abonnement Unibet Coolblue
pi_198385451
We praten allemaal wel met vrienden/vriendinnen, onze vriendin of man. Soms zijn die verhalen te mooi om links te laten liggen en zouden we die hier kunnen plaatsen.

TS trapt af naar aanleiding van wat hij net hoorde. Ik zit gewoon op RTL7 darts te kijken. Mijn vriendin begint random over Ethiopie en hardlopen (what else). Ze meldt dat vroeger Kenia had gewonnen van Ethiopie en dat het hele land daardoor zich wat kut voelde, net als wij met voetbal etc. Daar speelt het blijkbaar nog wat meer. Toen kwam er een internetbericht dat Kenia gediskwalificeerd was vanwege dopinggebruik. Iedereen uit hun hutjes en blij zijn. Bleek dat het niet klopte (gewoon een troll dus) en dat ze alsnog verloren hadden. Vanaf dat moment geloofde niemand meer wat er op het internet gezegd werd.

Nou ja, wat zijn jullie spraakmakende verhalen die je hoort?
  zondag 7 maart 2021 @ 22:51:14 #2
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198385533
Waarom kijk je darts?
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198385549
ik hoorde dat jouw vriendin de matras van de straat is. Ze slikt zoveel zaad dat Royal Canin haar wil sponsoren.
U MAD?
  Beste/leukste mod 2022 zondag 7 maart 2021 @ 22:53:21 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_198385580
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:51 schreef Fcu030 het volgende:
Waarom kijk je darts?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_198385618
Leuk topic.

Van de week had ik een gesprek waarin ik aan iemand vroeg of er ook een internationale organisatie is die zich inzet voor mensen met amnesie. Dezd organisatie moet dan natuurlijk Amnesie International heten. En dan krijgen ze allemaal onbedoelde donaties van mensen die eigenlijk geld willen geven aan Amnesty International. Daardoor wordt Amensty International natuurlijk boos op de amnesie- organisatie en zeggen ze dat ze hun naam moeten wijzigen. Ze gaan gewoon netjes akkoord om de naam te wijzigen, maar telkens passen ze de naam niet aan en zeggen ze 'oja sorry, vergeten'.
gr gr
pi_198387272
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
ik hoorde dat jouw vriendin de matras van de straat is. Ze slikt zoveel zaad dat Royal Canin haar wil sponsoren.
Waarom zou een hondenvoermerk de vriendin van TS willen sponsoren omdat ze zaad slikt?
pi_198388166
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:09 schreef stokj het volgende:

[..]

Waarom zou een hondenvoermerk de vriendin van TS willen sponsoren omdat ze zaad slikt?
omdat het geen specifiek hondenvoermerk is maar een bedrijf wat zich richt op dierenvoeding?
U MAD?
pi_198389091
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

omdat het geen specifiek hondenvoermerk is maar een bedrijf wat zich richt op dierenvoeding?
Aha, en de vriendin van TS is dan te vergelijken met een dier dat haar eten krijgt :P
pi_198389109
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:52 schreef stokj het volgende:

[..]

Aha, en de vriendin van TS is dan te vergelijken met een dier dat haar eten krijgt :P
Pleur op parasiet. Wat dat betreft kon Royal Canin jou ook sponsoren, bloedzuiger!!!
U MAD?
pi_198392000
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Pleur op parasiet. Wat dat betreft kon Royal Canin jou ook sponsoren, bloedzuiger!!!
Nou nou zeg... :G :G :G
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')