SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kans is wel redelijk groot jaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jou vast weleens tegengekomen
Heb je wel even goed haar pohi doorgespit?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende: [..] Ja ik was heel erg verbaasd toen er eentje letterlijk een paar huizen verderop bleek te wonen
Geloof alleen dat ze tegenwoordig niet meer zo actief is hier.
Huehue.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Heb je wel even goed haar pohi doorgespit?
Met dank aan Frannie maar ik hou de mythe graag in standquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Budaddy is wel een dingetje tegenwoordig he
Ja, toen was ze geloof ik zelfs nog blauwquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Heb je wel even goed haar pohi doorgespit?
Wat heb je dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:50 schreef Koen66 het volgende:
pleister zometeen eens van m'n harses halen
Gaddamme Jerney. Maar toen ik net met mijn huidige vriendin was gingen we bij mijn ouders langs. Maar pa was alleen thuis en schrok zich dood toen we binnen kwamen. Ik had het door en begon wat te schreeuwen. Hij rommelen en zo. Maar had de hele avond de gulp nog open.quote:
Een pleister op zijn harses.quote:
Dan weet je als vrouw dat je pohi goed is doorgespitquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, toen was ze geloof ik zelfs nog blauw
Het zijn ook niet de collega's waar je iets aan hebt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat jij op een wat hoger niveau werkte dan sociale werkvoorziening
vanochtend bij de HA een wrat laten verwijderen die iets te zichtbaar werd.quote:
Die lockdown hakt erin hè?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:50 schreef Koen66 het volgende:
pleister zometeen eens van m'n harses halen
Verklaart wel waarom ze daar posten.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de collega's waar je iets aan hebt.
Ik weet zelfs dat mijn vader een enorme lul heeft/had, weten ook niet alle mensen denk ik, verklaart ook de kreten uit de ouderlijke slaapkamer zo'n driemaal, per jaarquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaddamme Jerney. Maar toen ik net met mijn huidige vriendin was gingen we bij mijn ouders langs. Maar pa was alleen thuis en schrok zich dood toen we binnen kwamen. Ik had het door en begon wat te schreeuwen. Hij rommelen en zo. Maar had de hele avond de gulp nog open.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaddamme Jerney. Maar toen ik net met mijn huidige vriendin was gingen we bij mijn ouders langs. Maar pa was alleen thuis en schrok zich dood toen we binnen kwamen. Ik had het door en begon wat te schreeuwen. Hij rommelen en zo. Maar had de hele avond de gulp nog open.
Jezusquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat mijn vader een enorme lul heeft/had, weten ook niet alle mensen denk ik, verklaart ook de kreten uit de ouderlijke slaapkamer zo'n driemaal, per jaar
Hahahaahahhaahaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan weet je als vrouw dat je pohi goed is doorgespit
daarna was ze weer een tijdje uitgescheurdquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat mijn vader een enorme lul heeft/had, weten ook niet alle mensen denk ik, verklaart ook de kreten uit de ouderlijke slaapkamer zo'n driemaal, per jaar
Zoveel vragen die ik niet durf te stellenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |