abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker maandag 8 maart 2021 @ 21:09:44 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198400685
Eigenaar Groningen Dance Center verdacht van meerdere verkrachtingen en aanrandingen van jonge pupillen

quote:
De 37-jarige eigenaar-trainer Khalid A. van Groningen Dance Center wordt verdacht van meerdere verkrachtingen en aanrandingen en pogingen daartoe van jonge pupillen. Dat bleek dinsdag op een voorbereidende zitting van de strafzaak bij de Groninger rechtbank. Er zijn de afgelopen tijd meer aangiftes gedaan.
Tegen de oprichter van Groningen Dance Center liggen nu dertien aangiftes. Het gaat om 12 soorten zedendelicten. De meisjes waren op één na minderjarig, veelal jonger dan 16 jaar.
Het eerste misbruik was in 2015, stelt het OM. De laatste zaken zijn van afgelopen jaar. Een aantal slachtoffers werkte bij de dansschool. Sommige slachtoffers zouden meerdere keren zijn misbruikt. De man is op 8 september aangehouden.
Videoverbinding
De verdachte was via een videoverbinding online aanwezig bij de zitting, wel zichtbaar voor de rechters, niet voor de media. Hij zit vast in een penitentiaire inrichting. ,,Jammer dat dit naar buiten is gekomen’’, reageerde de verdachte. Slachtoffers volgden de zitting in een aparte zaal via een videoverbinding.
In spagaat misbruikt
De dansschooleigenaar heeft volgens het openbaar ministerie (OM) meerdere slachtoffers gedwongen of aangeboden te helpen bij het stretchen. Zonder hulp konden zij niet uit die spagaat komen. Soms liet hij de meisjes een half uur in de pijnlijke splithouding zitten. Zij konden geen kant op terwijl hij hen seksueel misbruikte.
Door veel te stretchen zouden zij beter gaan dansen, hield de trainer zijn slachtoffers voor. En daarmee maakten zij kans om te worden opgenomen in het demoteam of als professioneel danseres te kunnen werken.
Verdachte blijft in hechtenis
Het OM heeft het onderzoek afgerond. Het wachten is op een onderzoek en rapportage van een psycholoog en psychiater. Op 12 maart is er weer een voorbereidende zitting. De verdachte blijft tot dan in hechtenis. Mogelijk komt er eerder een zitting waarin advocaat Robert Eeffting onderzoekswensen kan indienen en eventuele getuigen aandragen.
Lees ook: Van misbruik verdachte eigenaar dansschool is broer van agent met coke

Ouders trokken drie jaar geleden al aan de bel over Groningen Dance Center

Van verkrachting beschuldigde dansschooleigenaar beloofde meisjes Amerikaanse carrière

Unieke samenwerking Groningen Dance Center en Groningen gestart
quote:
Groningen Dance Center
Groningen Dance Center, één van de bekendste dansscholen van het noorden, biedt van jong tot oud een ruim aanbod van diverse dansstijlen zoals Hiphop, Streetdance, Ballet, Modern en Breakdance onder begeleiding van ervaren instructeurs.

Daarnaast verzorgt de dansschool clinics op scholen, workshops en theaterclasses. Binnen de dansschool zijn verschillende teams Nederlands Kampioen, Europees Kampioen en zelfs Wereldkampioen geworden.

GDC is echter meer dan een dansschool. De dansschool is toegankelijk voor iedereen en het creëren van een sociaal veilige omgeving waar iedereen zich thuis voelt is de sfeer die eigenaar Khalid Allaoui uitdraagt binnen zijn dansschool. Vanuit deze gedachte heeft dansschooleigenaar Allaoui contact gezocht met WIJ Schilderswijk/Centrum.
Wat een vuile schoft :r

Die broers sporen overigens ook niet :r
  maandag 8 maart 2021 @ 21:16:25 #2
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_198400905
Wat een leuke familie. Goede screening van die broer ook bij de politie. :')
pi_198401172
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:16 schreef Repentless het volgende:
Wat een leuke familie. Goede screening van die broer ook bij de politie. :')
Met zo'n exotische naam ben je voor je eerste sollicitatiegesprek al aangenomen
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:29:26 #4
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198406924
Lekker gezin die A.'s. Drugs en misbruik :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_198407001
Jammer dat het naar buiten is gekomen, dat zou ik ook zeggen als ik 12 meiden had verkracht. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:45:25 #6
65846 Bocaj
47th President.
pi_198407181
https://www.sikkom.nl/diversity-day-groningen-khalid/
quote:
Eerlijk, straight en met compassie
“Ik baal nog steeds dat ik discriminatie om me heen zie. Vooral voor de mensen die niet weerbaar zijn en die zich niet kunnen verdedigen. Ouderen. Kinderen. Mensen die niet tegen een systeem op kunnen. Wat ik heb meegemaakt op school heeft mij weliswaar gesterkt en gestimuleerd, maar het heeft anderen kapotgemaakt. Ik heb nu de kans om het anders te doen.

“Daarom kijk ik heel bewust naar de mensen in mijn omgeving. De jongeren in mijn dansschool, echt, het maakt me niet uit waar ze vandaan komen of hoe ze eruitzien, maar wat ze doen, dát telt. Ik neem verantwoordelijkheid voor ze alsof het mijn eigen kinderen zijn. Ik ben eerlijk tegen ze, straight, en behandel ze met compassie. Ik breng ze waarden bij, ik wil respect en zelfvertrouwen zien. Niet alleen binnen de muren van mijn dansschool, maar ook ver daarbuiten.”
Inderdaad hij heeft het anders gedaan... :{
pi_198407286
Aardige uitgezakte papzak trouwens die Allaoui, kan me nauwelijks voorstellen dat dat een dansleraar is, dan verwacht je toch wel iemand met een atletische lichaamsbouw en niet zo'n nijlpaard.
pi_198407487
Dat groepje "fatsoenlijke" wordt ook met de dag kleiner.
pi_198407619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dat groepje "fatsoenlijke" wordt ook met de dag kleiner.
Die broer is helemaal een fraaie, politie agent zijn en dan rondrijden met een kilo coke in je auto. _O-

Wat een familie zeg.
pi_198407637
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die broer is helemaal een fraaie, politie agent zijn en dan rondrijden met een kilo coke in je auto. _O-

Wat een familie zeg.
Ja maar dat zijn die zogenaamde goeie die geïntegreerd zijn en meedoen in de samenleving.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 11:21:39 #11
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198407678
Allemachtig, het zal je dochter maar zijn die zoiets geflikt wordt. Hoe moet je je dan voelen zeg.

Vieze pisflikker :r
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 11:41:41 #12
117098 Hathor
Effe niet
pi_198407950
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:21 schreef Tengano het volgende:
Allemachtig, het zal je dochter maar zijn die zoiets geflikt wordt. Hoe moet je je dan voelen zeg.

Vieze pisflikker :r
Er liep blijkbaar nog een kerel rond daar die ook zijn handen niet kon thuishouden, en notabene zijn eigen dochter ook op die dansschool had zitten. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')