abonnement Unibet Coolblue
pi_198431974
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:50 schreef NothingHappened het volgende:
Nou mensen, de ps5 has arrived :s) en ik ben zeer onder de indruk. Flinke jongen ook, doet me wat denken aan een modern appartementencomplex.

Kleine domper is de data transfer...natuurlijk in mijn oneindige enthousiasme niet nagedacht over de bijna suïcidale downloadsnelheid van de ps4 over wifi en ok/ok/ok gedrukt (goddank geen game geselecteerd voor transfer) en nu doet hij dus 5 minuten over 1%, dus ik kan vannacht om 3 uur, als geen van beide systemen in de tussentijd denkt ‘bekijk het maar’, heel misschien beginnen met het installeren van een game :P

Maar hij is wel heel mooi hoor O+
En wat een zware jongen he, die DualSense _O_

Tip: speel eerst een uurtje Astrobot. Die geeft je een goede indruk van de DualSense controller.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 19:00:23 #52
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198432032
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:50 schreef NothingHappened het volgende:
Nou mensen, de ps5 has arrived :s) en ik ben zeer onder de indruk. Flinke jongen ook, doet me wat denken aan een modern appartementencomplex.

Kleine domper is de data transfer...natuurlijk in mijn oneindige enthousiasme niet nagedacht over de bijna suïcidale downloadsnelheid van de ps4 over wifi en ok/ok/ok gedrukt (goddank geen game geselecteerd voor transfer) en nu doet hij dus 5 minuten over 1%, dus ik kan vannacht om 3 uur, als geen van beide systemen in de tussentijd denkt ‘bekijk het maar’, heel misschien beginnen met het installeren van een game :P

Maar hij is wel heel mooi hoor O+
Mevrouw heeft haar ps5, en NothingHappened

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 10 maart 2021 @ 19:08:22 #53
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_198432151
Wat is de datatransfer?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_198432812
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:56 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Waarom doe je die datatransfer?

Ik heb dat geskipt (kwam er een week later achter dat de HDD van m'n ps4 dood was, maar toch...)
M'n savegames kunnen (als het goed is) via de cloud want ik heb Plus.
En de rest... opnieuw downloaden en installeren gaat sneller.
Ik heb echt geen idee waarom ik daarvoor gekozen heb. Het kwam er zo een beetje midden in de setup insneaken en ik ben er gewoon maar in meegegaan als een hert in de koplampen. Ik was gewoon zo blij en enthousiast enzo, maar niet handig nee. Gelukkig geen games geselecteerd. COD MW Warzone etc bijvoorbeeld, want dan was ik tegen de kerstdagen nog aan het transferen. Dus bij deze, ik raad het iedereen AF! Je kunt het namelijk niet zomaar stopzetten }:|

Nou heb ik vorige maand een externe schijf van 5tb volgegooid met bijna al mijn ps4 games (dat was ook zo een drama) dus die kan ik nu gewoon aan de ps5 hangen - als het goed is dan he :@
pi_198432834
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En wat een zware jongen he, die DualSense _O_

Tip: speel eerst een uurtje Astrobot. Die geeft je een goede indruk van de DualSense controller.
Ja die controllers zien er echt goed uit. Voelt ook redelijk stevig, het kan wat hebben. Ik hoop niet dat het gevreesde driftprobleem zich snel gaat manifesteren, maar dat zien we dan wel weer.
Astrobot ga ik uiteraard als eerste spelen morgen. Lijkt me geweldig _O_
pi_198432848
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Mevrouw heeft haar ps5, en NothingHappened

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
pi_198432864
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:46 schreef NothingHappened het volgende:
Nou heb ik vorige maand een externe schijf van 5tb volgegooid met bijna al mijn ps4 games (dat was ook zo een drama) dus die kan ik nu gewoon aan de ps5 hangen - als het goed is dan he
Yep die kan je zo aan de ps5 hangen, al merkte ik wel dat er aardig wat games waren die alsnog opnieuw geinstalled moest worden :(. Maarja savegames enzo overzetten had ik met usb gedaan ipv transfer en ging prima :P. Transfer via wifi is idd ramp, je kan ook een internetkabel tussen de 2 pluggen, dan gaat ut wel stukken sneller hoorde ik van een maat.
pi_198432953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de datatransfer?
Dan kun je bepaalde data overzetten van de PS4 naar de PS5.
Je kunt zelf aangeven wat je wil overzetten: savegames, gamedata of hele games.
Zelf heb ik alleen de savegames van de Soulsborne games, Nioh 2 en The Witcher 3 overgezet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198433055
Net eindelijk eens Borderlands 3 uitgespeeld. Het aanwezig zijn van een ps5 versie zorgde dat ik um maar eens weer aanslingerde, blijft leuke game, vooral met die versie (laadtijden, ziek soepel, etc.). Maarja geen zin om nog naar max level te grinden en endgame meuk te doen nu.... Later mss wel. Moest trouwens wel ps4 versie gebruiken om de ps4 savegame te uploaden naar ps5 versie, maarja die stond nog op mn externe schijf.

Nu maar eens kijken welke game van de PS Plus collectie ik wil gaan proberen. Wel chill dat je die 20 ofzo games gewoon krijgt :).

[ Bericht 10% gewijzigd door VelitoX op 10-03-2021 20:04:46 ]
pi_198433254
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dan kun je bepaalde data overzetten van de PS4 naar de PS5.
Je kunt zelf aangeven wat je wil overzetten: savegames, gamedata of hele games.
Zelf heb ik alleen de savegames van de Soulsborne games, Nioh 2 en The Witcher 3 overgezet.
Kan je de gratis Nioh 2 ps5 upgrade claimen! Hehe.
pi_198433283
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:49 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Yep die kan je zo aan de ps5 hangen, al merkte ik wel dat er aardig wat games waren die alsnog opnieuw geinstalled moest worden :(. Maarja savegames enzo overzetten had ik met usb gedaan ipv transfer en ging prima :P. Transfer via wifi is idd ramp, je kan ook een internetkabel tussen de 2 pluggen, dan gaat ut wel stukken sneller hoorde ik van een maat.
Oh mijn God, ik hoop van niet, ik ben best getraumatiseerd... ‘download 12%...nog 481 uur resterend’ Ik ga ervan uit dat de ps5 toch wel een betere wifi verbinding tot stand kan brengen, ja toch?
Het punt is ook dat de ps4 nu boven in m’n slaapkamer staat en de ps5 beneden, dus die kabel gaat niet werken en zodra je op ‘verder’ drukt ben je toooo late!
  woensdag 10 maart 2021 @ 20:11:45 #62
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_198433340
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:09 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Oh mijn God, ik hoop van niet, ik ben best getraumatiseerd... ‘download 12%...nog 481 uur resterend’ Ik ga ervan uit dat de ps5 toch wel een betere wifi verbinding tot stand kan brengen, ja toch?
Het punt is ook dat de ps4 nu boven in m’n slaapkamer staat en de ps5 beneden, dus die kabel gaat niet werken en zodra je op ‘verder’ drukt ben je toooo late!
Daar ga je toch serieus niet op wachten? :')
pi_198433350
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:09 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Oh mijn God, ik hoop van niet, ik ben best getraumatiseerd... ‘download 12%...nog 481 uur resterend’ Ik ga ervan uit dat de ps5 toch wel een betere wifi verbinding tot stand kan brengen, ja toch?
Het punt is ook dat de ps4 nu boven in m’n slaapkamer staat en de ps5 beneden, dus die kabel gaat niet werken en zodra je op ‘verder’ drukt ben je toooo late!
Geen idee hoe de wifi is (hangt ook van je eigen wifi af natuurlijk) van de ps5, heb ut zelf bekabeld.
pi_198433460
Valt ook echt niet op dat dr nu op marktplaats 'opeens' aardig wat "PS5 met extra controller!" wordt aangeboden sinds vandaag (de coolblue loting scalpereikels natuurlijk), ugh zo sneu.
pi_198433532
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:12 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Geen idee hoe de wifi is (hangt ook van je eigen wifi af natuurlijk) van de ps5, heb ut zelf bekabeld.
Ik heb eerlijk gezegd de afgelopen jaren alleen wifi problemen gehad op de ps4, mbt snelheid. Verder een redelijk snel netwerk. Ik kan bijvoorbeeld zonder problemen een film in 4k, hdr, dolby atmos streamen via kodi op mijn nvidia shield met een vpn ertussen, alleen die verdomde ps4. Alsof er een vloek op rust >:O
pi_198433569
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:20 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd de afgelopen jaren alleen wifi problemen gehad op de ps4, mbt snelheid. Verder een redelijk snel netwerk. Ik kan bijvoorbeeld zonder problemen een film in 4k, hdr, dolby atmos streamen via kodi op mijn nvidia shield met een vpn ertussen, alleen die verdomde ps4. Alsof er een vloek op rust >:O
Ik had dezelfde problemen met de PS4, maar met PS5 nog niet 1 keer gedacht 'he, wat traag downloaden'. PS4 had volgens mij echt een hele waardeloze wifi chip. Maar goed, met de post gaat je download op je PS5 niet ineens sneller ofzo :D
pi_198433594
Mijn pa heeft een maffe storing met zijn ps4 pro. Misschien dat jullie een tip hebben?

Als de playstation plat ligt, leest de dvd speler geen spellen meer. Hij blijft een paar keer proberen en dan stopt het.

Nu heeft hij m op z'n zijkant gezet en nu leest de ps4 pro wel de game cd's en kan hij gamen.

Weet iemand hier wat het issue is en hoe dat op te lossen is?
pi_198433618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:

[..]

Daar ga je toch serieus niet op wachten? :')
En hoe zou ik het dan serieus moeten doen volgens jou :') Je zult de games toch moeten downloaden via psn en bekabelen op die plek is gewoon geen optie. Verder is het uiteindelijk gelukt hoor, alleen heeft de ps4 dag en nacht aangestaan...naja
Kijk, nu hoef ik alleen de updates bij te houden (helaas is dat op de ps4 handmatig, want auto update heeft kuren) en dan kan ik spelen waar ik op dat moment zin in heb in plaats van dat je die ellende weer eerst moet downloaden, dan updaten. Ben je weer een paar uur verder.
pi_198433631

Leuke discussie
SOONY
pi_198433832
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:27 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke discussie
Misschien steek je er wat van op :P
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 20:46:30 #71
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198434000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:

[..]

Daar ga je toch serieus niet op wachten? :')
Voor jou, zou ze eeuwig wachten O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 20:47:34 #72
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198434027
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef blessed19 het volgende:
Mijn pa heeft een maffe storing met zijn ps4 pro. Misschien dat jullie een tip hebben?

Als de playstation plat ligt, leest de dvd speler geen spellen meer. Hij blijft een paar keer proberen en dan stopt het.

Nu heeft hij m op z'n zijkant gezet en nu leest de ps4 pro wel de game cd's en kan hij gamen.

Weet iemand hier wat het issue is en hoe dat op te lossen is?
Dit had ik ook, inderdaad op z'n zijkant houden of open maken. In de DVD speler zitten 2 'rolletjes' dan is de kans groot dat er één verschoven of los is.

De oplossing hier is hem op z'n zijkant zetten en een ps5 kopen :@
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198434055
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Dit had ik ook, inderdaad op z'n zijkant houden of open maken. In de DVD speler zitten 2 'rolletjes' dan is de kans groot dat er één verschoven of los is.

De oplossing hier is hem op z'n zijkant zetten en een ps5 kopen :@
Kan jij er niet 2 fixxen voor een mooi bedrag voor me? :*
pi_198434083
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Dit had ik ook, inderdaad op z'n zijkant houden of open maken. In de DVD speler zitten 2 'rolletjes' dan is de kans groot dat er één verschoven of los is.

De oplossing hier is hem op z'n zijkant zetten en een ps5 kopen :@
De psx oplossing was altijd dat ding op zijn kop zetten
pi_198434086
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Kan jij er niet 2 fixxen voor een mooi bedrag voor me? :*
Marktplaats staan veel ps5's voor mooie bedragen! :s)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')