Moet nog komen, straks naar bedquote:Op zondag 14 maart 2021 20:47 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Heb net crackers met pastasaus en geraspte kaas in de oven gedonderd omdat ik zin had in pizza maar te lui was om naar de supermarkt te gaan (en deze was overigens ook al dicht).
Nu zit ik te leren over aambeien.
Wat was jullie hoogtepunt van de dag?
Ja dat had ik ook in petto maar vrees nu toch dat ik te lui ben om dat nog uit te gaan voeren.quote:
Ik vraag me eigenlijk af of het niet gewoon losse flarden tekst zijn. Een lopend verhaal kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet. Bedankt dat je me eraan herinnert.
Ah, dan ben ik niet de enige.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of het niet gewoon losse flarden tekst zijn. Een lopend verhaal kan ik er niet van maken.
Graag gedaan Flip.quote:
Ik heb even moeten wennen aan het begrip, maar sinds ik begrijp wat men met helpen bedoeld, gaat het me prima af.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nooit te beroerd om iemand te helpen
Heb je een beetje crew-combi's?quote:Op maandag 15 maart 2021 00:11 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik heb even moeten wennen aan het begrip, maar sinds ik begrijp wat men met helpen bedoeld, gaat het me prima af.
Niet echt, probeer het af en toe te wisselen en snap sommige dingen nog niet helemaal. Voor de event is Vel wel mijn held.quote:
Vel als captain op Phindra werkt wel aardig.quote:Op maandag 15 maart 2021 01:43 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Niet echt, probeer het af en toe te wisselen en snap sommige dingen nog niet helemaal. Voor de event is Vel wel mijn held.
quote:Op maandag 15 maart 2021 22:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vel als captain op Phindra werkt wel aardig.
Kehra is ook een interceptor (kinetic weaponry)
Ik gebruik matched crew: Koth (Captain), Woteln en M'Ral (Klingon Patriots).
Op explorers tegen hostiles T'Laan (Captain), Gonzales en Shev (Starfleet Academy).
Person to person: Kirk (Captain), Spock en Uhura (Enterprise Crew).
Mijnbouw ander verhaal. Wel altijd matched crew (Surveyors and Miners).
Kirk, Bones en Spock schijnt een goede combi te zijn. Beetje testen nog. Er wordt gezegd een oneindelijke shield-regenerator, maar hangt van het schip af. Heb ik nog niet de vinger achter hoe dat precies zou moeten werken.
Vel was voor de event erg handig, maar normaal gebruik ik hem niet. Vandaag mooi even een goedkope en slappe poging om een oorlog uit te lokken afgewendquote:Op maandag 15 maart 2021 22:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vel als captain op Phindra werkt wel aardig.
Kehra is ook een interceptor (kinetic weaponry)
Ik gebruik matched crew: Koth (Captain), Woteln en M'Ral (Klingon Patriots).
Op explorers tegen hostiles T'Laan (Captain), Gonzales en Shev (Starfleet Academy).
Person to person: Kirk (Captain), Spock en Uhura (Enterprise Crew).
Mijnbouw ander verhaal. Wel altijd matched crew (Surveyors and Miners).
Kirk, Bones en Spock schijnt een goede combi te zijn. Beetje testen nog. Er wordt gezegd een oneindelijke shield-regenerator, maar hangt van het schip af. Heb ik nog niet de vinger achter hoe dat precies zou moeten werken.
Hey kafjequote:
hij was te eerlijk, daar moeten ze hier niks van hebbenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is de 2 na beste mod van KLB geen mod meer? ik doel op noel
Al bijna een jaar ofzo hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
Tijd gaat snel johquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij was te eerlijk, daar moeten ze hier niks van hebben
Wie is de op 1 na beste?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
Amarantha en de beste is haagse natuurlijk.quote:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Amarantha en de beste is haagse natuurlijk.
heb je ook het KLB modschap van AberVanderwoodsenSimonedeBeauvoirHRC2020Fugue gemist?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijd gaat snel joh
[..]klopt wel, ik waardeer eerlijkheid wel.
EN ja roep maar wat je wil tegen mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |