingepland voor die tijd en als ze eerder klaar zijn kunnen ze niks doen, maar hebben ze wel minder verdiend voor de baas.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
wat kansloos. Hoe heb je dat opgelost
Nu dan wel tijd om te smurfen?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Net op tijd de bestanden ingeleverd, nu ligt het hele systeem eruit
Ik moet nog 55 minuten doen alsof ik werkquote:
morgenvroeg weer.quote:
gaat de goede kant opquote:
Ruttegodquote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu kan Rutte de verkiezingen uitstellen en zichzelf uitroepen tot glorieuze eeuwige leider
Als Rutte een klein snorretje laat groeien en in een open Mercedes door Den Haag gaat paraderen, weten we het.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:
Zullen al die koffiedrinkers op zondag hun gelijk gaan krijgen
en ziekenhuisopnames?quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Rutte een klein snorretje laat groeien en in een open Mercedes door Den Haag gaat paraderen, weten we het.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Rutte een klein snorretje laat groeien en in een open Mercedes door Den Haag gaat paraderen, weten we het.
Op de intensive care liggen nu 576 coronapatiënten, vier meer dan een dag eerder. Er liggen nu 1910 besmette mensen in het ziekenhuis, dat is vijftien minder dan gisteren.quote:
Hugo verdenk ik er sowieso wel van dat hij nog ergens een uniform heeft liggen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja heb die liveblog nog wel open maar het is niet meer echt boeiend.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben gestopt met dagelijks coronanieuws lezen.
Waarom denk je dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hugo verdenk ik er sowieso wel van dat hij nog ergens een uniform heeft liggen.
oh, niks aan de handquote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op de intensive care liggen nu 576 coronapatiënten, vier meer dan een dag eerder. Er liggen nu 1910 besmette mensen in het ziekenhuis, dat is vijftien minder dan gisteren.
hij heeft er wel een goed hoofd voor.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft er wel een goed hoofd voor.
Hier staat een nieuw schemaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer zijn alle oude en/of zwakke mensen nou ingeënt dan. Dan neemt druk op de zorg ook af gok ik zo.
nee, normaal zeker niet. maar dat zal ook niet snel meer normaal worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou jawel toch. reguliere zorg is nog steeds niet normaal geloof ik
Laatste dag van mei zetten ze 1 prik bij iemand van 19 jaar. Dan kunnen ze dat ook afvinken.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Alle mensen zonder medische indicatie vanaf 18 jaar kunnen vanaf mei gevaccineerd worden zeggen ze
ik snap niet waarom ze steeds nog van die achterlijke beloftes doen die ze toch niet gaan waarmaken.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Alle mensen zonder medische indicatie vanaf 18 jaar kunnen vanaf mei gevaccineerd worden zeggen ze
Volgens mij zijn alle bejaarden enz nog niet eens geweest.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze steeds nog van die achterlijke beloftes doen die ze toch niet gaan waarmaken.
Het zou al zoveel gescheeld hebben als de EU niet meer dan de helft van de vaccins die hier geproduceerd worden buiten de EU zou sturen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze steeds nog van die achterlijke beloftes doen die ze toch niet gaan waarmaken.
Nou ja met het jansen vaccin zou alles toch veel sneller gaan?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die schijnen ook nog veel vaccins te veel te hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Amerika is ook lekker bezig volgens mij ja.
Oh dat weet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die schijnen ook nog veel vaccins te veel te hebben
Janssen vacin wordt niet wat.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja met het jansen vaccin zou alles toch veel sneller gaan?
Las vandaag dat ze teveel op voorraad hebben en er nog niet voor openstaan deze aan euopa te gevenquote:
Is allemaal door Trump hoor, heb je zijn statement niet gezien die hij gisteren ergens geplaatst hadquote:
Ohquote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Las vandaag dat ze teveel op voorraad hebben en er nog niet voor openstaan deze aan euopa te geven
Nee eigenlijk niet. Vertel?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is allemaal door Trump hoor, heb je zijn statement niet gezien die hij gisteren ergens geplaatst had
quote:
quote:“I hope everyone remembers when they’re getting the COVID-19 (often referred to as the China Virus) Vaccine, that if I wasn’t President, you wouldn’t be getting that beautiful ‘shot’ for 5 years, at best, and probably wouldn’t be getting it at all,”
Ik zie de quote wel gewoon goed?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh hehe dat heb ik gemist.
Dud0r je verneukt de quote.
ja die dingen die in Engeland staan te verleppen op het veld.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is eigenlijk al een Narcis naar Trump vernoemd![]()
![]()
Sommige sukkels hier beginnen toch nog steeds over hemquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed nieuws: hij is opgerot sinds 20 januari
Is dat verboden?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige sukkels hier beginnen toch nog steeds over hem
Blijft een leuk onderwerpquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Orbán loopt er ook maar stom bij te lachenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
wat een verschrikkelijke vent is het ook
[ afbeelding ]
Die moet helemaal een klap op zijn neus hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Orbán loopt er ook maar stom bij te lachen
nog meer als trump?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die moet helemaal een klap op zijn neus hebben
Is vergeleken bij Trump maar een prutser hoor. Hoewel ze wel lekker tempo maken met vaccineren.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die moet helemaal een klap op zijn neus hebben
Kies getrokken? Drugs gebruikt? Klappen gehad?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet gapen. Maar gapen doet pijn
Alleen omdat hij over een veel onboeiender landje gaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Is vergeleken bij Trump maar een prutser hoor
Ontstoken amandelenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kies getrokken? Drugs gebruikt? Klappen gehad?
Ik kom er aan !quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet gapen. Maar gapen doet pijn
Ja geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontstoken amandelen
Doet gapen zeer als je drugs hebt gebruikt?
Nauwelijks nodig, ze denkt dat je hoofd al bijna los ligtquote:
Zo voelt het wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nauwelijks nodig, ze denkt dat je hoofd al bijna los ligt
Het laatste zetje eindelijkquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nauwelijks nodig, ze denkt dat je hoofd al bijna los ligt
Mja, ik wacht eerst maar even de huisarts afquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja? Om je van de pijn af te helpen
Die zegt dat je naar de fysio moet. Jij en ik weten beide wel dat dat niet gaat helpenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik wacht eerst maar even de huisarts af
Get a sword, make it quickquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zegt dat je naar de fysio moet. Jij en ik weten beide wel dat dat niet gaat helpen
Ik gok op antibiotica.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zegt dat je naar de fysio moet. Jij en ik weten beide wel dat dat niet gaat helpen
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel een leuke naam voor een bedrijfje: Ballie aan bed.
@LTVDK wat voor sloten heb jij op je deur?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunne het beter gewoon bij de bron aanpakken
Lekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet alchoholdrinkende buurman belde net aan. Had per ongeluk blikjes Radler van 2.0 % alcohol gekocht. Of ik die luste.. Nou ja, dat lust ik wel...
Oh das aardig van hemquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet alchoholdrinkende buurman belde net aan. Had per ongeluk blikjes Radler van 2.0 % alcohol gekocht. Of ik die luste.. Nou ja, dat lust ik wel...
heb je sloten nodig die ballie buiten de deurhouden?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:ltvdk wat voor sloten heb jij op je deur?
Ja?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je sloten nodig die ballie buiten de deurhouden?
wat is erquote:
wou je zeggen dat het hele moordlustige een act isquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Al is ballie natuurlijk eigenlijk een onschuldig snackje die geen vlieg kwaad doet
Ik kijk veel true crime shit en dat iemand er onschuldig uitziet zegt niks.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Al is ballie natuurlijk eigenlijk een onschuldig snackje die geen vlieg kwaad doet
Ik vermoed het welquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
wou je zeggen dat het hele moordlustige een act is
Film of wat?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:35 schreef dud0r het volgende:
is het al de 18e? ik wil winnie de pooh bestellen
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk veel true crime shit en dat iemand er onschuldig uitziet zegt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |