abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 april 2021 @ 14:55:43 #51
208890 June.
Seriously?
pi_198834184
Mijn NOD is dinsdag. Het beetje bloedverlies dat ik altijd heb na mijn ovulatie is gestopt lijkt het. Dus vind het weer spannend.

Maat waarschijnlijk zal het niets zijn..
Shine bright like a diamond.
pi_198862737
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:32 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Wat goed om te horen van je echo. O+ Zo fijn dat alles er nu top uitziet!

Yes, volgende week vrijdag NOD volgens mijn app. We hebben nu inderdaad nog geen kinderen.
Ik heb deze cyclus best wat krampen gehad rondom de eisprong, en we hebben nog niet eerder zo braaf de volle week om de dag geklust dus ik heb goede hoop. Maar we zijn ook nog maar 5 maanden bezig, dus het kan prima zijn dat ik nog even geduld moet oefenen.
Ik duim voor je! Zou gezellig zijn om je in het volgende topic te hebben
pi_198867437
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:34 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Ik duim voor je! Zou gezellig zijn om je in het volgende topic te hebben
Dat zie ik ook wel zitten, haha. Nog even afwachten. Ik schommel mentaal nogal heen en weer van “ik merk niks anders aan mijn lijf dus het zal wel niet” naar “het zou best wel raak kunnen zijn op zich”. Feest. :')
pi_198887008
Vandaag wat kramp en 0,1 graad temperatuurdaling. Dat is een late innesteling of een vroege menstruatie. Vermoeiend hoofd is vermoeiend. Laat het maar snel vrijdag zijn. :+
  woensdag 7 april 2021 @ 10:34:56 #55
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198894939
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:55 schreef Vaiana het volgende:
Vandaag wat kramp en 0,1 graad temperatuurdaling. Dat is een late innesteling of een vroege menstruatie. Vermoeiend hoofd is vermoeiend. Laat het maar snel vrijdag zijn. :+
Ik ben blij dat ik nog niet aan het temperaturen geslagen ben :@ hopelijk goed nieuws vrijdag :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 7 april 2021 @ 10:35:38 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198894943
Ben er ook erg weinig mee bezig op dit moment, maar het voorbereiden op het huis neemt ook een hoop aandacht weg van eventuele afwijkingen in mijn lijf :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198897730
quote:
17s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik nog niet aan het temperaturen geslagen ben :@ hopelijk goed nieuws vrijdag :).
Ja aan de ene kant helpt het me, aan de andere kant is het superkut. _O- Ik weet nog niet zeker welke kant ik belangrijker vind van die twee.

Wel lekker dat de huisplannen je een beetje afleiden! Hopelijk vrijdag samen door naar een ander topic. ;)
pi_198908115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:01 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ja aan de ene kant helpt het me, aan de andere kant is het superkut. _O- Ik weet nog niet zeker welke kant ik belangrijker vind van die twee.

Wel lekker dat de huisplannen je een beetje afleiden! Hopelijk vrijdag samen door naar een ander topic. ;)
Hahaha dat temperaturen is echt erg. Ik heb t 1 cyclus gedaan (toevallig precies deze laatste waarbij ik zwanger bleek) en het maakte me GEK
Heb toen al gezegd dat ik dat een volgende cyclus niet meer ging doen.

Na positieve ovulatietest steeg m’n temperatuur eerst niet
Dus ik dacht: heb ik nou geen ei
Dus besloot ik 5 dagen later nog een ovulatietest te doen, wat ik anders nooit had gedaan. Die was knallend positief
Toen weer stress van: waarom blijft m’n ovulatietest positief
Obsessief temperaturen. Daarna steeg m’n temp heel hard om vervolgens weer te dalen. Kreeg ik ook weer stress van. Bleek ik uiteindelijk gewoon zwanger
  donderdag 8 april 2021 @ 08:32:41 #59
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198911205
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:36 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Hahaha dat temperaturen is echt erg. Ik heb t 1 cyclus gedaan (toevallig precies deze laatste waarbij ik zwanger bleek) en het maakte me GEK
Heb toen al gezegd dat ik dat een volgende cyclus niet meer ging doen.

Na positieve ovulatietest steeg m’n temperatuur eerst niet
Dus ik dacht: heb ik nou geen ei
Dus besloot ik 5 dagen later nog een ovulatietest te doen, wat ik anders nooit had gedaan. Die was knallend positief
Toen weer stress van: waarom blijft m’n ovulatietest positief
Obsessief temperaturen. Daarna steeg m’n temp heel hard om vervolgens weer te dalen. Kreeg ik ook weer stress van. Bleek ik uiteindelijk gewoon zwanger
Nou dat, ik weet van de vorige keer proberen (met mijn ex) dat ik nogal snel obsessief word dus ik vermijd dit allemaal zoveel mogelijk _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198911251
Temperaturen kan ik ook helemaal niets mee. Ik zou mezelf daar ook helemaal gek mee maken terwijl ik ovulatietesten juist geruststellend vind. Met een peuter in huis lukt het ook echt niet om direct bij wakker worden te temperaturen.
pi_198911618
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:36 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Hahaha dat temperaturen is echt erg. Ik heb t 1 cyclus gedaan (toevallig precies deze laatste waarbij ik zwanger bleek) en het maakte me GEK
Heb toen al gezegd dat ik dat een volgende cyclus niet meer ging doen.

Na positieve ovulatietest steeg m’n temperatuur eerst niet
Dus ik dacht: heb ik nou geen ei
Dus besloot ik 5 dagen later nog een ovulatietest te doen, wat ik anders nooit had gedaan. Die was knallend positief
Toen weer stress van: waarom blijft m’n ovulatietest positief
Obsessief temperaturen. Daarna steeg m’n temp heel hard om vervolgens weer te dalen. Kreeg ik ook weer stress van. Bleek ik uiteindelijk gewoon zwanger
Ik vind het juist wel geruststellend om te zien dat mijn temperatuur stijgt omdat ik de vorige ronde een ovulatietest had waarvan ik dacht dat hij positief was, wat dus helemaal niet zo bleek te zijn. Door het temperaturen wist ik toen dat ik een mega vertraagd ei had. Maar ik denk dat als het deze ronde niet raak is ik ook alleen nog maar rondom de eisprong ga tempen om te valideren dat ik daadwerkelijk een ei heb gehad, en niet meer de hele cyclus elke dag. Ik ben nu al 2 nachten 4x wakker geworden in de laatste uren voor de wekker, dat is voor mij wel een teken dat het wat obsessief aan het worden is.

Die daling is waarschijnlijk je innesteling geweest trouwens, maar herkenbaar dat elk beetje 'onverwachts' gedrag van je temperatuur potentieel stress oplevert.

Morgen heb ik een borrelafspraak met een collega, dus morgenochtend maar een test er tegenaan gooien om te kijken of dat een 0.0 borrel wordt. :+
pi_198911807
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:55 schreef June. het volgende:
Mijn NOD is dinsdag. Het beetje bloedverlies dat ik altijd heb na mijn ovulatie is gestopt lijkt het. Dus vind het weer spannend.

Maat waarschijnlijk zal het niets zijn..
Hoe is jouw NOD eigenlijk verlopen June?
pi_198917434
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:16 schreef Vaiana het volgende:

[..]


Die daling is waarschijnlijk je innesteling geweest trouwens, maar herkenbaar dat elk beetje 'onverwachts' gedrag van je temperatuur potentieel stress oplevert.

Klopt dat heb ik achteraf ook geconcludeerd hahaha. Was ook precies op de dag dat ik innestelingspijn had

Ik had ook over die innesteling dip gelezen op internet
Maar ik ben echt een control freak dus ik geloof niks voor ik de medische vakliteratuur erop heb nageslagen (is btw ook mijn werk dus vandaar) dus ik had voor die dip al opgezocht of er evidence was in de literatuur. En dat had ik niet gevonden. Dus ik had tegen mezelf gezegd: innesteling dip bestaat niet, dan word ik gewoon ongesteld

Zo zie je maar, literatuur Search ook voor niks ;-)
Dus dat tempen bracht echt het slechtste in mij naar boven qua obsessief gedrag
Ovulatietesten werkten wel goed voor mij

Vaiana ik ben heel benieuwd wat voor borrel je gaat hebben!
pi_198919469
Spannend vaiana, ik ben ook benieuwd!

Waar ik persoonlijk een beetje tegenaan loop op dit moment is het feit dat je het regelmatig gezellig moet maken op de juiste dag(en).

Ik kan niet zo goed tegen dat geforceerde (mijn zwangerschappen waren dan ook op puur geluk). Daarnaast slaapt Mayra bij ons in bed/ ligt tussen ons in :') en stiefdochter is 13, gaat laat naar bed, waardoor bank/ douche etc ook geen opties zijn :P

En dan heb je natuurlijk ook nog dagen waarop je echt geen zin hebt, moe bent, niet lekker in je vel zit enzovoort enzovoort..

Mijn vruchtbare dagen van april hebben we niet kunnen benutten, dus ik verwacht geen zwangerschap deze maand. Volgende maand beter. Ik gebruik trouwens de clue app. Eerst gebruikte ik die om niet zwanger te raken en nu gebruik ik het om mijn vruchtbare dagen te bekijken.
pi_198922770
Ik heb heel erg het gevoel dat ik ongesteld ga worden, want wel al sinds wat kramp maar verder niks wat op zwangerschapssymptomen lijkt. Alleen ook geen klassieke PMS klachten. Dus meh. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Bami op 08-04-2021 21:23:37 ]
pi_198922956
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:01 schreef CaVaBien het volgende:
Spannend vaiana, ik ben ook benieuwd!

Waar ik persoonlijk een beetje tegenaan loop op dit moment is het feit dat je het regelmatig gezellig moet maken op de juiste dag(en).

Ik kan niet zo goed tegen dat geforceerde (mijn zwangerschappen waren dan ook op puur geluk). Daarnaast slaapt Mayra bij ons in bed/ ligt tussen ons in :') en stiefdochter is 13, gaat laat naar bed, waardoor bank/ douche etc ook geen opties zijn :P

En dan heb je natuurlijk ook nog dagen waarop je echt geen zin hebt, moe bent, niet lekker in je vel zit enzovoort enzovoort..

Mijn vruchtbare dagen van april hebben we niet kunnen benutten, dus ik verwacht geen zwangerschap deze maand. Volgende maand beter. Ik gebruik trouwens de clue app. Eerst gebruikte ik die om niet zwanger te raken en nu gebruik ik het om mijn vruchtbare dagen te bekijken.
Herkenbaar! Vooral voor man is het geforceerde wel een ding, dus ik probeer het te brengen alsof het heel spontaan is terwijl ik vet bewust om de dag bezig ben. _O-

Ik gebruik ook clue inderdaad, maar zag dat alleen de betaalde versie een zwangerschaptracker had. Dat is dan wel weer jammer.
pi_198928664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:17 schreef Vaiana het volgende:
Ik heb heel erg het gevoel dat ik ongesteld ga worden, want wel al sinds wat kramp maar verder niks wat op zwangerschapssymptomen lijkt. Alleen ook geen klassieke PMS klachten. Dus meh. :')
Zegt niets Vaiana ;-) als je niet bloedt gewoon een test ertegenaan! Ik ben zo benieuwd
Hier:
Zwangerschap 1: vage buikpijn op 10, 11 en 12 DPO. Verder niks
Zwangerschap 2; buikpijn op 9 en 10 DPO. en daarna gruwelijke PMS klachten. Ik dacht nog: wat een venijnige menstruatie wordt het deze maand
Voelde echt alsof ik gauw ongesteld zou worden
  vrijdag 9 april 2021 @ 08:02:39 #68
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198928818
Ja, hup, het is vrijdag, testen @Vaiana :P.

Ik wacht tot morgen trouwens :@.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198928828
Nou, Omo witte test vanochtend en een temperatuurdip. Dus hopelijk zet het snel door en kunnen we op naar de volgende ronde. :+

Zo vermoeiend hoe ik zelfs nu nog hoop houd zolang er niet daadwerkelijk bloed is. Vind het best lastig soms, dit hele proces en elke maand weer die hoop enzo. En dan ben ik nog maar zo kort bezig, rationeel gezien vind ik dat ik me niet aan moet stellen. :')
pi_198928838
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 april 2021 08:02 schreef Debsterr het volgende:
Ja, hup, het is vrijdag, testen @:Vaiana :P.

Ik wacht tot morgen trouwens :@.
_O- Al gedaan jonge!

Eerst even afwachten of je vandaag niet gewoon ongesteld wordt? Doe ik normaal gesproken ook ja, het is dat ik vandaag die borrel plannen heb, anders had ik ook pas morgen getest. :Y
  vrijdag 9 april 2021 @ 08:27:50 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198928965
Bummer @Vaiana en herkenbaar van die hoop. Maar goed, inderdaad vol goede moed naar de volgende ronde :*.

Yup ik wacht idd even af + vriendje moest vanochtend om 7 uur beginnen met werken, dus was niet echt in de stemming om zo vroeg te testen _O-. Ik mocht lekker even blijven liggen met de hond tot het ontbijt klaar was :@.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198930059
Ohhh balen @Vaiana -O- ik had gehoopt op wat gezelschap straks in Z&G (al wacht ik nog heel even met melden daar tot de eerste echo, ivm dagelijks bruinverlies. Schijnt geen kwaad te kunnen maar vind het toch spannend :@ )

@Debsterr je houdt het ook wel een soort van spannend zo haha!
  vrijdag 9 april 2021 @ 10:21:39 #73
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198930098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 10:19 schreef altootje86 het volgende:
Ohhh balen @:vaiana -O- ik had gehoopt op wat gezelschap straks in Z&G (al wacht ik nog heel even met melden daar tot de eerste echo, ivm dagelijks bruinverlies. Schijnt geen kwaad te kunnen maar vind het toch spannend :@ )

@:Debsterr je houdt het ook wel een soort van spannend zo haha!
Ik heb het idee wat krampen te voelen dus vermoed een menstruatie, maar goed, morgenochtend weet ik het sowieso :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198930171
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 10:19 schreef altootje86 het volgende:
Ohhh balen @:vaiana -O- ik had gehoopt op wat gezelschap straks in Z&G (al wacht ik nog heel even met melden daar tot de eerste echo, ivm dagelijks bruinverlies. Schijnt geen kwaad te kunnen maar vind het toch spannend :@ )

@:Debsterr je houdt het ook wel een soort van spannend zo haha!
Ja daar had ik ook op gehoopt. Misschien kom ik volgende maand achter je aan. :D Snap dat je eerst even je echo af wilt wachten inderdaad, weet je al wanneer die is?
Heb stiekem wel een traantje gelaten vandaag, zo handig dat je dus middenin je PMS deze teleurstelling mag verwerken. _O-
pi_198930259
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 08:04 schreef Vaiana het volgende:
Nou, Omo witte test vanochtend en een temperatuurdip. Dus hopelijk zet het snel door en kunnen we op naar de volgende ronde. :+

Zo vermoeiend hoe ik zelfs nu nog hoop houd zolang er niet daadwerkelijk bloed is. Vind het best lastig soms, dit hele proces en elke maand weer die hoop enzo. En dan ben ik nog maar zo kort bezig, rationeel gezien vind ik dat ik me niet aan moet stellen. :')
Knuffel Vaiana. Tuurlijk is het moeilijk. Ookal weet je dat je niets te klagen hebt tijdens kort proberen, toch is het een heel natuurlijk gevoel dat elke menstruatie een negatieve rollercoaster is. Je staat zeker niet alleen met die gevoelens

Ik blijf gewoon voor je duimen dat het ineens raak mag zijn. Die kans is gelukkig het grootst. Garanties biedt het niet en bij mezelf had ik ook moeite om erin te geloven maar toch is het een reeele kans ;-)

Debster, ook voor jou duim ik! Ik hou morgen het topic in de gaten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')