SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Het aantal drollen dat je draait verschilt van week tot week. Ook het gewicht is niet altijd gelijk. Aan het eind van je leven heb je meer dan het gewicht van een olifant gegerriet.
https://www.quest.nl/mens(...)7KIH6JW5yPym6ERUmiaM
Oops, something went wrong there...quote:
quote:We poepen gemiddeld 1,2 keer per dag
Hoe vaak je naar het toilet gaat voor een nummer twee is voor iedereen anders. Onderzoekers van de Amerikaanse Harvard Medical School bestudeerden het poepgedrag van 4775 mensen die zelf vonden dat ze een normaal poepritme hadden.
Van deze deelnemers gaf 96 procent aan dat ze tussen de drie keer per week en drie keer per dag een grote boodschap legden. De onderzoekers concludeerden hieruit dat het gezond is om tussen de drie en 21 drollen per week te draaien. 60 procent kakt tussen de drie en zeven keer per week.Uit onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen blijkt dat wij Nederlanders iets vaker poepen: een à twee keer per dag. Gemiddeld zitten we 1,2 keer per dag op de pot om een kunstwerkje te kleien.
Poepen van de zenuwen
Er zijn een heleboel factoren die beïnvloeden hoe vaak je moet poepen. Zo moet je bijvoorbeeld vaker naar het toilet voor een grote boodschap als je veel groente en fruit eet. Hier zitten veel vezels in en die zorgen voor een lekker smeuïge poep. En een zachte drol glijdt veel sneller door je darmen dan droge keutels.
Ook als je zenuwachtig bent moet je meer poepen. Door stress spannen en ontspannen je darmen meer. En hoe vaker ze dit doen, hoe sneller je ontlasting naar buiten komt. Alcohol heeft eenzelfde effect op je darmen. Je verteringssysteem werkt namelijk hard om deze giftige stof zo snel mogelijk je lichaam uit te krijgen. Daarom begin je de dag na een stapavond vaak met katerkak.
Westerlingen hebben de lichtste drollen
Hoe zwaar je bruine kleiwerkje is, hangt onder andere af van je lichaamsgrootte, je eetgewoontes, hoeveel water je hebt gedronken en hoe regelmatig je gaat poepen. Hoe groter je bent en hoe meer je eet en drinkt, hoe zwaarder je drol. Ook mensen met een minder regelmatige stoelgang, leggen grotere vlaaien per keer.
Onderzoekers van de Britse University of Cambridge ontdekten dat westerlingen de lichtste uitwerpselen produceren. Japanners en mensen uit ontwikkelingslanden kakken de grootste drollen. Waarschijnlijk komt dit doordat we in de westerse wereld heel veel vezelarm fastfood naar binnen proppen, terwijl ze in die landen juist vezelrijk eten.
We poepen bijna 4.000 kilo in ons leven
Gemiddeld poepen we zo’n 128 gram per dag. Met een gemiddelde levensverwachting van 81 jaar pers je dus gedurende je leven 3.787 kilo stront naar buiten. Dit is meer dan het gewicht van de gemiddelde Aziatische olifant, die weegt namelijk 3.350 kilo.
Als ik quote een ik selecteer dan de link en openen in nieuw tabblad dan doet die het wel.quote:
Quest is een mannenblad van wannebe intellecten vind ik altijd. Van die semi wetenschappelijke stukjes.quote:
Ik vind dat ze wel leuke dingen hebben staanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Quest is een mannenblad van wannebe intellecten vind ik altijd. Van die semi wetenschappelijke stukjes.
Ooit op een Franse camping naast ons zo’n vent die de hele dag quests las. Ging nergens heen, geen aandacht voor de kinderen. Nee quest en de Telegraaf lezen.
128 gram per dag klinkt wel weinig eigenlijk.quote:
Als je het zou bewaren zou je er dus een real size olifant van kunnen makenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
128 gram per dag klinkt wel weinig eigenlijk.
Dan vindt Lospedo jou dus een wannabe intellectquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel leuke dingen hebben staan
Kilootje meer mag ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
128 gram per dag klinkt wel weinig eigenlijk.
In jouw logica ook een man.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan vindt Lospedo jou dus een wannabe intellect
Heb je nu een nieuwe hobby/levensdoel gevondenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je het zou bewaren zou je er dus een real size olifant van kunnen maken
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nu een nieuwe hobby/levensdoel gevonden
Ik doe niet aan logica.quote:
Ja en dat ik gek op jou ben terwijl je mijn hoofd er af wil hakkenquote:
Aaawquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat ik gek op jou ben terwijl je mijn hoofd er af wil hakken
Staat die niet gewoon nog in het show je keuken topic?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb die kraan gemist en dat vind ik nog steeds jammer
ja dat ook jaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat ik gek op jou ben terwijl je mijn hoofd er af wil hakken
Ik ken dat topic niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat die niet gewoon nog in het show je keuken topic?
maak nou ff een nieuwe foto van je kraan voor budaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er met je kraan?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou aan het doen? Pannenkoeken bakken?quote:
Hij doet het maar gewoon met de oude foto'squote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maak nou ff een nieuwe foto van je kraan voor buda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij doet het maar gewoon met de oude foto's
Beetje raar istie wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dit is wel ongeveer de meest onhandige keukenindeling die ik ooit heb gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Haha zit de kraan nu gewoon aan de verkeerde kant (me broer)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer de meest onhandige keukenindeling die ik ooit heb gezien
ja zelf vindt die van nietquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer de meest onhandige keukenindeling die ik ooit heb gezien
Waarvoor zou ik moeten omlopen danquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, moet je de hele tijd omlopen tijdens het koken.
[..]
Mja, ik snap waarom mensen het raar vinden. Maar omdat je aan die andere kant ook een oven hebt en zo, vind ik het ook weer niet zo raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft toch iemand over nagedacht ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, moet je de hele tijd omlopen tijdens het koken.
Ahhh kut handen afspoelen tjoep tjoep tjoep naar de kraanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zelf vindt die van niet
Chop chop en dan moet je helemaal omlopen om het in de pan te gooien
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhh kut handen afspoelen tjoep tjoep tjoep naar de kraan, Oh nog ff roeren in de pan, weer helemaal terug...
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft toch iemand over nagedacht ga ik vanuit.
Hahaha ja dat jaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhh kut handen afspoelen tjoep tjoep tjoep naar de kraan, Oh nog ff roeren in de pan, weer helemaal terug...
Ja daar kun je gewoon van 2 kanten bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Voor de kraan
Of doe je het dan gewoon zo achterstevoren?
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt ook over de wasbak heen bukken je rug 90 graden verdraaien om de kraan te bedienen
Leer hoerenpasta maken en nodig die bal uit danquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:44 schreef LTVDK het volgende:
Als je die keuken in het echt ziet snap je dat het gewoon logisch is
Ja, maar je hebt toch vaker de kookplaat-wasbak combo nodig.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik snap waarom mensen het raar vinden. Maar omdat je aan die andere kant ook een oven hebt en zo, vind ik het ook weer niet zo raar.
Ja snap ik wel, maar toch is het een rare keuze.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar kun je gewoon van 2 kanten bij.
Alsof ik dat niet al honderd keer heb gedaanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leer hoerenpasta maken en nodig die bal uit dan
Kun je er wel van twee kanten bij om je ballen onder de koude kraan te houdenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
Loop je met je handjevol gesneden champignons met je ballen tegen dat onlogisch uitstekende keukenblad aan
Ja not too shabbyquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een leuk huisje hoor
Ja waarom is dat blad zo lang?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
Loop je met je handjevol gesneden champignons met je ballen tegen dat onlogisch uitstekende keukenblad aan
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je er wel van twee kanten bij om je ballen onder de koude kraan te houden
Gewoon optimaal gebruik gemaakt van de beperkte ruimtequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, maar toch is het een rare keuze.
Doubt itquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:44 schreef LTVDK het volgende:
Als je die keuken in het echt ziet snap je dat het gewoon logisch is
Heb je zo'n Quooker die 1250 graden kan wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je er wel van twee kanten bij om je ballen onder de koude kraan te houden
Precies dit. Wij hoeven er niet mee te levenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Doubt it
Maar als jij je er niet aan stoort, is het goed toch
Ik zal tonen hoe een gezonde Twentse jongen dit zou doen:quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet al honderd keer heb gedaan
Als je er krukjes onder douwt, is dat wel handig! Op je dooie gemakje groenten snijden.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja waarom is dat blad zo lang?
Ik snap dat smaken verschillen, als je er blij mee bent prima.
Ja, da’s niet goed voor het nageslachtquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je zo'n Quooker die 1250 graden kan worden
Wat schaft de pot bij de bistro?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zal tonen hoe een gezonde Twentse jongen dit zou doen:
Hey Deerkn, ik vin oe e mooi wief. Ka mie niks scheln wa kost moar ik nem oe met noar de Bistro.
Trek oe fatsoelikk an.
Ja aan dat horrorscenario moest ik ook al denkenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je zo'n Quooker die 1250 graden kan worden
Werkt prettiger dan een hoekkeuken dit hoor, en als ik groenten sta te snijden kan ik tenminste naar buiten kijken ipv tegen een muur aanstarenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Doubt it
Maar als jij je er niet aan stoort, is het goed toch
Op zich heb je wel veel opbergruimte.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon optimaal gebruik gemaakt van de beperkte ruimte
Filet Americainquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja aan dat horrorscenario moest ik ook al denken
Da’s wel weer waar! Maar dat heeft weinig met de positie van de kraan te maken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkt prettiger dan een hoekkeuken dit hoor, en als ik groenten sta te snijden kan ik tenminste naar buiten kijken ipv tegen een muur aanstaren
Als je naar buiten gaat staren bij het groente snijden is het al snel Luide Tranen: Vingers Dus Kwijtquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkt prettiger dan een hoekkeuken dit hoor, en als ik groenten sta te snijden kan ik tenminste naar buiten kijken ipv tegen een muur aanstaren
Hoekkeukens vind ik dus echt gierend kut werken, daar is helemaal niks praktisch aan. En achteraf gezien had ik misschien niet voor hoogglans grijs en zwart moeten kiezen nee, dat krast echt als een malle.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op zich heb je wel veel opbergruimte.
Maar was een gewone hoekkeuken niet ong 350x praktischer?
En dan mat zwart met licht keramisch blad?
Nou als ik aan die kant bezig ben zit de kraan dus wel gewoon aan de 'goede' kantquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Da’s wel weer waar! Maar dat heeft weinig met de positie van de kraan te maken.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat schaft de pot bij de bistro?
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
ik zou naar uitstraling luisteren. hij heeft verstand van keukens
Istie van de Keukenkampioen?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
ik zou naar uitstraling luisteren. hij heeft verstand van keukens
Ik had denk ik dan gekozen voor een kastenwand aan je kookplaatkant en dan misschien een L vorm/schiereiland met barretje parallel aan de kastenwand. Geen idee of dat ruimte technisch ook had gepast overigens.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoekkeukens vind ik dus echt gierend kut werken, daar is helemaal niks praktisch aan. En achteraf gezien had ik misschien niet voor hoogglans grijs en zwart moeten kiezen nee, dat krast echt als een malle.
Daarom zei ik weinigquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als ik aan die kant bezig ben zit de kraan dus wel gewoon aan de 'goede' kant
En biefstuk met pepersausquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het altijd teleurstellend als er geen saté op de kaart staat
Er staat wel zeetong op de kaartquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen over de lady steak.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk ook de patat met frikandel/ kipvingers en het schatkistijsje....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk ook de patat met frikandel/ kipvingers en het schatkistijsje....
Zoiets was de eerste opzet, maar dat ging niet werken vanwege de achterdeur en de kleine ruimtequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had denk ik dan gekozen voor een kastenwand aan je kookplaatkant en dan misschien een L vorm/schiereiland met barretje parallel aan de kastenwand. Geen idee of dat ruimte technisch ook had gepast overigens.
Uiteindelijk gaat het erom dat jij het praktisch vind....
Had het vermoeden al dat dat krapjes zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets was de eerste opzet, maar dat ging niet werken vanwege de achterdeur en de kleine ruimte
Ja zijn heel wat avonden aan tekenen aan vooraf gegaanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had het vermoeden al dat dat krapjes zou zijn geweest.
moet zijn ladyboy steak?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen over de lady steak.
En half fok je dan een beetje zitten uitlachen. Kutlui zijn we ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zijn heel wat avonden aan tekenen aan vooraf gegaanAls ik het nu zou doen zou ik de keuken helemaal naar de voorkant van het huis verschuiven en achter de woonkamer
Volgende keer beter. In Mansion Bityerbalicusquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zijn heel wat avonden aan tekenen aan vooraf gegaanAls ik het nu zou doen zou ik de keuken helemaal naar de voorkant van het huis verschuiven en achter de woonkamer
Maar zelf zijn ze allemaal te schijterig om hun degelijke keukentje te postenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:04 schreef jerney het volgende:
[..]
En half fok je dan een beetje zitten uitlachen. Kutlui zijn we ook.
nee maar er staat ook geen pindasaus op de kaart :pquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat smaakt toch niet met pindasaus joh
Ja, dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar er staat ook geen pindasaus op de kaart :p
Je kunt bij Jan bestellen wat je wil, saté met pindasaus is dan ook geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar er staat ook geen pindasaus op de kaart :p
Mijn keuken is wit, recht en strak. En niet van mijquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zelf zijn ze allemaal te schijterig om hun degelijke keukentje te posten
Meer omdat ik moet opruimenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook woonkamer aan de achterkantquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ditquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn keuken is wit, recht en strak. En niet van mij
Hele huis gedaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja duurt langquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele huis gedaan.
Volgens mij is KSC Cribs volgende keer bij jerney, zodra ze haar huis opgeruimd heeft
En da's nooit?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele huis gedaan.
Volgens mij is KSC Cribs volgende keer bij jerney, zodra ze haar huis opgeruimd heeft
Euhhh ja... bijnaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele huis gedaan.
Die heb ik geloof ik gemist of is niet blijven hangenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele huis gedaan.
Gemist dusquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik gemist of is niet blijven hangen
nee heb haar snel genomineerdquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik gemist of is niet blijven hangen
een ex die komt borrelen? oei oei oeiquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Euhhh ja... bijna
De ex komt borrelen binnenkort dus dan moet ik wel
Tweakers leven om te zeuren. Ze doen het zo veel dat ze alles moeten afkorten. RTFM! UTFS!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Fok heeft zich weer bewezen vandaag, kreeg in DIG voldoende tips een laptop te openen die niet mee wilde werken.
Had zelfde vraag zowel op Fok als Tweakers gezet, op Fok handige tips, op Tweakers eerst gezeur over foto's die ik er niet bij geplaatst had
Fok
Bedoelde die van CEquote:
Die is vast wel iets gewendquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Euhhh ja... bijna
De ex komt borrelen binnenkort dus dan moet ik wel
Search op FOK! hoef je inderdaad niet te gebruikenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Tweakers leven om te zeuren. Ze doen het zo veel dat ze alles moeten afkorten. RTFM! UTFS!
Hahaha nee hoor, we komen gewoon nog goed overeen zolang we elkaar niet te vaak of te lang zien.quote:
Tweakers is ook veel te vermoeiend, als het niet perfect binnen de richtlijnen valt gaat het op slot en wordt alles verwijderdquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Fok heeft zich weer bewezen vandaag, kreeg in DIG voldoende tips een laptop te openen die niet mee wilde werken.
Had zelfde vraag zowel op Fok als Tweakers gezet, op Fok handige tips, op Tweakers eerst gezeur over foto's die ik er niet bij geplaatst had
Fok
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Search op FOK! hoef je inderdaad niet te gebruiken
t.net is idd nogal eh.. apart op zulk soort vlakkenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Fok
Jij hebt geen google??quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Fok
heb er wel eens wat goede tips gehad over bankrekeningen, Google Pay en Ziggo. Maar hier had ik meer van verwachtquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tweakers is ook veel te vermoeiend, als het niet perfect binnen de richtlijnen valt gaat het op slot en wordt alles verwijderd
hoe lang zijn jullie uit elkaar?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, we komen gewoon nog goed overeen zolang we elkaar niet te vaak of te lang zien.
Met je parlofoon en poetsen van de gemene ruimtes.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja hij kent me langer dan vandaag.
Maar ik ben trots op mijn huissie
zeker wel, maar dat gaf niet de resultaten die ik wildequote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FOK! kan soms sowieso fantastisch zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er wel eens wat goede tips gehad over bankrekeningen, Google Pay en Ziggo. Maar hier had ik meer van verwachtFok
Doet niet kutjequote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou hier ons voorlopige ontwerp, in realiteit doen we een andere vloer (visgraat is te druk, worden grote tegels of keramisch parket).
De wasbak komt in het midden en de kleur is meer mat.
Hij moet die ene spatie weghalen, dan werkt ie wel gewoonquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met je parlofoon en poetsen van de gemene ruimtes.
Beetje grauw wel allemaalquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou hier ons voorlopige ontwerp, in realiteit doen we een andere vloer (visgraat is te druk, worden grote tegels of keramisch parket).
De afzuigkap wordt ingebouwd vlak in het plafond.
Zou schuifdeuren doen daar.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dus. Die hebben wel enigszins kaas gegeten hoe je een community moet runnenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
t.net is idd nogal eh.. apart op zulk soort vlakken
maar goed. daar heb je iig niet al die zuigende trolls die je hier wel hebt.
jupquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat dus. Die hebben wel enigszins kaas gegeten hoe je een community moet runnen![]()
Mooiquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bitterbal moet ook een plek hebben om varken te slachten.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Meeste mannenkeukens lijken op abattoirs tegenwoordig.
Ehmmm voelt vrij normaal al wel een hele tijd.quote:
Etto-lokpost.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat dus. Die hebben wel enigszins kaas gegeten hoe je een community moet runnen![]()
Ik wil ook een atelierquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Even mijn living deftig kuisen en ik ben fier!
Nee eigenlijk is mijn atelier het grootste probleem.
Afgezien van de slaapkamer, maar die deur blijft toch dicht.
Jij tekent overal gezichtjes op.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou gezichtjes op die appels tekenen.
Met het kosteloos verwijderen van gasmeter is het een perfect platform gebleken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Fok
Marktplaats en aanverwantenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FOK! kan soms sowieso fantastisch zijnVorig jaar een hoop zooi verkocht en weggegeven, stuk voor stuk allemaal prima netjes afgehandeld
Dat moet je met marktplaats niet proberen
![]()
En om het flesje met poep op te bergen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
bitterbal moet ook een plek hebben om varken te slachten.
Zou appels vervangen door een juraquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou gezichtjes op die appels tekenen.
Het is alleen wel een beetje 'ordnung muss sein' waar elk grapje gelijk snoeihard wordt neergesabeldquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb ik ook nodig!!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Meeste mannenkeukens lijken op abattoirs tegenwoordig.
Jij hebt geen HK acces of welquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is alleen wel een beetje 'ordnung muss sein' waar elk grapje gelijk snoeihard wordt neergesabeld
Mijn broer heeft een jura.quote:
Komen er ook, schuifpui van 7 meter.quote:
Vind jou wel het type voor een grote bibliotheek ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook een atelierIk kan wel niks, maar het is tof om te zeggen. Net als dat je een bibliotheek hebt
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook een atelierIk kan wel niks, maar het is tof om te zeggen. Net als dat je een bibliotheek hebt
Dat ken die van mij ookquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een jura.
Zit hij op z’n werk te kijken of de jura nog genoeg water heeft
2dehands.bequote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Marktplaats en aanverwanten
Dan zet ik het liever op straat met een gratis post-it erop.
Freud.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komen er ook, schuifpui van 7 meter.
En de kleuren kun je niet beoordelen zo. Dat komt straks wel in een foto.
Had ook tuintegels op MP staan, gratis af te halen. Wat een ellende was dat zeg, tig reacties en af en toe kwam er dan iemand er een paar ophalen. Eentje laadde zijn auto vol maar kwam er toen achter dat het toch wel heel zwaar was dus hij zou even naar huis rijden en daarna terugkomen om de rest te halen. Nooit meer gezien die kerel natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Damn jij hebt een verkoop gesprek gehad van een verkoper “die hem zelf ook heeft”?quote:
Ja toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jou wel het type voor een grote bibliotheek ja.
Krijg je er ook nog een gratis Quooker bijquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Damn jij hebt een verkoop gesprek gehad van een verkoper “die hem zelf ook heeft”?
Ja, ze gingen altijd met fakkels en rieken in de weer als ik kwam posten.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is alleen wel een beetje 'ordnung muss sein' waar elk grapje gelijk snoeihard wordt neergesabeld
Zo te zien niet meer neequote:
Jouw fantasie is zo eenzaam altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja toch?Met een knisperend haardvuur met twee Ierse setters ervoor. En zo’n oude globe in de hoek waar whisky in zit. En een klein koffiezetapparaatje want ik drink helemaal geen whisky
Ik kan alleen heel goed plattegronden tekenenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Als je er eentje hebt, ben je in no time een heuse Picasso.
Neuh, gave om bij elk willekeurig schijtding altijd de duurste te kiezenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Damn jij hebt een verkoop gesprek gehad van een verkoper “die hem zelf ook heeft”?
Natuurlijk wel helemaal zelf uitgezocht zodat je het voor jezelf kunt verkopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh, gave om bij elk willekeurig schijtding altijd de duurste te kiezen
toch heb ik ook op Marktplaats best vaak succesquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Twee ierse setters toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw fantasie is zo eenzaam altijd
A little spray can with whisky and cigar odor will do that trick.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja toch?Met een knisperend haardvuur met twee Ierse setters ervoor. En zo’n oude globe in de hoek waar whisky in zit. En een klein koffiezetapparaatje want ik drink helemaal geen whisky
Ik ken nog wel iemand met een Ierse Setterquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De geur van natte hond mag niet ontbreken in een landhuisquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
A little spray can with whisky and cigar odor will do that trick.
Ierse Setterlucht zou ook nog wel kunnen denk ik.
Pure horrorquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Ben alweer aan het sparen voor mijn volgende batch zombiesoep
@gianniquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De geur van natte hond mag niet ontbreken in een landhuis
Is ze single?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand met een Ierse Setter![]()
![]()
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook tuintegels op MP staan, gratis af te halen. Wat een ellende was dat zeg, tig reacties en af en toe kwam er dan iemand er een paar ophalen. Eentje laadde zijn auto vol maar kwam er toen achter dat het toch wel heel zwaar was dus hij zou even naar huis rijden en daarna terugkomen om de rest te halen. Nooit meer gezien die kerel natuurlijk
Gat in de markt, de chick of dude bij de hond of kat zoekenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ze single?
Ik vraag dit voor mijn denkbeeldige hond
Een AGA met een hele rits ovens?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Achteraf weet ik niet of ik blij ben of spijt heb dat ik niet mijn droomfornuis gekocht heb.
Volgens mij wel, waait hier heel soms langsquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ze single?
Ik vraag dit voor mijn denkbeeldige hond
Met zeemonsters wordt dat dan weer plezantquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan alleen heel goed plattegronden tekenen
Daar had ik destijds dus ook geen zin in dus hier in V&A een topic gemaakt met alles er in en het was binnen no-time wegquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat dus.
En aaaaaltijd de helft van de prijs willen bieden, ook al is die al gewoon laaaag. Ga weg!!
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gat in de markt, de chick of dude bij de hond of kat zoeken
iddquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel eens wat meubels proberen te kopen. Dingen afspreken met Belgen werkt echt heel goed.
Waar is de romantiek van een vrouw met lange donkere haren, grote borsten en een patent kontje?quote:
Mijn droomhuis zou ik het liefste gewoon zelf bouwenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Achteraf weet ik niet of ik blij ben of spijt heb dat ik niet mijn droomfornuis gekocht heb.
quote:
Bora?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vervang donkere door rode en je hebt nog steeds die Ierse Setter.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar is de romantiek van een vrouw met lange donkere haren, grote borsten en een patent kontje?
Zou ik goed kunnenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gat in de markt, de chick of dude bij de hond of kat zoeken
Hahahaha don’t get me startedquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel eens wat meubels proberen te kopen. Dingen afspreken met Belgen werkt echt heel goed.
Prima als je hem maar niet tekent.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn droomhuis zou ik het liefste gewoon zelf bouwen
Zelfde soort type inderdaadquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lacanche (toen nog Westahl). Inderdaad meerdere ovens
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik goed kunnen![]()
Twentse patrijs voor Los. Voor LT een Sint Bernard met het tapvaatje op zijn kont. En voor Etto een poedel die zijn neus ophaalt voor alles dat ordinair is.
Zak geld mee nemenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn droomhuis zou ik het liefste gewoon zelf bouwen
Dan moet je Dig gebruikenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]Dat is alleen voor de hond, heeft je hond straks een leuke match en zit jij met een vervelend baasje opgescheept
Ik mot geen hondenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik goed kunnen![]()
Twentse patrijs voor Los. Voor LT een Sint Bernard met het tapvaatje op zijn kont. En voor Etto een poedel die zijn neus ophaalt voor alles dat ordinair is.
Mag het ook rood haar zijn met bescheiden borsten? Ik voel me altijd geïntimideerd door van die grote stootkussens.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar is de romantiek van een vrouw met lange donkere haren, grote borsten en een patent kontje?
Vooral in het weekend. En dan "ja maar Gert woont hier eigenlijk helemaal niet, meneer de Bolle kan wel even helpen maar die heeft geen flauw idee waar het over gaat"quote:
Oeh goeie smaak. Jazeker mag dat.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag het ook rood haar zijn met bescheiden borsten? Ik voel me altijd geïntimideerd door van die grote stootkussens.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar had ik destijds dus ook geen zin in dus hier in V&A een topic gemaakt met alles er in en het was binnen no-time weg
Blij dat je geen Achterhoek zegt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik goed kunnen![]()
alleen maar rood haar? dan snap ik dat je lastig iemand vind, die zijn ietwat zeldzaamquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag het ook rood haar zijn met bescheiden borsten? Ik voel me altijd geïntimideerd door van die grote stootkussens.
Dan heb ik het nog niet over de hond gehad waar je dan mee opgescheept zit.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral in het weekend. En dan "ja maar Gert woont hier eigenlijk helemaal niet, meneer de Bolle kan wel even helpen maar die heeft geen flauw idee waar het over gaat"
Ja eerst even een bank overvallenquote:
Nee hoor, ik vind honden gewoon geen fijne beesten, liever gewoon een katquote:
Zeldzaam? Man na de 5e rooie was ik blij eens een blonde te hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen maar rood haar? dan snap ik dat je lastig iemand vind, die zijn ietwat zeldzaam
Heh?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb ik het nog niet over de hond gehad waar je dan mee opgescheept zit.
Misschien doen ze wat in het water daar.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeldzaam? Man na de 5e rooie was ik blij eens een blonde te hebben.
Deense collega van me had het in de zakelijke chatgroep een keer over XNX X.COMquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit tussendoor nog een zakelijke mail te typen, zie ik dat ik er at random Ierse Setter tussen heb staan, fuck it, send
Blondquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeldzaam? Man na de 5e rooie was ik blij eens een blonde te hebben.
Kattenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind honden gewoon geen fijne beesten, liever gewoon een kat
Ik heb jouw servernaam hier ook een keer langs zien komenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deense collega van me had het in de zakelijke chatgroep een keer over XNX X.COM
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit tussendoor nog een zakelijke mail te typen, zie ik dat ik er at random Ierse Setter tussen heb staan, fuck it, send
Voornamelijk h2oquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien doen ze wat in het water daar.
Te leuk om weer weg te halenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Verbaasde HR-miep plaatst morgen een vacature voor een Ierse setter (m/v) voor de afdeling account management.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Verbaasde HR-miep plaatst morgen een vacature voor een Ierse setter (m/v) voor de afdeling account management.
welke van de velen?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb jouw servernaam hier ook een keer langs zien komen
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch gek dat je iets tegen de achterhoek hebt terwijl je daar gewoon zelf woont
Daarna de gemeente omkopen zodat je geen gezeik hebt met bestemmingsplan, omgevingsvergunning, beeldkwaliteitsplan, welstandscommissie, sonderingen, schone grond verklaring, flora en fauna onderzoek enz enzquote:
Hmm, wordt de Nationale Reserve beroven dan ...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarna de gemeente omkopen zodat je geen gezeik hebt met bestemmingsplan, omgevingsvergunning, beeldkwaliteitsplan, welstandscommissie, sonderingen, schone grond verklaring, flora en fauna onderzoek enz enzOh en fucking kut leges
Ach ik ben serieus wel eens in het kwakje van mijn vader op de bank gaan zitten als jonge puber, niets menselijks is ons vreemdquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
die collega die XN XX.COM noemde kan ik sindsdien ook maar matig serieus aankijken
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach ik ben serieus wel eens in het kwakje van mijn vader op de bank gaan zitten als jonge puber, niets menselijks is ons vreemd![]()
Duurde wel 5 minuten voordat ik besefte wat het was
Hier kan het nog werkgerelateerd zijn, dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
die collega die XN XX.COM noemde kan ik sindsdien ook maar matig serieus aankijken
Nee, maar was toch wel blij verrast om erachter te komen dat Nine eens een lift van ons had gekregenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Zijn jullie soms ook wel eens benieuwd naar welke FOK!kers je onbewust in het echt wel eens bent tegengekomen?
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach ik ben serieus wel eens in het kwakje van mijn vader op de bank gaan zitten als jonge puber, niets menselijks is ons vreemd![]()
Dude!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vermoed dat een deel van mijn collega's in KLB post.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Zijn jullie soms ook wel eens benieuwd naar welke FOK!kers je onbewust in het echt wel eens bent tegengekomen?
serieus?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kan het nog werkgerelateerd zijn, dat scheelt weer.
nee ik vind het al eng om FOK!kers bewust tegen te komen. Hele paniekaanvallen als ik eraan moet denken wie ik allemaal onbewust ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik vermoed dat een van mijn buurmannen een fokker is. Het ging een keer ergens over 450 euro en toen zei hij 'dat is echt fantastisch'quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
kunnen ook zusjes geweest zijn afhankelijk van welke bal er gebruikt werd tijdens het lozenquote:
Ja ik was heel erg verbaasd toen er eentje letterlijk een paar huizen verderop bleek te wonenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, maar was toch wel blij verrast om erachter te komen dat Nine eens een lift van ons had gekregen![]()
dat jouw schuld dat ze niet meer zo actief is?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was heel erg verbaasd toen er eentje letterlijk een paar huizen verderop bleek te wonenGeloof alleen dat ze tegenwoordig niet meer zo actief is hier.
Dacht dat jij op een wat hoger niveau werkte dan sociale werkvoorzieningquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat een deel van mijn collega's in KLB post.
jaren terug bleek dat een tijdelijke inhuur IT dame op R&P posttequote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Ben jou vast weleens tegengekomenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |