abonnement Unibet Coolblue
pi_198388173
Wat is het verschil tussen een rijvaardigheidsbewijs (rijbewijs) en een vaccinatiebewijs?

In beide gevallen laat je je leiden door de wens van de overheid die zomaar even eist dat je je aanpast aan regels die de overheid stelt.
Bij een rijbewijs worden jouw hersencellen gemanipuleerd om te voldoen aan informatie-eisen waarvan helemaal niet bewezen is dat deze de (verkeers-) veiligheid bevorderen.
Het manipuleren van de hersencellen is dus een inbreuk op de persoonlijke lichamelijke integriteit van de burger.
Het CBR is een overheidsorganisatie net als het RIVM die dus volgens sommigen deel uitmaakt van de Deep State. De leider van het CBR is in die hoedanigheid collega van Jaap van Dissel.
En Jaap van Dissel is weer als overheidsdienaar een collega van Joris Demmink, waar dus volgens sommigen een gigantisch kinderbloeddrink-genootschap aan verbonden is, dat volgens sommigen nog steeds in de alombekende Demmink-doofpot zit verborgen.
Het rijvaardigheidsbewijs wordt ook gebruikt als legitimatie-document. Via het rijvaardigheidsbewijs kan de overheid (volgens sommigen verbonden met deep-state) bijna alles van je te weten komen.

Bovenstaand kan ook allemaal gelden voor het vaccinatiebewijs.
Velen vinden dat het vaccinatiebewijs niet mag. Geen enkel festival mag eisen dat je bij de toetreding tot het terrein een vaccinatiebewijs moet laten zien. Iedereen moet toegang kunnen krijgen.

Maar:
Moeten we dat dan ook laten gebeuren mbt het rijvaardigheidsbewijs?
Eigenlijk zou iedereen toch met een motorvoertuig toegang moeten krijgen tot het wegennet. Ongeacht of je beschikt over een rijvaardigheidsbewijs of niet.

Wat vinden jullie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Twentsche_Ros op 08-03-2021 10:29:40 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  maandag 8 maart 2021 @ 09:38:38 #2
338319 ZarB
Piña colada
pi_198388214
Ja eens. Ik vind ook dat iedereen een schip moet kunnen varen. Een vliegtuig moet kunnen vliegen. Een hartoperatie mag uitvoeren. Ik vind dat je eigenlijk nergens meer een vaardigheidsbewijs voor nodig hoeft te hebben want wat je daarvoor geleerd hebt is niet eens bewezen voor de veiligheidsbevordering.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198388397
Heb je deze onzin helemaal zelf verzonnen?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_198388437
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:55 schreef gianni61 het volgende:
Heb je deze onzin helemaal zelf verzonnen?
Wat een vooringenomenheid!
Ik stel een vraag.
En er zijn geen domme vragen.
Alleen domme antwoorden.
En dit is niet eens een antwoord.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198388602
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat een vooringenomenheid!
Ik stel een vraag.
En er zijn geen domme vragen.
Alleen domme antwoorden.
En dit is niet eens een antwoord.
En je vindt zelf niet dat mensen betichten van het drinken van kinderbloed rijkelijk ver gaat zonder dat je daar maar enig bewijs voor hebt? Zodra je dat soort dingen gaat gebruiken sta je direct met 1-0 achter omdat je daar jezelf ongelooflijk dom mee doet voorkomen.
pi_198388629
Terecht punt, maar ik heb geen antwoord
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198388664
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:14 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

En je vindt zelf niet dat mensen betichten van het drinken van kinderbloed rijkelijk ver gaat zonder dat je daar maar enig bewijs voor hebt? Zodra je dat soort dingen gaat gebruiken sta je direct met 1-0 achter omdat je daar jezelf ongelooflijk dom mee doet voorkomen.
Sommigen suggereren dat ze bewijs hebben voor een kinderbloeddrinkende overheid.
Ik heb dat niet overigens.
Persoonlijk ben ik wel voorstander van een rijvaardigheidsbewijs.
Maar ik ben ook voorstander van de mogelijkheid van een vaccinatiebewijs.
Ik ben benieuwd naar de mening van mensen die een rijvaardigheidsbewijs wél vinden kunnen, maar een vaccinatiebewijs niet. En welke principiële verschillen men meent te hebben.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198388711
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Sommigen suggereren dat ze bewijs hebben voor een kinderbloeddrinkende overheid.
Ik heb dat niet overigens.
Waarom benoem je het dan in je OP?
pi_198388745
ze hadden je ouders hadden een bewijs moet laten aanvragen om kinderen te krijgen.
pi_198388749
Ik vind dat je met een vaccinatiebewijs ook auto moet kunnen rijden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_198388771
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:24 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Waarom benoem je het dan in je OP?
Ik verplaats me in de mening van anderen.
Dan was dat wellicht niet helemaal duidelijk.
Ik heb de OP enigszins aangepast en "volgens sommigen" tussen de pijnlijke passages geplaatst.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198388784
quote:
16s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:25 schreef fespo het volgende:
ze hadden je ouders hadden een bewijs moet laten aanvragen om kinderen te krijgen.
Wellicht dat eea niet geheel duidelijk overkwam.
Zie hiernieuwde OP.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198388788
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik verplaats me in de mening van anderen.
Dan was dat wellicht niet helemaal duidelijk.
Ik heb de OP enigszins aangepast en "volgens sommigen" tussen de pijnlijke passages geplaatst.
Je bent niet goed in je hoofd als je dat überhaupt denkt, suggereert of aanhaalt
pi_198388846
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:28 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Je bent niet goed in je hoofd als je dat überhaupt denkt, suggereert of aanhaalt
Het is een feit dat er mensen zijn die beweren dat de overheid (Demmink cs) grootschalig kindermisbruik begaat. Jaap van Dissel schijnt er ook bij te horen, en iedereen heeft zijn eigen zwarte lijst daaromtrent.
"Kinderbloed drinken" wordt daarbij ook genoemd. Naast "kelders in pizzeria's". You name it. Al deze zaken worden gebruikt om iedere overheidsmaatregel (incl Corona-maatregelen) met Argus-ogen te bekijken. Ik wil deze groep graag confronteren in relatie tot de overheidsmaatregel "rijbewijs".
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198388976
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is een feit dat er mensen zijn die beweren dat de overheid (Demmink cs) grootschalig kindermisbruik begaat. Jaap van Dissel schijnt er ook bij te horen, en iedereen heeft zijn eigen zwarte lijst daaromtrent.
"Kinderbloed drinken" wordt daarbij ook genoemd. Naast "kelders in pizzeria's". You name it. Al deze zaken worden gebruikt om iedere overheidsmaatregel (incl Corona-maatregelen) met Argus-ogen te bekijken. Ik wil deze groep graag confronteren in relatie tot de overheidsmaatregel "rijbewijs".
Waarom?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198389031
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Waarom?
Voor een consequente jurisprudentie.
Ik vind het interessant waarom mensen zo veel bezwaar hebben tegen een vaccinatiebewijs. Je hoeft immers niet perse naar een festival.
Als je geen zin hebt in een rijbewijs, kies je voor de fiets of het openbaar vervoer als je toch ergens wil komen.
Ik vind het logisch dat de beheerder van het wegennet (uiteindelijk de overheid) eist dat je een rijbewijs moet hebben om met een motorvoertuig gebruik te maken van het wegennet.
Dus vind ik het ook logisch dat de organisator van een festival eist dat je een vaccinatiebewijs moet hebben om het terrein van het festival te betreden.

Wie dat niet vindt, of wie dat niet vergelijkbaar vindt:
Laat deze zijn/haar argumenten geven.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198389087
Ik kan je garanderen dat het een chaos gaat worden wanneer mensen zonder rijbewijs gaan deelnemen in het verkeer.

Wat ik je niet kan garanderen is of het een chaos wordt wanneer men dadelijk zonder gevaccineerd te zijn deelneemt aan een groepsimmune maatschappij.
I'll give you something to do
  Leukste jonkie 2022 maandag 8 maart 2021 @ 10:57:58 #18
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_198389168
Omdat autorijden een privilege is en lichamelijke integriteit een grondrecht :{w
-XOXO- Je maintiendrai
pi_198389287
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
Omdat autorijden een privilege is en lichamelijke integriteit een grondrecht :{w
Dit is het enige juiste antwoord
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 11:18:03 #20
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198389405
Als je relaties gaat leggen tussen Demmink en van Dissel dan hoort je topic in BNW thuis, niet in COR.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198389796
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
Omdat autorijden een privilege is en lichamelijke integriteit een grondrecht :{w
Prima, maar je hoeft je niet te laten vaccineren. Dan krijg je alleen geen vaccinatiebewijs, en kun je niet naar alle evenementen. Dat hoeft de legitimiteit van een vaccinatiebewijs niet te ondermijnen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198389806
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:18 schreef Tijger_m het volgende:
Als je relaties gaat leggen tussen Demmink en van Dissel dan hoort je topic in BNW thuis, niet in COR.
Ik zeg niet dat ik die relatie leg.
Ik zeg dat het een feit is dat een behoorlijke groep Nederlanders die relatie wél legt.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  maandag 8 maart 2021 @ 13:13:10 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198391229
Na mijn vaccinatie mag ik auto rijden???

IK.... AUTORIJDEN!!!! :o
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198398282
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat een vooringenomenheid!
Ik stel een vraag.
En er zijn geen domme vragen.
Alleen domme antwoorden.
En dit is niet eens een antwoord.
Er zijn wel domme vragen, dat die er niet zijn is een fabeltje om domme mensen niet te snel te beledigen. De vraag in de TT is bijv. fucking achterlijk, en de OP staat ook vol met - vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 12-03-2021 09:11:36 ]
pi_198436034
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_198443145
quote:
Vragen: Is dit vaccin echt anders dan een pokken-vaccin e.d.
Ik ben het er over eens dat het pokken vaccin een goede beslissing was in het verleden.
Als deze mevrouw had geleeft tijdens de introductie van het pokkenvaccin, was ze dan net zo fanatiek tegen het pokken vaccin geweest.
Waarom zou nu de overheid het helemaal mis hebben, terwijl we "oude" vaccins wél OK vinden.
Want laten we wél wezen. We staan er als gezondheid nú wel beter voor dan eeuwen geleden. Je kunt nog zo zuur zijn maar op de één of andere manier heeft de gezondheidszorg toch wel het eea goed gedaan de afgelopen eeuwen.
Of wou je terug naar de Middeleeuwse builenpest? Vroeger werd de mens amper 40, tegenwoordig 90.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198845735
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
Omdat autorijden een privilege is en lichamelijke integriteit een grondrecht :{w
Dat grondrecht blijft gewoon overeind met de invoering van een coronapas. Niets mis mee.
pi_198846758
Hoef geen rijbewijs te laten zien wanneer ik bijv een film wil pakken in de bios
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')