het is een dagcreme dus waarom wekelijks gebruiken?quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:06 schreef einzeinz het volgende:
Ik hoorde weleens dat Nivea (het blauwe potje) dagelijks op het gezicht smeren goed zou zijn om de ouderdom te vertragen. Is dit een fabel of feit?
Wat als je andere cremes van Nivea gebruikt dan het blauwe potje? Ik heb bv. Nivea Men en Nivea Care (voedende creme). Ik gebruik het wekelijks.
Hoezo zou het werken?
Veroudering tegengaan? Die cremes remmen celdeling ofzo?quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:22 schreef datismijnmening het volgende:
Nivea is goedkope rotzooi vol parfum en andere troep.
Een goede dagcrème + nachtcrème + oogcontour creme kan wel helpen om veroudering tegen te gaan.
Dit klopt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:05 schreef kuolema het volgende:
Dat is een fabel. Het enige dat die crème doet is hydrateren, en bij een droge huid vallen rimpels en andere tekenen van huidveroudering meer op, dus op die manier zou het optisch een klein verschil kunnen maken.
Dat klopt niet. En is geldklopperij.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:22 schreef datismijnmening het volgende:
Een goede dagcrème + nachtcrème + oogcontour creme kan wel helpen om veroudering tegen te gaan.
SPF beschermd tegen de zon.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Veroudering tegengaan? Die cremes remmen celdeling ofzo?
[..]
Dit klopt.
Dus kan je net zo goed zonnebrandcrème gebruiken en afdoende drinken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPF beschermd tegen de zon.
En als je huid goed gehydrateerd is krijg je ook minder snel scheurtjes en rimpels.
Zonnebrand plakt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:28 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus kan je net zo goed zonnebrandcrème gebruiken en afdoende drinken.
Volgens mij is TS een man, dus is dat niet heel relevant. Verder zijn er ook zonnebrandcrèmes die niet plakken. Die zijn dan wel vaak iets duurder, maar nog steeds niet zo duur als die potjes die zogenaamd rimpels voorkomen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonnebrand plakt.
Niet te doen om daarna nog te make-uppen
Oh ja, en de allerduurste crèmetjes zijn natuurlijk het beste! :pquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:22 schreef datismijnmening het volgende:
I got news for you: het gaat om het vet wat er in zit. In veel dure crêmes zit grappig genoeg veel minder vet en veel meer water, want dat smeert zo makkelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:22 schreef datismijnmening het volgende:
Vandaar dat die blauwe blikkennivea zo vies overal achterblijven als je het hebt uitgesmeerd.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
I got news for you: het gaat om het vet wat er in zit. In veel dure crêmes zit grappig genoeg veel minder vet en veel meer water, want dat smeert zo makkelijk.
Ook mijn ervaring.quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
Toch merk ik het verschil wel bij mijn oude patiënten. De vrouwen die al jaaaaaren de blauwe Nivea smeren zien er opmerkelijk beter uit. Dat spul is al zo oud als de straat (de vrouwen ook) en het blijft goed spul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |