SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook lekkerquote:
Dan ren je zo nog een rondjequote:Op woensdag 10 maart 2021 20:10 schreef gianni61 het volgende: [..] neh, dan ben ik voor niks net gaan rennen
![]()
Oh dat zie ik op mobiel niet, dacht dat het een ruïne wasquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:14 schreef dud0r het volgende:
Waarom staat er trouwens een begraafplaats in de op?
Ik zit ook mobiel. Gewoon inzoomen en dan kan je het beter zienquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat zie ik op mobiel niet, dacht dat het een ruïne was
Dan moet ik het eerst in een nieuwe tab openen.. lui dit datquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel. Gewoon inzoomen en dan kan je het beter zien
nee, begint nu echt vies te doen buitenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:14 schreef dud0r het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ook lekker
[..]
Dan ren je zo nog een rondje
dat ook.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat zie ik op mobiel niet, dacht dat het een ruïne was
Grafzerkia am seequote:Op woensdag 10 maart 2021 20:14 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dat trouwens voor een mooie plaats in de OP?
Je kan toch gewoon op dezelfde tab inzoomen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet ik het eerst in een nieuwe tab openen.. lui dit dat
volgens ons aller googel is het Glendalough cathedral, net onder Dublin.quote:
Kan ik niet op m'n samsungquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op dezelfde tab inzoomen?
Welke browser gebruik je?quote:
Chrome. Als ik op een plaatje wil inzoomen hier bijvoorbeeld moet ik eerst het plaatje in een nieuwe tab openen en dan kan ik pas inzoomen.quote:
Settings -> accessibility -> force enable zoom aanklikken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chrome. Als ik op een plaatje wil inzoomen hier bijvoorbeeld moet ik eerst het plaatje in een nieuwe tab openen en dan kan ik pas inzoomen.
Ik wist niet eens dat bol over de grens verstuurde..quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie dat Bol boeken niet meer naar hier bezorgddeden ze een tijd geleden wel nog. Zag net dat Bert Visscher een boek heeft geschreven. Ging als kind/tiener altijd naar z'n theatershows
Ja @kwiwi mag Gianni je nummer? ^^quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat bol over de grens verstuurde..
Maar goed, via een omweg kan natuurlijk nog wel..
Mja, ik wacht wel even tot amazon duitsland 'm weer op voorraad heeft dat is makkelijker.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat bol over de grens verstuurde..
Maar goed, via een omweg kan natuurlijk nog wel..
Gianni altijdquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja @:kwiwi mag Gianni je nummer? ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |