Als je dat domme blok heilig vindt had ik Viergever bankie verwacht jaquote:Op zondag 14 maart 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
Gakpo had ik nog niet verwacht.
Weer dat domme blok. (lol)
Teze wissel is wel een behoorlijke verrassing.
Ook wel handig als je wat meer snelheid hebt als je de 1e wedstrijd er even bij pakt.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dat domme blok heilig vindt had ik Viergever bankie verwacht ja
Nee.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rosario-Sangare weer in ere hersteld
Dit wordt leuk
Ook nog twee linksbenige CV's. Nou ja erg leuk wel dat Gakpo er weer bij is, vind ik een leuke speler.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dat domme blok heilig vindt had ik Viergever bankie verwacht ja
Dit vond ik nog het meest apart jaquote:Op zondag 14 maart 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook nog twee linksbenige CV's. Nou ja erg leuk wel dat Gakpo er weer bij is, vind ik een leuke speler.
Dickie die weer te behoudend begint, erg leuke rubriek.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:33 schreef Tagliano het volgende:
Analisten hebben van alles voorbereid
Kan allemaal de prullenbak in
En dan zit je ook nog in het verkeerde topic.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben even 10 minuten weg gaan ze zo doen
1-2 voorspelde ik dus daadwerkelijk alle doelpunten gemist
Wat een flater, wat een kutdag.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan zit je ook nog in het verkeerde topic.
Dit onthoud ik. Ik heb er alle vertrouwen in dat je me na ADO - PSV niet nogmaals teleursteltquote:Op zondag 14 maart 2021 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een flater, wat een kutdag.
PSV wint dit overigens met 3-0
Ik heb nu binnen 5 minuten 8 blunders begaan dus de kans is klein dat ik er een 9de bijplak.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit onthoud ik. Ik heb er alle vertrouwen in dat je me na ADO - PSV niet nogmaals teleurstelt
Mooi, dan kan ik met een gerust gevoel de wedstrijd gaan bekijken.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu binnen 5 minuten 8 blunders begaan dus de kans is klein dat ik er een 9de bijplak.
3-0 en niks meer of minder
Sorry Maxi wellicht trommelen ze straks nog wat BN'ers voor je op voor een leuk filmpje.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja dat verhaal over oegoer Jilderim, dat is helemaal niet uitgekauwd.
Frank Lammers is al opgetrommeld door PSV gelukkig.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Maxi wellicht trommelen ze straks nog wat BN'ers voor je op voor een leuk filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |