abonnement Unibet Coolblue
pi_198439280
Er is dus blijkbaar nog plaats genoeg in Zoey haar kont want er passen zelfs nog 3 mensen in.
pi_198439284
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 02:58 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Wat heeft Zoey meegemaakt dan?
Die vraag..... empathie onder nul. Spreek met mensen van kleur zou ik zeggen, en luister
pi_198439288
I'm out. Bewonertjes zijn al een tijdje in dromenland dus valt niets meer te cossen voor mij.
Slaap lekker of discuseer gezellig verder. :W :z
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
pi_198439289
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:02 schreef lyo het volgende:

[..]

Die vraag..... empathie onder nul. Spreek met mensen van kleur zou ik zeggen, en luister
Wat ik dus al eerder heb gepost,ik ken er genoeg en die hebben nooit ergens last van.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 11 maart 2021 @ 03:04:35 #205
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_198439291
Nou het zal mij benieuwen ...

Jill: met haar "ik ben lekker onbenullig" kaart...
Michel: "Kijk mij!!! Jij wil mij!! Als je naar mij kijkt !!!! Echt wel !!!
Zoey: hmmm hmmm hmmm ...

Ik hoop dat Zoey blijft ... beter voor Liese
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 11 maart 2021 @ 03:04:35 #206
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198439292
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:02 schreef lyo het volgende:

[..]

Die vraag..... empathie onder nul. Spreek met mensen van kleur zou ik zeggen, en luister
Inderdaad, maar dat zullen deze extreem rechtse mensen helaas nooit begrijpen.
pi_198439294
Zoey kan veel meegemaakt hebben en dat vind ik erg voor haar. Als een blanke man in China niet op een bus mag stappen omwille van zijn huidskleur is dit nog steeds racisme.
Maar daar ging dit alles niet over. Het ging over het feit dat Zoey geen grenzen kent waar ze niet over gaat om haar in te dekken bij het publiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stargazing op 11-03-2021 03:10:50 ]
pi_198439300
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:01 schreef Stargazing het volgende:
Er is dus blijkbaar nog plaats genoeg in Zoey haar kont want er passen zelfs nog 3 mensen in.
what ..the .. fuck... zo'n uitspraak mag van mij uitlekken. Eens zien hoe jij dan een gesprek aangaat :)
pi_198439304
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 02:58 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Wat heeft Zoey meegemaakt dan?
Zoey heeft in haar leven al veel moeten opboksen tegen uitsluiting, vanwege haar kleur, in het land waarin ze woont en belasting betaald.
Ze moest opboksen vanwege 2 dingen waarmee ze geboren is; haar kleur en haar vrouw zijn.
pi_198439307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:06 schreef lyo het volgende:

[..]

what ..the .. fuck... zo'n uitspraak mag mag mij uitlekken. Eens zien hoe jij dat een gesprek aangaat :)
In iemand zijn gat kruipen = iemand zijn hielen likken. = Pretty much zoals matt nu bij jill doet, als een hondje achter haar aanlopen.
Nice try though.
pi_198439310
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:04 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat zullen deze extreem rechtse mensen helaas nooit begrijpen.
Zeg nooit, nooit
pi_198439314
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 02:57 schreef Fasil het volgende:

[..]

Schat, je wordt niet geboren met een tattoo.
Spijtig genoeg worden mensen uitgesloten, omdat ze bv een tattoo hebben.
Dat heet dan discriminatie.
Het is jouw eigen keuze of je een tattoo laat zetten of niet.
Jouw huidskleur kan je niet kiezen (behalve Michael Jackson dan)
Jullie snappen het punt niet. Elke kleur kan racistisch behandeld worden. Thats it. Het moet stoppen om alleen als kleurling te kunnen zeggen jij bent racist. Dat probeer ik duidelijk te maken. Wit, geel, zwart, bruin, blauw. Iedereen zal ooit racistisch behandeld zijn. En in sommige landen meer dan de ander maar dan moet je voor jezelf uitmaken of je in dat land wel wil blijven, zo zie ik het.
pi_198439315
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:04 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Wat ik dus al eerder heb gepost,ik ken er genoeg en die hebben nooit ergens last van.
Blij dat jij zo'n wereldbeeld hebt. Leef verder in onwetendheid dan
  donderdag 11 maart 2021 @ 03:12:48 #214
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198439320
Blanken die denken dat zij net zoveel last hebben van racisme als mensen met een donkere huidskleur zijn echt geestelijk gestoord en hebben echt hulp nodig. Verder ga ik niet meer in op dit onderwerp. Je kunt mensen zonder verstand niet laten inzien dat ze een verschrikkelijke manier van denken hebben.
pi_198439321
Ik word hier even fijn neergezet. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_198439323
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:08 schreef Stargazing het volgende:

[..]

In iemand zijn gat kruipen = iemand zijn hielen likken. = Pretty much zoals matt nu bij jill doet, als een hondje achter haar aanlopen.
Nice try though.
oppervlakkig zijn is ook oké, ik aanvaard je :)
  donderdag 11 maart 2021 @ 03:14:43 #217
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198439326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:10 schreef Dadietn het volgende:

[..]

Jullie snappen het punt niet. Elke kleur kan racistisch behandeld worden. Thats it. Het moet stoppen om alleen als kleurling te kunnen zeggen jij bent racist. Dat probeer ik duidelijk te maken. Wit, geel, zwart, bruin, blauw. Iedereen zal ooit racistisch behandeld zijn. En in sommige landen meer dan de ander maar dan moet je voor jezelf uitmaken of je in dat land wel wil blijven, zo zie ik het.
In principe klopt dat, maar iemand met donkere huidskleur heeft daar dagelijks mee te maken en de geschiedenis laat ook het een en ander zien hoe we zijn omgegaan met de gekleurde medemens. Maar als iemand jou eens iets ontzegt is het voor jou net zo erg natuurlijk 8)7
pi_198439331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:05 schreef Stargazing het volgende:
Zoey kan veel mmeegemaakt hebben en dat ik erg voor haar. Als een blanke man in China niet op een bus mag stappen omwille van zijn huidskleur is dit nog steeds racisme.
Maar daar ging dit alles niet over. Het ging over het feit dat Zoey geen grenzen kent waar ze niet over gaat om haar in te dekken bij het publiek.
Ik versta je wel hierin, volgens mij is dit ook racisme.
China is wel een zeer speciaal land.

Zoey woont in ons land en betaald hier belastingen.
En zij wordt hier als minderwaardig gezien.
Waarom? Omdat ze een kleur heeft
Moest Zoey blank geweest zijn, zou jij dezelfde dingen over haar gezegd hebben? (Je hoeft hierop niet te antwoorden.)
pi_198439332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:13 schreef lyo het volgende:

[..]

oppervlakkig zijn is ook oké:, belang je dan enkel met mensen die ook zo denken en hopelijk verspreid en breid e niet uit :)
pi_198439337
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:14 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]

In principe klopt dat, maar iemand met donkere huidskleur heeft daar dagelijks mee te maken en de geschiedenis laat ook het een en ander zien hoe we zijn omgegaan met de gekleurde medemens. Maar als iemand jou eens iets ontzegt is het voor jou net zo erg natuurlijk 8)7
@Dadietn
En wat als je hier geboren of geadopteerd bent?
Waar moet je dan naartoe?
pi_198439349
Mensen die denken dat racisme toegeigend kan worden...

Een blanke kan net zo goed racistisch benadeeld worden.
Het is inderdaad waar dat mensen met een donkere huidskleur een erg hallucinant en schrikwekkend verleden hebben.
Maar dat wil niet zeggen dat ze daarom niet racistisch kunnen zijn.

Racisme betekent letterlijk iemand veroordelen op basis van huidskleur, ras, afkomst..


Dus nog eens in het kort:
Als iemand niet in China op een bus mag stappen omwille van zijn blanke huidskleur.
DAN IS DIT RACISME.

De Joden die werden vergast tijdens de tweede wereldoorlog
simpelweg omdat ze joden waren,
DAT IS RACISME. want dit is Genocide op basis van afkomst/ras

Racisme kan niet toegeeigend worden aan 1 specifieke huidskleur.


Discriminatie is eerder iemand uitsluiten op vlak van handicap of uiterlijk(niet huidskleur)
Als iemand bijvoorbeeld een grote neus heeft of grote voeten en daarom word uitgesloten.
DAN IS DIT DISCRIMINATIE

Dus stop met die slachtofferrol, want hier wint niemand bij.
pi_198439353
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 02:00 schreef Stargazing het volgende:

[..]

Ik kan best geloven dat ze het al heel moeilijk heeft gehad en heb daar begrip voor maar dit ging totaal niet over juist of fout.
Dit ging over Zoey die Nick in een slecht daglicht probeerde te zetten door hem als racist neer te zetten.
Ze heeft de racisme kaart misbruikt omdat ze zo hoopte sympathie op te wekken.
Iemand die helemaal niet racistisch is als racist neer proberen zetten is geen spelletje meer, dit gaat over levens, carrières.
Moest Zoey in haar vuile opzet geslaagd zijn, was Nick zijn leven voorbij als hij uit dat huis stapte. Hij zou geen of heel moeilijk werk vinden, zou constant in gevaar zijn op straat en zou waarschijnlijk zelfs moeten verhuizen naar ergens waar niemand hem kent.
Zoey heeft met haar vuile spel rechtstreeks geprobeerd om Nick zijn leven te verwoesten.
Emma jongens toch
  donderdag 11 maart 2021 @ 03:28:33 #223
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198439358
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:24 schreef Stargazing het volgende:
Mensen die denken dat racisme toegeigend kan worden...

Een blanke kan net zo goed racistisch benadeeld worden.
Het is inderdaad waar dat mensen met een donkere huidskleur een erg hallucinant en schrikwekkend verleden hebben.
Maar dat wil niet zeggen dat ze daarom niet racistisch kunnen zijn.

Racisme betekent letterlijk iemand veroordelen op basis van huidskleur, ras, afkomst..

Dus nog eens in het kort:
Als iemand niet in China op een bus mag stappen omwille van zijn blanke huidskleur.
DAN IS DIT RACISME.

De Joden die werden vergast tijdens de tweede wereldoorlog
simpelweg omdat ze joden waren,
DAT IS RACISME. want dit is Genocide op basis van afkomst/ras

Racisme kan niet toegeeigend worden aan 1 specifieke huidskleur.

Discriminatie is eerder iemand uitsluiten op vlak van handicap of uiterlijk(niet huidskleur)
Als iemand bijvoorbeeld een grote neus heeft of grote voeten en daarom word uitgesloten.
DAN IS DIT DISCRIMINATIE

Dus stop met die slachtofferrol, want hier wint niemand bij.
Ja joh... blanke mensen zijn net zo zielig als gekleurde mensen joh. Blanken zijn dan wel niet als slaaf gebruikt, behandeld als beesten en anno nu nog altijd afgewezen en worden nog altijd anders behandeld als de witte medemens, maar wat maakt dat uit he? Wij witte mensen hebben het net zo zwaar als de zwarte medemens. Toch? Naief, naief, naief persoon!
pi_198439360
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:17 schreef Fasil het volgende:

[..]

Ik versta je wel hierin, volgens mij is dit ook racisme.
China is wel een zeer speciaal land.

Zoey woont in ons land en betaald hier belastingen.
En zij wordt hier als minderwaardig gezien.
Waarom? Omdat ze een kleur heeft
Moest Zoey blank geweest zijn, zou jij dezelfde dingen over haar gezegd hebben? (Je hoeft hierop niet te antwoorden.)
Moest ze Nick ook zo aangevallen hebben omwille van zijn woorden, waarvan ze goed genoeg wist dat hij het niet zo bedoelde? absoluut. Ik beoordeel een persoon op gedrag dus blijft hetzelfde.
Denk je dat ze iets had gezegd als het Liese was geweest?
Nee. dat had ze niet gedaan.
Dit was gewoon een vuile aanval op Nick, waarin ze hem probeerde af te schilderen als de boeman en ignorant.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stargazing op 11-03-2021 04:43:04 ]
pi_198439363
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 03:28 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]

Ja joh... blanke mensen zijn net zo zielig als gekleurde mensen joh. Blanken zijn dan wel niet als slaaf gebruikt, behandeld als beesten en anno nu nog altijd afgewezen en worden nog altijd anders behandeld als de witte medemens, maar wat maakt dat uit he? Wij witte mensen hebben het net zo zwaar als de zwarte medemens. Toch? Naief, naief, naief persoon!
Lees die post deftig voor je reageert. Ik zeg toch net dat racisme niet toegeeigend kan worden?
Man wat ben jij simpel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')