er zit natuurlijk een logika in. ze gaat het nml nooit winnen van jill. dus daarom laten wij oa zoey erinquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zeggen Jill fans stemmen op Zoey om erin te blijven. Maar als ik Jill en Zoey zo bestudeer in het huis worden er wel heel weinig woorden gewisseld tussen die twee. Het zijn bondgenoten omdat het moet...
Dit klinkt al een stuk leukerquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat dit klopt natuurlijk....
https://www.ad.nl/show/ki(...)it-handen~a988964b9/
[..]
waar is dim sum?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gewoon nog even 2 minuten in de magnetron, vol vermogen.
dat zou ik niet willen missen hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als ik deze cos volg is het Zoey, Michel en Nick. Die 2 mannen gaan raar kijken morgen.
geen genade en donderdag doeiiiiii Nickquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:12 schreef Kefke04 het volgende:
ik heb alvast een paar keer op Jill gestemd, wil nick niet op het bord en al helemaal niet op zijn verjaardag
dat gaat sowieso niet gebeuren dan is het eerder dag michel denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geen genade en donderdag doeiiiiii Nick
Hij heeft wel zijn doel gehaald!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Als Nick de derde genomineerde is ook hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar er zijn er 3 genomineerd. Als de polls kloppen, gaat het tussen Nick en Jill als derde genomineerde.
[..]
Als Jill de derde genomineerde is, kan Zoey het schudden.
Maak me blijquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
julie heeft te weinig haters dat is zoals matt daar stemmen mensen niet op.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Zoey het niet haalt van Michel en Nick dan heeft ze echt heel weinig fans
Julie heeft heel grote mazzel dat ze HM is. Want die had gewoon naast Zoey op het bord gestaan, samen met Michel.
dat denk ik niet want dan gaan alle jill fans op zoey stemmen om haar te houden, en is michel de pineutquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:18 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als Nick de derde genomineerde is ook hoor
Zoey maakt geen kans.
Ik heb niet één klaarkomgeluidje gehoord...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik heb niet de indruk dat de bewoners de sushi lekker vinden..
[ afbeelding ]
Als ik zag hoe ze het hebben bereid zou ik dat niet doenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
is het te bewaren tot morgen eigenlijk sushi?
Jawel in de koelkast.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
is het te bewaren tot morgen eigenlijk sushi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |