abonnement Unibet Coolblue
pi_198446755
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, en ze zou een huis in Vinkeveen gekregen hebben van haar pa. Die wilde geen pers voor de deur, dus ze zitten in Vinkeveen.
stiefvader
pi_198446763
Ik zie in de verhalen van Sarah allemaal shoutouts van vrienden naar haar. Zijn dat steunbetuigingen? Ligt ze zo erg onder vuur? Lezen ze SHO?
pi_198446769
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Linkje erbij.... https://www.instagram.com/p/CLlkVXXjQhM/

Bizar trouwens als dat zo zou zijn.
Kan het niet het koosnaampje zijn voor Andre?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198446771
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:10 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

stiefvader
Oh stiefvader, zit er een mooie extra gate in die familie Duck?
pi_198446791
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik zie in de verhalen van Sarah allemaal shoutouts van vrienden naar haar. Zijn dat steunbetuigingen? Ligt ze zo erg onder vuur? Lezen ze SHO?
Ja die shoutouts waren ook bijzonder. Al die vriendinnen die uit het niks een shoutout doen. Kan mij haast niet voorstellen dat zoveel mensen opeens zon relatie steunen.
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 16:14:45 #256
184769 crew  Deisyy
pi_198446804
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:06 schreef -river- het volgende:

[..]

Hetzelfde hier, je gaat weg komt terug en er is een baby :o
_O-

Ja die krijg ik net mee, wat een heerlijke gate O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198446806
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:11 schreef -river- het volgende:

[..]

Oh stiefvader, zit er een mooie extra gate in die familie Duck?
Van Soelen is haar stiefvader, officieel heeft ze een andere achternaam
pi_198446821
Even snuffelen naar sappige details over die familie *O* :@
pi_198446826
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik zie in de verhalen van Sarah allemaal shoutouts van vrienden naar haar. Zijn dat steunbetuigingen? Ligt ze zo erg onder vuur? Lezen ze SHO?
In één van die stories die ze repost wordt zij powerwoman genoemd _O-
pi_198446871
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:14 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Van Soelen is haar stiefvader, officieel heeft ze een andere achternaam
Leeft haar pa niet meer of gescheiden?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198446889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:15 schreef -river- het volgende:
Even snuffelen naar sappige details over die familie *O* :@
Heeft bekende buren geen foto van haar huis :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198446894
Ik denk niet dat ze zwanger is hoor hoewel dat #mocktail en #baby wel een beetje apart is ja. Maar God wat hoop ik dat dit waar is. Wat een geschenk weer deze gate.
pi_198446959
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:16 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

In één van die stories die ze repost wordt zij powerwoman genoemd _O-
Je omhoog neuken is in bepaalde kringen zeker powervrouw-material.
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 16:24:57 #264
22592 crew  Ole
pi_198446964
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:35 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Kunnen ze weer gezellig kleien😀
gaat zo snel dus dat kan er in het volgende deel in
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 16:27:22 #265
184769 crew  Deisyy
pi_198446993
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je omhoog neuken is in bepaalde kringen zeker powervrouw-material.
Volgens mij is Dré niet zo groot(s) O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:32:25 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198447061
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:09 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Jij bent het rekenwonder hier omtrent zwangerschappen, maar het moet toch dan rond het aanzoek gebeurd zijn?
Nah, hoeft niet.
Wel als je er vanuit gaat dat ze nu dan zo'n 12 a 13 weken moet zijn, maar als ze op 22 februari net een positieve zwangerschapstest had dan zou ze dus rond 7 februari zwanger zijn geworden.

Met andere woorden; er is van alles mogelijk tussen de de datum van het aanzoek (12-12-20) en die instapost van 22 februari.
Maarrrrrrrrrr wat wel interessant is, is dat Monique het hier: https://www.instagram.com/p/CMPz0vSgJbE/ over een roze wolk zat waar ze tot 2 weken geleden op zat, en 2 weken geleden was week 8, die begon met 22 februari.

Dus of dat nou gaat over het drama dat zich op Bonaire heeft afgespeeld of dat die #mocktail #baby daar mee te maken had (of beide) is me niet helemaal duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198447087
Nuchtere hardwerkende man naar mijn mening.

‘Ik ben bezig mezelf misbaar te maken’
18-09-2017 - Redactie
Electro Cirkel groeit dankzij teamprestatie

Het zijn vaak kleine dingen die het ‘m doen. Het scherm in de hal van Electro Cirkel heet de journalist welkom. De hartelijke ontvangst door Rudolf van Soelen bevestigt het goede gevoel.

Rudolf is samen met zijn zus Angeniek eigenaar van het bedrijf, dat door hun vader en oom werd opgericht. ‘Eigenlijk had ik dit interview samen met haar én de zes managers die de verschillende onderdelen leiden, willen doen. Maar Angeniek is onverwacht verhinderd. Zal ik de managers nu meteen roepen?’

Een interview met zoveel mensen is niet echt praktisch. Bovendien willen onze lezers het liefst het verhaal van de ondernemer zelf lezen.
‘Als het maar geen one-man-show wordt. Ik doe het namelijk niet alleen. Die managers trekken de kar. We zijn een echt Rotterdams bedrijf: hard werken, met beide benen op de grond. Wat we tot nu toe hebben neergezet, kan alleen teamverband. En iedereen binnen het bedrijf heeft diezelfde mentaliteit. Dat zit in ons DNA.’

Met resultaat…
‘Mijn zus en ik hebben gekozen voor een koers met groei. Vorig jaar hebben we het bedrijf opgesplitst in Electro Cirkel Marine & Industry en Electro Cirkel Retail. M’n vader en oom waren in 1970 begonnen als toeleverancier van lampen en elektrotechnische materialen voor de scheepvaart, die we – nog steeds – beleveren via shipchandlers. In heel Europa, en ver daarbuiten.
In 1993 kreeg ik de kans een retailtak op te zetten en gingen we lampen verkopen via supermarkten, bouwmarkten, woonwarenhuizen en meubelwinkels. Dat gebeurt onder de merknaam Calex. Dat groeide zo hard dat de opsplitsing nodig werd. Zo zorgden we voor structuur en focus. De omzet is de afgelopen vijf jaar meer dan verdubbeld.’

Jullie zijn inmiddels een grote speler.
‘In de Benelux hebben we met Calex en de brandlabels die we voor diverse retailers maken, een marktaandeel van 18 procent. Daarmee zijn we een goede nummer 2 na die grote firma uit Eindhoven… waarvan we de naam niet noemen. In nog eens 32 andere landen verkopen we de lampen via distributeurs.’

Is dat vooral ledverlichting?
‘Klopt. De consument denkt alleen nog maar in led. Je bespaart zomaar 80 tot 90 procent elektriciteit, de lampen gaan veel langer mee, alle licht­temperaturen zijn leverbaar en je kunt ook nog eens dimmen. Calex is juist sterk in decoratieve en sfeerverlichting.’

Groei betekent dat je als ondernemer meer moet delegeren. Lukt dat?
‘Geen probleem. Ik ben bewust bezig mezelf misbaar te maken. Het bedrijf wordt in feite gerund door het managementteam. Dat geeft mij de ruimte om nieuwe projecten te doen. Nu onderzoek ik bijvoorbeeld de mogelijkheden om een verkoopvestiging te beginnen in Spanje.
Ik ben nu 55 jaar. Dan ga je nadenken over het moment om te stoppen. Het zou mooi zijn als dat over een jaar of vijf lukt. Samen met m’n zus wil ik dan de leiding overgeven aan een nieuwe directie, die het bedrijf dan gezond kan voortzetten.’

De derde generatie?
‘Nee, zoals het er nu naar uitziet, heeft geen van de kinderen plannen om het over te nemen. Ook niet bij m’n zus. Gelukkig maar, want met de groei van het bedrijf wordt de last ook zwaarder. Je hebt als ondernemer, óók als alles goed gaat, voortdurend die druk, onbewust: als het bedrijf maar niet omvalt. Dat wil je je kinderen niet aandoen.’

Kun je wel stoppen?
‘Ik heb een mooi gezin, veel hobby’s en houd van reizen. Je moet niet te lang doorgaan. Hoeveel goede jaren heb je nog na het werk? Mijn vader adviseerde: zorg dat je op tijd weg bent. Daarmee bedoelde hij dat hoe ouder je wordt, hoe kleiner je wereld en interesses worden. Ik hoop honderd te worden, maar ik weet nu al dat ik die laatste tien jaar niet meer naar Thailand op vakantie hoef. Een dagje Valkenburg is dan vast al inspannend genoeg.’

Er hangt een mooi eerbetoon aan jullie vader in de hal…
‘Mijn vader is vorig jaar overleden. Hij was ook op zijn 60e gestopt en heeft daarna prachtige jaren gehad. Zijn plaquette in de hal was een initiatief van het personeel. Terwijl hij zelf altijd had gezegd: je hangt me niet aan de muur als ik dood ben! Wij wisten niets van het eerbetoon… moesten op een middag naar de hal komen, werd hij onthuld. We hebben die plaquette toen maar laten hangen.’

A2 is ook geen helder licht dus daar heeft hij niets aan.
pi_198447093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:07 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Wat is er Antilliaans aan veel kinderen op de wereld zetten en er geen verantwoordelijkheid voor nemen?

Dat zit in de cultuur daar..het is een soort statussymbool om zoveel mogelijk kinderen op de wereld te zetten en vervolgens peer je hem. Veel alleenstaande moeders in die hoek.
pi_198447097
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heeft bekende buren geen foto van haar huis :P
Huis staat gewoon internet
pi_198447098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, hoeft niet.
Wel als je er vanuit gaat dat ze nu dan zo'n 12 a 13 weken moet zijn, maar als ze op 22 februari net een positieve zwangerschapstest had dan zou ze dus rond 7 februari zwanger zijn geworden.

Met andere woorden; er is van alles mogelijk tussen de de datum van het aanzoek (12-12-20) en die instapost van 22 februari.
Maarrrrrrrrrr wat wel interessant is, is dat Monique het hier: https://www.instagram.com/p/CMPz0vSgJbE/ over een roze wolk zat waar ze tot 2 weken geleden op zat, en 2 weken geleden was week 8, die begon met 22 februari.

Dus of dat nou gaat over het drama dat zich op Bonaire heeft afgespeeld of dat die #mocktail #baby daar mee te maken had (of beide) is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb ineens een sappige ingeving: wie weet is zij de draagmoeder van Mo en An2's baby???
(ziekelijke fantasie, I know)
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 16:35:09 #271
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447105
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:01 schreef maily het volgende:

[..]

Stel dat ze dan 6 weken is ..... dan zou ze rond zijn verjaardag (21 januari) bezwangerd kunnen zijn .....
en dan is ze rond de verjaardag van An3 uitgerekend .... (25 oktober)
@AgnesGru
pi_198447132
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:34 schreef suzebol75 het volgende:

[..]

Ik heb ineens een sappige ingeving: wie weet is zij de draagmoeder van Mo en An2's baby???
(ziekelijke fantasie, I know)
:o
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:37:26 #273
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198447148
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:35 schreef maily het volgende:

[..]

@:AgnesGru
Thanks, deze had ik even gemist in al het post geweld.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 16:37:43 #274
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:34 schreef suzebol75 het volgende:

[..]

Ik heb ineens een sappige ingeving: wie weet is zij de draagmoeder van Mo en An2's baby???
(ziekelijke fantasie, I know)
Plottwist :+
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:39:23 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198447176
Oh.... wat als ze die tweede telefoon van A2 ontdekt heeft omdat die helemaal zenuwachtig werd en raar ging doen van die #mocktail #baby post op de insta van Sarah? :o

Dat die post de manier was om het hem te laten weten ofzo? Of om hem duidelijk te maken dat ze het niet geheim ging houden :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')