Wat een bijzonder goed voorstel is dat. Ik denk dat je beet zou hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:16 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Wie denkt zij wel niet dat ze is?
Anderen belanden “gewoon” in de schuldsanering maar deze actrice vindt haarzelf zo bijzonder dat ze een bedelactie is begonnen. Ze mag mijn pik zuigen en nog langer dakloos blijven.
Moest lachen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:16 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ze mag mijn pik zuigen en nog langer dakloos blijven.
Wat is er mis mee? Je ziet wel vaker crowdfundings voor de meest idiote doelen. Als je diep in de put zit, waarom zou je dit dan niet proberen?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:16 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Wie denkt zij wel niet dat ze is?
Anderen belanden “gewoon” in de schuldsanering om vervolgens tijdelijk bij ouders/familie/vrienden te wonen tot het vinden van een nieuw huis maar deze actrice vindt haarzelf zo bijzonder dat ze een bedelactie is begonnen. Ze mag mijn pik zuigen en nog langer dakloos blijven.
Een nachtje in mijn bezemkast onder het trappenhuis.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Moest lachen.
Hoeveel zou je haar bieden?
kan ook gewoon met de benen wijd. Alles voor de groene droomquote:Op maandag 8 maart 2021 22:06 schreef Hanoying het volgende:
De actrice heeft haar droomplek gevonden ’waar rust, buitenlucht en saamhorigheid is’. Om deze plek te kunnen realiseren heeft ze een bedrag van 250.000 euro nodig. „Daarvoor wordt land aangekocht en zelf een duurzaam huis gebouwd. Die plek is dan van ons, we hoeven daar niet meer weg. Rustig ademhalen en eindelijk settelen.
Als je jezelf in die diepe put hebt gegooid omdat je liever in je lala-unicorn-rainbow wereldje bleef hangen ipv je leven op orde te krijgen dan mag je er wmb ook weer lekker zelf uitklimmenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Je ziet wel vaker crowdfundings voor de meest idiote doelen. Als je diep in de put zit, waarom zou je dit dan niet proberen?
Het is aan de donateurs om te bepalen of ze geven of niet.
Ik vind het ook achterlijk ja. Maarja, dat ze een crowdfunding start moet ze toch lekker helemaal zelf weten?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als je jezelf in die diepe put hebt gegooid omdat je liever in je lala-unicorn-rainbow wereldje bleef hangen ipv je leven op orde te krijgen dan mag je er wmb ook weer lekker zelf uitklimmen
In meerdere bekende Nederlandse films geacteerd hebben met serieuze rollen en dan zielig doen om geldquote:Op maandag 8 maart 2021 22:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Je ziet wel vaker crowdfundings voor de meest idiote doelen. Als je diep in de put zit, waarom zou je dit dan niet proberen?
Het is aan de donateurs om te bepalen of ze geven of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |