SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen superblij en die in die blauwe jurk is net anaal genomen.quote:
Ja dat kan, ik was er niet bij.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen superblij en die in die blauwe jurk is net anaal genomen.
je ziet ook meteen dat die meneer met de afwijkende huidskleur de dader isquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen superblij en die in die blauwe jurk is net anaal genomen.
Die heeft ook een veel grotere lul dan de rest natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je ziet ook meteen dat die meneer met de afwijkende huidskleur de dader is
DrFlessy strikes back krijgen we vast nog eens.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh was dat alles? Twee DrFlessy topics en het gaat weer over schipperbal
The Hunt for Red DrFlessyquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
DrFlessy strikes back krijgen we vast nog eens.
A Good Day To DrFles Hardquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
DrFlessy strikes back krijgen we vast nog eens.
quote:
Om dit soort dingen heb ik ooit uren gelachen. Ging toen om de vader van een vriend van mijquote:
Keertje tijdens studiereis met het woord 'tent'quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Om dit soort dingen heb ik ooit uren gelachen. Ging toen om de vader van een vriend van mij
"Saving Private Henk"
"Henkies Angels"
Best grappig als je al genoeg bier op hebt en de creativiteit de vrije loopt laat.
rest van de dag smurfenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Nou, de twee ergste deadlines gehaald voor vandaag.
Jij workaholicquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog vier minder erge deadlines.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |