en als dat er niet door te krijgen is, waarom niet wat meer sexy kleding? enz.
quote:Er zijn volgens jou nog niet genoeg tieten op TV??
Op zaterdag 25 januari 2003 18:14 schreef Friemeltje het volgende:
Ik zou graag de vrouwelijke nieuwslezers wat schaarser gekleed zien, aangezien het nieuws heden ten dage toch weinig diepgang heeft, zou ik het zeer toejuichen als de vrouwelijke nieuwslezers al hun ingangen ten toon spreidenen als dat er niet door te krijgen is, waarom niet wat meer sexy kleding? enz.
quote:Hennie Stoel is cool
Op zaterdag 25 januari 2003 18:16 schreef Minisuisse het volgende:
Hennie Stoel in sexy kleding??? sorry ik heb andere fantasiën...
quote:Dan kun je beter een nieuwe groep nieuwslezeresssen aannemen en de oude garde weg doen...
Ik zou graag de vrouwelijke nieuwslezers wat schaarser gekleed zien, aangezien het nieuws heden ten dage toch weinig diepgang heeft, zou ik het zeer toejuichen als de vrouwelijke nieuwslezers al hun ingangen ten toon spreidenen als dat er niet door te krijgen is, waarom niet wat meer sexy kleding? enz.
maar het kan dus beter
advies:
1. trek dat akelige jasje uit
2. trek een lekker strak truitje aan
3. kijk wat geiler in de camera
en oh ja, dat tafelblad moet transparant zijn
quote:Je bedoelt zoals de vrouwen bij Rai 1 en TVE?
quote:JUIST! met jou kan ik er tenminste over praten, we zitten op een lijn
Op zaterdag 25 januari 2003 18:55 schreef Charys het volgende:[..]
Je bedoelt zoals de vrouwen bij Rai 1 en TVE?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |