abonnement Unibet Coolblue
pi_198433034
quote:
11s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:43 schreef Q. het volgende:

[..]

Terug naar de Achterhoek?
Nein Mann :')
Zie link hierboven :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198433218
quote:
2s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

:(
Ik heb een nieuwe vinylbak nodig :') In krap 2 maanden tijd een volledige 35x35 Ikea box gevuld :')
pi_198434191
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 16:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ook nergens aan trekken?
Wat een taal! oO/
pi_198434230
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat een taal! oO/
De enige Godt voor wie ik op m'n knietjes ga O+
Tap tap tap
pi_198434258
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De enige Godt voor wie ik op m'n knietjes ga O+
Voor mijn volgelingen ben je misschien wat te vrouwelijk en wat te ver boven de 12.
Daar heb ik zelf dan weer geen last van.
pi_198434270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Voor mijn volgelingen ben je misschien wat te vrouwelijk en wat te ver boven de 12.
Daar heb ik zelf dan weer geen last van.
Noem je me nou dik en oud?
Tap tap tap
pi_198434328
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Noem je me nou dik en oud?
Volwassen en vrouwlijk.
pi_198434336
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Volwassen en vrouwlijk.
Pure pluspunten
pi_198434562
H
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Noem je me nou dik en oud?
Hoe is het hier?
pi_198434712
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef Godtje het volgende:
H
[..]

Hoe is het hier?
Vraag wordt verwerkt
Mogelijke antwoorden worden gesorteerd
Nog even geduld alsjeblieft
pi_198434752
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:13 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Vraag wordt verwerkt
Mogelijke antwoorden worden gesorteerd
Nog even geduld alsjeblieft
Seriele verwerking zie je vaker bij een laag IQ. Geen probleem. Geen haast. Doe rustig aan. Het komt wanneer je komt. Net als je vader.
pi_198434805
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef Godtje het volgende:
H
[..]

Hoe is het hier?
Rustig.
Tap tap tap
pi_198434944
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Rustig.
Dat FOK! nog kan bestaan he. Een nostalgisch hoekje van het nederlandse internet.
pi_198435077
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Seriele verwerking zie je vaker bij een laag IQ. Geen probleem. Geen haast. Doe rustig aan. Het komt wanneer je komt. Net als je vader.
Verder alles goed
pi_198435807
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe vinylbak nodig :') In krap 2 maanden tijd een volledige 35x35 Ikea box gevuld :')
Ik heb aan vinyl niets meer bijgekocht. Wel nog een drumcomputer en er is nog een effectpedaal onderweg :D
pi_198435980
quote:
10s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik heb aan vinyl niets meer bijgekocht. Wel nog een drumcomputer en er is nog een effectpedaal onderweg :D
Owja, dat heb jij te pakken nu he? :P

Wanneer komt je eerste EP? 8-)
pi_198436147
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Owja, dat heb jij te pakken nu he? :P

Wanneer komt je eerste EP? 8-)
Veel te weinig tijd voor tegenwoordig.

Maar een ambient/drone EP maken is wel erg makkelijk met een effectpedaal erbij. Heb vergelijkbare set-up
pi_198436214
quote:
10s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Veel te weinig tijd voor tegenwoordig.

Maar een ambient/drone EP maken is wel erg makkelijk met een effectpedaal erbij. Heb vergelijkbare set-up
Dat heb ik de laatste jaren wel gemerkt met alle middelmatige shit die uitgekomen is :') Was 10+ jaar geleden toch wel beter wat dat betreft...
pi_198436279
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat heb ik de laatste jaren wel gemerkt met alle middelmatige shit die uitgekomen is :') Was 10+ jaar geleden toch wel beter wat dat betreft...
Alles gaat wel ongeveer hetzelfde klinken als je die dingen gebruikt. Luister de laatste tijd sowieso wat minder muziek in dat genre als ik eerlijk ben. Weer terug naar wat andere genres die ik vaker luisterde.

Een veel Burial :P
pi_198436319
De echt vroege dubstep is nog altijd erg goed om te luisteren.
pi_198436609
quote:
2s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
De echt vroege dubstep is nog altijd erg goed om te luisteren.
Die hoogtijdagen duurden ook niet lang nee, lol. Werd een kariktatuur van zichzelf, en toen de Skrillex zooi langskwam ging het al helemaal nergens meer over. Helaas zie je dat wel vaker bij genres die opeens 'doorbreken'. Burial heeft trouwens net 2 represses gehad. Ik twijfelde nog, maar toch niet gedaan. Eigenlijk future garage he :P

Wat ik bij heel veel muziek gemerkt heb de laatste 10 jaar is dat vanwege de technologische ontwikkelingen productiewaardes erg gestegen zijn, maar artistieke waardes behoorlijk gedaald. Soort van 'iedere flapdrol kan nu muziek maken of goed laten klinken' Dat is ook wel iets dat pijnlijk duidelijk wordt als je naar veel experimentele optredens gaat :')

Daarom vond ik bijvoorbeeld een audiovisueel optreden een aantal jaar geleden van Robert Henke (Monolake) erg tof, omdat hij juist vanwege die reden gebruik maakte van 'ouderwetse' lasers ipv projectors.
pi_198437063
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die hoogtijdagen duurden ook niet lang nee, lol. Werd een kariktatuur van zichzelf, en toen de Skrillex zooi langskwam ging het al helemaal nergens meer over. Helaas zie je dat wel vaker bij genres die opeens 'doorbreken'. Burial heeft trouwens net 2 represses gehad. Ik twijfelde nog, maar toch niet gedaan. Eigenlijk future garage he :P

Wat ik bij heel veel muziek gemerkt heb de laatste 10 jaar is dat vanwege de technologische ontwikkelingen productiewaardes erg gestegen zijn, maar artistieke waardes behoorlijk gedaald. Soort van 'iedere flapdrol kan nu muziek maken of goed laten klinken' Dat is ook wel iets dat pijnlijk duidelijk wordt als je naar veel experimentele optredens gaat :')

Daarom vond ik bijvoorbeeld een audiovisueel optreden een aantal jaar geleden van Robert Henke (Monolake) erg tof, omdat hij juist vanwege die reden gebruik maakte van 'ouderwetse' lasers ipv projectors.
Robert Henke is in het echt ook nog eens een heel toffe kerel. Aantal jaar geleden heeft die ook een show gedaan op STRP in het klokgebouw. Daarna nog beetje gepraat over Ableton en zijn muziek _O_

Denk dat je wel gelijk hebt. Veel mensen slaan een zelfde weg in. Als ik zelf al zie hoe ik ineen hoek geduwd wordt waar iedereen ongeveer zelfde setup heeft komt daar weinig vernieuwends uit.
pi_198437195
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Robert Henke is in het echt ook nog eens een heel toffe kerel. Aantal jaar geleden heeft die ook een show gedaan op STRP in het klokgebouw. Daarna nog beetje gepraat over Ableton en zijn muziek _O_

Denk dat je wel gelijk hebt. Veel mensen slaan een zelfde weg in. Als ik zelf al zie hoe ik ineen hoek geduwd wordt waar iedereen ongeveer zelfde setup heeft komt daar weinig vernieuwends uit.

Deze zag ik :P

Klokgebouw was volgens mij Lumiere II. STRP ben ik sinds Aphex niet meer geweest... de lineup was nooit goed genoeg voor me... slechts 1 of 2 leuke, en de rest vooral dancevarianten. Festival leek ook veel meer die kant op te gaan toen.

De goede artiesten zijn juist degenen die lekker hun eigen ding doen :P
pi_198437338
Er staat me iets bij dat Robert z'n hele setup zelf had gebouwd. Heb daar wel eens interviews van gezien.

Zoiets als Tim Exile is live ook tof trouwens. Had die toendertijd gezien op STRP.
pi_198437673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:47 schreef Faxie het volgende:
Er staat me iets bij dat Robert z'n hele setup zelf had gebouwd. Heb daar wel eens interviews van gezien.

Zoiets als Tim Exile is live ook tof trouwens. Had die toendertijd gezien op STRP.
Alles zelf inderdaad. Had ook een expositie met een of andere laser daar.

Is nu ook weer met instrumenten aan het knutselen zelf. Alles van scratch opbouwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')