abonnement Unibet Coolblue
pi_198421887
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Haar vader is toch een halve zool???

En Piers Morgan _O- Misschien kan hij een account op fok! openen :')
Haar vader is inderdaad een 'apart geval'.

En Piers Morgan is een omhooggevallen ordinaire riooljournalist in de slechtste UK-traditie. Voorheen News Of The World en andere vuilnis. En op televisie iemand die continu andersdenkenden probeert te intimideren en te overschreeuwen. Hij heeft ooit zelf zijn gezellig samenzijn met Meghan Markle (in 2016) aan de wereld prijsgegeven. Ik vrees dat de sukkel destijds verkikkerd is geraakt op Meghan maar ze liet hem zitten na die eerste date... voor Harry. Uiteraard waarschuwde Harry haar dat Morgan een dubieuze gifmenger-eerste-klas is. Arme Piers; hij heeft nooit meer iets van haar vernomen. En ze leek hem nog wel zo leuk te vinden.
Voor Morgan reden genoeg om een (inmiddels al langlopende) vuilspuiterij-campagne te beginnen. De manier waarop hij zich de afgelopen week gedroeg was buitenproportioneel, zelfs voor zijn eigen lage standaard. Overigens, Morgan heeft inmiddels besloten om 'Good Morning Britain' en ITV te verlaten.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198421911
Ze lijkt me helemaal geen gifmengster, zo'n prachtige lach en prachtig gezicht, totaal geen verbitterdheid oid. Ik vind haar op Sneeuwwitje van Walt Disney lijken en ik begrijp dat Harry denkt dat hij zijn hele leven naar dat prachtige gezicht kan kijken.
Wat er wel aan de hand is, misschien dat ze niet echt van Harry houdt.
pi_198421921
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:23 schreef Mondkapje het volgende:
Ze lijkt me helemaal geen gifmengster, zo'n prachtige lach en prachtig gezicht, totaal geen verbitterdheid oid. Ik vind haar op Sneeuwwitje van Walt Disney lijken en ik begrijp dat Harry denkt dat hij zijn hele leven naar dat prachtige gezicht kan kijken.
Wat er wel aan de hand is, misschien dat ze niet echt van Harry houdt.
Pardon, ik schreef dat Piers Morgan, de riooljournalist, een gifmenger is.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198421924
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:24 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Pardon, ik schreef dat Piers Morgan, de riooljournalist, een gifmenger is.
Oh excuus.
pi_198421940
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:24 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Oh excuus.
Geeft niks... mijn lappen tekst zijn vaak veel te lang. Mijn favoriete schrijvers zijn Simon Vestdijk en Gerard Reve. Dat is misschien een verklaring.
;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198421992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 02:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Er werd toch kennelijk een probleem van gemaakt toen Meghan zwanger was, niet toen het kind al geboren was?
Precies.
De hele discussie over "zijn Meghan of Archie eigenlijk wel 'gekleurd' genoeg voor haar 'claim'?" is feitelijk zinloos.
Volgens het duo in L.A. heeft een senior member van het Koningshuis Harry aangesproken over de mogelijke kleur van de aanstaande boreling. Dat is het enige dat telt. Het gaat niet om de vraag of Markle redenen genoeg zou (mogen) hebben "om de racismekaart te trekken", het gaat erom dat iemand van de familie blijkbaar/schijnbaar redenen genoeg had om er een punt van te maken (al dan niet als flauwe/foute grap bedoeld).
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198422222
quote:
81s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zo he. Jij verdient een sticker.

[ afbeelding ]
Andere kleur graag
pi_198422263
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:30 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Precies.
De hele discussie over "zijn Meghan of Archie eigenlijk wel 'gekleurd' genoeg voor haar 'claim'?" is feitelijk zinloos.
Volgens het duo in L.A. heeft een senior member van het Koningshuis Harry aangesproken over de mogelijke kleur van de aanstaande boreling. Dat is het enige dat telt. Het gaat niet om de vraag of Markle redenen genoeg zou (mogen) hebben "om de racismekaart te trekken", het gaat erom dat iemand van de familie blijkbaar/schijnbaar redenen genoeg had om er een punt van te maken (al dan niet als flauwe/foute grap bedoeld).
Niet iemand van de familie, maar iemand van de staff. Iemand (enkelvoud of meervoud) binnen de afdelingen human resources en persvoorlichting.
pi_198422306
Uiteindelijk is het gewoon een zielig verhaal van een meisje die getrouwd is in een familie waarin positie belangrijker is dan liefde, status belangrijker dan je priveproblemen. Haar reactie is exemplarisch voor de tijd waarin we leven, ze eist een liefdevolle benadering van haar schoonfamilie, accepteert niet minder dan dat, en het moet zonder scurpules, onvoorwaardelijk. Ze beseft volgens mij totaal niet dat wat ze wilt, nooit zal gebeuren.
-nee-
pi_198422321
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:55 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Niet iemand van de familie, maar iemand van de staff. Iemand (enkelvoud of meervoud) binnen de afdelingen human resources en persvoorlichting.
Nee, dat ging om het depressie-verhaal, en dat ze daarvoor binnen 'The Firm' niet geholpen kon worden.
Het kleurtje van de kleine was een vooraanstaand familielid.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198422349
quote:
14s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:57 schreef Marsenal het volgende:
Uiteindelijk is het gewoon een zielig verhaal van een meisje die getrouwd is in een familie waarin positie belangrijker is dan liefde, status belangrijker dan je priveproblemen. Haar reactie is exemplarisch voor de tijd waarin we leven, ze eist een liefdevolle benadering van haar schoonfamilie, accepteert niet minder dan dat, en het moet zonder scurpules, onvoorwaardelijk. Ze beseft volgens mij totaal niet dat wat ze wilt, nooit zal gebeuren.
Nou ja, ze heeft Harry nog.
(Of hij nou door haar behekst is of niet... maar dat is misschien een ander topic 'waard'.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198423436
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 07:09 schreef HSG het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat het koningshuis van GB racistisch is?
een van de meest archaïsche instituten op deze aardkloot
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 10 maart 2021 @ 10:58:07 #113
487315 Arius80
Ik rij dus ik ben
pi_198424159
Zie daar, de reden om nooit beneden je eigen klasse te trouwen. Die mensen begrijpen de manieren niet en voelen zich altijd te min waar je dan als partner weer de schuld van krijgt en moet gaan kiezen tussen familie en partner.
  woensdag 10 maart 2021 @ 11:04:06 #114
117098 Hathor
Effe niet
pi_198424280
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:58 schreef Arius80 het volgende:
Zie daar, de reden om nooit beneden je eigen klasse te trouwen. Die mensen begrijpen de manieren niet en voelen zich altijd te min waar je dan als partner weer de schuld van krijgt en moet gaan kiezen tussen familie en partner.
Maxima was eigenlijk toch ook maar een gewoon meisje? Oke, haar vader was minister in de Argentijnse regering, maar dat stelt toch niks voor verder? Toch heeft zij zich probleemloos aangepast aan die poppenkast. Of is het Nederlandse koningshuis wat minder stijf dan het Britse?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 10 maart 2021 @ 11:12:46 #115
487315 Arius80
Ik rij dus ik ben
pi_198424438
Maxima kan je niet een "gewoon meisje" noemen. Meghan Markle zat in de bediening, werd een matige actrice en omdat ze een prachtig uiterlijk heeft (want ze is een prachtige verschijning, althans vind ik) Gravin door het koninklijk huis in te trouwen.
pi_198424535
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 08:12 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Verhip, zo had ik het nog nooit bekeken. Zonder Anna Palowna en Maxima zou het helemaal een Duits koningshuis zijn geweest.
Het is vrij extreem als je de stamboom bekijkt. De (Oranje)-Nassau clan is een kleine 800 jaar geleden ingetrouwd bij de adelijke familie Van Polanen uit Brabant. Sindsdien is het een Duits feestje.
pi_198425030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:18 schreef Mezano02 het volgende:

[..]

Het is vrij extreem als je de stamboom bekijkt. De (Oranje)-Nassau clan is een kleine 800 jaar geleden ingetrouwd bij de adelijke familie Van Polanen uit Brabant. Sindsdien is het een Duits feestje.
Maar Willem-Alexander is wel volledig ingeburgerd als Nederlander, door op schaatsen zijn vriendin op het ijs ten huwelijk te vragen.
pi_198425767
Als Charles de opmerking over de huidskleur maakte, zal hij gewoon jaloers geweest zijn. Het lijkt me wel iets voor hem om zo'n opmerking te maken.
  woensdag 10 maart 2021 @ 12:54:26 #120
117098 Hathor
Effe niet
pi_198425776
Heeft die Harry nou een haartransplantatie laten doen? Hij lijkt meer haar te hebben nu op zijn kruin dan op oudere foto's.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198425803
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:12 schreef Arius80 het volgende:
Maxima kan je niet een "gewoon meisje" noemen. Meghan Markle zat in de bediening, werd een matige actrice en omdat ze een prachtig uiterlijk heeft (want ze is een prachtige verschijning, althans vind ik) Gravin door het koninklijk huis in te trouwen.
Hertogin :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_198426843
De belangrijkste woorden uit de korte officiële reactie van Buckingham Palace zijn volgens mij: "some recollections may vary..."

De Britse pers kennende, gaan er in de komende dagen/weken/maanden diverse 'herinneringen' en 'getuigenissen' van (voormalige) paleismedewerkers, indirect betrokkenen, vrienden en vriendinnen, vage kennissen en 'zeer goed ingewijden' gepubliceerd worden, die elkaar allemaal geheel of gedeeltelijk tegenspreken maar elkaar af en toe ook bekrachtigen.

Helder?

8)7

Ik ga dat allemaal toch maar niet zo volgen, want dat wordt een roman waar D.H. Lawrence jaloers op zou zijn... ik denk dat ik beter kan gaan uitzoeken wat voor type haar ik heb, aangezien ik vanochtend geconfronteerd werd met het bericht dat shampoo voor normaal haar niet meer geproduceerd/verkocht gaat worden.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198426935
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:54 schreef Hathor het volgende:
Heeft die Harry nou een haartransplantatie laten doen? Hij lijkt meer haar te hebben nu op zijn kruin dan op oudere foto's.
Dat zal best, als het geen prins was had ze hem allang ingeruild voor een frisser exemplaar.
Alleen hier valt nog flink wat te halen, aandacht/drama/geld.
pi_198427107
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:15 schreef probeer het volgende:

[..]

een van de meest archaïsche instituten op deze aardkloot
Democratie gaat anders ook al een tijdje mee op deze aardkloot.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_198427312
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:03 schreef Toby56 het volgende:
De belangrijkste woorden uit de korte officiële reactie van Buckingham Palace zijn volgens mij: "some recollections may vary..."

De Britse pers kennende, gaan er in de komende dagen/weken/maanden diverse 'herinneringen' en 'getuigenissen' van (voormalige) paleismedewerkers, indirect betrokkenen, vrienden en vriendinnen, vage kennissen en 'zeer goed ingewijden' gepubliceerd worden, die elkaar allemaal geheel of gedeeltelijk tegenspreken maar elkaar af en toe ook bekrachtigen.

Helder?

8)7

Ik ga dat allemaal toch maar niet zo volgen, want dat wordt een roman waar D.H. Lawrence jaloers op zou zijn... ik denk dat ik beter kan gaan uitzoeken wat voor type haar ik heb, aangezien ik vanochtend geconfronteerd werd met het bericht dat shampoo voor normaal haar niet meer geproduceerd/verkocht gaat worden.
Voorlopig kan ik in de douche nog even vooruit met mijn voorraadje 'normaal'.

De meer beschaafde benadering en wijze van vraagstelling door de Britse pers (ITV zal het niet erg vinden dat Piers Morgan is vertrokken). Een 'hartsvriendin' van Meghan:


Er zijn dus sowieso geruchten dat er iemand van het personeel is uitgeschopt vanwege wangedrag (vermoedelijk jegens Markle). Volgens deze vriendin heeft ze (van Meghan) aardig wat e-mails over dat soort kwesties.

Mocht dit een zo-eerlijk-mogelijke en redelijk betrouwbare mevrouw zijn, dan denk ik dat mijn gevoel over het Sussex duo tijdens het Oprah interview waarschijnlijk aardig klopte. Harry en Meghan zijn, ondanks erg slechte herinneringen en boosheid over wat er over hen (vooral Meghan) werd gezegd en geschreven, eigenlijk best opgelucht en voelen zich bevrijd nu ze The Firm hebben verlaten.

Of ze een objectieve waarheid hebben gesproken: vast niet.

Of hun opluchting standhoudt... niemand die het weet.
Of het huwelijk standhoudt... idem.

[ Bericht 7% gewijzigd door Toby56 op 10-03-2021 14:50:15 ]
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198428608
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:29 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Voorlopig kan ik in de douche nog even vooruit met mijn voorraadje 'normaal'.

De meer beschaafde benadering en wijze van vraagstelling door de Britse pers (ITV zal het niet erg vinden dat Piers Morgan is vertrokken). Een 'hartsvriendin' van Meghan:


Er zijn dus sowieso geruchten dat er iemand van het personeel is uitgeschopt vanwege wangedrag (vermoedelijk jegens Markle). Volgens deze vriendin heeft ze (van Meghan) aardig wat e-mails over dat soort kwesties.

Mocht dit een zo-eerlijk-mogelijke en redelijk betrouwbare mevrouw zijn, dan denk ik dat mijn gevoel over het Sussex duo tijdens het Oprah interview waarschijnlijk aardig klopte. Harry en Meghan zijn, ondanks erg slechte herinneringen en boosheid over wat er over hen (vooral Meghan) werd gezegd en geschreven, eigenlijk best opgelucht en voelen zich bevrijd nu ze The Firm hebben verlaten.

Of ze een objectieve waarheid hebben gesproken: vast niet.

Of hun opluchting standhoudt... niemand die het weet.
Of het huwelijk standhoudt... idem.
Shivakamini Somakandarkram!
"Pools are perfect for holding water"
pi_198428656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 15:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Shivakamini Somakandarkram!
Ja, verdomd... ik ben niet zo thuis in die wereld, maar je hebt gelijk.
Best een mooie vrouw.
(Dat wel natuurlijk.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198428695
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 15:45 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ja, verdomd... ik ben niet zo thuis in die wereld, maar je hebt gelijk.
Best een mooie vrouw.
(Dat wel natuurlijk.)
Heb het opgezocht hoor. Zat de hele tijd te denken 'goh, waar ken ik haar toch van?!'. Erg leuke serie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_198429203
Vanavond op Net5 het hele interview! Oh nee, het was gisteren al.
  woensdag 10 maart 2021 @ 16:26:46 #130
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198429431
Toch vond ik de grijns met Meghan's opmerking op het einde van het gesprek, opvallend. Ze had nu wat ze wilde..... de prins en haar zin om toch op haar manier te leven.

Wellicht tegenvaller voor haar dat ze de beveiliging er niet bij heeft mogen houden.

Het 1 niet Googlen maar het ander opeens wel maakte voor mij dat ze niet oprecht overkwam maar heel berekend.

Harry vond ik wel oprecht en ietwat naïef. Zo zijn best geen Diana situatie te creëren maar lijkt oogkleppen op gezien slachtofferrol van zijn vrouw terwijl hij wordt losgerukt van zijn familie met name zijn broer.
pi_198429561
Ik vind het interview met seksueel foute Prince Andrew eigenlijk erger dan of 2 lijken van bijna 100 wat hebben gezegd over de kleur van een baby.
pi_198429764
Het is echt niet te zien of mensen de waarheid spreken of niet. Dat heb ik geleerd van Peter R. de Vries.

Meghan heeft een heel mooie lichte tint, weet iemand wat er voor verschillende invloeden zit bij haar voorouders?

Britse koningshuis loopt op eieren met betrekking tot de pers, ze hebben niet uitgesproken dat ze alle opmerkingen over haar huidskleur zat zijn en dat zit Harry en Meghan dwars.
Maar aan de andere kant, als je ingaat op wat de pers zegt, ben je 'in their game' en kom daar maar weer eens uit. Ik begrijp wel dat ze totaal niet willen reageren op wat de pers zegt.
Heel moeilijk dilemma.
Als je ze zo hoort hebben ze geen steun van binnenuit gehad, en dat is raar.
Aan de andere kant, wie kun je vertrouwen? De psychiater gaat uit de school klappen, incl. butlers dus ook dan begrijp ik dat ze geen hulp bieden, Harry en Meghan moeten zelf bepalen wie ze kunnen vertrouwen, ze hebben toch vrienden?
Ik denk dat het voor Harry heel goed is dat hij in Amerika is, weg van die verschrikkelijke Britse pers.

[ Bericht 28% gewijzigd door Mondkapje op 10-03-2021 18:29:13 ]
pi_198431851
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 16:26 schreef Dazalbest het volgende:
Toch vond ik de grijns met Meghan's opmerking op het einde van het gesprek, opvallend. Ze had nu wat ze wilde..... de prins en haar zin om toch op haar manier te leven.

Wellicht tegenvaller voor haar dat ze de beveiliging er niet bij heeft mogen houden.

Het 1 niet Googlen maar het ander opeens wel maakte voor mij dat ze niet oprecht overkwam maar heel berekend.

Harry vond ik wel oprecht en ietwat naïef. Zo zijn best geen Diana situatie te creëren maar lijkt oogkleppen op gezien slachtofferrol van zijn vrouw terwijl hij wordt losgerukt van zijn familie met name zijn broer.
En wat als de broer degene is geweest die zich een beetje zorgen maakte over de mogelijke huidskleur van zijn aanstaande neefje?
Aangezien ze tegen Oprah over nagenoeg alles uit de school klapten; waarom was juist dat onderwerp voor Harry te pijnlijk om in detail over te praten?
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 10 maart 2021 @ 18:55:26 #134
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198431936
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:50 schreef Toby56 het volgende:

[..]

En wat als de broer degene is geweest die zich een beetje zorgen maakte over de mogelijke huidskleur van zijn aanstaande neefje?
Aangezien ze tegen Oprah over nagenoeg alles uit de school klapten; waarom was juist dat onderwerp voor Harry te pijnlijk om in detail over te praten?
Uit zijn reactie maakte ik niet op dat het zijn broer of vader is geweest. Zo wel dan begrijpelijk natuurlijk. Maar eigenlijk weten we ook veel te weinig en van maar 1 kant om iets te weten....

Benieuwd of er nog meer naar buiten gaat komen....
pi_198432088
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:55 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Uit zijn reactie maakte ik niet op dat het zijn broer of vader is geweest. Zo wel dan begrijpelijk natuurlijk. Maar eigenlijk weten we ook veel te weinig en van maar 1 kant om iets te weten....

Benieuwd of er nog meer naar buiten gaat komen....
Er is tussen de twee broers al wrijving geweest sinds Harry "teveel haast" (volgens William) wilde maken om zich met Meghan te verloven en te trouwen. Dat was destijds al lekker smikkelen voor de Britse pers, waar William sinds zijn eigen huwelijk met Kate erg goed ligt.
Pas direct na Meghans miskraam vorig jaar zomer werd de boel weer een beetje gesust. Gezien de ontwikkelingen daarna, waarschijnlijk slechts tijdelijk. Niemand is er blij mee, maar ik heb echt de indruk dat Harry, ondanks alles, opgelucht is dat hij in L.A. zit, en niet meer in Kensington Palace of Windsor, of waar dan ook in Groot-Brittannië.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198432188
Ik heb altijd de indruk gehad dat Harry en William heel gehecht zijn aan elkaar ook al zijn ze verschillend. Ik denk dat William beter met de druk van de pers kan omgaan, Harry heeft dat van jongsafaan heel moeilijk gevonden. En hij kiest niet voor niets een vrouw die ook die gevoeligheid heeft. Kate is veel harder, trekt zich veel minder snel dingen aan.
pi_198433722
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:11 schreef Mondkapje het volgende:
Ik heb altijd de indruk gehad dat Harry en William heel gehecht zijn aan elkaar ook al zijn ze verschillend. Ik denk dat William beter met de druk van de pers kan omgaan, Harry heeft dat van jongsafaan heel moeilijk gevonden. En hij kiest niet voor niets een vrouw die ook die gevoeligheid heeft. Kate is veel harder, trekt zich veel minder snel dingen aan.
Ik heb er uiteraard geen bewijzen voor want zo goed heb ik het niet gevolgd, maar ik vrees dat die hechte band al vanaf 2016 fors minder hecht is geworden.
Of ze het nou leuk vonden/vinden of niet, of ze nou geloven dat hun rooie knuffelbeer is verleid door een heks of niet, Harry houdt blijkbaar van Meghan Markle (en zij van hem), en hij zal het gezeur "weet je het wel zeker?" (William en/of Kate), "zou je het niet wat rustiger aan doen?" (William en/of Kate) of "een prins gaat wel een verhouding aan met een actrice, maar trouwt niet met haar" (schijnt een vaderlijke tip van Harry's grootvader te zijn) uiteindelijk wel zat geworden zijn.

Blijkbaar zo zat, dat hij zelfs niet heeft verzocht om het interview te laten opschuiven vanwege de gezondheidstoestand van zijn grootvader.
(Om nog maar te zwijgen over alle ellende met zijn 'ome Andrew'.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198435673
Het Britse koningshuis staat bekend om alles wat niet binnen het plaatje past van de monarchie, het zwaar te verduren krijgt. Dianne en Camillia Parker hebben ook met heel wat problemen en verstikkend protocollen te maken gehad. Daarnaast is de familie van Meghan, en dan vooral van vaderskant, ook niet vies van drama en media-aandacht. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, al denk ik dat de details waarschijnlijk nooit helemaal naar boven zullen komen.
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:58:30 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198436237
De meisjesnaam van Camilla is Shand, haar eerste man heette Andrew Parker Bowles, dus of Camilla Shand of Camilla Parker Bowles, wat vreemd genoeg nog steeds de naam is die voor haar gebruikt wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198444503
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:58 schreef Leandra het volgende:
De meisjesnaam van Camilla is Shand, haar eerste man heette Andrew Parker Bowles, dus of Camilla Shand of Camilla Parker Bowles, wat vreemd genoeg nog steeds de naam is die voor haar gebruikt wordt.
Sommigen zullen wellicht zeggen: Harry heet ook geen Hewitt.

Dat oude verhaal (tijdelijk populair in de jaren 90, toen uitkwam dat Diana tijdens haar huwelijk een relatie had gehad met een cavalerie-officier) gaat ongetwijfeld ook weer naar boven komen: Harry zou een zoon zijn van de roodharige minnaar van Diana destijds, James Hewitt, en niet van Charles, die toch allang uitgekeken was op zijn vrouw. Daarom wordt Andrew - een echte Windsor - zo veel mogelijk door Buckingham Palace uit de wind gehouden, en Harry niet. En verzinnen ze graag een andere reden (huidskleur) om zijn nageslacht geen titels toe te kennen.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 11 maart 2021 @ 13:44:56 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198444522
Prince William: “We are very much not a racist family.”

Ook Prince William:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 11 maart 2021 @ 13:45:53 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198444538
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:43 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Sommigen zullen wellicht zeggen: Harry heet ook geen Hewitt.

Dat oude verhaal (tijdelijk populair in de jaren 90, toen uitkwam dat Diana tijdens haar huwelijk een relatie had gehad met een cavalerie-officier) gaat ongetwijfeld ook weer naar boven komen: Harry zou een zoon zijn van de roodharige minnaar van Diana destijds, James Hewitt, en niet van Charles, die toch allang uitgekeken was op zijn vrouw. Daarom wordt Andrew - een echte Windsor - zo veel mogelijk door Buckingham Palace uit de wind gehouden, en Harry niet. En verzinnen ze graag een andere reden (huidskleur) om zijn nageslacht geen titels toe te kennen.
Volgens mij is dat verhaal eens ergens ontkracht, mede door James Hewitt zelf.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 11 maart 2021 @ 13:49:40 #143
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198444622
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
Prince William: “We are very much not a racist family.”

Ook Prince William:
[ afbeelding ]
Ja want hij heeft vast gezegd "zet me op zo'n troon en laat me dragen door de locals anders gaat de zweep erover"

Dit is precies vergelijkbaar met koekhappen hier op koningsdag bij wijze van spreken maar wat dit met racisme te maken heeft ontgaat me.
pi_198444680
quote:
2s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij is dat verhaal eens ergens ontkracht, mede door James Hewitt zelf.
Zekers.
Het is hem een paar keer gevraagd, en hij heeft steeds ontkend. Hij zou haar pas ontmoet hebben nadat Harry was geboren... (hoewel anderen daar weer hun vraagtekens bij hebben gezet, omdat hij al langer een 'polo-vriend' van Charles was).
Los daarvan: stel dat Hewitt zou hebben gezegd "dat is best mogelijk"... wat zou dat hebben ontketend?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198445297
twitter


Wat had die journalist verwacht? Dat William zijn KKK-kostuum tevoorschijn zou halen? :')
Ik vind hem wel geïrriteerd overkomen, maar goed, dat is misschien ook wel logisch met dit niveau journalisten.
pi_198445615
Ik vind dat ook wel logisch dat hij geïrriteerd overkomt, want op basis van één (redelijk vage) beschuldiging (zonder namen of rugnummers te noemen) wordt min of meer dat hele koningshuis nu als racistisch gezien. Dit benadrukt ook weer de hedendaagse trend waarbij het meer om subjectiviteit gaat dan objectiviteit. Het gaat er niet meer om of iets daadwerkelijk discriminerend is, het gaat er om of het "slachtoffer" de situatie als dusdanig heeft geïnterpreteerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2021 14:57:07 ]
pi_198445684
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 14:33 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

Wat had die journalist verwacht? Dat William zijn KKK-kostuum tevoorschijn zou halen? :')
Ik vind hem wel geïrriteerd overkomen, maar goed, dat is misschien ook wel logisch met dit niveau journalisten.
Ik vond hem eigenlijk heel kalm.
(Piers Morgan kan er een voorbeeld aan nemen.)

Uiteraard loopt hij wel door... 'freedom of speech' is voor een toekomstige koning een nauwelijks zelf in te vullen begrip.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198445982
quote:
Mooie uitleg ook over hoe de titels worden toegekend.
Hier is ook een duidelijke uitleg over de koninklijke titels in het VK (mei 2019):
https://www.latimes.com/w(...)-20190510-story.html

De kinderen van William zijn prinsjes omdat de Queen een letters patent voor hen heeft uitgebracht:
... the queen issued a “letters patent” in 2012 so that Prince William and his wife, Catherine — aka the Duke and Duchess of Cambridge — could name all their children princes or princesses. This means their three children are Prince George, Princess Charlotte and Prince Louis. But she has not done that for baby Archie; hence, he’s not a prince.
.....
Given the George V decree, when Prince Charles becomes king, “all his grandchildren get an upgrade from economy to business and become prince and princesses,” Little said. So at that point, Archie will be entitled to become a prince. It was reported Thursday that Harry and Meghan are OK with that — they just wanted to keep things less complicated for their newborn for now.
pi_198446061
twitter
pi_198446219
De officiële paleisreactie m.b.t. de domme vraag zal uiteindelijk overigens gewoon zijn: niemand van ons herinnert zich ooit zo'n opmerking te hebben gemaakt.
Einde verhaal, wat dat betreft tenminste.
Harry & Meghan blijven sowieso in de USA.
Philip haalt misschien de 100 nog dit jaar.
En de onderlinge relaties zullen zeer moeizaam blijven.
Ik doe het ff rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')