SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik de weg niet ken is het bij mij ook niet ontspannend, want ik raak zelfs met navigatiesysteem aan de weg dan vaak nog kwijtquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind autorijden niet altijd ontspannend. Ligt eraan hoe druk het is en of ik de weg ken.
Ja dat vond ik ook zo kut met de laatste vakantie in de VS. Toen kon ik me voor het eerst in 1,5 jaar eindelijk eens ontspannen maar kreeg ik in een cafe een epileptische aanval waardoor ik in totaal wel 1 dag heb geredenquote:
De zeldzame keren dat ik tegenwoordig rijd rij ik wel als een halve maniak geloof ikquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind autorijden niet altijd ontspannend. Ligt eraan hoe druk het is en of ik de weg ken.
Goed moment om op te ruimen daar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver man heel mijn Facebook gonst van dré hazes en zijn neukertjes
Ik luister daar altijd heel slecht naar, maar verder ben ik niet eigenwijsquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik de weg niet ken is het bij mij ook niet ontspannend, want ik raak zelfs met navigatiesysteem aan de weg dan vaak nog kwijt
Dat meen je nietquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook zo kut met de laatste vakantie in de VS. Toen kon ik me voor het eerst in 1,5 jaar eindelijk eens ontspannen maar kreeg ik in een cafe een epileptische aanval waardoor ik in totaal wel 1 dag heb gereden![]()
Komt omdat ie net weer gescheiden is van z'n vrouw o.i.d. natuurlijk. Kijk mij eens op de hoogte zijnquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver man heel mijn Facebook gonst van dré hazes en zijn neukertjes
Ja en ze hebben ook nooit kunnen achterhalen waardoor het nou getriggerd werd. Duurde maanden voordat ik hier in NL een onderzoek kon laten doen en daar vonden ze niks maar kreeg voor de zekerheid rare pilletjes mee. Die vielen bijzonder slecht, ik werd dan eerst een paar uur aan alle kanten over emotioneel en vervolgens stortte ik in en lag ik urenlang te slapen. Gauw maar weer mee gestopt dusquote:
Ja dat weet iedereen inmiddels wel, er is geen ontkomen aan. Maar het boeit mij geen ene zak. Rot lekker op met je hazesquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt omdat ie net weer gescheiden is van z'n vrouw o.i.d. natuurlijk. Kijk mij eens op de hoogte zijn
LEEF, ALSOF JE FUCKING SARS HEBTquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat weet iedereen inmiddels wel, er is geen ontkomen aan. Maar het boeit mij geen ene zak. Rot lekker op met je hazes
Mijn moeder had op een gegeven moment epilepsie en die kreeg ook van die pillen. Bleek dat ze zich daardoor (had kanker) echt veel en veel slechter voelde. Ze dachten eerst dat ze supersnel achteruit ging, bleken het die pillen te zijn. Wat een troep is dat ja.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en ze hebben ook nooit kunnen achterhalen waardoor het nou getriggerd werd. Duurde maanden voordat ik hier in NL een onderzoek kon laten doen en daar vonden ze niks maar kreeg voor de zekerheid rare pilletjes mee. Die vielen bijzonder slecht, ik werd dan eerst een paar uur aan alle kanten over emotioneel en vervolgens stortte ik in en lag ik urenlang te slapen. Gauw maar weer mee gestopt dus
Ja puur vergif dat spul, het is nog leuker om af te kicken van oxycodonquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder had op een gegeven moment epilepsie en die kreeg ook van die pillen. Bleek dat ze zich daardoor (had kanker) echt veel en veel slechter voelde. Ze dachten eerst dat ze supersnel achteruit ging, bleken het die pillen te zijn. Wat een troep is dat ja.
Goed spul wel datquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja puur vergif dat spul, het is nog leuker om af te kicken van oxycodon
Misschien kunnen we het aan die wappies voeren of zoquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja puur vergif dat spul, het is nog leuker om af te kicken van oxycodon
Heb hier ook nog wel wat restjes staanquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed spul wel datHeb hier nog een doosje staan.
Oh dat is wel heel lang ja. Heb het zelf nooit meer dan een paar dagen hoeven nemen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier ook nog wel wat restjes staanMaar is inderdaad heerlijk spul, maar als je het een paar maanden moet slikken zakt dat euforische gevoel helaas wel snel weg
Lijkt me een bijzonder slecht plan, ik ben normaal een vrij rustig persoon en zelden agressief. Maar toen ik met die rotzooi buiten liep in het buitengebied riep ik elke auto die nog maar verkeerd schakelde allerlei ziektes toequote:Op donderdag 11 maart 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het aan die wappies voeren of zo
Dan is het effect wel heerlijk, en hoef je ook niet af te kickenquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel lang ja. Heb het zelf nooit meer dan een paar dagen hoeven nemen.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het effect wel heerlijk, en hoef je ook niet af te kicken
Jij lijkt me echt een leuke gastquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me een bijzonder slecht plan, ik ben normaal een vrij rustig persoon en zelden agressief. Maar toen ik met die rotzooi buiten liep in het buitengebied riep ik elke auto die nog maar verkeerd schakelde allerlei ziektes toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |