SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik de weg niet ken is het bij mij ook niet ontspannend, want ik raak zelfs met navigatiesysteem aan de weg dan vaak nog kwijtquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind autorijden niet altijd ontspannend. Ligt eraan hoe druk het is en of ik de weg ken.
Ja dat vond ik ook zo kut met de laatste vakantie in de VS. Toen kon ik me voor het eerst in 1,5 jaar eindelijk eens ontspannen maar kreeg ik in een cafe een epileptische aanval waardoor ik in totaal wel 1 dag heb geredenquote:
De zeldzame keren dat ik tegenwoordig rijd rij ik wel als een halve maniak geloof ikquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind autorijden niet altijd ontspannend. Ligt eraan hoe druk het is en of ik de weg ken.
Goed moment om op te ruimen daar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver man heel mijn Facebook gonst van dré hazes en zijn neukertjes
Ik luister daar altijd heel slecht naar, maar verder ben ik niet eigenwijsquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik de weg niet ken is het bij mij ook niet ontspannend, want ik raak zelfs met navigatiesysteem aan de weg dan vaak nog kwijt
Dat meen je nietquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook zo kut met de laatste vakantie in de VS. Toen kon ik me voor het eerst in 1,5 jaar eindelijk eens ontspannen maar kreeg ik in een cafe een epileptische aanval waardoor ik in totaal wel 1 dag heb gereden![]()
Komt omdat ie net weer gescheiden is van z'n vrouw o.i.d. natuurlijk. Kijk mij eens op de hoogte zijnquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver man heel mijn Facebook gonst van dré hazes en zijn neukertjes
Ja en ze hebben ook nooit kunnen achterhalen waardoor het nou getriggerd werd. Duurde maanden voordat ik hier in NL een onderzoek kon laten doen en daar vonden ze niks maar kreeg voor de zekerheid rare pilletjes mee. Die vielen bijzonder slecht, ik werd dan eerst een paar uur aan alle kanten over emotioneel en vervolgens stortte ik in en lag ik urenlang te slapen. Gauw maar weer mee gestopt dusquote:
Ja dat weet iedereen inmiddels wel, er is geen ontkomen aan. Maar het boeit mij geen ene zak. Rot lekker op met je hazesquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt omdat ie net weer gescheiden is van z'n vrouw o.i.d. natuurlijk. Kijk mij eens op de hoogte zijn
LEEF, ALSOF JE FUCKING SARS HEBTquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat weet iedereen inmiddels wel, er is geen ontkomen aan. Maar het boeit mij geen ene zak. Rot lekker op met je hazes
Mijn moeder had op een gegeven moment epilepsie en die kreeg ook van die pillen. Bleek dat ze zich daardoor (had kanker) echt veel en veel slechter voelde. Ze dachten eerst dat ze supersnel achteruit ging, bleken het die pillen te zijn. Wat een troep is dat ja.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en ze hebben ook nooit kunnen achterhalen waardoor het nou getriggerd werd. Duurde maanden voordat ik hier in NL een onderzoek kon laten doen en daar vonden ze niks maar kreeg voor de zekerheid rare pilletjes mee. Die vielen bijzonder slecht, ik werd dan eerst een paar uur aan alle kanten over emotioneel en vervolgens stortte ik in en lag ik urenlang te slapen. Gauw maar weer mee gestopt dus
Ja puur vergif dat spul, het is nog leuker om af te kicken van oxycodonquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder had op een gegeven moment epilepsie en die kreeg ook van die pillen. Bleek dat ze zich daardoor (had kanker) echt veel en veel slechter voelde. Ze dachten eerst dat ze supersnel achteruit ging, bleken het die pillen te zijn. Wat een troep is dat ja.
Goed spul wel datquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja puur vergif dat spul, het is nog leuker om af te kicken van oxycodon
Misschien kunnen we het aan die wappies voeren of zoquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja puur vergif dat spul, het is nog leuker om af te kicken van oxycodon
Heb hier ook nog wel wat restjes staanquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed spul wel datHeb hier nog een doosje staan.
Oh dat is wel heel lang ja. Heb het zelf nooit meer dan een paar dagen hoeven nemen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier ook nog wel wat restjes staanMaar is inderdaad heerlijk spul, maar als je het een paar maanden moet slikken zakt dat euforische gevoel helaas wel snel weg
Lijkt me een bijzonder slecht plan, ik ben normaal een vrij rustig persoon en zelden agressief. Maar toen ik met die rotzooi buiten liep in het buitengebied riep ik elke auto die nog maar verkeerd schakelde allerlei ziektes toequote:Op donderdag 11 maart 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het aan die wappies voeren of zo
Dan is het effect wel heerlijk, en hoef je ook niet af te kickenquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel lang ja. Heb het zelf nooit meer dan een paar dagen hoeven nemen.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het effect wel heerlijk, en hoef je ook niet af te kicken
Jij lijkt me echt een leuke gastquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me een bijzonder slecht plan, ik ben normaal een vrij rustig persoon en zelden agressief. Maar toen ik met die rotzooi buiten liep in het buitengebied riep ik elke auto die nog maar verkeerd schakelde allerlei ziektes toe
Met die pillen toen niet hoor, leek ik wel een ander persoon dat ik bang werd voor mezelfquote:
Zou dat geen leuke big brother zijn, dat je 10 gezonde mensen verschillende zware medicijnen geeft en ze dan bij elkaar in huis zet? #leedvermaakbestevermaakquote:
Moet je ze wel een contract laten ondertekenen dat we niet verantwoordelijk zijn voor eventuele complicaties en nevenschadequote:Op donderdag 11 maart 2021 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat geen leuke big brother zijn, dat je 10 gezonde mensen verschillende zware medicijnen geeft en ze dan bij elkaar in huis zet? #leedvermaakbestevermaak
Uiteraard. En dan kijken wat er gebeurdquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ze wel een contract laten ondertekenen dat we niet verantwoordelijk zijn voor eventuele complicaties en nevenschade
quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:32 schreef jerney het volgende:
[..]Ja, kan ik me wel wat bij voorstellen. Ben normaal niet dol op treinen, maar zo is het wel andere koek.
Beetje genieten van het landschap...
Vliegen vind ik altijd zo stresserend..
En dan ook een paar gewoon placebo's geven om te zien hoe wappie ze van zichzelf zijnquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uiteraard. En dan kijken wat er gebeurd![]()
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar met tussenstops wel ok. Gergi rijdt zo zonder problemen 12u in z'n eentje aan een stuk, maar ik ben er na 6/7u wel klaar mee.
@bitterbalquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zeldzame keren dat ik tegenwoordig rijd rij ik wel als een halve maniak geloof ik
Sssssst ... ze is bijna thuisquote:
heb je vaker aanvallen gehad dan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en ze hebben ook nooit kunnen achterhalen waardoor het nou getriggerd werd. Duurde maanden voordat ik hier in NL een onderzoek kon laten doen en daar vonden ze niks maar kreeg voor de zekerheid rare pilletjes mee. Die vielen bijzonder slecht, ik werd dan eerst een paar uur aan alle kanten over emotioneel en vervolgens stortte ik in en lag ik urenlang te slapen. Gauw maar weer mee gestopt dus
Daar begon mijn moeder van te ijlen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed spul wel datHeb hier nog een doosje staan.
Alleen mogelijk bij mijn ongeluk, maar dat is slechts een vermoeden, ze hebben toen ook al heel mijn hoofd uitgelicht en niks gevonden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je vaker aanvallen gehad dan?
want normaliter spreken ze bij 1x van een 'toeval' en pas bij meer dan 1 van epilepsie.
ah ja, valt achteraf natuurlijk ook niet meer te zeggen of dat zo was..quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen mogelijk bij mijn ongeluk, maar dat is slechts een vermoeden, ze hebben toen ook al heel mijn hoofd uitgelicht en niks gevonden.
Het zou mogelijk wel kunnen, maar dan getriggerd als gevolg van een fysiek probleem. Had die hele week ervoor toen al last van duizeligheid en benauwdheid, extreme buikpijn, constipatie en slaapgebrek.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ja, valt achteraf natuurlijk ook niet meer te zeggen of dat zo was..
Nog niet, maar ze zal wel eerst ergens eten vandaan grissen voordat ze zich weer meldtquote:
Probeer nog steeds een goede Amerikaanse variant er van te vinden hierquote:
Hoerenpastaquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog niet, maar ze zal wel eerst ergens eten vandaan grissen voordat ze zich weer meldt
Ze heeft net 10+ uur gewerkt, die gaat echt niet meer in de keuken staanquote:
Hoerenpasta is toch ping ping?quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft net 10+ uur gewerkt, die gaat echt niet meer in de keuken staan
ping ping is in de keuken staanquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoerenpasta is toch ping ping?
Die van de appie zijn best goed te doen jaquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze was van de Appie. Maar ik vind de koffiebroodjes lekkerder.
Nee joh, hoerenpasta is haute cuisine ballie met verse ingrediënten en pasta koken en zulke geintjesquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoerenpasta is toch ping ping?
O, ik dacht dat dat van die afdeling kwam waar ze verse maaltijden verkopen bij de AH XL.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, hoerenpasta is haute cuisine ballie met verse ingrediënten en pasta koken en zulke geintjes
quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog niet, maar ze zal wel eerst ergens eten vandaan grissen voordat ze zich weer meldt
quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, hoerenpasta is haute cuisine ballie met verse ingrediënten en pasta koken en zulke geintjes
nee joh. flans ik zelf allemaal in elkaarquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat dat van die afdeling kwam waar ze verse maaltijden verkopen bij de AH XL.
Pasta balangaisequote:Op donderdag 11 maart 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. flans ik zelf allemaal in elkaar
Welke snack heb je nog gehaaldquote:
Hoezo had je op werk niet gegetenquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee had op werk niet gegeten dus heb nu net die pasta pesto op
Slecht gepland weer dit.quote:
Ja nou ja nu is het goed gekomen tochquote:
Ja gelukkig wel eerst gegeten, hopelijk was het genoegquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja nu is het goed gekomen toch
Heb nu een glaasje cola. zat ik al de hele dag aan te denken
jawel alweer bijna bedtijdquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel eerst gegeten, hopelijk was het genoeg
quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar morgen wel lekker uitslapen [ afbeelding ]
Banken tellenquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hopelijk net zo lekker slapen als vannacht :p
Heb je over mij gedroomdquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hopelijk net zo lekker slapen als vannacht :p
Dromen doe je altijd, onthouden alleen niet altijdquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee geloof helemaal niet gedroomd
Ja. Maar ik heb nu wel weer even genoeg chocola in huisquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:12 schreef LTVDK het volgende:
@:Dr_Flash, dit is bij jou toch? https://nl.pepper.com/aan(...)s-at-kruidvat-189044
Ja zo'n hele doos is misschien ook wel niet zo verstandig inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb nu wel weer even genoeg chocola in huis
Een au bain marie kapsalonnetje?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Levende kreeft kooklesje, vroeg even vrij veel van mijn lieve diertjes kantje dit en daarna moest er echt even een knopje om met opeten
Gelijk de mespunt in die kop en doorsnijden over de lengte.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Levende kreeft kooklesje, vroeg even vrij veel van mijn lieve diertjes kantje dit en daarna moest er echt even een knopje om met opeten
Ik was ze dus al namen aan het geven.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelijk de mespunt in die kop en doorsnijden over de lengte.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
RIP Fred.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was ze dus al namen aan het geven.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond met een luier aan slapen dus?
Klein naaldje in je buik prikkenquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee ik blaas zo op toch van cola nu dus mag maar 1 glas eigenlijk
Meldt zichquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein naaldje in je buik prikken
quote:
quote:
quote:
nee het zijn meer halve boerenquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Let it fart, psst give me deep fart Ballie, ohyeaaaahhh
Hier, iets voor jou oude snoepvlegel.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Let it fart, psst give me deep fart Ballie, ohyeaaaahhh
Helmond is ordinair.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
ordinairrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Let them go, let them gooooquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier, iets voor jou oude snoepvlegel.
quote:
Bij Jinek goede vragen verwachtenquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Damn, Baudet is gestoord, maar ik erger me bij Jinek meer aan de ondervragers
Kloptquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Godsakkes, Baudet en Azarkan bij JinekAzarkan komt haast sympathiek over
Nou hij maakt het er ook zelf naar door gewoon ook de hele tijd er doorheen te praten en totaal andere dingen te antwoordenquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KloptBaudet is gestoord maar de bias van het interview vind ik walgelijk
Hij had ook kunnen weten dat dit niet over zijn partijprogramma zou gaan maar om zijn fouten te onderstrepenquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hij maakt het er ook zelf naar door gewoon ook de hele tijd er doorheen te praten en totaal andere dingen te antwoorden
Tweede Kamerverkiezingen gaan al jaren niet meer om partijprogramma's maar om de lijsttrekkers, dus zo heel gek is dan niet.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen weten dat dit niet over zijn partijprogramma zou gaan maar om zijn fouten te onderstrepen
Thierry is wel viesmad nuquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Hehe hij biedt ergens z'n excuses voor aan
Thierry vroeg wat de intrinsieke reden was dat mensen gediscrimineerd worden.quote:
Ah is ie toch weggelopen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij loopt weg na een enorme sneue roast.
Jaja, stem nou maar gewoon FvDquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou gesprek van de roddelbladen weer morgen.
En wat triest van Jinek, die niet eens onpartijdig de schijn op kan houden.
En einde carrière de Koning.
Ik stem zeker geen FVD maar dit was een genante farce (die je overigens van mijlenver zag aankomen)quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jaja, stem nou maar gewoon FvD
Dat is wel vaker met 'm.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik stem zeker geen FVD maar dit was een genante farce (die je overigens van mijlenver zag aankomen)
Dat is vrijwel altijd met hemquote:
Thierry praat voornamelijk poep, maar ik bedoelde dat dit interview of debat een aanfluiting was qua onafhankelijk journalismequote:
niet gezien... uberhaupt al dom dat ze die man nog op laten dravenquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thierry praat voornamelijk poep, maar ik bedoelde dat dit interview of debat een aanfluiting was qua onafhankelijk journalisme
Dat klinkt niet echt democratisch, als een tv station gaat bepalen dat iemand niet gehoord mag worden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niet gezien... uberhaupt al dom dat ze die man nog op laten draven
Ikea na lockdown is dramatisch.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 05:03 schreef kwiwi het volgende:
Winkels een week open en gelijk is de bureaustoel van Ikea die ik wilde kopen uitverkocht
Oh lekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 06:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Ikea na lockdown is dramatisch.
Zelfs wanneer je dingen besteld en betaald hebt, presteren ze het nog om het aan een ander mee te geven.
Ja, tof.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:29 schreef FranticDJ het volgende:
Vond die met man-met-hoedje ook wel goed
Je vroeg er zelf omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrijdag 13 maart 2020 was mijn eerste thuiswerkdag, en dat was nog proef-thuiswerken.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:37 schreef CherryLips het volgende:
Jaar geleden dat ik m'n Pathé unlimited voor het laatst heb gebruikt. En dat mensen pleepapier gingen hamsteren. Wij hadden die persconferentie gemist en stonden later in de supermarkt van "oké".
tsja wereldwijde reactie dus, vreemde menselijke reactie bij dit soort rampenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:39 schreef gianni61 het volgende:
pleepapier hamsteren is toch echt wel de meest nutteloze paniekreactie geweest.
Ik heb sindsdien wel nog geen wc papier meer gekochtquote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja wereldwijde reactie dus, vreemde menselijke reactie bij dit soort rampen
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb sindsdien wel nog geen wc papier meer gekocht
Goedemorgen mevrouw Balquote:
Ik snap daar nog steeds geen reet van. Ik weigerde daar ook aan mee te doen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:39 schreef gianni61 het volgende:
Ik had nog twee rollen dus had wel nodigquote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap daar nog steeds geen reet van. Ik weigerde daar ook aan mee te doen.
hier net een aantal pakken met 20 rollen bij de Laidel gehaald dus er was ook zatquote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nog twee rollen dus had wel nodigGelukkig had Kruidvat nog zat.
elke hamsteractie was een nutteloze paniekreactiequote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:39 schreef gianni61 het volgende:
Maat.quote:
Ja als je nodig hebt vind ik het anders, ik had het op gegeven moment ook nodig maar kon het niet meer krijgen vanwege die debielen. Idem met brood.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Februari hadden wij al beperkingen om te reizen; dus vanaf dat moment ook niet meer in het buitenland geweest voor mijn werk. Best veel veranderd in die periode. Eind februari had ik eerste date met mijn vriendin, daarna ging het voor mijn gevoel best wel snel richting die eerste lockdown.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijdag 13 maart 2020 was mijn eerste thuiswerkdag, en dat was nog proef-thuiswerken.
in het weekend werd besloten dat iedereen thuis moest blijven
In die tijd kon je op vakantieveilingen.nl gewoon bieden op rollen WC-papier.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:39 schreef gianni61 het volgende:
toen ik verhuisde had mn pa hier nog een pak later staan.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
best wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
elke hamsteractie was een nutteloze paniekreactie
Die laatste zin klinkt best raar.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Februari hadden wij al beperkingen om te reizen; dus vanaf dat moment ook niet meer in het buitenland geweest voor mijn werk. Best veel veranderd in die periode. Eind februari had ik eerste date met mijn vriendin, daarna ging het voor mijn gevoel best wel snel richting die eerste lockdown.
Blijkbaar was het vlak daarvoor in de bonus geweest en hadden m'n ouders een halve pallet gekocht, dus daar had ik ook nog wel wat kunnen bietsen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik verhuisde had mn pa hier nog een pak later staan.
zo'n pak van de lidl met 48 rollen ofzo
nu nog aan bezig.
ik zou toen (13+14 maart) nog 2 dagen disney gaan doen..quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijdag 13 maart 2020 was mijn eerste thuiswerkdag, en dat was nog proef-thuiswerken.
in het weekend werd besloten dat iedereen thuis moest blijven
Ik heb nog ergens een pot bloem in de kast.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zelf nog zo'n drie kilo bloem staan![]()
Ik ben blij dat jij blij bent.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:03 schreef CherryLips het volgende:
Er is nog voor de hele week regen voorspeld
Morgenquote:
Je eerste badeendje, vergeelde liefdesbrieven, zes dode muizen, een half pak stoepkrijt en herinneringen terugvindenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:00 schreef Haags het volgende:
Ik ga vandaag mijn schuur maar eens opruimen. Wat een bende.
vorig jaar toch nog best wat tripjes gedaan, stukken minder dan normaal, maar mag niet klagenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou toen (13+14 maart) nog 2 dagen disney gaan doen..
de nacht ervoor las ik dat de abonee avond geannuleerd was, s' ochtends besloten niet te gaan.
in de loop van de dag las ik dat de 14de het park ook dicht zou gaan, sindsdien niet noemenswaardig meer weggeweest
The birth of the second wave.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar toch nog best wat tripjes gedaan, stukken minder dan normaal, maar mag niet klagen
Ik lees net dat hij is weggelopen bij een "roast" van Martijn Konings?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
Baudet valt wel een beetje door de mand hoor bij jinek
nee, Jinek viel door de mand als extreem waardeloze interviewerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je vroeg er zelf omJezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh daar weet ik niks van afquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij is weggelopen bij een "roast" van Martijn Konings?
Net even zitten kijken, wat een raar debiel mannetje hè maar die onverholen haat van de mensen om de tafel is ook niet echt gezond te noemen, begrijp het wel ergens in deze rare tijden van gezond verstand tegen zweefteverij maar ik zie toch graag wat beschaving.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk dat Haags een dode KOEKOEK vindtquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je eerste badeendje, vergeelde liefdesbrieven, zes dode muizen, een half pak stoepkrijt en herinneringen terugvinden
nee echt niet. Ze vragen hem dingen en hij schiet in de slachtofferrol zoals usual.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, Jinek viel door de mand als extreem waardeloze interviewer
Baudet was dezelfde voorspelbare kerel met matige principes, als altijd
het was gewoon inderdaad geen debat zoals bij alle andere politici, het was een tenenkrommende vooropgezette roast. Echt een dieptepunt qua onafhankelijke debatingquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij is weggelopen bij een "roast" van Martijn Konings?
Oh, dan heb ik nu het einde van de uitzending gespoilertquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nu het einde van de uitzending gespoilert
oh dit zeker, maar dit was gewoon vooropgezetquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee echt niet. Ze vragen hem dingen en hij schiet in de slachtofferrol zoals usual.
Zelfs bij dat filmpje van theo hiddema. Ze kijken het 2 keer en thierry doet net alsof die dom is.
Het is echt een sneu mannetje. Narcist ofzo
dit dusquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net even zitten kijken, wat een raar debiel mannetje hè maar die onverholen haat van de mensen om de tafel is ook niet echt gezond te noemen, begrijp het wel ergens in deze rare tijden van gezond verstand tegen zweefteverij maar ik zie toch graag wat beschaving.
13000 nauwkeurig dichtgeknoopte boterhamzakjes met lunchgenotquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Haags een dode KOEKOEK vindt
Ik ook, was een goede nachtquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
13000 nauwkeurig dichtgeknoopte boterhamzakjes met lunchgenot
dat mag je vinden.quote:
Bizar ja, beetje Pimmetje vibes, ook al griezel ik ook van alles aan die kerel, dit kan eigenlijk niet van de gevestigde media.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was gewoon inderdaad geen debat zoals bij alle andere politici, het was een tenenkrommende vooropgezette roast. Echt een dieptepunt qua onafhankelijke debating
dit dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizar ja, beetje Pimmetje vibes, ook al griezel ik ook van alles aan die kerel, dit kan eigenlijk niet van de gevestigde media.
toch blij dat ik al lig te slapen als die onzin op tv komtquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mag je vinden.
Maar als je zonder gekleurde ant-Baudet bril naar deze sessie zou kijken zou je je eerder ittiteren aan het optreden van het gecombineerde blok van Jinek en de rest, incl Azarkan, die ik wonderwel best te pruimen vond verder
Nee ik zie dat ze hem dingen vragen en hij niet antwoord op de vraag maar constant in die slachtofferrol schiet :pquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mag je vinden.
Maar als je zonder gekleurde ant-Baudet bril naar deze sessie zou kijken zou je je eerder ittiteren aan het optreden van het gecombineerde blok van Jinek en de rest, incl Azarkan, die ik wonderwel best te pruimen vond verder
je kan het terug kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch blij dat ik al lig te slapen als die onzin op tv komt
hij had moeten weten dat ze het never nooit over z'n programma zouden hebben maar hem zouden gaan framen op racisme inderdaad, niet slim van he,quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik zie dat ze hem dingen vragen en hij niet antwoord op de vraag maar constant in die slachtofferrol schiet :p
Maar goed hij had daar niet moeten zitten. Het is een talkshow van Eva Jinek. Net zoals dat wilders nooit bij Op1 komt te zitten. Baudet heeft dus die fout gemaakt
Thierry zette zich zelf al genoeg voor schut, alleen dat einde van De Koning was wel echt uitermate kansloosquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mag je vinden.
Ook dit levert Baudet gewoon weer publiciteit en kiezers. Het is een vreselijk mannetje, maar heus niet zo dom.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat pim niet zo in die slachtofferrol schoot en uit kwam voor wat hij had gezegd
Baudet is echt niet zo slim
hij doet het ook zelfquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
Alsof Baudet zichzelf al niet genoeg voor lul en buitenspel zet met alle onzin die hij uitkraamt ook, laat iemand gewoon netjes zelf zijn eigen graf graven in plaats van dit soort groepsgelynch.
dat einde heb ik gemist ivm tandenpoetsen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thierry zette zich zelf al genoeg voor schut, alleen dat einde van De Koning was wel echt uitermate kansloos
En ik kies er heel bewust voor om dat niet te doenquote:
Die heeft volgens mij ook flink wat mediatraining gehad de laatste tijd om te leren zijn kalmte te bewarenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
Azarkan is denk ik de slimste van de denk trouwens
dat zei ik dus eerder ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
Alsof Baudet zichzelf al niet genoeg voor lul en buitenspel zet met alle onzin die hij uitkraamt ook, laat iemand gewoon netjes zelf zijn eigen graf graven in plaats van dit soort groepsgelynch.
Ja zo zit ik er ook bijquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Gassies. Het is kwart over acht. Tijd voor Pyjama, koffieen je haar door de war.
Ja maar denk dat het altijd een gast is geweest met oprechte intenties.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij ook flink wat mediatraining gehad de laatste tijd om te leren zijn kalmte te bewaren
Denk dat zelfs een diehard GL'er het nog pijnlijk tenenkrommend vondquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat einde heb ik gemist ivm tandenpoetsen.
Ik ga het ook maar niet terugkijken
Azarkan is beter te pruimen dat dat die Kuzu wasquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar denk dat het altijd een gast is geweest met oprechte intenties.
Ik heb echt een hekel aan Baudet, echt aan alles waar hij voor staat maar een beetje minder als kwakende en joelende gieren om een stervend karkas cirkelen mag wel, je hoeft jezelf nog niet te verlagen.quote:
Pyjama's heb ik niet, de kwark is al op en nu ik bij de kapper ben geweest zit mijn haar nauwelijks nog in de warquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Gassies. Het is kwart over acht. Tijd voor Pyjama, yoghurt en je haar door de war.
flamingo badjas en coca cola pyjamaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij jou klinkt het een stuk sexier.
klopt, dan had Baudet zich ook minder kunnen wentelen in de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Baudet, echt aan alles waar hij voor staat maar een beetje minder als kwakende en joelende gieren om een stervend karkas cirkelen mag wel, je hoeft jezelf nog niet te verlagen.
Fles, ik kom eraan jongen!!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
flamingo badjas en coca cola pyjama
Ga doorquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb een coca cola pyjama voor mijn vriendin gekocht.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb een coca cola pyjama voor mijn vriendin gekocht.
quote:Cabaretier Koning verwijst in zijn optreden onder meer naar de Joodse achtergrond van Thierry’s verloofde Davide Heijmans, en naar de Indonesische roots van Thierry zelf. „Zometeen word je vader van Menachem of Sarah Baudet en dan voel je je als antisemitische kiezer toch behoorlijk in je bruine hemd gezet”, zegt Koning over Davide.
„Als ik racist was zou ik ook niet op u stemmen. U zegt wel braaf dat Europa wit moet blijven enzo maar u bent zelf behoorlijk homeopathisch verdund met allerlei Indonesisch dna.”
„Racisten hebben misschien een mankement aan hun hersenen maar met hun ogen is niets mis. Stemmen ze u aan de macht, dan wordt iedereen met een zwarte kleur eruit gegooid, maar dan krijgen we ineens heel veel Aziaten hier.” Tijdens die laatste passage liep Baudet de studio uit.
https://www.telegraaf.nl/(...)peech-martijn-koning
Op de babygroei alvast.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb een coca cola pyjama voor mijn vriendin gekocht.
die wil ikquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de babygroei alvast.
https://www.21buttons.com/i/71148327
Het gaat soms ook wel erg ver wat cabaretiers durven zeggen onder het kopje "humor"quote:
oh die is vetquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www2.hm.com/nl_nl/search-results.html?q=coca+cola
In een andere setting was het misschien nog enigszins grappig geweest, maar nu sloeg echt heel dat stuk helemaal nergens opquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het gaat soms ook wel erg ver wat cabaretiers durven zeggen onder het kopje "humor"
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is correct.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0882415018.html
Can't beat the real thingquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is correct.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0882415018.html
Ik zou die nog best langzaam stotende in de ogen kunnen kijken met wat single malt in het lijf in een dolle bui maar die harige armenquote:
+1quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ik kies er heel bewust voor om dat niet te doen
We verhuizen heel Foqueville naar een Grieks eiland.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Griekenland zet de poorten vanaf mei open voor toeristen. Iedereen die negatief op het coronavirus is getest, is gevaccineerd of de ziekte al heeft gehad, is welkom. Dat heeft de Griekse minister van Toerisme donderdag gezegd.
Het land is in hoge mate financieel afhankelijk van het toerisme. In 2019, voor de uitbraak van COVID-19, leverde het toerisme Griekenland nog 18 miljard euro aan inkomsten op. Vorig jaar is dat teruggevallen tot 4 miljard euro.
De Griekse economie, die al jaren piept en kraakt, kromp in 2020 met ruim 8 procent. De economie is voor een vijfde deel afhankelijk van wat vakantiegangers er spenderen.
De Griekse regering ging in EU voorop in de roep om een gezamenlijk digitaal vaccinatiepaspoort. Maar de Grieken willen daar niet op wachten. "Mensen die zijn gevaccineerd, negatief zijn getest of zijn hersteld van de ziekte en antilichamen hebben, zijn welkom in Griekenland. We zullen ze verwelkomen ongeacht of er een overeenkomst is", zei de minister.
Vorig jaar bezochten 7,4 miljoen buitenlandse toeristen het Griekse vasteland of de eilanden. Een jaar eerder waren het er nog 31,3 miljoen. "We zullen dit jaar een beter jaar hebben dan vorig jaar", verwacht de bewindsman. Maar met de boekingen gaat het nog niet de goede kant op.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We verhuizen heel Foqueville naar een Grieks eiland.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:42 schreef Karzai het volgende:
Dr snuggles met je raket naar de maan
Moin tis nog zonnig en tevens bijna weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |