Als ik van de genoemde favorieten een dark horse zou moeten noemen voor de winst is dit het wel. Het is een genre dat door oa Billie Eilish zo breed populair is gemaakt dat ik hier alle leeftijdsgroepen in de televote wel voor zie gaan. Jury's zouden dit sowieso wel moeten vreten...quote:Op maandag 3 mei 2021 10:00 schreef Nexum het volgende:
Zie dit nog wel winnen eigenlijk. Sneaky z'n weg naar nummer 1 voeren terwijl niemand het verwacht
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:35 schreef Cee het volgende:
Bulgarije – VICTORIA – Growing up is getting old
VICTORIA zit, in een lichtblauw loszittend pak op een zandkleurig eiland/blok, met op de achtergrond een gigantische sterrenhemel en naast haar ligt een foto. Om haar heen wordt water geprojecteerd op de LED-vloer. Op de voorgrond een continue stroom van zand (de tijd die verstrijkt). Ze zingt prachtig en door het nummer heen zien we de setting van diverse standpunten. Wanneer VICTORIA opstaat, reikt ze haar hand uit naar het zand en probeert het op te vangen.
Na Portugal is dit wederom een inzending waar veel op de emotie wordt ingezet, zowel visueel als vocaal.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, kon niet eerder reageren dus ik doe het nu!
Bulgarije gaat zeker iets waar de jury's voor gaan vallen, ook de West-Europese televoter omdat wat mij betreft de emotie van het nummer (dat van deze tijd is) duidelijk naar voren komt door de staging.
Wat dat betreft kun je ze allebei ook wel met Billie Eilish vergelijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:34 schreef Meridiaan het volgende:
Ziet er goed uit en klinkt gewoon goed. Ik ben benieuwd naar hoe dit er uit ziet op televisie.
Huispak is samen gekocht met Roxen, maar voor beide liedjes vind ik het wel werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |