Ja, die compilatie is veel erger, dan wat Michel doet.quote:Op maandag 8 maart 2021 09:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Beetje plagen moet kunnen met mannen onder elkaar. Ook BB noemt hem de Benjamin. Die stoere sex verhalen uit de mond van een net 20 jarige zou ik ook een beetje op de korrel nemen.
Die compilatie bij Beyond vond ik erover.
Dat is al 1-2 weken zo, viel mij een poos terug al op. Dat was in het begin helemaal niet.quote:Op maandag 8 maart 2021 09:09 schreef Benny het volgende:
Naomi heeft echt behoorlijke kringen om haar ogen
Denk het. Om zichzelf een kansje te geven.quote:Op maandag 8 maart 2021 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt gaat ook Zoey onder de bus gooien?
Klopt inderdaad. Maar zo erg als nu heb ik het nog niet gezienquote:Op maandag 8 maart 2021 09:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is al 1-2 weken zo, viel mij een poos terug al op. Dat was in het begin helemaal niet.
Ja... snap ik ook niet helemaal ....quote:
Ik hoop pas later. Stom om die te vertrouwen Nick. Die loopt nu naar Zoey en dan stemt Liese Michel.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 09:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar zo erg als nu heb ik het nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt niet uit ...dan redt Julie Michel .. helaasquote:Op maandag 8 maart 2021 09:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik hoop pas later. Stom om die te vertrouwen Nick. Die loopt nu naar Zoey en dan stemt Liese Michel.
Er wordt al 4 weken op hen gestemd.quote:Op maandag 8 maart 2021 09:17 schreef Angelflush het volgende:
Michel en Nick zeggen je kunt niemand iets verwijten.... maar hoe dan . Hun allebei verwijten wel degenen die op hun gestemd hebben . Dat is dan wel heel huichelachtig dan zeg.
Dan heeft hij weer een reden om te zeggen, ik wilde wel vol voor de winst gaan... maaarr ik wilde dat Matt immuniteit kreegquote:
Ik zat ook al te denken aan een wending a la "De sterkste vrouw in huis"... Dat er 2 namen op het bord komen: Jill en Michel. Dat zou de boel in huis ook wel op scherp zettenquote:Op maandag 8 maart 2021 09:18 schreef Angelflush het volgende:
Het zou mooi zijn dat als die vraag over wie je de finale gunt, en dat dat Jill zou zijn en die immuniteit heeft.
Dan zitten ze in de problemen want dan moeten ze dus Matt wel op de bank zetten.
Alles moet een ander oplossen van meneer perfect en meneertje met de zalvige stem.quote:Op maandag 8 maart 2021 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Matt, pak even immuniteit, dat maakt het voor ons makkelijker'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |