SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Bwoah ik heb wel mensen laten smullen met mijn gemarineerde seitan. Dat ze serieus dachten dat ik vlees voor ze had gemaakt en dat ik er zelf op één of andere manier van mee at. 🙄quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende: [..] Op die manier is vegetarisch eten wel het lekkerste, als het niet probeert naar vlees te smaken
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:41 schreef Koen66 het volgende:
zag ik nu in de vorige TT dat Andre en Monique uit elkaar zijn?
wuuuuuuuuuuut
Maar dat seitan is net als falafel zo'n product dat al eeuwenlang wordt gemaakt, niet een of ander hip product door een vega producent die snel geld wil verdienenquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Bwoah ik heb wel mensen laten smullen met mijn gemarineerde seitan. Dat ze serieus dachten dat ik vlees voor ze had gemaakt en dat ik er zelf op één of andere manier van mee at. 🙄
Je moet gewoon gewoon weten wat je koopt en hoe je ermee om moet gaan.
Nee, niet echt, maar het is gewoon soms een blokkade in mn hoofd:quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat zal wel. Word je dan ook mega hangry?
Horses for coursesquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig, jij mag de kaart lezen
Dat had ik niet eens gelezenquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:41 schreef Koen66 het volgende:
zag ik nu in de vorige TT dat Andre en Monique uit elkaar zijn?
wuuuuuuuuuuut
Sommigen wel, sommigen niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat seitan is net als falafel zo'n product dat al eeuwenlang wordt gemaakt, niet een of ander hip product door een vega producent die snel geld wil verdienen
Hebben we het nu nog over eten?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Sommigen wel, sommigen niet.Er liggen ook wel vieze sponzen in de schappen hoor.
Maar kan je dan niet gewoond even snacken eerst? Of second dinner?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar het is gewoon soms een blokkade in mn hoofd:
als het lekker weer is: zou ik nog snel een uurtje hardlopen? nee, want dan ik pas om 18:45 aan het eten
Als mensen willen reserveren om te eten? kun je om 19:30? uhmm uhm uhm uhm, nee?
Ja en neequote:Op woensdag 10 maart 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog over eten?
Die van de jumbo daarentegen is vrij waardeloos.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat eigen vega-merk van AH is best oké, maar uitkijken dus voor de kibbeling.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind spekjes sowieso goor, dus die probeer ik maar niet.
En wat waarschijnlijk ook niet vol zit met teringzooi en andere e-nummers, zoals veel van die vega-producten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat seitan is net als falafel zo'n product dat al eeuwenlang wordt gemaakt, niet een of ander hip product door een vega producent die snel geld wil verdienen
ja, snacken voor het uit eten doe ik dan wel altijdquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar kan je dan niet gewoond even snacken eerst? Of second dinner?
Uit eten om 18:00 is fucking depressing.
Ik ga juist liever later op de avond eten. De hele avond genieten i.p.v. om 20.00 uur alweer buiten staan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar het is gewoon soms een blokkade in mn hoofd:
als het lekker weer is: zou ik nog snel een uurtje hardlopen? nee, want dan ik pas om 18:45 aan het eten
Als mensen willen reserveren om te eten? kun je om 19:30? uhmm uhm uhm uhm, nee?
Wel lekker rustig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar kan je dan niet gewoond even snacken eerst? Of second dinner?
Uit eten om 18:00 is fucking depressing.
Ja hallo, wie eet er nou op een bejaardetijdstip?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die van de jumbo daarentegen is vrij waardeloos.
Beter Vivera.
maar CL, kunnen we he hier even over hebben:
[..]
Ja, maar je kunt ook gewoon eerder eten en de rest vand e avond aan de bar hangenquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ga juist liever later op de avond eten. De hele avond genieten i.p.v. om 20.00 uur alweer buiten staan.
kan er niks aan doen, ben vroeg klaar met werk, dus ook vroeg toe aan de avond.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hallo, wie eet er nou op een bejaardetijdstip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |