SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook lekkerquote:
Dan ren je zo nog een rondjequote:Op woensdag 10 maart 2021 20:10 schreef gianni61 het volgende: [..] neh, dan ben ik voor niks net gaan rennen
![]()
Oh dat zie ik op mobiel niet, dacht dat het een ruïne wasquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:14 schreef dud0r het volgende:
Waarom staat er trouwens een begraafplaats in de op?
Ik zit ook mobiel. Gewoon inzoomen en dan kan je het beter zienquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat zie ik op mobiel niet, dacht dat het een ruïne was
Dan moet ik het eerst in een nieuwe tab openen.. lui dit datquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel. Gewoon inzoomen en dan kan je het beter zien
nee, begint nu echt vies te doen buitenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:14 schreef dud0r het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ook lekker
[..]
Dan ren je zo nog een rondje
dat ook.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat zie ik op mobiel niet, dacht dat het een ruïne was
Grafzerkia am seequote:Op woensdag 10 maart 2021 20:14 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dat trouwens voor een mooie plaats in de OP?
Je kan toch gewoon op dezelfde tab inzoomen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet ik het eerst in een nieuwe tab openen.. lui dit dat
volgens ons aller googel is het Glendalough cathedral, net onder Dublin.quote:
Kan ik niet op m'n samsungquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op dezelfde tab inzoomen?
Welke browser gebruik je?quote:
Chrome. Als ik op een plaatje wil inzoomen hier bijvoorbeeld moet ik eerst het plaatje in een nieuwe tab openen en dan kan ik pas inzoomen.quote:
Settings -> accessibility -> force enable zoom aanklikken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chrome. Als ik op een plaatje wil inzoomen hier bijvoorbeeld moet ik eerst het plaatje in een nieuwe tab openen en dan kan ik pas inzoomen.
Ik wist niet eens dat bol over de grens verstuurde..quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie dat Bol boeken niet meer naar hier bezorgddeden ze een tijd geleden wel nog. Zag net dat Bert Visscher een boek heeft geschreven. Ging als kind/tiener altijd naar z'n theatershows
Ja @kwiwi mag Gianni je nummer? ^^quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat bol over de grens verstuurde..
Maar goed, via een omweg kan natuurlijk nog wel..
Mja, ik wacht wel even tot amazon duitsland 'm weer op voorraad heeft dat is makkelijker.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat bol over de grens verstuurde..
Maar goed, via een omweg kan natuurlijk nog wel..
Gianni altijdquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja @:kwiwi mag Gianni je nummer? ^^
Nice.quote:
om r te helpen met dat boek vanBert vissger natuurlijkquote:
*plop* proostquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
sooow ik lijk wel dronken qua typen. Kan net zo goed een biertje pakken ook dan
Que?quote:
11 maart 17.15 spelen alle radiostations in NLD Radar Love.quote:
Denk niet dat de postbode daar iets mee kan als ik haar telefoonnummer op het pakketje schrijf..quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
om r te helpen met dat boek vanBert vissger natuurlijk
Ik ben de laatste die daar over zal klagen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, Dr Fles vraagt, wij draaien.
Waarom is dat?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
11 maart 17.15 spelen alle radiostations in NLD Radar Love.
Ook wordt opgeroepen aan iedereen om het nummer te draaien, waar ze ook zijn.
etc etc.
quote:
Nee niet dood, nog niet...quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk omdat eentje uit de band dood is gegaan laatst.
Oke. Ik luister geen radio ¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
11 maart 17.15 spelen alle radiostations in NLD Radar Love.
Ook wordt opgeroepen aan iedereen om het nummer te draaien, waar ze ook zijn.
etc etc.
Met nadruk op alsquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:50 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
[..]
Nee niet dood, nog niet...
Dat kanquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan zet je dat nummer gewoon even aan op volume 80.
Slecht inkoopbeleidquote:
Goh.quote:
van die maaltijdenservice?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
De andijvie stampot was overigens
Gewoon even een verklaring uitprinten dat je mantelzorger best of iets dergelijks.quote:
Er liggen op werk verklaringenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon even een verklaring uitprinten dat je mantelzorger best of iets dergelijks.
Zag een reclame van yoghurt van de zuivelhoeve met aardbei en witte chocola. Dat wil ik nu.quote:
Waait vanzelf wel wegquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Nog even snel het plastic langs de weg getieft.
KLinkt sjiekquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Met geitenkaas en Pecannoten
Zuivelhoeve had nu ook iets met liquor 43quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag een reclame van yoghurt van de zuivelhoeve met aardbei en witte chocola. Dat wil ik nu.
datisjouwmeningquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
Toetjes zijn zonde van de calorieën
Gebroken?quote:
Is er een andere manierquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Heb al meerdere keren een teen gebroken op deze manier
Toch maar veiligheidsschoenen in huis gaan dragenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Heb al meerdere keren een teen gebroken op deze manier
Suiker vooralquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
Toetjes zijn zonde van de calorieën
Voel je het dan ook helemaal achter in je keelquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze keer niet. Wilde even heel hard schreeuwen maar toch niemand die me zou horen.
Dus dat was toch iemand anders, die ik net hoorde... ??quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze keer niet. Wilde even heel hard schreeuwen maar toch niemand die me zou horen.
Laten de meeste toetjes nou net veel suiker hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Suiker vooral
Al vind ik een goede chocolade mousse soms wel
Het was het vast wel waard.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sporten is gezond. Ook 2x bij George Clooney op de ER beland.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Haags
De bassist en songwriter van een van mijn favoriete bands Iron Maiden, is trouwens ook een Earring-fan. Die band inspireerde hem om de muziek in te gaan en dus niet bepaald zonder succes
[ afbeelding ]
![]()
Na sommige gerechten moet je wel even een toetje pakken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Suiker vooral
Ik brak de mijne door een sprong te kort te landen en voluit tegen een stoeprand te komenquote:
Het zijn ook best hoogwaardige gerechten... TOt nu toe dan...quote:
Ja daarom vind ik ze vaak een beetje mehquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laten de meeste toetjes nou net veel suiker hebben
mag je een menu doorgeven of krijg je wat de pot schaft?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn ook best hoogwaardige gerechten... TOt nu toe dan...
Bij de komende bestelling zitten pannenkoeken (of die daarna) en spare-Ribs. Die laatste wil ik als verjaardagsmaaltijd...![]()
Waarom schijten jullie dan ook niet gewoon in een wc?quote:
Zover red ik het niet denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus dat was toch iemand anders, die ik net hoorde... ??
Why?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na sommige gerechten moet je wel even een toetje pakken.
Maar ja, goed is het meestal niet
ik prop iedereen gewoon vol hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag je een menu doorgeven of krijg je wat de pot schaft?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sporten is gezond. Ook 2x bij George Clooney op de ER beland.
Zorg dat je telefoon opgeladen is en dat je naar de WC geweest bent voordat je de lift instapt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:09 schreef CherryLips het volgende:
De lift deed wel raar. Vrees dat ie binnenkort weer kapot gaat.
Je mag zelf kiezen welke maaltijden je wilt. Ieder week een ander keuzemenu..quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag je een menu doorgeven of krijg je wat de pot schaft?
Prop prop propquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik prop iedereen gewoon vol hoor.
Meeste toetjes hebben gelukkig chocolade, noten of rood fruit. Dus die lust ik sowieso nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik ze vaak een beetje meh
netjes.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je mag zelf kiezen welke maaltijden je wilt. Ieder week een ander keuzemenu..
Omdat Zeeland nog niet weet wat riolering is...quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom schijten jullie dan ook niet gewoon in een wc?
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrropquote:
Ik las pomp en dacht ORDINAIR!!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik prop iedereen gewoon vol hoor.
Kussentje en ereader mee.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorg dat je telefoon opgeladen is en dat je naar de WC geweest bent voordat je de lift instapt.
Waar is dit?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn ook best hoogwaardige gerechten... TOt nu toe dan...
Bij de komende bestelling zitten pannenkoeken (of die daarna) en spare-Ribs. Die laatste wil ik als verjaardagsmaaltijd...![]()
Jezus, is dit een verhoor?quote:
ik pak dan altijd een stevige, vette, vieze, smerige, ranzige Cubaanse sigaarquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jezus, is dit een verhoor?
Nou ja, na iets heel pittige of kruidig is het wel lekker om even wat zoete te pakken om niet de hele avond die smaak in je mond te hebben
Bros krokante moussequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Suiker vooral
Een wijntjequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, na iets heel pittige of kruidig is het wel lekker om even wat zoete te pakken om niet de hele avond die smaak in je mond te hebben
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een limoncello op een zomeravond op het terras..quote:
Nu wel ja. Ik heb mijn proefpakket van 4 voor 15 al gebruikt...quote:
is dat niet te duur?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu wel ja. Ik heb mijn proefpakket van 4 voor 15 al gebruikt...
Dat is nou interesse.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Ik vind het voldoende, maar jou kennende moet je een maatje groter kiezen, Dat kan daar...quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat niet te duur?
En is het genoeg voor de hele avond?
Ijskoudquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een limoncello op een zomeravond op het terras..
Je kan ook een kaasplank nemen als toetje.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat is nou interesse.
Ahh! Hmm ik vind dat nou juist lekker![]()
Vind dat zoete juist zo irritant aanwezig.
neequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook een kaasplank nemen als toetje.
Kaas is geen toetje. Gekke mensen die dat doen
zit er goed uitquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Ik vind het voldoende, maar jou kennende moet je een maatje groter kiezen, Dat kan daar...
Ja! Wil ik!!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje ordinaire cover.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
oooh la la, nieuwe Isaac Hayes plaat is binnen...
[ afbeelding ]
Die zit toch allang met zijn chocolade balletjes boven bij onze lieve heer??quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
oooh la la, nieuwe Isaac Hayes plaat is binnen...
[ afbeelding ]
Toetje + kaasplankquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh wauw.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat is nou interesse.
Ahh! Hmm ik vind dat nou juist lekker![]()
Vind dat zoete juist zo irritant aanwezig.
Dan kun je z'n platen nog kopen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zit toch allang met zijn chocolade balletjes boven bij onze lieve heer??
Valt me tegen van jequote:
Dat is wel een optiequote:
Voor en nagerecht en daarna nog een kopje thee met een stukje gebakquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh wauw.
Al moet ik zeggen dat ik ook meestal geen toetje bestel. Dan liever een koffie of een whisky.
En sowieso liever een voorgerecht dan een nagerecht
Ja,maar het ging over een nieuwequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je z'n platen nog kopen.
Kost wat moeite maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering heb je een keer gelijk ja
Ahhh ja, voorgerechten zijn superieur jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh wauw.
Al moet ik zeggen dat ik ook meestal geen toetje bestel. Dan liever een koffie of een whisky.
En sowieso liever een voorgerecht dan een nagerecht
supersnel werkt ook alleen maar tot plm 80%quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef Haags het volgende:
Mijn mobiel is aan het opladen.
Supersnel opladen. 96%
4 uur en 57 m tot vol.
Hardop gelachen.
Ja maar ik wil niet meer viesdik zijnquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt me tegen van je
[..]
Dat is wel een optie
[..]
Voor en nagerecht en daarna nog een kopje thee met een stukje gebak
Soms doet hij echt super traag laden, geen idee waarom. Over het algemeen doet ie het prima en is de foon opgeladen in een uurtje of zo.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
supersnel werkt ook alleen maar tot plm 80%
Maar ja, dat ga ik thuis niet maken. Ik wacht wel even tot ik weer naar een restaurant mag voor een vierkante meter carpaccioquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh ja, voorgerechten zijn superieur jazit dan ook meestal al stampvol na twee gangen.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sigaretten met cornflakes en erwten
Hoe kook je die sigaretten?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Carpaccio, da’s lang geleden voor mij!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ja, dat ga ik thuis niet maken. Ik wacht wel even tot ik weer naar een restaurant mag voor een vierkante meter carpaccio
Pre vega periode?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Carpaccio, da’s lang geleden voor mij!
Waarom eet je sigaretten?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In de Crystal Clear met Yogho Yogho natuurlijkquote:
Voor mij nieuw, eindelijk is dat ding op CD heruitgegevenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,maar het ging over een nieuwe
ooh la la... connaisseurquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iew. Laat maarquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de Crystal Clear met Yogho Yogho natuurlijk
Ik ben meer van de Fristiquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de Crystal Clear met Yogho Yogho natuurlijk
Alleen 's ochtends als ik wakker word huehuequote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen 's ochtends als ik wakker word huehue
[/qquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, why the fuck?
[quote]Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat
Ja ik heb ze nu staan sinds vanmiddag, helemaal versierd enzo. Geinig hoor.quote:
takje danquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zegquote:
man man man.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook goed joh.quote:
Quotesloperd!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:36 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb ze nu staan sinds vanmiddag, helemaal versierd enzo. Geinig hoor.
Genoeg andere voorgerechten om uit te kiezen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Bwoah nooit gemist en tot zojuist niet meer aan gedacht ook.
Er hangt vanalles inquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Quotesloperd!
Zo met van die plastieken paaseitjes in enzo? Of smaakvol?
Bietencarpaccio.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Genoeg andere voorgerechten om uit te kiezen natuurlijk.
Eigenlijk snak ik nog het meest naar een tafel vol tapas met vriendjesquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Genoeg andere voorgerechten om uit te kiezen natuurlijk.
Oh ik maak 1 keer een ietwat schunnige opmerking en het is gelijk weer zoquote:
Ahhhh ja ok dan is het wel leukquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Er hangt vanalles in
Mijn dochter kwam met het idee, papa ik wil een paasboom
Ik zeg joh best gaan we dat toch halen joh. Nou tadaaaaa
Hahahaha. Jij mag niet meer meedoen.quote:
Ik moet me schijnbaar gedragen van de baas dus kan hier geen opmerking over makenquote:
Ik ben niet de vega hierquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij mag niet meer meedoen.
Ik had het eigenlijk wel verwacht toen ik het type. Maar goed van jequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet me schijnbaar gedragen van de baas dus kan hier geen opmerking over maken
1 mei zeggen ze bij jullie dat de horeca misschien weer open mag toch?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Eigenlijk snak ik nog het meest naar een tafel vol tapas met vriendjes
Had je minder gedwee ingeschat.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet me schijnbaar gedragen van de baas dus kan hier geen opmerking over maken
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij mag niet meer meedoen.
Jij komt met die rare ideeën..quote:
Is ook maar een beetje voor de show hier, beetje ballie's 'ruige' imago beschermen.quote:
zeg je bent hier normaal toch alleen tijdens kantooruren?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef Haags het volgende:
Is het paaseieren of pa´s eieren.
In dat laatste geval wordt het wel een hele gekke boom namelijk.
als pa eieren legt dan zou ik toch aan het originele watermerk van pa gaan twijfelenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef Haags het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook maar een beetje voor de show hier, beetje ballie's 'ruige' imago beschermen.
Ja, we zullen zien. 🙄quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 mei zeggen ze bij jullie dat de horeca misschien weer open mag toch?
Mijn hele ritme is naar de klote sinds ik corona heb gehad hey. Laat me ff.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg je bent hier normaal toch alleen tijdens kantooruren?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook maar een beetje voor de show hier, beetje ballie's 'ruige' imago beschermen.
Hoe we altijd alles voor vanzelfsprekend hebben genomenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, we zullen zien. 🙄
Gaat toch minder makkelijk afspreken zijn met een fijn kliekje.Maar ik doe het al voor twee per keer
Traumatisch voor het hele gezin.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef Haags het volgende:
Ik heb op zich niks tegen bieten, maar dat lijkt me gewoon raar.quote:
Nou vooruit, je krijgt vooralsnog het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En rauw dan nog.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb op zich niks tegen bieten, maar dat lijkt me gewoon raar.
whehequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
Heb je geen haagstak ipv een paastak?
Confronterend he.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe we altijd alles voor vanzelfsprekend hebben genomen
naaktslak.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
Heb je geen haagstak ipv een paastak?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij bent zoooo snel af te leiden hahaha
Ja en als het niet met schattige beestjes lukt dan wel met etenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij bent zoooo snel af te leiden hahaha
Waar heb je die gekeken?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.cineville.nl/films/der-hauptmann
Mijn God wat luguber die film, en waar gebeurd ook nog.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als het niet met schattige beestjes lukt dan wel met eten
Heb je de grapjurk weer aan ouwe.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef Haags het volgende:
tot morgen tochquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga er een eind aan maken.
Goede nacht.
DOE HET NIET !!!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef gianni61 het volgende:
Goede nacht.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef Haags het volgende:
Jerney is hier al lekker ingeburgerd zo te zien.
Trustenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef gianni61 het volgende:
Goede nacht.
Ik ga zo ook nog een boterham smeren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
K zit nu aan de koekjes omdat mijn eten niet genoeg was
Zeker maar een klein zakje boontjes?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
is er nu op.quote:
Die heb ik al 40-45 keer gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.cineville.nl/films/der-hauptmann
Mijn God wat luguber die film, en waar gebeurd ook nog.
BEL 113quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Op prime kan je ook terug kijken toch?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
is er nu op.
Op Prime, een 19 jarige jongen vind een SS uniform en gaat helemaal crazy.
Nu een kuil met 90 gedode gevangen waar ze doorheen moeten graven omdat er onderop nog eentje leeft.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je de grapjurk weer aan ouwe.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
BEL 113Verkeerde medicatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das alsnog wel weinig, daar red ik het ook niet op hoorquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
BEL 113SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je ze welles gesproken?
Ja hoor, lekker genesteld vanaf dag 2 geloof ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef Haags het volgende:
Jerney is hier al lekker ingeburgerd zo te zien.
ah oke.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das alsnog wel weinig, daar red ik het ook niet op hoor
Ik belde ze laatst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Anthonie Kamerling wel, die hing zelf maar op.quote:
van Kooten en de Bie Godenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gisteren Van Kooten en De Bie - Geilneef gekeken.
Nee, dat was het niet.. Gewoon echt even een flinke dip.quote:
Keihendig!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als het niet met schattige beestjes lukt dan wel met eten
Jezusquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Anthonie Kamerling wel, die hing zelf maar op.
[..]
van Kooten en de Bie Goden
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik belde ze laatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een ambtenaren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.. Gewoon echt even een flinke dip.
Kon me er wel over heen zetten en de volgende dag met de woonbegeleiding gesproken. Was zondag en dan zijn ze niet bereikbaar...
Nee, ik heb ook nooit echt suicidale neigingen gehad. wel gedachtes, maar die kon ik wel parkeren. Laatst ging dat dus even niet. Maar nu gaat het gewoon wel okee met me hoor. Niks aan de hand..quote:
Hebben ze geen 24/7 noodnummer ofzo?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.. Gewoon echt even een flinke dip.
Kon me er wel over heen zetten en de volgende dag met de woonbegeleiding gesproken. Was zondag en dan zijn ze niet bereikbaar...
Okequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nooit echt suicidale neigingen gehad. wel gedachtes, maar die kon ik wel parkeren. Laatst ging dat dus even niet. Maar nu gaat het gewoon wel okee met me hoor. Niks aan de hand..![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nooit echt suicidale neigingen gehad. wel gedachtes, maar die kon ik wel parkeren. Laatst ging dat dus even niet. Maar nu gaat het gewoon wel okee met me hoor. Niks aan de hand..![]()
![]()
Ja, ik twijfelde ook tussen dat en 113. Ik zou hoe dan ook een onbekende aan de lijn krijgen. Dat was ook de reden om niet te bellen en maar hopen dat ik zou kunnen slapen, dat laatste gebeurde gelukkig...quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze geen 24/7 noodnummer ofzo?
Jijquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke![]()
Je altijd welkom hier alles er uit te gooien he mocht je dat willen. Of in dm
Prime is gewoon Netflix maar dan van Amazon.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op prime kan je ook terug kijken toch?
quote:
Oh ja dat lijkt me niet echt prettig. Dat je je rot voelt en dan niet een bekende aan de lijn krijgt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde ook tussen dat en 113. Ik zou hoe dan ook een onbekende aan de lijn krijgen. Dat was ook de reden om niet te bellen en maar hopen dat ik zou kunnen slapen, dat laatste gebeurde gelukkig...
Isa kwam in Hoes en zag Anthonie in de Kamerling.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Anthonie Kamerling wel, die hing zelf maar op.
[..]
van Kooten en de Bie Goden
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:58 schreef Haags het volgende:
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Isa kwam in Hoes en zag Anthonie in de Kamerling.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd leuk om jou hier te zien
En ik heb ook nog eens het nadeel, dat ik mijn gevoelens niet kan omzetten in woorden. Ja ik voel me echt klote, maar hoe dat komt, kan ik zelf ook niet altijd achterhalen. het is er gewoon...quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja dat lijkt me niet echt prettig. Dat je je rot voelt en dan niet een bekende aan de lijn krijgt.
Denk je dat ze dan zullen vragen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik heb ook nog eens het nadeel, dat ik mijn gevoelens niet kan omzetten in woorden. Ja ik voel me echt klote, maar hoe dat komt, kan ik zelf ook niet altijd achterhalen. het is er gewoon...
Ja wat heb je er anders aan ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze geen 24/7 noodnummer ofzo?
als jij je klote voelt moet je je hand uit je broek halen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik heb ook nog eens het nadeel, dat ik mijn gevoelens niet kan omzetten in woorden. Ja ik voel me echt klote, maar hoe dat komt, kan ik zelf ook niet altijd achterhalen. het is er gewoon...
Godverdomme zegquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:00 schreef Haags het volgende:
[..]
als jij je klote voelt moet je je hand uit je broek halen.
Ze gaan wel zoeken naar oplossingen en zullen wel vragen hoe het komt en wat er scheelt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan zullen vragen?
Heb jij gezopen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:00 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:00 schreef Haags het volgende:
[..]
ja ik denk dat ze voornamelijk luisteren en jou het gesprek laten doen en dat zij volgen. Denk ook niet dat ze zeer naar oplossingen zoeken tijdens dat gesprek maar de druk van de ketel proberen te halen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze gaan wel zoeken naar oplossingen en zullen wel vragen hoe het komt en wat er scheelt.
Tenminste dat denk ik he...
Of juist wel, kan je je verhaal kwijt zonder te moeten censureren uit bezorgdheid.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja dat lijkt me niet echt prettig. Dat je je rot voelt en dan niet een bekende aan de lijn krijgt.
Mijn verhaal doen, als ik niet weet wat te zeggen, gaat ook een beetje moeilijk he..quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk dat ze voornamelijk luisteren en jou het gesprek laten doen en dat zij volgen. Denk ook niet dat ze zeer naar oplossingen zoeken tijdens dat gesprek maar de druk van de ketel proberen te halen.
Tenminste dat idee heb ik bij die lijn. Dat het een luisterend oor is
Soms is alleen een luisterend oor ook wel genoeg. Maar dan is het wel prettig natuurlijk als die gene jou een beetje kent.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent niet echt de helderste ster aan de hemel hequote:Op woensdag 10 maart 2021 22:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |