abonnement Unibet Coolblue
pi_198458889
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:46 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik vermoed eerder dat de top 3 iets in deze richting was...
Zoey: 40%
Michel: 17%
Jill: 12%
Matt: 10%
Julie: 8%
Nick: 6%
Liese: 4%
Naomi: 3%
Zou ook goed kunnen, maar ik wilde alleen aantonen dat genomineerd worden door publieksstemmen (helemaal omdat het 3 genomineerden waren) niet persé hoeft te betekenen dat iemand niet meer 'populair' is omdat wij de stemverhouding niet te zien kregen. Er zijn blijkbaar nog steeds veel mensen verbaasd dat Jill erbij stond.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:54:39 #227
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_198458929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:51 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Zou ook goed kunnen, maar ik wilde alleen aantonen dat genomineerd worden door publieksstemmen (helemaal omdat het 3 genomineerden waren) niet persé hoeft te betekenen dat iemand niet meer 'populair' is omdat wij de stemverhouding niet te zien kregen. Er zijn blijkbaar nog steeds veel mensen verbaasd dat Jill erbij stond.
Ja, maar het is ook wel eens goed voor Jill om dit te ervaren. Dat het zomaar is anders kan gaan.
pi_198458932
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:48 schreef D. het volgende:

[..]

Michel zal op Fok wel winnen, de Nickverafgoders zitten op een enkeling na elders :P
Ik moet zeggen dat het nog verrassend dicht bij elkaar ligt.

Had je mij een paar weken geleden gevraagd wie van de twee mijn favoriet hierin is. Dan had ik overduidelijk Nick gezegd. Ik vond het een van de leukere bewoners. Maar de laatste weken heeft hij wel laten zien hoe hij het spelletje speelt. Viezig, manipulerend. Vooral tegenover Mike en Matt komt dat goed naar voren.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:55:30 #229
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_198458941
v
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:51 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Zou ook goed kunnen, maar ik wilde alleen aantonen dat genomineerd worden door publieksstemmen (helemaal omdat het 3 genomineerden waren) niet persé hoeft te betekenen dat iemand niet meer 'populair' is omdat wij de stemverhouding niet te zien kregen. Er zijn blijkbaar nog steeds veel mensen verbaasd dat Jill erbij stond.
Als je bijna niet opvalt, hebben de mensen ook geen reden je te nomineren.
Zo gaat dat nu eenmaal, en dat zie je terug in de uitslagen.
pi_198458945
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo'n huis is een emotionele roller coaster.
De één heeft meer behoefte aan lichamelijk contact dan de ander.
Zij beiden kennelijk meer dan anderen.
Ze hebben een hechte vriendschap.
Of er meer is, weten alleen zij. Zo'n huis doet rare dingen met je.
Ik vind niet dat ze over de schreef zijn gegaan tot nu toe. Wel zie ik dat ze losser worden.
We weten niet hoe haar relatie met die vriend is. Wat me wel opvalt is dat ze hem weinig benoemt en er niets over hem te vinden is.
We weten wel dat ze thuis niet knuffelt
pi_198458958
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:54 schreef Benny het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het nog verrassend dicht bij elkaar ligt.

Had je mij een paar weken geleden gevraagd wie van de twee mijn favoriet hierin is. Dan had ik overduidelijk Nick gezegd. Ik vond het een van de leukere bewoners. Maar de laatste weken heeft hij wel laten zien hoe hij het spelletje speelt. Viezig, manipulerend. Vooral tegenover Mike en Matt komt dat goed naar voren.
kijk nu eens, ik heb het gelijk 13-13 gemaakt
pi_198458970
Ik wil trouwens eigenlijk het gesprek van Julie en Michel gisteravond, vlak voordat de liveshow begon, weleens terugkijken/-zien/-horen.

@DGK_Tegengas. Heb jij die misschien nog?
pi_198458979
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:57 schreef Whuzz het volgende:
Mogguh COS! Op naar een Zoey-vrije dag *O*
-O-
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:58:40 #234
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_198458980
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:44 schreef Benny het volgende:

[..]

Wel een polletje waard:
[poll=1962]

Note: Expres gevraagd om wie moet blijven en niet wie weg moet.
fifty fifty bij 30 stemmen _O- Als ik moet kiezen tussen wie dan ook en Nick, kies ik voor wie dan ook blijven. >:) Nick weg.
pi_198458993
Ik kies dan toch voor Michel... speelt het spel eerlijker dan Nick. Wil wel winnen, maar is transparanter. Nick gooit z'n moeder nog onder de bus om te winnen.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 11:00:21 #236
213457 engine
pi_198458998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kies dan toch voor Michel... speelt het spel eerlijker dan Nick. Wil wel winnen, maar is transparanter. Nick gooit z'n moeder nog onder de bus om te winnen.
_O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_198459015
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:54 schreef Benny het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het nog verrassend dicht bij elkaar ligt.

Had je mij een paar weken geleden gevraagd wie van de twee mijn favoriet hierin is. Dan had ik overduidelijk Nick gezegd. Ik vond het een van de leukere bewoners. Maar de laatste weken heeft hij wel laten zien hoe hij het spelletje speelt. Viezig, manipulerend. Vooral tegenover Mike en Matt komt dat goed naar voren.
Het spelen van het spel kan je hem op zich niet kwalijk nemen. Zijn oneliner is ik ga over lijken

Eerder ergerlijk dat hij de laatste weken elk verhaal of eigenlijk alles rond hem en ik ik ik laat draaien :{w
pi_198459018
Vind het moeilijk om te kiezen Nick en Michel hmmmm
pi_198459024
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maak jullie klaar voor het "huismeesterduel"
Ik las stiekem "huismeesterduet" (Matt en Jill)
pi_198459031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:01 schreef Magean het volgende:
Vind het moeilijk om te kiezen Nick en Michel hmmmm
daarom stem ik niet in die poll
pi_198459034
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:01 schreef Tamiro het volgende:

[..]

Het spelen van het spel kan je hem op zich niet kwalijk nemen. Zijn oneliner is ik ga over lijken

Eerder ergerlijk dat hij de laatste weken elk verhaal of eigenlijk alles rond hem en ik ik ik laat draaien :{w
Michel is communicatief veel beter en zal ook sneller anderen verdedigen. Nick heeft zich al veel (sluw) verstopt...
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:03:32 #242
494390 Keep_on_Track
Houd je roer recht...
pi_198459043
Matt for house-president.
Onderneemt geen actie, heeft geen overwicht, iedereen gaat hem bevragen, corrigeren, beïnvloeden, kortom: chaos. Dat is wat we willen. *O*
pi_198459051
Ik hoop dat Jill huismeester wordt... gelijk zegt 'polonaise' en dat ze haar er dan van moeten overtuigen om dat niet te doen , en Jill een hand over het hart strijkt.

En dan gooit BB de polonaise erin :)
pi_198459057
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:48 schreef zodeju het volgende:

[..]

Dat komt mede door Jill zelf met haar aanhang...Jill heeft /had een hekel aan Michel en stak dat niet onder stoelen of banken....Haar fans gingen automatisch naar Michel om hem erop te zetten. Aanhang van Michel is ook niet gek en gingen toen voor Jill om haar te nomineren. Michel heeft nooit Jill echt zwart gemaakt alleen dat zij gevaarlijk was om naast te staan.
Was meer om aan te geven dat het bij polls maar net gaat om welk platform je hebt en crossplatform niet echt wilt lukken omdat je op FB met besloten groepen te maken hebt.

Maar denk dat Jill momenteel nog steeds de meeste 'loyale fans' heeft. Is in het huis ook al een aantal keer aangegeven door oa Mike, als je tegenover Jill in de finale komt kan je er het beste voor zorgen dat je Thomas ook meeneemt. K5 wilde heel graag met z'n allen naar de finale maar daarmee zorg je er ook voor dat de K5 fanbase straks een keuze moet gaan maken.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198459063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:04 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Was meer om aan te geven dat het bij polls maar net gaat om welk platform je hebt en crossplatform niet echt wilt lukken omdat je op FB met besloten groepen te maken hebt.

Maar denk dat Jill momenteel nog steeds de meeste 'loyale fans' heeft. Is in het huis ook al een aantal keer aangegeven door oa Mike, als je tegenover Jill in de finale komt kan je er het beste voor zorgen dat je Thomas ook meeneemt. K5 wilde heel graag met z'n allen naar de finale maar daarmee zorg je er ook voor dat de K5 fanbase straks een keuze moet gaan maken.
Uitstekende analyse
pi_198459080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:02 schreef suzi1 het volgende:

[..]

daarom stem ik niet in die poll
Zelfde idee over die poll.
pi_198459081
Ik vind spelers als Nick, Zoey en Mike echt geweldig. Die zorgen voor reuring en zijn de reden dat ik kijk.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:05:38 #248
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_198459084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kies dan toch voor Michel... speelt het spel eerlijker dan Nick. Wil wel winnen, maar is transparanter. Nick gooit z'n moeder nog onder de bus om te winnen.
:D Dat is wel erg. Zeg dan op de bus.
Maar Michel haalt klaarblijkelijk eigenlijk alles uit vriendschappen. Denk dat hij nog liever met zijn groepje als winnaar eruit wil komen als dat zou kunnen. :P
Hij krijgt het nog moeilijk.
pi_198459100
En dan gun ik nu Michel het huismeesterschap wel
pi_198459112
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]

Ik verstond 'ma biche' ... na een google translate weet ik niet perse of dat het logischer maakt.
Vrije vertaling: mijn schat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')