abonnement Unibet Coolblue
pi_198388009
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Waarom lees je dit soort berichten dan?
Ik mag me graag zo nu en dan verbazen over de actualiteiten die mensen bezig houden. Stukje entertainment.
pi_198388012
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig hoe Meghan hier gewoon onder bus wordt gegooid terwijl werkelijk niemand hier de waarheid kent.
Vreemd genoeg bestuurt Meghan die bus zelf.
pi_198388032
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar ja. Als zij de race-card trekt heeft ze automatisch gewonnen, dus verdere discussie is dan zinloos.
Ze is een woke intrigante die het imperialistisch-racistisch koloniale bolwerk even komt slopen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198388049
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:43 schreef Xqtress het volgende:
Hij vond het afgrijselijk dat Harry duidelijk de genen van de kant van Diana had.
Harry heeft gewoon de genen van zijn vader hoor. Diana's paardentrainer James Hewitt :7
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  maandag 8 maart 2021 @ 09:23:49 #55
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198388057
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:58 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

:P
Maar ze zijn zo gewoon gebleven geworden!

haha de hypocrisie..
  maandag 8 maart 2021 @ 09:24:00 #56
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_198388061
En de winnaar: de tabloids.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 8 maart 2021 @ 09:26:32 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198388090
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze is een woke intrigante die het imperialistisch-racistisch koloniale bolwerk even komt slopen?
Dan is ze wel relatief succesvol geweest..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 09:41:06 #58
1234 HiZ
Istanbullu
pi_198388245
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij was het de wens van Charles om de familie te verkleinen. Dus alleen de lijn van William koninklijk te blijven noemen.

Archie staat te ver van mogelijke troonopvolging af nu. Net als zijn vader Harry.
Ik ken dat verhaal. Maar er is nooit een duidelijke lijn getrokken tot nu toe. En binnen die familie is je exacte status aan het hof alles. Ik stel me voor dat Harry de kont tegen de krib heeft gegooid toen hij hoorde over de degradatie van zijn zoon en toen ook andere titels heeft geweigerd.

Charles heeft geen ongelijk met zijn ideeën, maar in de praktijk is het een allegaartje aan uitkomsten afhankelijk van hoe woedend zijn broers en zussen werden.
pi_198388364
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 07:49 schreef Marsenal het volgende:
maar ik ken die Markle verder ook niet, is zij een beetje geloofwaardig?
Net zo geloofwaardig als de rest van Hollywood. Dus geen idee, vond haar altijd wel sympathiek maar vrees dat ze ook vrij gehaaid is hoor.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_198388377
twitter


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Aurelius op 08-03-2021 10:02:42 ]
pi_198388418
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:53 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Philip is wel echt een classic casual racist grootvader dan _O_
-nee-
pi_198388465
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:53 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Hier zou die verpakt en wel al in de kringloop staan. Wat achterlijk om je schoonvader zo’n cadeau te geven en te verwachten dat die daar daadwerkelijk naar gaat kijken.

Zeer typerend gedrag voor een Amerikaanse diva.
pi_198388488
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:56 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Philip is wel echt een classic casual racist grootvader dan _O_
Als de cv van je schoondochter niet verder komt dan een rol in een Amerikaanse serie....
En ze neemt je vervolgens nog kwalijk dat je niet meteen gaat kijken.

Die griet is niet goed in haar bovenkamer.
pi_198388496
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hier zou die verpakt en wel al in de kringloop staan. Wat achterlijk om je schoonvader zo’n cadeau te geven en te verwachten dat die daar daadwerkelijk naar gaat kijken.

Zeer typerend gedrag voor een Amerikaanse diva.
Jij zou de Speld nog geloven of niet? :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_198388500
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Zeer typerend gedrag voor een Amerikaanse diva.
Bijna net zo typerend als een boomer die geen satire kan herkennen :+
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_198388502
Dus een jongedame die werkelijk bij iedereen die haar in het leven heeft ontmoet door de mand is gevallen, waar velen los van elkaar staande personen hetzelfde diva gedrag omschreven speelt nu weer de racisme kaart? Goh, wie had dit nu zien aankomen, en de woke wereld gaat er natuurlijk in mee, gezien deze jongedame een zonnebank kleurtje heeft en daarom altijd het slachtoffer is in deze grote boze witte mensen wereld.
pi_198388508
Hollywood gemixt met een koningshuis in gesprek met opperracist Oprah.

Ga niet kijken.
pi_198388512
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 07:49 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Eeehn ik denk dat blanke mensen hierin nog het meest tolerant zijn. Probeer eens thuis te komen bij een Turks/Marokkaans meisje :D
Jij denkt dat je dat gaat lukken. Deze vrouwen zijn verboden vruchten voor ons, de ongelovige honden.
pi_198388520
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:03 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Jij zou de Speld nog geloven of niet? :D
Ikke wel :D
pi_198388541
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:03 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Bijna net zo typerend als een boomer die geen satire kan herkennen :+
Ik geloof dit meteen.

Ben ik dan een boomer? :@
pi_198388547
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Hollywood gemixt met een koningshuis in gesprek met opperracist Oprah.

Ga niet kijken.
Ik quote mezelf even want ik deed een rondje nieuwssites. Maar dat 'niet kijken' is wel erg lastig als er godverdorie op elke website zo'n beetje dit het grootste nieuws is met cover foto's enzo.

Andere kant; als dit het grootste nieuws is, zal er verder wel niet zoveel aan de hand zijn in de wereld :)
pi_198388550
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:03 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Jij zou de Speld nog geloven of niet? :D
Het klinkt toch vrij plausibel :@? Rijke wereldvreemde snobs hebben elkaar wel om vreemdere zaken het leven zuur gemaakt.
pi_198388551
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:33 schreef Rianne84 het volgende:
Of het nu allemaal 100% waar is of niet, we wisten toch al langer dat dat Britse koningshuis niet spoort.
Die zullen zeker in hun eigen bubbeltje zitten. Maar blijf toch het gevoel houden dat die Megan ook een link wijf is met een dubbele agenda voor haar eigen succes.
pi_198388558
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Hollywood gemixt met een koningshuis in gesprek met opperracist Oprah.

Ga niet kijken.
Zet anders het geluid uit, ze heeft zo’n krassend dramatisch Amerikaans stemmetje tijdens het interview.
pi_198388565
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:05 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Jij denkt dat je dat gaat lukken. Deze vrouwen zijn verboden vruchten voor ons, de ongelovige honden.
Zo bedoelde ik dat ook. Dat gaat je niet lukken omdat dat verboden wordt.
Hallo
pi_198388570
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:09 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Het klinkt toch vrij plausibel :@? Rijke wereldvreemde snobs hebben elkaar wel om vreemdere zaken het leven zuur gemaakt.
Tja, ik vind 'Fake Showbizz News' nou niet gelijk het meest geloofwaardige twitter account.
pi_198388573
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:09 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Het klinkt toch vrij plausibel :@? Rijke wereldvreemde snobs hebben elkaar wel om vreemdere zaken het leven zuur gemaakt.
Zou mooi wezen als prins Charles straks een foto op zijn Twitteraccount zet van die verpakte dvd box, _O-
pi_198388644
Uhm... Huidskleur van het kind.... uhm. Ik ben niet zo goed in het mengen van kleuren mare, knetter rode man met een hele bleke huid en een mokka vrouw. Lijkt me niet echt een mengsel voor een Aziatisch kind.

Buiten dat alle koningshuizen beetje raar zijn. Lijken me Harry en Meghan meer op een Simp en een Karen. Het is een Hollywood couple, geef het een paar jaar en zijn ze uitelkaar. Meghan gaan de volgende acteur of prins kirkken en Harry gaat huilend en smekend terug naar pappie als die nog leeft.
  Leukste jonkie 2022 maandag 8 maart 2021 @ 10:23:08 #79
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_198388702
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het Britse koningshuis is nou eenmaal van een bepaalde bloedlijn.

Hoe achterlijk of middeleeuws dat ook is, dat is iets waar ze rekening mee houden.
Dit. Adelijke lijnen moet je zuiver houden.
Je maintiendrai -XOXO-
  Leukste jonkie 2022 maandag 8 maart 2021 @ 10:24:08 #80
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_198388715
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:43 schreef Xqtress het volgende:
Charles was ook niet blij met de huidskleur en het rode haar van Harry toen hij geboren werd.
Hij vond het afgrijselijk dat Harry duidelijk de genen van de kant van Diana had.
Nu wordt een probleem als rood haar niet direct racisme genoemd maar ik kan me wel degelijk voorstellen dat men daar heeft lopen sputteren over de huidskleur van Archie, in dit geval donker, dus zullen de uitlatingen als racistisch bestempeld worden.
Harry is dan ook niet zijn kind.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_198388722
Ach gaan ze het op huidkleurtjes gooien nadat naar buiten is gekomen dat Meghan zich als een verwende kleuter had gedragen..

Wat zielig. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_198388723
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:23 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dit. Adelijke lijnen moet je zuiver houden.
Ze hadden opzich wel een punt, eerste aanwinst met een kleurtje en het is gelijk gezeik *)
  Leukste jonkie 2022 maandag 8 maart 2021 @ 10:25:59 #83
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_198388747
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig hoe Meghan hier gewoon onder bus wordt gegooid terwijl werkelijk niemand hier de waarheid kent.
Hoezo? Ze is gewoon onuitstaanbaar.

Daarbij zogenaamd vluchten voor je privacy om daarna (voor miljoenen) uit de school te klappen bij Oprah :')
Je maintiendrai -XOXO-
pi_198388813
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig hoe Meghan hier gewoon onder bus wordt gegooid terwijl werkelijk niemand hier de waarheid kent.
Naja, ze waren weer in de vergetelheid geraakt en konden gewoon door met hun "down to basics" in hun 14 miljoen dollar mansion.

Maar ze besloot zelf weer te gaan aandachtshoeren bij Oprah. Nou, dan kan je die aandacht krijgen ook :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  maandag 8 maart 2021 @ 10:31:59 #85
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198388831
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:25 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Hoezo? Ze is gewoon onuitstaanbaar.

Daarbij zogenaamd vluchten voor je privacy om daarna (voor miljoenen) uit de school te klappen bij Oprah :')
Winfrey opened the CBS interview that there was no agreement, no subject off limits and the pair aren't getting paid for the interview.
pi_198388872
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:25 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Hoezo? Ze is gewoon onuitstaanbaar.

Daarbij zogenaamd vluchten voor je privacy om daarna (voor miljoenen) uit de school te klappen bij Oprah :')
Dit inderdaad. Toen ze net getrouwd was had ze grote woorden over dat ze het koningshuis ging veranderen, tradities ging afschaffen ect ect.

Als je een ding nooit moet doen is aan de tradities van een koningshuis zitten want figuurlijk sabelen ze je gewoon keihard neer om vervolgens nog even op je in te hakken.

En dat heeft zij geweten gezien zij niet meer in GB maar in de VS zit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_198388878
Ik snap werkelijk waar niet waarom die twee zo vaak in het nieuws zijn. Dat het hier gepost wordt kan ik nog wel begrijpen maar hoezo haalt dit voorpagina's/NOS Journaals etc.. Die lui spelen toch geen enkele rol van betekenis verder? Het is simpel RTL Boulevard vermaak en het is even oninteressant als Wes en Yo ofzo.
pi_198388910
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als de cv van je schoondochter niet verder komt dan een rol in een Amerikaanse serie....
En ze neemt je vervolgens nog kwalijk dat je niet meteen gaat kijken.

Die griet is niet goed in haar bovenkamer.
Ze vliegt daar echt mee uit de bocht ja, ik denk dat ze gewoon oprecht op geen enkele manier de wereld van de stijve upper class begrijpt gewoon, maar er is ook niks aan britse koningshuis waarvan ik denk; leuk om daar bij te horen.

Dat die kerel de DVD niet uit het plastic haalt moet ie lekker zelf weten, maar het belangrijkste wapenfeit van het cv van je nieuwe aangetrouwde kleinkind niet bekijken, ik had me er niet op laten betrappen als mens. Die Philp weet zelf ook wel dat het voor zo'n meisje extreem spannend is om kennis te maken in zo'n familie, je kan als mens ook wel eens je best doen voor een ander. Er is dan ook niks dat die familie uitstraalt dat je kan zien dat ze allemaal blij zijn dat hun kind en kleinkind verliefd is en trouwt. Meghan Markle is van een generatie en cultuur die dat simpelweg eist van zijn of haar naasten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Marsenal op 08-03-2021 10:44:18 ]
-nee-
pi_198388926
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:35 schreef HSG het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Toen ze net getrouwd was had ze grote woorden over dat ze het koningshuis ging veranderen, tradities ging afschaffen ect ect.

Als je een ding nooit moet doen is aan de tradities van een koningshuis zitten want figuurlijk sabelen ze je gewoon keihard neer om vervolgens nog even op je in te hakken.

En dat heeft zij geweten gezien zij niet meer in GB maar in de VS zit.
Als je een cultuur wil veranderen moet je dat langzaam doen (geld overigens voor elke cultuur). Grote wijzigingen abrupt krijg je alleen voor elkaar als het een zaak van leven of dood is.

Als je bij de hells angels naar binnenloopt en begint te eisen dat ze op elektrische motors moeten gaan rijden sta je ook rap buiten.
pi_198388954
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ze vliegt daar echt mee uit de bocht ja, ik denk dat ze gewoon oprecht op geen enkele manier de wereld van de stijve upper class begrijpt gewoon, maar er is ook niks aan britse koningshuis waarvan ik denk; leuk om daar bij te horen.
Veel geld en veel luxe hebben is voor veel mensen anders wel interessant.
pi_198388955
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:39 schreef descon het volgende:

[..]

Als je een cultuur wil veranderen moet je dat langzaam doen (geld overigens voor elke cultuur). Grote wijzigingen abrupt krijg je alleen voor elkaar als het een zaak van leven of dood is.

Als je bij de hells angels naar binnenloopt en begint te eisen dat ze op elektrische motors moeten gaan rijden sta je ook rap buiten.
En het gaat er ook om hoe je het brengt. Wat jij zei als je gaat eisen sta je snel buiten maar als je hebt voorzichtig brengt met "goh ik heb een leuk ideetje.. wat vinden jullie daarvan?" of "Wat zouden jullie ervan vinden om dit en dat?".
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 8 maart 2021 @ 10:44:21 #92
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_198388978
Is natuurlijk makkelijk om wat over racisme te schreeuwen, dat doet het tegenwoordig prima in de Verenigde Staten. Maakt dan niet meer uit wat er van waar is en wat niet want racismeroepers krijgen altijd wel gehoor

Neemt niet weg dat het Britse koningshuis een stel ouderwetse krokodillen zijn maar hoe verrassend is dat
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  maandag 8 maart 2021 @ 10:46:39 #93
117098 Hathor
Effe niet
pi_198389002
Dit is gewoon Diana all over again, dat Britse koningshuis rolt van het ene schandaal naar het andere, wat een tokkies zijn dat zeg. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198389025
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ze vliegt daar echt mee uit de bocht ja, ik denk dat ze gewoon oprecht op geen enkele manier de wereld van de stijve upper class begrijpt gewoon, maar er is ook niks aan britse koningshuis waarvan ik denk; leuk om daar bij te horen.

Dat die kerel de DVD niet uit het plastic haalt moet ie lekker zelf weten, maar het belangrijkste wapenfeit van het cv van je nieuwe aangetrouwde kleinkind niet bekijken, ik had me er niet op laten betrappen als mens. Die Philp weet zelf ook wel dat het voor zo'n meisje extreem spannend is om kennis te maken in zo'n familie, je kan als mens ook wel eens je best doen voor een ander. Er is dan ook niks dat die familie uitstraalt dat je kan zien dat ze allemaal blij zijn dat hun kind en kleinkind verliefd is en trouwt. Meghan Markle is van een generatie en cultuur die dat simpelweg eist van zijn of haar naasten.
Het bleek een berichtje van de Engelse speld...

Ik zag het haar ook gewoon doen. :D
pi_198389029
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Veel geld en veel luxe hebben is voor veel mensen anders wel interessant.
Ja, dat zal vast ook die Markle hebben geprikkeld eerst, die houdt uiteindelijk ook gewoon van mooie jurken.
-nee-
  maandag 8 maart 2021 @ 10:50:16 #96
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_198389039
quote:
"het een probleem zou zijn als het kindje te donker zou zijn"
Dat lijkt me eerder een verdenking van vreemdgaan dan racisme.
Zou in het Britse koningshuis ook niet zo'n probleem moeten zijn.
....
pi_198389052
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het bleek een berichtje van de Engelse speld...

Ik zag het haar ook gewoon doen. :D
lol ja, ik had ook echt geen enkele aanleiding om te denken dat het niet gebeurd was, zo klein schat ik die mensen ook in blijkbaar. :')
-nee-
  maandag 8 maart 2021 @ 10:52:06 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_198389079
quote:
Royal commentators hoaxed into critique of Meghan interview before seeing it

Leading royal commentators have come under fire after they were filmed giving their views about Prince Harry and Meghan Markle’s performance in their eagerly awaited interview with Oprah Winfrey for an undisclosed fee, days before they had seen it.

Four commentators, including the Queen’s former press secretary Dickie Arbiter and CNN’s royal commentator Victoria Arbiter, gave interviews to a fake news company created by YouTuber pranksters Josh Pieters and Archie Manners on Friday, two days before the interview was aired. They had been told it would be shown immediately after the CBS programme was broadcast.

In the prank, the commentator and editor-in-chief of Majesty magazine, Ingrid Seward, said of the Duchess of Sussex, “to my mind this was an actress giving one of her great performances – from start to finish, Meghan was acting”, despite not having seen the interview.
https://www.theguardian.c(...)iew-before-seeing-it

Wat een lui zijn die royalty watchers ook. Brand de hele boel plat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 8 maart 2021 @ 10:52:23 #99
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_198389085
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 07:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
Die Harry is ook een lapswans eerste klas ook. Laat zijn vrouw de hele familie opblazen en hij loopt er achteraan
Ja want zijn ma was toch zo goed behandeld daar!
Krekker is de bom!
pi_198389090
Arme Harry gaat er nog bekaaid vanaf komen met deze vrouw.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')