SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ga je heen? Griekenland toevallig?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga weer boeken voor begin september. Dan zijn alle moederkloeken op kantoor weer geweest. Denk dat ik weer het de budabolide op pad ga.
Niet in een -70 iig.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:10 schreef gianni61 het volgende: [..] zo diep ben ik er niet op ingegaan
Sputnik hoeft niet in de vriezer toch?
hmm, dan misschien toch maar iets uitzoeken voor augustusquote:Op maandag 8 maart 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
hij zei ook dat we een relatief normale zomer tegemoet gaan met reizen naar het buitenland.
maar buitenland kan ook een reisbubble met Belgie zijn he :pquote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan misschien toch maar iets uitzoeken voor augustus
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Griekenland toevallig?
oh ja, met je taart en superschnitzelquote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Iets minder ver. Duitsland, denk ik. Is me vorig jaar goed bevallen.
Gent en Brugge zijn haske mooi.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar buitenland kan ook een reisbubble met Belgie zijn he :p
Dat zijn geen grapjes hequote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar buitenland kan ook een reisbubble met Belgie zijn he :p
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, met je taart en superschnitzel
Hardcore chillen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Had afgelopen jaar een hotel met een zwembad. Was heerlijk. 's Morgens een tripje of wandelen en 's middags lekker zwemmen en boekje lezen
Goed toeven daar hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 13:18 schreef gianni61 het volgende:
Duitsland zou wel beter zijn. stukje groter, dus meer keuze
ja, was prima vorig jaarquote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En de focus vooral heel erg op buitenactiviteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |