SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
wel waar, maar niet terecht.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat eerder sneeuwen in juli dan dat de PVV in enig gesprek wordt meegenomen
Stelling: terecht of onterecht?
K weet ook nog niet wat ze doen :pquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet toegeven dat ik d'r wel krachtig vind overkomen, maar vind D'66 zoķooo'n nikszeggende partij.
hoe laat moet je werken?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Eerst maar koffie pakken. kon neit meer slapen maar nog wel moe
half drie pas heb avonddienstquote:
ik zometeen 9:00 korte bespreking en om 9:30 afspraak bij de HAquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Eerst maar koffie pakken. kon neit meer slapen maar nog wel moe
oh succesquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zometeen 9:00 korte bespreking en om 9:30 afspraak bij de HA
Ah heb je nog evenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
half drie pas heb avonddienst
QFTquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik heb eigenlijk nog geen idee waar ik op moet gaan stemmen
dat klinkt gezondquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
zo maar kijken in het magnetronschap bij de aldi voor mijn prakkie voor op werk
Ja wat zij en omzigt hebben gedaan is bewonderenswaardigquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
Ik ga op Renske Leijten stemmen, die heeft goed werk gedaan in de toeslagen affaire en ik ben het ook wel met de sp eens op veel punten
goede optiequote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
Ik ga op Renske Leijten stemmen, die heeft goed werk gedaan in de toeslagen affaire en ik ben het ook wel met de sp eens op veel punten
SP is inderdaad vaak een verrassend alternatiefquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
Goeiemorgen Flashdaddyquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen4:04 meer zonlicht dan gisteren, het gaat echt hard nu
![]()
Met een potlood kun je een streep van 56 kilometer lang trekken
Hangt er wel vanaf wat voor potlood en op wat voor ondergrond natuurlijk maar okee.
Ik kwam op mijn ochtendrondje langs de markt. Er staan DRIE hele kramen. Had ze eigenlijk alle drie wel willen sponsoren maar om nou om 8 uur een bak kibbeling te gaan halen vond ik ook weer zo watquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:34 schreef Karzai het volgende:
De kantine is Nog steeds niet open geen snacks voor de lunch maar zelf gesmeerde boterhammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |