abonnement Unibet Coolblue
pi_198509966
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef exode het volgende:

[..]

Ja he, ik snap die jongeren van nu ook wel. Met de feestjes etc etc. Ik zou er ook toe in staat zijn geweest op die leeftijd.
Ik ben heel blij dat ik in Corona-tijd geen student meer ben. :Y Kan me best voorstellen dat ik dan ook gewoon naar feestjes was gegaan, want 'wat kan mij nou gebeuren'.
  maandag 15 maart 2021 @ 12:25:31 #277
100412 mefke79
komt goed!
pi_198510280
O de bijbaantjes opsom:

* folders lopen op de zaterdag samen met de buurvrouw, dorpje met zo'n 350 adressen
* media expresse op woensdag, met buitengebied er bij en die stomme Intermediair die toen nog heel dik was
* folders lopen in het weekend in een wat grotere wijk
* afwassen bij een restaurant
* de vleeswaren en broodafdeling bij de c1000 (wat was dat stom werk zeg, heb het maar een zomervakantie gedaan)
* prei poten (krijg nog pijn in mijn rug als ik er aan denk)
* oppassen
* Postbode op zaterdag en in de vakanties en dat in de tijd dat het nog heel goed verdiende. Dat was echt cashen . Ik had grote wijken en dus veel uren. Twee fietswijken (mijn eigen dorp en een dorp verderop) en dat afgewisseld met een jaren 80 wijk waarin heel veel adressen zaten. Vroeg op, maar heel gezellig eerst samen sorteren en zetten.
* studentassistent op de uni: praktijklessen voorbereiden en geven, online materiaal klaar zetten (toen al, in 1999)
* lid van de opleidingscommissie (daar kreeg je ook voor betaald)

Daarna ben ik via een stage in mijn eerste baan beland en heb ik in ZO Brabant behoorlijk wat communicatiebanen versleten en nu zit ik al weer jaren in het onderwijs als docent. En mijn studenten klagen inderdaad behoorlijk over alle maatregelen en ze houden zich er ook niet echt meer aan. Als in dat ze na 11 uur gewoon op hun fietsje naar huis stappen want in de dorpen komen ze toch geen politie tegen. En ik snap het ergens ook wel, ze kunnen al maanden niet stappen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_198511707
Oh crap, ik ben een bijbaantje vergeten. Ik heb ook nog in de bediening gewerkt in een bowlingcentrum. Maar dat was ook maar een paar maanden. Ik kon niet met een vol dienblad op 1 hand rondlopen, mijn handen zijn daar gewoon te klein voor denk ik. Ik ben slecht in het herkennen van gezichten, dus vergat steeds wie welk drankje had besteld. Daarnaast waren mijn collega's niet echt mijn types :@. Ik was de serieuze student met een vaste relatie en zij waren meer uitgaanstypes van lang leve de lol en kijk mij eens hip zijn. Ik was ook enorm bleu, ik had geen idee wat al die mixdrankjes precies inhielden en bracht ook geregeld bestellingen verhaspeld door aan de bar omdat ik geen idee had wat er besteld was _O-. Het werk was fysiek zwaar en ik moest vanaf een industrieterrein in mijn eentje naar huis fietsen om 2 uur 's nachts. Ik was daar echt ongelukkig. Maar hey, ik heb wel geleerd hoe je 4 borden tegelijk kan uitserveren. :s) *) :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_198512393
Ik moest nog 1 ding controleren, maar hoppa belastingaangifte is gedaan, kom maar door met dat geld!
  maandag 15 maart 2021 @ 16:17:00 #280
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198514321
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:36 schreef Phaidra het volgende:
Oh crap, ik ben een bijbaantje vergeten. Ik heb ook nog in de bediening gewerkt in een bowlingcentrum. Maar dat was ook maar een paar maanden. Ik kon niet met een vol dienblad op 1 hand rondlopen, mijn handen zijn daar gewoon te klein voor denk ik. Ik ben slecht in het herkennen van gezichten, dus vergat steeds wie welk drankje had besteld. Daarnaast waren mijn collega's niet echt mijn types :@. Ik was de serieuze student met een vaste relatie en zij waren meer uitgaanstypes van lang leve de lol en kijk mij eens hip zijn. Ik was ook enorm bleu, ik had geen idee wat al die mixdrankjes precies inhielden en bracht ook geregeld bestellingen verhaspeld door aan de bar omdat ik geen idee had wat er besteld was _O-. Het werk was fysiek zwaar en ik moest vanaf een industrieterrein in mijn eentje naar huis fietsen om 2 uur 's nachts. Ik was daar echt ongelukkig. Maar hey, ik heb wel geleerd hoe je 4 borden tegelijk kan uitserveren. :s) *) :+ .
Haha ik kan echt al niet 1 glas netjes serveren en ik onthou ook nooit gezichten, I feel you!!!
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:22 schreef exode het volgende:
Ik moest nog 1 ding controleren, maar hoppa belastingaangifte is gedaan, kom maar door met dat geld!
Thnx voor de reminder, morgen ook maar even voor gaan zitten.
Zo saaaaaaaai.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198514345
Oh en joepie, ik ga morgen voor test nummer 4. Even in mijn keel en neus laten roeren. Ik snotter me sinds gisteren gek, gewoon van die snot die je allemaal wel eens hebt, maar ja toch maar testen.
Rest van het gezin is snotvrij, mijn weerstand is echt bagger dit jaar. ;(
  maandag 15 maart 2021 @ 16:20:20 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198514381
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:36 schreef Phaidra het volgende:
Oh crap, ik ben een bijbaantje vergeten. Ik heb ook nog in de bediening gewerkt in een bowlingcentrum. Maar dat was ook maar een paar maanden. Ik kon niet met een vol dienblad op 1 hand rondlopen, mijn handen zijn daar gewoon te klein voor denk ik. Ik ben slecht in het herkennen van gezichten, dus vergat steeds wie welk drankje had besteld. Daarnaast waren mijn collega's niet echt mijn types :@. Ik was de serieuze student met een vaste relatie en zij waren meer uitgaanstypes van lang leve de lol en kijk mij eens hip zijn. Ik was ook enorm bleu, ik had geen idee wat al die mixdrankjes precies inhielden en bracht ook geregeld bestellingen verhaspeld door aan de bar omdat ik geen idee had wat er besteld was _O-. Het werk was fysiek zwaar en ik moest vanaf een industrieterrein in mijn eentje naar huis fietsen om 2 uur 's nachts. Ik was daar echt ongelukkig. Maar hey, ik heb wel geleerd hoe je 4 borden tegelijk kan uitserveren. :s) *) :+ .
ooh dat heb ik ooit ook gedaan, van mijn 15e tot mijn 17e, vreselijk! Echt nachtmerriemateriaal, ik heb ook vaak dingen laten vallen en in mijn vermoeidheid en verstrooidheid heel gekke dingen tegen mensen gezegd (bijv. welterusten in plaats van eet smakelijk, haha). Maar inderdaad, je leert er wel veel van. Ik leerde er vooral ook van dat dit niet iets was dat ik altijd wilde blijven doen. ;)
in de haak.
  maandag 15 maart 2021 @ 16:26:01 #283
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_198514467
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:18 schreef exode het volgende:
Oh en joepie, ik ga morgen voor test nummer 4. Even in mijn keel en neus laten roeren. Ik snotter me sinds gisteren gek, gewoon van die snot die je allemaal wel eens hebt, maar ja toch maar testen.
Rest van het gezin is snotvrij, mijn weerstand is echt bagger dit jaar. ;(
Succes :* . Ik heb net m'n uitslag (4e keer getest in een maand :{ ), weer negatief. Vanmorgen overleg gehad met de huisarts assistente, gezien de aanhoudende klachten en negatieve testen mag ik nu toch wel langskomen. Ben het hoesten zo zat.
  maandag 15 maart 2021 @ 18:33:20 #284
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198516434
Ik heb echt nog geen snotneus of wat dan ook gehad afgelopen jaar!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198516553
Oh man, gênante momenten als serveerster: check! :')
Ik hoop dat niemand ter wereld mij ooit nog herinnert. :@
pi_198516575
quote:
17s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:26 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Succes :* . Ik heb net m'n uitslag (4e keer getest in een maand :{ ), weer negatief. Vanmorgen overleg gehad met de huisarts assistente, gezien de aanhoudende klachten en negatieve testen mag ik nu toch wel langskomen. Ben het hoesten zo zat.
Sterkte zeg, hopelijk kunnen ze iets voor je doen!

Ik ben sinds eind november 7 keer getest. Neusverkoudheid, soms met een beetje hoesten of keelpijn erbij. In augustus en september ook al twee keer, en toen ging ik ook nog vaak niet (dan was t nog twee dagen wachten tot afspraak en dan twee dagen wachten tot uitslag en tegen die tijd was t meestal al weer over en na 24u klachtenvrij mocht je dan weer naar buiten). Knettergek word ik ervan. Ik moet alleen nog een keer op woensdag, dan heb ik alle dagen van de week gehad. Ik heb vanaf september tm twee weken geleden naast mn anti allergie neusspray ook anti allergie pillen geslikt, maar dat hielp alleen in het begin wat en daarna niet meer en wel bijwerkingen van. Heb nu nieuwe gekregen om te kijken of die beter werken. En verder weten ze ook niet waarom ik zo vaak neusverkouden ben, er is twee weken geleden opnieuw voor alle inhalatie allergenen geprikt en daar kwam alleen de al bekende huisstofmijt allergie uit, geen hooikoorts. Maar ik heb dus al een corticosteroïden neusspray, dusja, verder ook niet veel aan te doen..

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 15-03-2021 18:49:39 ]
pi_198516584
Mijn man had gisteren last van zijn oog. Vaag toch maar naar de huisarts gegaan. Bleek er iets in te zitten wat ze er met een oogboor (alleen het woord geeft mij al rillingen) uit wilde halen. Bleek de boor kapot. Uiteindelijk mocht hij vanmiddag laat maar een andere huisarts in het dorp. Nu nog een week ab in zijn oog. En hopen dat er geen schade is.

[ Bericht 2% gewijzigd door F_r op 15-03-2021 20:38:28 ]
  maandag 15 maart 2021 @ 18:47:37 #288
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_198516681
quote:
17s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:26 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Succes :* . Ik heb net m'n uitslag (4e keer getest in een maand :{ ), weer negatief. Vanmorgen overleg gehad met de huisarts assistente, gezien de aanhoudende klachten en negatieve testen mag ik nu toch wel langskomen. Ben het hoesten zo zat.
Oh, bah! Mijn moeder heeft ook al last van hetzelfde gedonder. Is hoofdzakelijk begonnen, nadat ze haar 2e vaccinatie had gehad. (Geen AstraZeneca gelukkig) :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 15 maart 2021 @ 18:52:38 #289
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_198516801
@exode grappig, ik was in precies die tijd dus bij de bank kas-baliemedewerker, invallen in Bodegraven en Voorschoten met name, en ook een paar andere kantoren.

Vond het vooral opvallend hoe de “afspraken” over idnetificeren overal lokaal verschilden. En idd de Eurokluis met miljoenen erin... heb ooit een uur moeten wachten tot we weg mochten met de deuren op slot want er was een kasverschil (technischhe fout) in de Eurokluis. Je kon toen ik er werkte nog geen Euro’s opnemen namelijk.

En dan 10.000 gulden uittellen voor iemand die het kwam halen, met rode konen. Cheques en travellers cheques, vreemde valuta, muntjes storten en rolletjes uitgeven...

Ruzie in de tent omdat er mensen uit moesten en wie dan, ivm reorganisatie. Was echt een overgangsperiode!
Kwak
pi_198516890
Ik heb in de schoenenwinkel ook wel gênante momenten gekend. Er was eigenlijk nauwelijks opleiding qua klantenservice dus ik ben best wel eens bot geweest tegen klanten die dat niet verdiend hadden. Het ergste vind ik de blinde/slechtziende vrouw die ik uit totale onwetendheid echt heel ongemakkelijk behandeld heb, daar heb ik nu ik beter weet wel echt spijt van.
pi_198516932
Ik moest als 16-jarige oude vrouwtjes hun bh's inhelpen ;( (Kledingwinkel)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 15 maart 2021 @ 19:25:16 #292
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_198517416
Helaas heb ik niet veel spannende baantjes gehad, 2 jaar bij de Kiosken op station Utrecht CS, daarna 4 jaar bij de HEMA in Utrecht.

Mijn opmerkelijkste baantje was bij de post in de kerstperiode, helpen sorteren. Ik had een weddenschap met mezelf hoe lang ik zonder slaap kon :D ('s nachts sorteren, overdag mijn andere baan bij de Kiosk + studie). De conclusie was zo'n 65 uur *O* . Maar dit baantje heb ik slechts 3 nachten gedaan.
Verder nog eens 2 weken archiefstukken sorteren bij een bouwbedrijf, 2 dagen orderpicken en dat was het wel.

En tijdens mijn middelbare school heb ik nog bijles Latijn gegeven.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_198517468
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:25 schreef SaskiaR het volgende:
Mijn opmerkelijkste baantje was bij de post in de kerstperiode, helpen sorteren.
Oh, dat heb ik nog twee kersten gedaan ja. Beide keren niet lang volgehouden wegens de chaos en slechte organisatie. PostNL leek elk jaar weer compleet verrast te worden door de kerstdrukte. }:|
  maandag 15 maart 2021 @ 19:36:10 #294
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_198517621
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:28 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik nog twee kersten gedaan ja. Beide keren niet lang volgehouden wegens de chaos en slechte organisatie. PostNL leek elk jaar weer compleet verrast te worden door de kerstdrukte. }:|
Ik vond het wel meevallen, maar ik werkte er dus maar echt kort.

Bij de Kiosken daarentegen ben ik weggegaan omdat er steeds van alles misging... roosters werden alleen in de kiosken opgehangen, maar veranderden voortdurend. Dus dan keek je maandag, was volgens het rooster je volgende werkdag op donderdag, maar werd je woensdag uit bed gebeld waar je was :'( (terwijl ik al had gezegd dat ik nooit op woensdag kon werken).
De uitbetaalde uren klopten ook nooit, dus dan moest je steeds bij de administratie gaan klagen.
En na je dienst moest je met je volle zak met geld het hele station door om het naar de administratie te brengen. Lekker veilig :{w
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  maandag 15 maart 2021 @ 19:50:15 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198517908
Meer mensen die niet kunnen inloggen bij of met DigiD?
pi_198517996
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:50 schreef amaranta het volgende:
Meer mensen die niet kunnen inloggen bij of met DigiD?
Op allestoringen.nl staat dat DigiD een storing heeft sinds vanmiddag.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 15 maart 2021 @ 20:16:00 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198518520
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Op allestoringen.nl staat dat DigiD een storing heeft sinds vanmiddag.
Ik heb hem daar ook gemeld inmiddels.
Ik wil ook weer eens inloggen hoor...
pi_198518882
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 18:43 schreef F_r het volgende:
Mijn man had gisteren laat van zijn oog. Vaag toch maar naar de huisarts gegaan. Bleek er iets in te zitten wat ze er met een oogboor (alleen het woord geeft mij al rillingen) uit wilde halen. Bleek de boor kapot. Uiteindelijk mocht hij vanmiddag laat maar een andere huisarts in het dorp. Nu nog een week ab in zijn oog. En hopen dat er geen schade is.
Oh jeetje, wat zat er in dan? Brrrr inderdaad, dingen bij je oog vind ik ook niks.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_198519133
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh jeetje, wat zat er in dan? Brrrr inderdaad, dingen bij je oog vind ik ook niks.
Iets zwarts ik mocht er natuurlijk niet bij zijn dus geen idee. Ik denk een stukje hout, stof oid vanuit het dak van de garage. Maar dat weten we dus niet.

Hij wil vooral niet zielig gevonden worden

En uitgerekend deze week zijn mijn ouders op vakantie. Onze katten zitten daar nog omdat hier nog geen schutting staat. Mijn man zou dus eigenlijk in hun huis gaan werken En dan in de middag naar ons huis komen.

Ik heb ze nu inclusief hun kat maar opgehaald en de achterdeuren op slot gedraaid en de sleutels weggelegd dan kunnen de kinderen hem niet per ongeluk openmaken.

Nu zijn er 3 katten van slag.
  maandag 15 maart 2021 @ 21:37:23 #300
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_198520472
Oeh oogboren :9 .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')