quote:Op donderdag 11 maart 2021 17:43 schreef Fcu030 het volgende:
Rustig aan dames, niks mis met wijn. Ik vind het wel het lekkerst met goed eten, waar ik al het andere 24/7 kan drinken.
Die vent mag echt doodquote:
Een fles, maar wel per glas. We zijn immers geen barbarenquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:04 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Glas of fles?
Kan nu wel een fles gebruiken, jezus zeg wat zit ik er doorheen.
Daarvoor moet je bij mij zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat je wel een beetje dezelfde bouw had
Nopequote:Op donderdag 11 maart 2021 18:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat je wel een beetje dezelfde bouw had
Dat keur ik ook goed.quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een fles, maar wel per glas. We zijn immers geen barbaren
2 keer zn gewicht mss jaquote:
Lijkt echt een tekenfiguur jaquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Mag ook wel minstens. Dat kreng weegt hooguit 41 kilo ofzo.
Ja wat een figuur idd, al mag ik niet oordelen want heb maar 1 keer gekeken hiernaar. Die ene keer ging helemaal nergens over.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt echt een tekenfiguur jadie dochter is ook echt mensonterend
Ja, en laatste aflevering voor Tattaquote:
Denk je ja?quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en laatste aflevering voor Tatta
Nieuwe STFC-strategie. Ik heb iets bedacht. Ze vinden m'n idee maar raar in de alliance, maar ik weet zeker dat het werkt.quote:
Naja of Paus natuurlijk. Maar ik heb zo'n gevoel dat Tatta door of kampers of Paus gepakt wordt.quote:
Tata had nog bericht gestuurd toch dat zn oom Paus had en dat ze leger moesten sturenquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja of Paus natuurlijk. Maar ik heb zo'n gevoel dat Tatta door of kampers of Paus gepakt wordt.
Of Paus en Tatta weten te ontsnappen en schieten die kutKobus door zijn woonwagen
Wel weer goed erbij verzonnen van die martelkamers. Het staat best gelijk aan realiteit welquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tata had nog bericht gestuurd toch dat zn oom Paus had en dat ze leger moesten sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |