abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:32:16 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198447057
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Precies, want je loopt al 0.04% kans om door corona op de IC te komen. Moet je nagaan als schorriemorrie geen vaccin neemt!
En hoeveel risico daarop loop je bij een vaccinatie?
Huilen dan.
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:34:59 #252
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198447103
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Veel sterkte met je keuze en je faillissement als je blijft weigeren
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja jij wil er niet vanaf :?

En in een sociale maatschappij leven en rekening houden met anderen is heel wat anders dan als een schaap hersenloos ergens achteraan lopen.
Je maakt de fout door te denken dat er een levensbedreigende situatie gaande is. :D Als mensen dan zo in angst schieten en denken dat de mensheid op omvallen staat moeten ze dat zelf weten - mij niet meetrekken in deze waanbeelden.

Denken dat je na een vaccinatie vrolijk weer verder kan gaan met je oude leventje is ook stupide. Men heeft zelfs publiekelijk aangekondigd dat maatregels en beperkingen zullen blijven, ook ná vaccinaties. Spijtig dat er klaarblijkelijk een deel van de bevolking zich daar dan bij neerlegt.

Maar goed, ik zou zeggen: ren naar de eerste de beste AstraZeneca spuit en vergeet geen verslag te doen van je bijwerkingen.
Mai pben rai~!
pi_198447124
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:47 schreef KNAK het volgende:

[..]

_O-

Wat als je een horeca ondernemer bent en je weigert de vaccinaties. Mag je dan wel open? Komt dan de VaxGestapo langs? Ik voel er veel voor om de lokale ongevaccineerden-toko te gaan worden. Gevaccineerden zijn ook welkom, maar mogen dan niet angstig klagen Hoeveel handhavers ga ik dan per dag over de vloer krijgen?

Spannende tijden.
Inderdaad.
Laat 't gewoon weten dan kom ik met vrienden bij je langs. We kunnen heel goed eten en zuipen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198447202
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:34 schreef KNAK het volgende:

[..]

[..]

Je maakt de fout door te denken dat er een levensbedreigende situatie gaande is. :D Als mensen dan zo in angst schieten en denken dat de mensheid op omvallen staat moeten ze dat zelf weten - mij niet meetrekken in deze waanbeelden.

Denken dat je na een vaccinatie vrolijk weer verder kan gaan met je oude leventje is ook stupide. Men heeft zelfs publiekelijk aangekondigd dat maatregels en beperkingen zullen blijven, ook ná vaccinaties. Spijtig dat er klaarblijkelijk een deel van de bevolking zich daar dan bij neerlegt.

Maar goed, ik zou zeggen: ren naar de eerste de beste AstraZeneca spuit en vergeet geen verslag te doen van je bijwerkingen.
Jij maakt dan weer de fout dat je mijn gedachten denkt te weten waardoor je allerlei verkeerde conclusies trekt :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198447247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zo heb ik het nog niet bekeken. Niet-gevaccineerde only tentjes. Maar die zullen dan wel als bom voor de volksgezondheid worden betiteld en op last van de burgermeester worden gesloten.

Spannende tijden. Vrouwen die beroofd en verkracht worden in een steeg in de Bijlmer. "Maar zijn vaccinatiepaspoort leek op orde"
Shebeen en/of speakeasy's ook 'n optie?
Niet meer helaas.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:51:01 #256
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198447348
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Inderdaad.
Laat 't gewoon weten dan kom ik met vrienden bij je langs. We kunnen heel goed eten en zuipen.
Ik ga mee, met die gevaccineerde angsthazen is toch geen lol mee te beleven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198447407
quote:
6s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf: omdat het het algemene welzijn juist ten goede komt. Mensen die niet gevaccineerd zijn vormen een risico op doorlopende verspreiding van het virus.
Het algemene welzijn is het welzijn van de overgrote meerderheid.

De meerderheid lijdt niet onder corona. De meeste mensen worden er niet eens ziek van.

Dus je keert alles op zijn kop.

In het belang van het algemene welzijn zou je juist niet allerlei verplichtingen en restricties moeten opleggen.
pi_198447427
Mensen die nog twijfelen aan het dictatoriale aspect van de maatregelen.

pi_198447507
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat is gewoon onzin. Waarom vaccineren als je leven afhangt van die ene niet-gevaccineerde? Lijkt me gelul.

Daarnaast hebben we vrijheden. Die ik niet opgeef voor jannie de buurvrouw of fat freek omdat die zo nodig elke dag naar de frietzaak gaan en niet sporten.
Ik denk ook niet dat 'jannie de buurvrouw' of 'fat freek' zo'n probleem met non-vaxxers zouden hebben.....of zitten te verwachten dat de hele bevolking moeten gevaccinneerd zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198447781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ga mee, met die gevaccineerde angsthazen is toch geen lol mee te beleven.
Wel grappig dat jullie maar over angsthazen blijven spreken.. terwijl jullie zelf veel banger zijn voor 5g, vaccinaties, overheden etc etc.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198447885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat ding zal waarschijnlijk pas in de zomer echt ingaan. Niet daarvoor al. En in de zomer is het dus niet meer nodig imo. Als het land anders pas volgend jaar open zou kunnen dan zou het inderdaad een goed alternatief zijn om alvast wat eerder weer wat dingen te mogen, maar nu is het gewoon een oplossing voor een probleem wat er niet is.

Er is ons altijd gezegd dat deze maatregelen er enkel zijn omdat de zorg het anders niet aan kan. Nou, in de zomer heb je de groepen gevaccineerd die voor de grootste druk zorgen. Dan gewoon samenleving openen dus.
Je zegt dat het vaccinatiebewijs inderdaad niet meer nodig is in de zomer, omdat de risicogroepen en een boel groepen daar omheen dan al gevaccineerd kunnen zijn. En natuurlijk kan het niet eerder dan de zomer ingevoerd worden omdat er een paar maanden overheen gaat met de implementatie daarvan. Maar denk je niet dat de bewindslieden die hier over gaan dit ook wel weten?

Dit impliceert gewoon dat het een blijvertje is, en dat is ook hun insteek. Met een vaccinatiebewijs kun je een boel leuke dingen doen als regering zijnde, het maakt controle op de burgers een stukje makkelijker. Dit gaat gewoon een blijven iets worden zoals de veiligheidsmaatregelen van 9/11 bijvoorbeeld. Ze gaan echt die rompslomp niet doen voor een paar maandjes (zoals iedereen denkt), denk je ook niet?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:27:22 #262
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198447947
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Je zegt dat het vaccinatiebewijs inderdaad niet meer nodig is in de zomer, omdat de risicogroepen en een boel groepen daar omheen dan al gevaccineerd kunnen zijn. En natuurlijk kan het niet eerder dan de zomer ingevoerd worden omdat er een paar maanden overheen gaat met de implementatie daarvan. Maar denk je niet dat de bewindslieden die hier over gaan dit ook wel weten?

Dit impliceert gewoon dat het een blijvertje is, en dat is ook hun insteek. Met een vaccinatiebewijs kun je een boel leuke dingen doen als regering zijnde, het maakt controle op de burgers een stukje makkelijker. Dit gaat gewoon een blijven iets worden zoals de veiligheidsmaatregelen van 9/11 bijvoorbeeld. Ze gaan echt die rompsloop niet doen voor een paar maandjes (zoals iedereen denkt), denk je ook niet?
Ik denk ook niet dat het slechts iets ''tijdelijks'' is nee. Maar ik hoop dat ik het fout heb en dat het gewoon het nieuwste voorbeeld is van een gefaalde app van de regering.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:35:48 #263
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198448064
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat 'jannie de buurvrouw' of 'fat freek' zo'n probleem met non-vaxxers zouden hebben.....of zitten te verwachten dat de hele bevolking moeten gevaccinneerd zijn.
Het is een bepaald type fatsoensrakker inderdaad.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:48:06 #264
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198448206
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:


Met een vaccinatiebewijs kun je een boel leuke dingen doen als regering zijnde,
Zoals?
quote:
het maakt controle op de burgers een stukje makkelijker.
Hoe dan? Misschien eerst even kijken welke vorm het allemaal krijgt voordat je conclusies gaat trekken die nergens op slaan :* .
Huilen dan.
pi_198448351
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zoals?
[..]

Hoe dan? Misschien eerst even kijken welke vorm het allemaal krijgt voordat je conclusies gaat trekken die nergens op slaan :* .
Toegang wordt verleend middels het scannen van een QR code met de app. Je kunt dus precies zien wie waar op welk moment was. Soort track and trace.

Er wordt gewoon een infrastructuur voor een gereguleerde politiestaat opgetuigd, en we staan erbij en kijken er naar. Een eenmaal opgetuigde infrastructuur is moeilijk weer van af te komen leert de geschiedenis en zal ook als een hellend vlak gaan werken voor andere doeleinden. Natuurlijk kunnen ze zeggen van we stoppen er mee wanneer het kan, maar ik moet het nog maar zien. De dreiging zal ook nooit voorbij zijn want het virus gaat ook niet weg, hoogstens onder controle.

De overheid en de EU zijn voor geen cent te vertrouwen dus daar hoef je niks van te verwachten. Het zijn een stelletje vuillakken die ondemocratisch gekozen zijn maar wel ons leven bepalen en vergallen daar in Brussel. Hele enge club en hele enge mensen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:04:15 #266
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198448398
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Toegang wordt verleend middels het scannen van een QR code met de app. Je kunt dus precies zien wie waar op welk moment was. Soort track and trace.
Nope, deze conclusie klopt niet.

Zie: https://www.rtlnieuws.nl/(...)stbewijs-samenleving , of voor een uitgebreidere beschouwing: https://tweakers.net/revi(...)lang-niet-klaar.html

quote:
Er wordt gewoon een infrastructuur voor een gereguleerde politiestaat opgetuigd, en we staan erbij en kijken er naar. Een eenmaal opgetuigde infrastructuur is moeilijk weer van af te komen leert de geschiedenis en zal ook als een hellend vlak gaan werken voor andere doeleinden. Natuurlijk kunnen ze zeggen van we stoppen er mee wanneer het kan, maar ik moet het nog maar zien. De dreiging zal ook nooit voorbij zijn want het gaat ook niet weg.

De overheid en de EU zijn voor geen cent te vertrouwen dus daar hoef je niks van te verwachten. Het zijn een stelletje vuillakken die ondemocratisch gekozen zijn maar wel ons leven bepalen en vergallen daar in Brussel. Hele enge club en hele enge mensen.
Het is zonder twijfel belangrijk om kritisch te blijven over hoe de overheid omgaat met onze privacy, maar hier spreekt uw bange onderbuik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 11-03-2021 18:13:51 ]
Huilen dan.
pi_198448765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het slechts iets ''tijdelijks'' is nee. Maar ik hoop dat ik het fout heb en dat het gewoon het nieuwste voorbeeld is van een gefaalde app van de regering.
Leg mij dan eens uit hoe dit een blijvertje kan zijn/worden.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198448791
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Je zegt dat het vaccinatiebewijs inderdaad niet meer nodig is in de zomer, omdat de risicogroepen en een boel groepen daar omheen dan al gevaccineerd kunnen zijn. En natuurlijk kan het niet eerder dan de zomer ingevoerd worden omdat er een paar maanden overheen gaat met de implementatie daarvan. Maar denk je niet dat de bewindslieden die hier over gaan dit ook wel weten?

Dit impliceert gewoon dat het een blijvertje is, en dat is ook hun insteek. Met een vaccinatiebewijs kun je een boel leuke dingen doen als regering zijnde, het maakt controle op de burgers een stukje makkelijker. Dit gaat gewoon een blijven iets worden zoals de veiligheidsmaatregelen van 9/11 bijvoorbeeld. Ze gaan echt die rompslomp niet doen voor een paar maandjes (zoals iedereen denkt), denk je ook niet?
Ook voor jou.. hoe kan overheid dit tot een blijvertje maken volgens jou. Let wel.. het zou een grondwetswijziging nodig hebben.
Ga je gang.. ik wacht
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198448958
quote:
6s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf: omdat het het algemene welzijn juist ten goede komt. Mensen die niet gevaccineerd zijn vormen een risico op doorlopende verspreiding van het virus.
manmanman
pi_198448974
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

manmanman
goed argument
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198448995
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

goed argument
Heeft geen zin met dat soort mensen
pi_198449053
quote:
6s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En hoeveel risico daarop loop je bij een vaccinatie?
waarom zou je een vaccine nemen als de kans maar 0,004 is??
pi_198449068
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heeft geen zin met dat soort mensen
omdat ze gelijk hebben? meer niet gevaccineerde mensen =meer besmettingen, = meer kans op mutaties=meer kans dat dit niet de laatste keer is dat we dit gaan meemaken met dank aan de mensen die bang zijn voor een prikje
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198449083
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

waarom zou je een vaccine nemen als de kans maar 0,004 is??
0.004 kans waarop?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198449085
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

omdat ze gelijk hebben? meer niet gevaccineerde mensen =meer besmettingen, = meer kans op mutaties=meer kans dat dit niet de laatste keer is dat we dit gaan meemaken met dank aan de mensen die bang zijn voor een prikje
je lijkt wel een robot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')