abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 maart 2021 @ 09:41:29 #276
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198406282
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh ja dat is wat onhandig.

Gelukkig is het nog geen 35 graden.

Wij hebben er sinds vorig jaar ook een. Heerlijk O+
We zijn het al zo veel jaar aan het uitstellen. Dat gebeurt vaker hier ;) Maar hier gaan we zo veel profijt van hebben. Ik ben erg blij met dit besluit.
Spoilers!
pi_198406331
Mogguh!

Rugtas en lunchtrommeltje bij je @sigme? ;) Succes!

Zo eens even voer halen voor de nijnen en de vogels buiten, bellen met de schaatswinkel op de ijsbaan of ze ergens deze week tijd hebben, witte latex bestellen (er kwam een schilderij met verf en al mee op 'kot', dus die muur moet ik wel even een beetje herstellen. Helaas is het de langste muur ook nog. Bagger.) en.... oh ja de rest van het WK shorttrack nog kijken, een maskertje in m'n haren zetten (dat doe ik zeg maar 4x per jaar, als ik naar de kapper ga :P ) en misschien nog even in de boeken duiken. Oh, en ik moet voor ons eigen huis ook nog kit bestellen voor de keuken en iets tegen de schimmel in de badkamer en het toilet }:|

Maar eerst: thee! 8-)
  dinsdag 9 maart 2021 @ 09:49:15 #278
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198406402
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:44 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Rugtas en lunchtrommeltje bij je @:sigme? ;) Succes!

Zo eens even voer halen voor de nijnen en de vogels buiten, bellen met de schaatswinkel op de ijsbaan of ze ergens deze week tijd hebben, witte latex bestellen (er kwam een schilderij met verf en al mee op 'kot', dus die muur moet ik wel even een beetje herstellen. Helaas is het de langste muur ook nog. Bagger.) en.... oh ja de rest van het WK shorttrack nog kijken, een maskertje in m'n haren zetten (dat doe ik zeg maar 4x per jaar, als ik naar de kapper ga :P ) en misschien nog even in de boeken duiken. Oh, en ik moet voor ons eigen huis ook nog kit bestellen voor de keuken en iets tegen de schimmel in de badkamer en het toilet }:|

Maar eerst: thee! 8-)
Het was een prachtig WK O+ Echt balen dat we er niet bij waren.
Spoilers!
pi_198406571
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het was een prachtig WK O+ Echt balen dat we er niet bij waren.
Ja, dat is gaaf hè. O+ Hoewel ze het echt steeds mooier/beter kunnen vastleggen op camera, haalt het het niet bij de snelheid die je in het echt ervaart als je langs de kant staat. Naast natuurlijk de sfeer eromheen.

Als ik dit dan weer zo zie, zou ik toch wel weer 15-17 jaar terug in de tijd willen gaan. Shorttrack was ook als niet-prof écht heel erg leuk O+ .

Ik ben alleen nu wel een tikkie bang om met die nieuwe schaatsen het ijs op te gaan. Volgens mij lig ik echt binnen no time om :') Ik heb 15 jaar niet meer op dergelijke schaatsen gestaan, en deze zien er echt belachelijk goed en professioneel uit. Ik voel me een beetje zoals iemand die gelijk voor zijn of haar eerste tochtje op de fiets de allerduurste en hipste racefiets koopt _O-
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:05:53 #280
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198406600
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, dat is gaaf hè. O+ Hoewel ze het echt steeds mooier/beter kunnen vastleggen op camera, haalt het het niet bij de snelheid die je in het echt ervaart als je langs de kant staat. Naast natuurlijk de sfeer eromheen.

Als ik dit dan weer zo zie, zou ik toch wel weer 15-17 jaar terug in de tijd willen gaan. Shorttrack was ook als niet-prof écht heel erg leuk O+ .

Ik ben alleen nu wel een tikkie bang om met die nieuwe schaatsen het ijs op te gaan. Volgens mij lig ik echt binnen no time om :') Ik heb 15 jaar niet meer op dergelijke schaatsen gestaan, en deze zien er echt belachelijk goed en professioneel uit. Ik voel me een beetje zoals iemand die gelijk voor zijn of haar eerste tochtje op de fiets de allerduurste en hipste racefiets koopt _O-
Haha, ik snap wat je bedoelt. Ik denk niet dat je zoiets echt verleert. Je onbezonnenheid en snelheid zullen veranderd zijn maar je techniek niet echt.

Ik probeer vrienden aan te sporen om hun kinderen te laten shortracken. Maar tot nu toe hapt er niemand helaas.
Spoilers!
pi_198406700
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Haha, ik snap wat je bedoelt. Ik denk niet dat je zoiets echt verleert. Je onbezonnenheid en snelheid zullen veranderd zijn maar je techniek niet echt.

Ik probeer vrienden aan te sporen om hun kinderen te laten shortracken. Maar tot nu toe hapt er niemand helaas.
True. Ik was nooit een talent hoor, maar op zich, na een paar rondjes heb ik de slag meestal wel weer redelijk te pakken. Zal hier ook wel lukken. Ik vond shorttrackschaatsen altijd meer stevigheid bieden dan noren, (wel hoger, maar harde kuipschoen) dus het zal vast los lopen. Normaal staat alleen die baan altijd wel vol met meer klunzende schaatsers, dat zal nu minder zijn :P

Oh en ja, ik zou mocht ik kinderen hebben, ze absoluut eens meenemen naar een shorttracktraining. Als ze het dan niet leuk vinden prima, maar het is echt oprecht de leukste sport die ik ooit heb beoefend :Y
De trainingen zijn heel afwisselend, nooit saai. En je doet ook veel samen met je teamgenoten. En de sfeer tijdens wedstrijden is top; dat is sowieso bij schaatsen wel vaker zo, maar gewoon met je grootste concurrenten naar de andere rijders kijken, warme choco drinken of in de kleedkamers ouwehoeren. Ook als je geen talent bent is het leuk en gezellig en nog steeds spannend om zo'n heat te rijden.

O+

/nostalgie
pi_198406852
@Candaasje ik zou ook niet zeggen dat met mooie, professionele, nieuwe materialen de kans om te vallen hoger is. Ik heb niet zo veel verstand van schaatsen, maar met fietsen is goedkoop slecht materiaal juist een goeie manier om vaker te vallen. ;)
Toen ik naar Denemarken ging fietsen met 100-120 km af te leggen per dag heb ik juist een heel goeie fiets gekocht ondanks m'n onervarenheid, want ik wilde niet onervarenheid + slecht materiaal combineren. En dat bleek inderdaad een goed plan. Vriend van me reed op een aftandse Gazelle en heeft de hele route gedoe gehad met de derailleur, maar omdat hij meer fietservaring had kwam hij er wel uit. Als ik gedoe had gehad met mijn derailleur was ik in de berm gaan liggen.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:27:46 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198406901
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

True. Ik was nooit een talent hoor, maar op zich, na een paar rondjes heb ik de slag meestal wel weer redelijk te pakken. Zal hier ook wel lukken. Ik vond shorttrackschaatsen altijd meer stevigheid bieden dan noren, (wel hoger, maar harde kuipschoen) dus het zal vast los lopen. Normaal staat alleen die baan altijd wel vol met meer klunzende schaatsers, dat zal nu minder zijn :P

Oh en ja, ik zou mocht ik kinderen hebben, ze absoluut eens meenemen naar een shorttracktraining. Als ze het dan niet leuk vinden prima, maar het is echt oprecht de leukste sport die ik ooit heb beoefend :Y
De trainingen zijn heel afwisselend, nooit saai. En je doet ook veel samen met je teamgenoten. En de sfeer tijdens wedstrijden is top; dat is sowieso bij schaatsen wel vaker zo, maar gewoon met je grootste concurrenten naar de andere rijders kijken, warme choco drinken of in de kleedkamers ouwehoeren. Ook als je geen talent bent is het leuk en gezellig en nog steeds spannend om zo'n heat te rijden.

O+

/nostalgie
Het is echt een gave sport inderdaad. Mooie mix tussen individueel en in teamverband sporten. En het ziet er absoluut heel gezellig uit altijd.
Ben je wel eens naar een wedstrijd geweest? In november is er weer een worldcup (tevens OKT) in Dordrecht.
Spoilers!
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:29:58 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198406931
Verder wordt hier hard geboord, boven ons hoofd. Piep deed een enorm angstig mauwconcert. Inmiddels ligt ze stijf tegen me aan, in mijn kruis, onder een dekentje. Arme Hans ook, ze leerde net een beetje ontspannen ;(

Sorry hoor mensen, ik ben momenteel even crazy catlady, dat trekt wel weer bij.
Spoilers!
pi_198407170
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:24 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje ik zou ook niet zeggen dat met mooie, professionele, nieuwe materialen de kans om te vallen hoger is. Ik heb niet zo veel verstand van schaatsen, maar met fietsen is goedkoop slecht materiaal juist een goeie manier om vaker te vallen. ;)
Toen ik naar Denemarken ging fietsen met 100-120 km af te leggen per dag heb ik juist een heel goeie fiets gekocht ondanks m'n onervarenheid, want ik wilde niet onervarenheid + slecht materiaal combineren. En dat bleek inderdaad een goed plan. Vriend van me reed op een aftandse Gazelle en heeft de hele route gedoe gehad met de derailleur, maar omdat hij meer fietservaring had kwam hij er wel uit. Als ik gedoe had gehad met mijn derailleur was ik in de berm gaan liggen.
True, true!

Het is meer dat schaatsen altijd weer even inkomen is. Anderzijds; ik sta ook maar 2x per jaar op noren, en dat lukt na 3 rondjes krabbelen ook weer best redelijk :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is echt een gave sport inderdaad. Mooie mix tussen individueel en in teamverband sporten. En het ziet er absoluut heel gezellig uit altijd.
Ben je wel eens naar een wedstrijd geweest? In november is er weer een worldcup (tevens OKT) in Dordrecht.
Ja, wel jaren terug inmiddels. Was het EK dacht ik, gingen we toen ook met wat leden van de club heen :Y

Ik zie dat er al tickets besteld kunnen worden. Wanneer gaan jullie? :P
pi_198407180
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verder wordt hier hard geboord, boven ons hoofd. Piep deed een enorm angstig mauwconcert. Inmiddels ligt ze stijf tegen me aan, in mijn kruis, onder een dekentje. Arme Hans ook, ze leerde net een beetje ontspannen ;(

Sorry hoor mensen, ik ben momenteel even crazy catlady, dat trekt wel weer bij.
:D

Minder van het boren wel ja. Zal je altijd net zien.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:47:34 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198407220
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

True, true!

Het is meer dat schaatsen altijd weer even inkomen is. Anderzijds; ik sta ook maar 2x per jaar op noren, en dat lukt na 3 rondjes krabbelen ook weer best redelijk :P
[..]

Ja, wel jaren terug inmiddels. Was het EK dacht ik, gingen we toen ook met wat leden van de club heen :Y

Ik zie dat er al tickets besteld kunnen worden. Wanneer gaan jullie? :P
Altijd op zondag want relayfinales O+
Spoilers!
pi_198407300
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We zijn het al zo veel jaar aan het uitstellen. Dat gebeurt vaker hier ;) Maar hier gaan we zo veel profijt van hebben. Ik ben erg blij met dit besluit.
Ja doordat je het binnen koeler houd kun je de hitte buiten zoveel beter hebben. En de nachten zijn beter, Geen geplakt meer.

Zeker als ik voor het werk heel de dag buiten was geweest en dan thuis die koelte in stapte heerlijk. Weer even mens worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198407314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Altijd op zondag want relayfinales O+
Ja dat is tof ja. Ik denk dat ik voor zaterdag en zondag bestel. Ik zie alleen dat langs de zijkanten de vakken (onderste rijen) niet meer beschikbaar zijn (tenzij passe partou, maar dat is 150 euro pp. Beetje overdreven :P ).
Eens even bedenken waar ik dan wil zitten.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:57:05 #290
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198407354
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja dat is tof ja. Ik denk dat ik voor zaterdag en zondag bestel. Ik zie alleen dat langs de zijkanten de vakken (onderste rijen) niet meer beschikbaar zijn (tenzij passe partou, maar dat is 150 euro pp. Beetje overdreven :P ).
Eens even bedenken waar ik dan wil zitten.
De mensen die tickets voor afgelopen weekend hadden, kregen voorrang bij het bestellen. En uiteraard hebben we de beste plaatsen ingenomen.
Als je aan de linkerkant zit, heb je ook zicht op de dug-out. We zitten Hoofdtribune, BB, Row 15, Seat 52-53.
Spoilers!
pi_198407395
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als je aan de linkerkant zit, heb je ook zicht op de dug-out. We zitten Hoofdtribune, BB, Row 15, Seat 52-53.
Ik vond BB ook inderdaad wel een optie, want dan zie je ze zowel de bocht induiken als aan de overkant de bocht uitkomen. in AA zie je je ze enkel vanachter de bocht uitrijden (of nouja, op zo'n afstand kun je ook wel schuin naar links kijken en dan zie je ze aan de overkant ook wel de bocht uitkomen.... maar..... toch....als ik dan toch kan kiezen ;) )

Ik neem wel mijn vader mee overigens :D Die is ook helemaal gek van schaatsen. (Hij is niet bang voor Fok!ers, hij was er bij zo'n filmactie ook bij. )
  dinsdag 9 maart 2021 @ 11:02:49 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198407408
Shorttrackmeet *O*
Spoilers!
pi_198407450
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shorttrackmeet *O*
Yeah! *O*

Tribune B1 en B2, Rij 6, Stoel 21+ 22 krijg ik nu. Dat is wel goed denk ik :)
Tussendoor gewoon even meeten natuurlijk. 8-)
pi_198407689
Pfff. Ik spreek prima Duits, maar zakelijk over een onderwerp waar ik in het Nederlands als niet zo goed thuis ben, da's wat lastiger. "Gelukkig" sprak de man geen Engels (in een internationaal bedrijf, hoe dan?), dus moest hij het hier mee doen.
Nu zijn we in het Duits aan het mailen, gaat ook zo lekker van mijn kant _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198407703
Oh @Lucky_Strike het wordt een halve familiemeet. Mijn moeder gaat ook mee. :D
(Die was ik even vergeten, maar die heeft ook dit weekend zitten kijken naar het WK, dus beetje lullig om niet mee te vragen :P )
pi_198407714
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff. Ik spreek prima Duits, maar zakelijk over een onderwerp waar ik in het Nederlands als niet zo goed thuis ben, da's wat lastiger. "Gelukkig" sprak de man geen Engels (in een internationaal bedrijf, hoe dan?), dus moest hij het hier mee doen.
Nu zijn we in het Duits aan het mailen, gaat ook zo lekker van mijn kant _O-
Oh, dat is wel een dingetje dan ja :') Ik zou het ook niet kunnen hoor. Mijn Duits is daar echt te roestig voor, dat merk ik al in gesprekken met zus+haar vriend. Dat doen we ook maar gewoon in het Engels...
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:01:57 #297
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198408224
Ik merk aan Dark dat ik Duits toch wel een fijne taal vind. Leuk om het vaker te horen.
Spoilers!
pi_198408296
Ik heb Duits heel lang leuker en makkelijker gevonden dan Engels. Inmiddels heb ik genoeg ervaring met Engels dat het het Duits ingehaald heeft. Alsnog gaat Duits wel, zodra ik er een beetje in zit. Dat is ook vaak het probleem van dat soort overleggen, je hebt niet zo veel tijd om te schakelen tussen talen.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:09:47 #299
63722 z80
I fink you freaky
pi_198408365
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb Duits heel lang leuker en makkelijker gevonden dan Engels. Inmiddels heb ik genoeg ervaring met Engels dat het het Duits ingehaald heeft. Alsnog gaat Duits wel, zodra ik er een beetje in zit. Dat is ook vaak het probleem van dat soort overleggen, je hebt niet zo veel tijd om te schakelen tussen talen.
De grootste uitdaging met technisch Duits is dat ze de woorden zelf verzonnen hebben. Dus niet zoals Nederland de internationale benaming of een directe vertaling. Maar een beschrijving van wat het is/doet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198408631
Ik heb trouwens gisteren met A en B gepraat, met een van mijn begeleiders erbij om ons te helpen in het gesprek. Het was geen enorm succes, het blijft zo dat ik ze de komende tijd veel minder ga zien en spreken dan ik had gewild. Wat ik nu wel heb begrepen, is dat het goed zou zijn als A en B minder het gevoel hebben dat ze me moeten helpen. Ik krijg zelf bijvoorbeeld de zenuwen van A als hij het gevoel heeft dat hij bij mij op eieren moet lopen (hij gedraagt zich dan best wel raar), dus het zou hartstikke handig zijn als hij dat niet meer hoefde. We hebben dus nu wel afgesproken om minder voorzichtig met elkaar te gaan zijn. Dus misschien helpt dat wat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')