SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt door al die miskramen die het allemaal niet zo erg vinden en die Nederland open willen gooien. Terwijl het juist door dat soort volk langer duurt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 5330 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 619 minder dan gisteren en het aantal is ook lager dan dan het gemiddelde van afgelopen week. Toen werden per dag gemiddeld 4520 mensen positief getest.
Met alle maatregelen nog ruim 5000
Voor een keertje duur doen en bij de supermarkt meenemen dan maarquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind stom dat mijn waxinelichtjes op zijn en dat ik niet even snel de Action in kan ofzo om een zak te halen.
Ja of ik ga even nadenken of ik voor 15 euro iets nodig heb van de Action.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor een keertje duur doen en bij de supermarkt meenemen dan maar
Die zit vast ook bij een Technic set van de Batmobilequote:
ik denk dat het door ons allemaal komtquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door al die miskramen die het allemaal niet zo erg vinden en die Nederland open willen gooien. Terwijl het juist door dat soort volk langer duurt.
Nee ik denk dat het alleen door Lospedozaad en zijn geschifte vriendjes komtquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat het door ons allemaal komt
mschol en Haags kom er maar inquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door al die miskramen die het allemaal niet zo erg vinden en die Nederland open willen gooien. Terwijl het juist door dat soort volk langer duurt.
nou dat wil ik niet zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het alleen door Lospedozaad en zijn geschifte vriendjes komt
dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of ik ga even nadenken of ik voor 15 euro iets nodig heb van de Action.
Nou door mij komt het in ieder geval nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat wil ik niet zeggen![]()
Maar ik zit natuurlijk ook gewoon op mijn werk met collega's en nu klanten
nee dat kloptquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou door mij komt het in ieder geval niet![]()
Gewoon aanvullen met chips, chocolade en koekjes?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of ik ga even nadenken of ik voor 15 euro iets nodig heb van de Action.
Kom niet verder dan 7 euro haha. Als ik door de winkel loop kan ik zo mijn bankrekening leeg winkelen daar maar via site is toch anders.quote:
Nee moet ik eens minder doen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon aanvullen met chips, chocolade en koekjes?
ja, als je daar naar binnen loopt graag je zo voor 50 euro uit de rekkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom niet verder dan 7 euro haha. Als ik door de winkel loop kan ik zo mijn bankrekening leeg winkelen daar maar via site is toch anders.
Ja en door zulke mensen zijn er 5000 besmettingen per dag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Misschien toch maar op afspraak winkelen dan.
Het was wel een man met humor?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:57 schreef bitterbal het volgende:
Saddam hoessein die tekeer gaat tegen de rechter tijdens zijn proces. Rechter driftig met hamer op tafel slaan.
Hoor je saddam zeggen sla maar met die hamer op je eigen hoofd
Ja kut maar moet toch mijn dingen hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en door zulke mensen zijn er 5000 besmettingen per dag.
/s
gerriederriequote:Op woensdag 10 maart 2021 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Ergens heb ik het idee dat dit hier wel in dit topic pasthttps://9gag.com/gag/aO3YmQ6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |