Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daardoor zal ik nog net zo min Barcelona fan worden.
Succes.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:42 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Hier ook flinke wind.
Ik moet vanmiddag een korte presentatie (via Teams) houden.![]()
voor 27 andere mensen.![]()
In de lunchpauze
Thanx!quote:
Wanneer ik een lunchsessie heb dan boek ik die uren gewoon als werktijd hoor. Ik ben geen vrijwilliger, dus niks eigen tijd die ik daar voor op offer.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thanx!
Ik heb zelf altijd een hekel aan die lunchsessies. Vind het een goedkope manier om mensen in hun eigen tijd (want dat is pauze in feite) toch nog lastig te vallen met werkgerelateerde zaken. En nu ben ik zelf zo'n Lastigvaller
(Het moge duidelijk zijn dat het niet mijn idee was dat ik wat ga presenteren vanmiddag)
Normaal vind ik het wat minder erg omdat ik er meestal best degelijk belegde broodjes bij krijgquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thanx!
Ik heb zelf altijd een hekel aan die lunchsessies. Vind het een goedkope manier om mensen in hun eigen tijd (want dat is pauze in feite) toch nog lastig te vallen met werkgerelateerde zaken. En nu ben ik zelf zo'n Lastigvaller
(Het moge duidelijk zijn dat het niet mijn idee was dat ik wat ga presenteren vanmiddag)
En Toto?quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:14 schreef H_T het volgende:
Volgens mij zag ik net Dorothy voorbij waaien
Dat snap ik. Als het een team is waar je sympathie voor had weer terug gaat naar dat niveau van voorheen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.![]()
Voor mijzelf zal het wel verschil kan maken met of ik een team het gun succes te hebben.
Dat is nooit nodigquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Probeer je weer punten te scoren bij @:Strani?
Nou ja, dat heb ik dan niet. Dat krijg je toch niet mee als je niet in Spanje woont.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Het blijft een vieze club die zichzelf neer heeft gezet als voorbeeld voor de samenleving maar ondertussen zo corrupt als de pest is en zich zonder schaamte in de regionale politieke spelletjes stort. Al spelen ze het mooiste voetbal ter wereld, dat zal niet veranderen.
Nu je het zegt, er klonken ook een paar noten van Africa. Toch knap dat zo'n hondje dat kanquote:
Ik snap alleen nooit waarom die Hold the Line heeft uitgebracht. Je zou verwachten dat die dan eerder Release the line zou hebben gemaakt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu je het zegt, er klonken ook een paar noten van Africa. Toch knap dat zo'n hondje dat kan
Nee, wat eigenlijk best jammer is want mensen zouden dat in verband met die gunfactor eigenlijk wel moeten weten, vind ik.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, dat heb ik dan niet. Dat krijg je toch niet mee als je niet in Spanje woont.
Ik heb niets met buitenlands voetbal. De enige grote buitenlandse club die ik erg sympathiek vind, is Atletico Madrid. Voor de rest maakt het me weinig uit wie er wint.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb helemaal niks met Spaans 'voetbal'.
Ik kan wel genieten van Engels voetbal.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb niets met buitenlands voetbal. De enige grote buitenlandse club die ik erg sympathiek vind, is Atletico Madrid. Voor de rest maakt het me weinig uit wie er wint.
Ik ook weinig hoor. Ik heb dan wel een voorkeur voor Valencia hoewel het daar ook van ellende aan elkaar hangt allemaal, maar het gezeur en gesimuleer heb ik ook een enorme hekel aan.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb helemaal niks met Spaans 'voetbal'.
Prima. Maar dan zou je alle informatie moeten hebben hè. Informatie die van buiten Catalonië over de club komt is ook weer gekleurd.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, wat eigenlijk best jammer is want mensen zouden dat in verband met die gunfactor eigenlijk wel moeten weten, vind ik.
De dichtstbijzijnde betaald voetbalclub in jouw omgeving, toch? Ze komen ook nog eens hierheen: https://www.harderwijksez(...)en-training-3-daagsequote:Op donderdag 11 maart 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook weinig hoor. Ik heb dan wel een voorkeur voor Valencia hoewel het daar ook van ellende aan elkaar hangt allemaal, maar het gezeur en gesimuleer heb ik ook een enorme hekel aan.
In Spanje heb ik ook alleen wat met Atletico, ondanks dat het voetbal bij vlagen vrij negatief is. De passie die er om en in de villa club is, is erg mooi.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb niets met buitenlands voetbal. De enige grote buitenlandse club die ik erg sympathiek vind, is Atletico Madrid. Voor de rest maakt het me weinig uit wie er wint.
Zestig alweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |