abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 maart 2021 @ 22:02:42 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198384550
Ik praat veel over mijn problemen hier op fok, maar één probleem die ik niet heb dat de meeste fokkers we hebben is het regelen van dames. Begrijp me niet verkeerd, heb genoeg friendzone momenten gehad en genoeg dates dat niks werd... maar toch kan ik met zekerheid zeggen dat ik redelijk succesvol ben geweest met vrouwen, zeker tussen mijn 20 en dertigste.

Maar, ik ben dan ook best een klootzak geweest. En dat is iets waar ik steeds meer spijt van heb. Vandaag was ik aan het praten met een oude scharrel van me, ik begon het gesprek. Ik dacht dat we vrienden waren geworden, maar zij vond het toch niet zo leuk dat ik contact opnam. Reden: ik heb haar best erg gekwetst toen der tijd. En ze heeft ook gelijk, ik heb haar echt als stront behandeld, voor blowjobs en seks. Uiteindelijk zei ze dat elke keer dat ze me spreekt ze aan die periode terug moest denken. Na het gesprek heeft ze me geblokkeerd.

Zo heb ik best wel een lang lijstje van vrouwen die mij niet meer wil spreken omdat ik een klootzak was. Lees: misbruik van maken voor seks en pijpbeurten, vervolgens als stront behandelen en dan opscheppen bij mijn vrienden over hoeveel chickies ik heb gehad. Hoe ouder ik word hoe slechter ik daarover voel. Veel van die meiden willen me niet meer spreken, en ik heb een aantal hele leuke lieve meiden verloren (ook vriendschappelijk), omdat ik alleen seks wou.

Eigenlijk ben ik niet goed in liefde een relaties, terwijl ik dat wel zou willen. Iemand hier die hetzelfde heeft? Spijt van player en klootzak acties uit het verleden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 7 maart 2021 @ 22:34:02 #2
451005 Grems
Clown World
pi_198385170
Tenzij minderjarig of beperkt is het onmogelijk om iemand te "gebruiken" voor seks.

Never feel bad for a bitch, because a bitch will never feel bad for you.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:35:08 #3
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_198385189
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:34 schreef Grems het volgende:
Tenzij minderjarig of beperkt is het onmogelijk om iemand te "gebruiken" voor seks.

Never feel bad for a bitch, because a bitch will never feel bad for you.
Amen
  zondag 7 maart 2021 @ 22:40:55 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198385308
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:34 schreef Grems het volgende:
Tenzij minderjarig of beperkt is het onmogelijk om iemand te "gebruiken" voor seks.

Never feel bad for a bitch, because a bitch will never feel bad for you.
Zo!

Die moet ik opschrijven.


Maar uhm, je kan ook misbruik maken van iemands vertrouwen toch? Zij is heel naïef en beïnvloedbaar, verwacht dat ik een prins op een witte paard zal zijn. Ik denk alleen aan seks en niet aan haar gevoelens.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198385348
Als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
@dud0r
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 7 maart 2021 @ 22:43:24 #6
451005 Grems
Clown World
pi_198385357
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zo!

Die moet ik opschrijven.

Maar uhm, je kan ook misbruik maken van iemands vertrouwen toch? Zij is heel naïef en beïnvloedbaar, verwacht dat ik een prins op een witte paard zal zijn. Ik denk alleen aan seks en niet aan haar gevoelens.
Dan had ze moeten wachten tot de huwelijksnacht om op haar knietjes te gaan om zaad te gorgelen.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:44:40 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198385384
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zo!

Die moet ik opschrijven.


Maar uhm, je kan ook misbruik maken van iemands vertrouwen toch? Zij is heel naïef en beïnvloedbaar, verwacht dat ik een prins op een witte paard zal zijn. Ik denk alleen aan seks en niet aan haar gevoelens.
Ja, Grems is je vriend. Doe als Grems en je voelt je nooit meer schuldig over die bitches.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:47:53 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198385456
Ik schaam me wel voor mijn acties van toen, totaal niet integer...

Heeft niemand anders dit? Voor de fokkers die weleens succes hadden met vrouwen, geen spijt van klootzak acties?

Is het überhaupt mogelijk om veel vrouwen te neuken en geen klootzak te zijn?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 7 maart 2021 @ 22:49:26 #9
451005 Grems
Clown World
pi_198385493
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik schaam me wel voor mijn acties van toen, totaal niet integer...

Heeft niemand anders dit? Voor de fokkers die weleens succes hadden met vrouwen, geen spijt van klootzak acties?

Is het überhaupt mogelijk om veel vrouwen te neuken en geen klootzak te zijn?
Je slagingskansen stijgen in ieder geval exponentieel
  zondag 7 maart 2021 @ 22:59:22 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198385675
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, Grems is je vriend. Doe als Grems en je voelt je nooit meer schuldig over die bitches.
Bitches... ben wel een hiphop liefhebber, maar gebruik die term niet meer om mijn exen te omschrijven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 7 maart 2021 @ 23:00:17 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198385686
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:49 schreef Grems het volgende:

[..]

Je slagingskansen stijgen in ieder geval exponentieel
Veel vrouwen neuken is niet meer stoer als je volwassen ben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 7 maart 2021 @ 23:07:25 #12
451005 Grems
Clown World
pi_198385767
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Veel vrouwen neuken is niet meer stoer als je volwassen ben.
Goed in de markt liggen is altijd prettig, wat je ermee doet is een tweede.
  zondag 7 maart 2021 @ 23:17:14 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198385911
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Bitches... ben wel een hiphop liefhebber, maar gebruik die term niet meer om mijn exen te omschrijven.
Herken jij geen sarcasme?
The love you take is equal to the love you make.
pi_198386171
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:34 schreef Grems het volgende:
Tenzij minderjarig of beperkt of voorgelogen dat je wel meer wilde (relatie of dergelijke) of forceren tegen iemands wil in is het onmogelijk om iemand te "gebruiken" voor seks.

Never feel bad for a bitch, because a bitch will never feel bad for you.
Nu klopt het volgens mij wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2021 23:49:17 ]
  maandag 8 maart 2021 @ 00:35:41 #15
451005 Grems
Clown World
pi_198386397
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Nu klopt het volgens mij wel.
Dat laatste is verkrachting en valt voor mij niet onder wat gangbaar begrepen wordt als "gebruiken" voor seks.

Voorgelogen is erg breed maar niet relevant en hooguit niet zo netjes, of één partij uiteindelijk niet krijgt wat ze verwacht hadden maakt de seks niet minder wederzijds op het moment zelf. Als het nette prinsesjes zijn dan moeten ze wachten tot de huwelijksnacht met het gorgelen van zaad.
pi_198386422
Spijt is zo'n onzin. Alleen het denkmechanisme kan het bedenken..
Er is niemand die spijt heeft. Alleen maar spijtige gedachten.
Eens kijken
pi_198386424
Daar hoef je niet meer mee te zitten. Je ziet nu toch in dat je - zoals je zelf aangeeft - destijds een klootzak was en niet meer op die manier met dames wil omgaan. Dat is het inzicht wat je eraan overhoudt en dat is wel waardevol lijkt me.

Ik zou een beetje uit dat 'oh-wat-erg-ik-heb-gezondigd-sfeertje' stappen, want daar doe je jezelf tekort mee. Je hoeft er ook niet voor te boeten ofzo. Dat is allemaal een beetje van die religieuze indoctrinatie ongein waar de mensheid al jaren door wordt geteisterd.
  maandag 8 maart 2021 @ 00:45:03 #18
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198386437
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:34 schreef Grems het volgende:
Tenzij minderjarig of beperkt is het onmogelijk om iemand te "gebruiken" voor seks.

Never feel bad for a bitch, because a bitch will never feel bad for you.
Wauw
pi_198388826
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:35 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat laatste is verkrachting en valt voor mij niet onder wat gangbaar begrepen wordt als "gebruiken" voor seks.

Voorgelogen is erg breed maar niet relevant en hooguit niet zo netjes, of één partij uiteindelijk niet krijgt wat ze verwacht hadden maakt de seks niet minder wederzijds op het moment zelf. Als het nette prinsesjes zijn dan moeten ze wachten tot de huwelijksnacht met het gorgelen van zaad.
Is het nog steeds verkrachting als jij loopt te forceren waardoor iemand uiteindelijk toch doet wat jij wilt en MET de toestemming van diegene als daar forse manipulatie, chantage en lichte dwang aan voorafgaat? Is het dan verkrachten of gebruiken? Of beide?
  Official ESF Kreviewer maandag 8 maart 2021 @ 10:35:04 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_198388873
Ik heb spijt dat ik dit topic heb geopend, tegen beter weten in.
  maandag 8 maart 2021 @ 10:36:56 #21
451005 Grems
Clown World
pi_198388897
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Is het nog steeds verkrachting als jij loopt te forceren waardoor iemand uiteindelijk toch doet wat jij wilt en MET de toestemming van diegene als daar forse manipulatie, chantage en lichte dwang aan voorafgaat? Is het dan verkrachten of gebruiken? Of beide?
Dat ligt aan de situatie, iemand die aanvankelijk geen zin heeft om te gaan stappen overtuigen om toch mee te gaan is ook geen ontvoering.
pi_198389249
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:36 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat ligt aan de situatie, iemand die aanvankelijk geen zin heeft om te gaan stappen overtuigen om toch mee te gaan is ook geen ontvoering.
Fair enough, maar heeft meegaan met stappen net zulke verregaande consequenties achteraf als sex hebben voor iemands emotionele en fysieke welzijn?
pi_198389492
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik schaam me wel voor mijn acties van toen, totaal niet integer...

Heeft niemand anders dit? Voor de fokkers die weleens succes hadden met vrouwen, geen spijt van klootzak acties?

Is het überhaupt mogelijk om veel vrouwen te neuken en geen klootzak te zijn?
Als je succes met vrouwen had, vonden ze het geen klootzakactie(s) waarna ze geen contact meer mee willen lijkt me. Je succes lag dan denk ik meer op het gebied van seks scoren, daar heb jij je best voor gedaan. Dat deed je kennelijk niet voor die vrouwen zelf, met bepaalde gevolgen van dien.
Wat nu?

Het verleden kun je niet meer veranderen of uitwissen. Wat heb jij nodig om dit te verwerken denk je? Is er naast ander gedrag naar vrouwen toe, nog iets wat je zou willen en/of kunnen doen?
  maandag 8 maart 2021 @ 11:25:48 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198389558
Nou ja, het is geen verkrachting, maar wel kutgedrag om iemand onder valse voorwendselen in bed te krijgen.

Daarmee doe je iemand gewoon wel degelijk pijn en dat wist je van te voren, anders had je geen lulverhalen opgehangen om iemand zover te krijgen.
Je wist prima dat iemand het anders niet zou willen en koos ervoor die iemand te kwetsen omdat je je eigen zin wilde doordrammen.

Dat is niet netjes, dat is zelfs best wel naar gedrag.

Kan je het voor jezelf goed proberen te praten met ze (in dit geval dan) had maar moeten wachten tot ik met haar trouwde ofzo, maar dat is gelul in de ruimte. Je hebt gewoon gemanipuleerd ten koste van omdat je je zin wilde hebben ten koste van.

En dat zegt vooral wat over jou als persoon.

Voor de ts, als je echt lulverhaaltjes op hebt gehangen en mensen zo hebt gekwetst mag je je daar wel schuldig over voelen. Dat was naar gedrag en staat je niet mooi.
Het gebruiken om jezelf ‘zielig’ te vinden staat ook niet mooi.
Je wist prima wat je deed en dat was kut. Doe het niet weer. Ipv een relaas over spijt van zonde en dat soort gelul, jij die vergeving wil. Geef jezelf een schop onder de kont en doe het niet weer.

Dat hele spijt van zonde ed gaat namelijk weer over jezelf, ook daarin boeit die ander net zo goed niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198390279
Overigens denk ik dat de meeste mensen wel dingen hebben waar ze spijt van hebben, zich voor schamen en/of achteraf anders aangepakt hadden willen hebben. Het is dus niet iets ongewoons ofzo en tot op zekere hoogte hoort dan ook wel bij het leven denk ik.
We kwetsen allemaal wel eens en worden zelf ook gekwetst, ongeacht de achterliggende intenties.

Het kan wel problematisch zijn als je schuldgevoel je belemmert in je functioneren. Of als je moeite hebt met het geschetste beeld, dat kan tornen aan je zelfbeeld en je doen twijfelen aan je beoordelingsvermogen. Als dat het geval is K_W, dan lijkt het me handig om dit te bespreken met een behandelaar.
pi_198390312
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nou ja, het is geen verkrachting, maar wel kutgedrag om iemand onder valse voorwendselen in bed te krijgen.

Daarmee doe je iemand gewoon wel degelijk pijn en dat wist je van te voren, anders had je geen lulverhalen opgehangen om iemand zover te krijgen.
Je wist prima dat iemand het anders niet zou willen en koos ervoor die iemand te kwetsen omdat je je eigen zin wilde doordrammen.

Dat is niet netjes, dat is zelfs best wel naar gedrag.

Kan je het voor jezelf goed proberen te praten met ze (in dit geval dan) had maar moeten wachten tot ik met haar trouwde ofzo, maar dat is gelul in de ruimte. Je hebt gewoon gemanipuleerd ten koste van omdat je je zin wilde hebben ten koste van.

En dat zegt vooral wat over jou als persoon.

Voor de ts, als je echt lulverhaaltjes op hebt gehangen en mensen zo hebt gekwetst mag je je daar wel schuldig over voelen. Dat was naar gedrag en staat je niet mooi.
Het gebruiken om jezelf ‘zielig’ te vinden staat ook niet mooi.
Je wist prima wat je deed en dat was kut. Doe het niet weer. Ipv een relaas over spijt van zonde en dat soort gelul, jij die vergeving wil. Geef jezelf een schop onder de kont en doe het niet weer.

Dat hele spijt van zonde ed gaat namelijk weer over jezelf, ook daarin boeit die ander net zo goed niet.
Dit is inderdaad waar ik heen wilde. En mooi samengevat ook.
pi_198390415
Is het schaamte of vind je gewoon vervelend voor jezelf omdat ze geen contact meer met je willen?
pi_198390505
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:43 schreef KennyPowers het volgende:
Als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Net goed dat ze die LSD trippende charlatan aan het kruis genageld hebben. Dat hadden ze jaren eerder al moeten doen imo. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 8 maart 2021 @ 12:30:30 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198390516
Ik krijg wel een beetje een punthoofd van je, KW. Steeds maar weer je verhaal ‘ik had zo’n succes bij de vrouwen’ en dan wel die spijt over hoe je ze dan kennelijk het bed in wist te krijgen.

Wil je nou stoer doen over je succes als man of heb je oprecht spijt?

Als je oprecht spijt hebt, dan snap ik niet waarom dit issue steeds weer terug komt. Want dat kun je dan toch wel een keer achter je laten, als je jezelf op dat vlak al vaker goed tegen het licht hebt gehouden.

Of... Is het weer verveling dat je dit topic opent?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 8 maart 2021 @ 13:00:57 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198390996
Ik heb oprecht spijt. En ik open de topic omdat gisteren één van die meisjes geen contact meer wou. Ze is nu ook getrouwd en heeft twee kinderen, dus ik snap het wel. Maar ze gaf aan dat het haar pijn deed om met mij te praten, en daar voelde ik me wel slecht door.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 8 maart 2021 @ 13:01:58 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198391013
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:35 schreef Kreator het volgende:
Ik heb spijt dat ik dit topic heb geopend, tegen beter weten in.
Je wist wat je kon verwachten toen je mijn username zag. Eigen schuld, dikke buld.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 8 maart 2021 @ 13:02:24 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198391021
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:24 schreef colivo het volgende:
Is het schaamte of vind je gewoon vervelend voor jezelf omdat ze geen contact meer met je willen?
Beide.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 8 maart 2021 @ 13:03:13 #33
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198391038
Zijn er anderen hier met hetzelfde ervaring? Of vrouwen die aan de andere kant hebben gezeten?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 8 maart 2021 @ 14:12:40 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198392082
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:00 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb oprecht spijt. En ik open de topic omdat gisteren één van die meisjes geen contact meer wou. Ze is nu ook getrouwd en heeft twee kinderen, dus ik snap het wel. Maar ze gaf aan dat het haar pijn deed om met mij te praten, en daar voelde ik me wel slecht door.
Waarom wil jij nog wel contact met haar? Kennelijk heb je het niet goed kunnen maken met haar. Laat haar dan ook verder met rust.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:21:01 #35
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198392212
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom wil jij nog wel contact met haar? Kennelijk heb je het niet goed kunnen maken met haar. Laat haar dan ook verder met rust.
Ik laat haar ook met rust... 😩
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 8 maart 2021 @ 14:21:32 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198392221
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik laat haar ook met rust... 😩
Sinds gisteren?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:47:10 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198392587
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Sinds gisteren?
Ja.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198392692
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja.
Hoe vaak hadden jullie contact?
  maandag 8 maart 2021 @ 15:25:33 #39
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198393170
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoe vaak hadden jullie contact?
Wisselend. Niet zo veel. We hadden gescharreld toen ik nog tiener was, tussen 16 en 19. Daarna oppervlakkig contact gehouden en wat projectjes samen gedaan. Maar laatste jaren. Ijs.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 8 maart 2021 @ 15:46:01 #40
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198393527
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik laat haar ook met rust... 😩
Je 'laat' helemaal niks; ze heeft je geblokkeerd.. het is niet dat dat jouw keus was/is.. je nam zelf contact met haar op als ik me niet vergis, dus wat jou betreft zat je nu nog in d'r pokkie.

Je zoekt hier alleen maar een schouderklopje omdat je zo 'schuldbewust' bent, maar volgens mij hang je aan elkaar van het zelfmedelijden en zoek je alleen maar bevestiging. Ik betwijfel zelfs of jouw gevoel van 'spijt' niet gewoon een vorm van 'balen' is van het feit dat ze er niet nog een keer intrappen en dat die deuren dichtblijven omdat ze je door hebben en er niet nog een keer in willen trappen.

Je was een eikel, blijkbaar realiseer je je dat, dat is ok en heet bewustwording.. verander je gedrag dan ben je goed bezig.. doe je dat niet, ben je gewoon een zelfbewuste manipulatieve sociopaat.

En laat die meiden met rust.. ga; wat nieuws 'vangen' of 'regelen' zoals je het zelf noemt en probeer om oprecht te zijn met de zelfkennis die je nu zegt te hebben opgedaan. Schone lei, en probeer om het niet te verkloten en beter te doen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 8 maart 2021 @ 16:31:45 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198394320
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je 'laat' helemaal niks; ze heeft je geblokkeerd.. het is niet dat dat jouw keus was/is.. je nam zelf contact met haar op als ik me niet vergis, dus wat jou betreft zat je nu nog in d'r pokkie.

Je zoekt hier alleen maar een schouderklopje omdat je zo 'schuldbewust' bent, maar volgens mij hang je aan elkaar van het zelfmedelijden en zoek je alleen maar bevestiging. Ik betwijfel zelfs of jouw gevoel van 'spijt' niet gewoon een vorm van 'balen' is van het feit dat ze er niet nog een keer intrappen en dat die deuren dichtblijven omdat ze je door hebben en er niet nog een keer in willen trappen.

Je was een eikel, blijkbaar realiseer je je dat, dat is ok en heet bewustwording.. verander je gedrag dan ben je goed bezig.. doe je dat niet, ben je gewoon een zelfbewuste manipulatieve sociopaat.

En laat die meiden met rust.. ga; wat nieuws 'vangen' of 'regelen' zoals je het zelf noemt en probeer om oprecht te zijn met de zelfkennis die je nu zegt te hebben opgedaan. Schone lei, en probeer om het niet te verkloten en beter te doen.
😕 pijnlijk, maar je hebt gelijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 8 maart 2021 @ 16:36:19 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198394416
Geeft niet, het is ok, je bent jezelf ervan bewust, je bent op de goede weg, bewustwording is een eerste stap. (hier is je schouderklopje ;) )

Het is aan jou om het vanaf nu beter te doen.. geen woorden maar daden :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198395856
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg wel een beetje een punthoofd van je, KW. Steeds maar weer je verhaal ‘ik had zo’n succes bij de vrouwen’ en dan wel die spijt over hoe je ze dan kennelijk het bed in wist te krijgen.

Wil je nou stoer doen over je succes als man of heb je oprecht spijt?

Als je oprecht spijt hebt, dan snap ik niet waarom dit issue steeds weer terug komt. Want dat kun je dan toch wel een keer achter je laten, als je jezelf op dat vlak al vaker goed tegen het licht hebt gehouden.

Of... Is het weer verveling dat je dit topic opent?
Dit idd. Man man man.
  maandag 8 maart 2021 @ 18:21:25 #44
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198396246
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:59 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dit idd. Man man man.
Dit subforum draait voor meer dan de helft op zijn topics en posts heb ik wel eens het idee :')
@Keep_Walking was jij niet recent ergens intern gegaan om af te kicken van drugs?
pi_198397660
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik praat veel over mijn problemen hier op fok, maar één probleem die ik niet heb dat de meeste fokkers we hebben is het regelen van dames. Begrijp me niet verkeerd, heb genoeg friendzone momenten gehad en genoeg dates dat niks werd... maar toch kan ik met zekerheid zeggen dat ik redelijk succesvol ben geweest met vrouwen, zeker tussen mijn 20 en dertigste.

Maar, ik ben dan ook best een klootzak geweest. En dat is iets waar ik steeds meer spijt van heb. Vandaag was ik aan het praten met een oude scharrel van me, ik begon het gesprek. Ik dacht dat we vrienden waren geworden, maar zij vond het toch niet zo leuk dat ik contact opnam. Reden: ik heb haar best erg gekwetst toen der tijd. En ze heeft ook gelijk, ik heb haar echt als stront behandeld, voor blowjobs en seks. Uiteindelijk zei ze dat elke keer dat ze me spreekt ze aan die periode terug moest denken. Na het gesprek heeft ze me geblokkeerd.

Zo heb ik best wel een lang lijstje van vrouwen die mij niet meer wil spreken omdat ik een klootzak was. Lees: misbruik van maken voor seks en pijpbeurten, vervolgens als stront behandelen en dan opscheppen bij mijn vrienden over hoeveel chickies ik heb gehad. Hoe ouder ik word hoe slechter ik daarover voel. Veel van die meiden willen me niet meer spreken, en ik heb een aantal hele leuke lieve meiden verloren (ook vriendschappelijk), omdat ik alleen seks wou.

Eigenlijk ben ik niet goed in liefde een relaties, terwijl ik dat wel zou willen. Iemand hier die hetzelfde heeft? Spijt van player en klootzak acties uit het verleden?
Heb je enig idee hoe je dit kan verwerken zodat je wat frisser door het leven kan?
pi_198398681
Ik heb nooit spijt, hooguit zou ik dingen anders hebben aangepakt met de kennis van nu.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_198398776
jee, wat een verhaal zeg
sterkte
pi_198399769
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je 'laat' helemaal niks; ze heeft je geblokkeerd.. het is niet dat dat jouw keus was/is.. je nam zelf contact met haar op als ik me niet vergis, dus wat jou betreft zat je nu nog in d'r pokkie.

Je zoekt hier alleen maar een schouderklopje omdat je zo 'schuldbewust' bent, maar volgens mij hang je aan elkaar van het zelfmedelijden en zoek je alleen maar bevestiging. Ik betwijfel zelfs of jouw gevoel van 'spijt' niet gewoon een vorm van 'balen' is van het feit dat ze er niet nog een keer intrappen en dat die deuren dichtblijven omdat ze je door hebben en er niet nog een keer in willen trappen.

Je was een eikel, blijkbaar realiseer je je dat, dat is ok en heet bewustwording.. verander je gedrag dan ben je goed bezig.. doe je dat niet, ben je gewoon een zelfbewuste manipulatieve sociopaat.

En laat die meiden met rust.. ga; wat nieuws 'vangen' of 'regelen' zoals je het zelf noemt en probeer om oprecht te zijn met de zelfkennis die je nu zegt te hebben opgedaan. Schone lei, en probeer om het niet te verkloten en beter te doen.
Een onterecht ondergewaardeerde post.
pi_198399984
Het gaat wel een beetje te ver om Keep_Walking alle schuld in de schoenen te schuiven.

Het is waar dat hij die vrouw(en) als hoeren heeft behandeld en dat was zeker slecht van hem, maar die vrouwen zijn zelf ook niet geheel onschuldig. Die lieten zichzelf namelijk, wat de reden ook mocht zijn, als hoeren behandelen. We weten allemaal dat niet elk mens even lief en aardig is en soms gewoon voor zijn eigen trekken gaat. Met deze wetenschap hadden ze zichzelf beter kunnen beschermen tegen dit soort dingen.

Volgens mij is deze vrouw niet alleen boos op Keep_Walking, maar ook op zichzelf.

Van TS was het niet erg slim om een inmiddels getrouwde vrouw en moeder te benaderen. Stel dat de huidige partner dit zou oppikken en dat er vragen gesteld zouden worden als "waar ken je hem van" en "wat had je met hem". Daar zouden zomaar nare gevolgen uit kunnen zijn ontstaan.

Waarom zou je na zoveel jaar contact opnemen met zo'n vrouw, zeker omdat je zelf op dit moment een FWB/relatie hebt?
Of stelt die relatie geen ruk voor? Er werd vast geen contact gelegd om platonisch vriendjes te worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gruj0 op 08-03-2021 20:53:11 ]
pi_198400334
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:50 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb nooit spijt, hooguit zou ik dingen anders hebben aangepakt met de kennis van nu.
Simpel gezegd maar wel een gezonde instelling wat mij betreft.
pi_198403064
In dit topic 'klink' je dan weer als een 16 jarig jochie.
Eens kijken
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 10:04:43 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198406589
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:38 schreef Gruj0 het volgende:

Waarom zou je na zoveel jaar contact opnemen met zo'n vrouw, zeker omdat je zelf op dit moment een FWB/relatie hebt?
Of stelt die relatie geen ruk voor? Er werd vast geen contact gelegd om platonisch vriendjes te worden.
Het doet er natuurlijk niet toe of die relatie wel of niets iets voorstelt, maar TS begon dat gesprek zegt hij in de OP, en dat was niet 'gewoon zomaar'. Dit betreft een vrouw die getrouwd is en kinderen heeft, en TS 'dacht dat ze vrienden waren geworden'. Nou, als je 'vrienden' bent dan doe je dit niet op de eerste plaats, en 2; dan weet je wel het een en ander van elkaar, dus dan niét weten dat iemand getrouwd is en kinderen heeft zou wat vreemd zijn.

Ergo, TS wíst naar alle waarschijnlijkheid dat ze getrouwd was en kinderen heeft (en zo niet is de titel 'vrienden' behoorlijk aan inflatie onderhevig) en hij probeerde het toch. Toen hij het deksel op zijn neus kreeg was er ineens 'spijt van zondes'.

Schei toch uit, dit is geen spijt. Echte spijt is zeldzaam, vaak is dat gekrenkte trots, want als hij het deksel niet op zijn neus had gekregen was dit topic er (in deze vorm) ook niet geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door CoolGuy op 09-03-2021 10:11:50 ]
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:11:20 #53
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198406679
Ik denk dat we allemaal wel iets hebben waar we op terug kijken waar we niet trots op zijn.
Je hebt ervan geleerd dat het geen zin heeft uiteindelijk om mensen zo te behandelen.
Die vrouwen hebben vast geleerd zich nooit meer zo te laten behandelen.

Nu moet je vooruit kijken, en niet meer naar het verleden. Dat verander je toch niet.
Je hebt ervan geleerd. Klaar.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:28:01 #54
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198406906
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik schaam me wel voor mijn acties van toen, totaal niet integer...

Heeft niemand anders dit? Voor de fokkers die weleens succes hadden met vrouwen, geen spijt van klootzak acties?

Is het überhaupt mogelijk om veel vrouwen te neuken en geen klootzak te zijn?
Mwah tekent wel dat je volwassener bent geworden.

En als de doelstelling is 'veel vrouwen neuken dan ben je natuurlijk al kwantitatief bezig, dus zal het individu niet zo interessant zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198423757
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het doet er natuurlijk niet toe of die relatie wel of niets iets voorstelt, maar TS begon dat gesprek zegt hij in de OP, en dat was niet 'gewoon zomaar'. Dit betreft een vrouw die getrouwd is en kinderen heeft, en TS 'dacht dat ze vrienden waren geworden'. Nou, als je 'vrienden' bent dan doe je dit niet op de eerste plaats, en 2; dan weet je wel het een en ander van elkaar, dus dan niét weten dat iemand getrouwd is en kinderen heeft zou wat vreemd zijn.

Ergo, TS wíst naar alle waarschijnlijkheid dat ze getrouwd was en kinderen heeft (en zo niet is de titel 'vrienden' behoorlijk aan inflatie onderhevig) en hij probeerde het toch. Toen hij het deksel op zijn neus kreeg was er ineens 'spijt van zondes'.

Schei toch uit, dit is geen spijt. Echte spijt is zeldzaam, vaak is dat gekrenkte trots, want als hij het deksel niet op zijn neus had gekregen was dit topic er (in deze vorm) ook niet geweest.
Sowieso zal niemand ervan uitgaan, wanneer je FwB van pakweg 11/12 jaar geleden je nog eens contacteert, dat hij dat doet omdat hij even leuk met zijn inmiddels getrouwde ex wil bijbabbelen. Dit hele topic barst van de onoprechtheid, los van de issues van TS.
  woensdag 10 maart 2021 @ 11:00:06 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198424193
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Sowieso zal niemand ervan uitgaan, wanneer je FwB van pakweg 11/12 jaar geleden je nog eens contacteert, dat hij dat doet omdat hij even leuk met zijn inmiddels getrouwde ex wil bijbabbelen. Dit hele topic barst van de onoprechtheid, los van de issues van TS.
Ik wou gewoon kletsen. We waren over de jaren vrienden geworden en wat avonturen gehad samen. Wou gewoon weten hoe het met haar gaat.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 10 maart 2021 @ 11:01:01 #57
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198424214
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het doet er natuurlijk niet toe of die relatie wel of niets iets voorstelt, maar TS begon dat gesprek zegt hij in de OP, en dat was niet 'gewoon zomaar'. Dit betreft een vrouw die getrouwd is en kinderen heeft, en TS 'dacht dat ze vrienden waren geworden'. Nou, als je 'vrienden' bent dan doe je dit niet op de eerste plaats, en 2; dan weet je wel het een en ander van elkaar, dus dan niét weten dat iemand getrouwd is en kinderen heeft zou wat vreemd zijn.

Ergo, TS wíst naar alle waarschijnlijkheid dat ze getrouwd was en kinderen heeft (en zo niet is de titel 'vrienden' behoorlijk aan inflatie onderhevig) en hij probeerde het toch. Toen hij het deksel op zijn neus kreeg was er ineens 'spijt van zondes'.

Schei toch uit, dit is geen spijt. Echte spijt is zeldzaam, vaak is dat gekrenkte trots, want als hij het deksel niet op zijn neus had gekregen was dit topic er (in deze vorm) ook niet geweest.
Ik voel me al langer schuldig voor mijn gedragingen toen ik jonger was... ik heb oprecht spijt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 11:12:07 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198424425
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik voel me al langer schuldig voor mijn gedragingen toen ik jonger was... ik heb oprecht spijt.
Geloof er helemaal niks van, waarom nam je dan contact op met deze vrouw die je nu geblokkeerd heeft?
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 10 maart 2021 @ 17:51:33 #59
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198430940
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Geloof er helemaal niks van, waarom nam je dan contact op met deze vrouw die je nu geblokkeerd heeft?
Omdat ik dacht dat we nog vrienden waren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198431257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik voel me al langer schuldig voor mijn gedragingen toen ik jonger was... ik heb oprecht spijt.
Als je spijt hebt over dingen uit het verleden kun je jezelf beter vergeven. Ik heb zelf ook eens met mijn dronken kop een raam van een vriendin aan diggelen geslagen. Die hoeft me ook nooit meer te spreken en dat snap ik heel goed. Is ook gewoon het gedrag van een dwaas. Dat betekent niet dat ik jaren na dato daarover ga zitten miepen.

Gedrag heeft nou eenmaal consequenties kerel. Accepteren en weer doorgaan. Je bent ouder en wijzer en weet tenminste hoe het niet moet.
pi_198432343
Stap 1 – Erken je verslaving en de gevolgen
Stap 2 – Geef toe dat je hulp nodig hebt
Stap 3 – Aanvaard de hulp
Stap 4 – Maak de balans op van je leven
Stap 5 – Ga aan de slag. Allereerst door je uit te spreken naar een vertrouwenspersoon
Stap 6 – Onderzoek je zwakheden en tekortkomingen
Stap 7 – Uit je bereidheid om te werken aan je gedrag
Stap 8 – Ga na wie je schade hebt berokkend
Stap 9 – Maak het goed met deze mensen

Stap 10 – Hou door zelfonderzoek voortdurend een vinger aan de pols
Stap 11 – Creëer stilte in je leven door gebed of meditatie
Stap 12 – Geef je ervaringen door aan lotgenoten

Ben je met stap 8 en 9 bezig oid?
  donderdag 11 maart 2021 @ 00:46:11 #62
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198438804
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik voel me al langer schuldig voor mijn gedragingen toen ik jonger was... ik heb oprecht spijt.
Misschien een idee om nu alvast te beginnen met je schamen voor je huidige gedrag, hoef je over een tijdje niet weer een dergelijk topic aan te maken. ;) >:)
pi_198438844
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:47 schreef Keep_Walking het volgende:

Is het überhaupt mogelijk om veel vrouwen te neuken en geen klootzak te zijn?
Jawel hoor, gewoon duidelijk zijn vooraf dat je niet geïnteresseerd bent in meer dan seks, dus dat ze niet een relatie moeten verwachten, dan is de keus aan hun om wel of niet met je mee naar huis te gaan.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 11 maart 2021 @ 01:08:02 #64
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198438925
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 00:53 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Jawel hoor, gewoon duidelijk zijn vooraf dat je niet geïnteresseerd bent in meer dan seks, dus dat ze niet een relatie moeten verwachten, dan is de keus aan hun om wel of niet met je mee naar huis te gaan.
Zeggen ze meestal nee
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198438946
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zeggen ze meestal nee
Toch zijn er zat vrouwen te vinden die dat prima vinden en ook gewoon willen neuken.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198440103
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zeggen ze meestal nee
Hoe breng je het dan?
Als je plat zegt, neuken??? Dan snap ik dat ze dat niet willen.
Of vind je het zelf stiekem wel vleiend dat zij je leuk leuk vinden ipv alleen leuk voor de neuk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 11 maart 2021 @ 10:02:24 #67
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198441471
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zeggen ze meestal nee
Ja en?

Blijven er zat over die wel ook seks/lol willen.

Waarom liegen en moeite doen om diegene die meer wil erin te luizen?
Dagenlang geïnteresseerd doen, meerdere dates, je leugens onthouden... Dat kost ook moeite voor jezelf.

Zoek gewoon iemand, of een paar, die er hetzelfde instaan.
Kost je aan het eind van de dag Iig niet meer moeite. Met als bonus dat je niemand kwetst en jezelf niet anders voor hoeft te doen waardoor je ook jezelf kwetst.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 11 maart 2021 @ 12:47:39 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198443679
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja en?

Blijven er zat over die wel ook seks/lol willen.

Waarom liegen en moeite doen om diegene die meer wil erin te luizen?
Dagenlang geïnteresseerd doen, meerdere dates, je leugens onthouden... Dat kost ook moeite voor jezelf.

Zoek gewoon iemand, of een paar, die er hetzelfde instaan.
Kost je aan het eind van de dag Iig niet meer moeite. Met als bonus dat je niemand kwetst en jezelf niet anders voor hoeft te doen waardoor je ook jezelf kwetst.
Heb ik meestal gedaan hoor. Ook bij dit meisje. Ze werd alsnog verliefd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 11 maart 2021 @ 12:59:53 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198443843
There is no such thing as 'casual sex' met vrouwen.. na de eerste keer willen ze meer (mits je er wat van bakt uiteraard), en als je daar in mee gaat worden ze verliefd.. shit works like that.

Casual sex werkt alleen als je na het feestje (allebei) meteen wegrent, en elkaars nummer blokkeert. En meestal gaat dat in de praktijk niet gebeuren, zeker niet als de sex goed was.

Eeuwigdurende valkuil. Think before you leap. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Sounddragon op 11-03-2021 13:33:03 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 11 maart 2021 @ 14:27:24 #70
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198445175
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 12:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb ik meestal gedaan hoor. Ook bij dit meisje. Ze werd alsnog verliefd.
Lijkt me verdomd sterk...

Want wat jij beschrijft gaat niet over werd alsnog verliefd. En toen eindigde je het
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:29:51 #71
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198447029
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 14:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Lijkt me verdomd sterk...

Want wat jij beschrijft gaat niet over werd alsnog verliefd. En toen eindigde je het
Nee ik ging ermee door. Maar heb haar nooit beloofd op relatie of liefde
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:42:16 #72
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_198447220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 17:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Omdat ik dacht dat we nog vrienden waren.
Maar waarom dan? Naar eigen zeggen heb je jaren geen contact meer gehad met die vrouw. Waarom zou je dan nog denken vrienden te zijn? Dit soort hersenspinsels kan ik niet volgen hoor.

Mensen (man of vrouw) die ik jaren niet spreek zijn geen vrienden. Of denk je dat wat neuken recht geeft op een levenslange band? Ik vind dat ze nog netjes is geweest om überhaupt te reageren, had ik niet gedaan.
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:49:56 #73
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198447327
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:42 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Naar eigen zeggen heb je jaren geen contact meer gehad met die vrouw. Waarom zou je dan nog denken vrienden te zijn? Dit soort hersenspinsels kan ik niet volgen hoor.

Mensen (man of vrouw) die ik jaren niet spreek zijn geen vrienden. Of denk je dat wat neuken recht geeft op een levenslange band? Ik vind dat ze nog netjes is geweest om überhaupt te reageren, had ik niet gedaan.
We hadden af en toe wel contact. In 2015 zagen we elkaar laatst en hebben we een presentatie gegeven. Daarnaast sporadisch contact via whatsapp. Ik dacht ik check even hoe het met haar gaat.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:56:05 #74
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_198447430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

We hadden af en toe wel contact. In 2015 zagen we elkaar laatst en hebben we een presentatie gegeven. Daarnaast sporadisch contact via whatsapp. Ik dacht ik check even hoe het met haar gaat.
Ok. De laatste keer dat je haar dus fysiek gezien hebt is inmiddels (bijna) zes jaar geleden. En wat moet ik zien als "sporadisch contact via whatsapp"? Kijken of er nog kut te halen valt? Hoe ging dat laatste gesprek voordat je nu weer contact met haar zocht? Positief? Negatief? Kort? Lang?
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:15:42 #75
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198447723
quote:
11s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:56 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ok. De laatste keer dat je haar dus fysiek gezien hebt is inmiddels (bijna) zes jaar geleden. En wat moet ik zien als "sporadisch contact via whatsapp"? Kijken of er nog kut te halen valt? Hoe ging dat laatste gesprek voordat je nu weer contact met haar zocht? Positief? Negatief? Kort? Lang?
Gewoon vriendschappelijk. Lief bedoeld, geen bijbedoelingen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198447999
Volwassen worden is inzien dat je fouten maakt, maar ook accepteren van jezelf dat je fouten hebt gemaakt en daarvan de consequenties moet aanvaarden.

Als je beseft dat je iemand hebt gekwetst, dan bestaat het risico dat die persoon je dat niet zal vergeven. Het is dus niet handig dat je contact opneemt met die ex-scharrels. Laat hen en het verleden met rust en focus je op jouw eigen leven. Dat is het beste voor hen en het beste voor jou.
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:38:14 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_198448086
- Laat die internet diagnoses eens achterwege -

[ Bericht 92% gewijzigd door CoolGuy op 12-03-2021 14:42:39 ]
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:33:46 #78
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198448875
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:50 schreef Twiitch het volgende:

[..]

blabla internetdiagnose
Nee hoor. Hebben ze ook getest bij de GGZ. Ik heb geen narcistische trekken.

Waarom ben ik een narcist omdat ik via Facebook een oude vriendin benaderd?

[ Bericht 9% gewijzigd door CoolGuy op 12-03-2021 14:43:18 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198458711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee hoor. Hebben ze ook getest bij de GGZ. Ik heb geen narcistische trekken.

Waarom ben ik een narcist omdat ik via Facebook een oude vriendin benaderd?
Iedereen heeft narcistische kenmerken. Voordat je de diagnose narcistische persoonlijkheidsstoornis krijgt, moeten er meerdere kenmerken in aanzienlijke mate overheersen. En als je daarop goed onderzocht bent met een negatieve uitslag, dan voldoe je dus niet aan die criteria.

Wat mij eerlijk gezegd wel opvalt bij jou en ook hier, is dat je alles vanuit jouw eigen beleving doet.

Als jij je realiseert dat je iemand gekwetst hebt, dan is het aannemelijk dat die persoon door jou met rust gelaten wilt worden. Ook al voel je je nog zo schuldig daarover en wil je het liefst dat ze je vergeeft en dat het weer vrede is tussen jullie - dan nog is zij jou niks verschuldigt en moet je haar wens respecteren.

Het schuldgevoel waar je last van hebt, is jouw probleem. Het is niet haar probleem. Als zij aangeeft geen contact met jou te willen hebben, dan zit er niks anders op dan dat te respecteren en moet je voor jezelf een manier vinden om met het schuldgevoel om te kunnen gaan.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:57:46 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198458967
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:37 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Iedereen heeft narcistische kenmerken. Voordat je de diagnose narcistische persoonlijkheidsstoornis krijgt, moeten er meerdere kenmerken in aanzienlijke mate overheersen. En als je daarop goed onderzocht bent met een negatieve uitslag, dan voldoe je dus niet aan die criteria.

Wat mij eerlijk gezegd wel opvalt bij jou en ook hier, is dat je alles vanuit jouw eigen beleving doet.

Als jij je realiseert dat je iemand gekwetst hebt, dan is het aannemelijk dat die persoon door jou met rust gelaten wilt worden. Ook al voel je je nog zo schuldig daarover en wil je het liefst dat ze je vergeeft en dat het weer vrede is tussen jullie - dan nog is zij jou niks verschuldigt en moet je haar wens respecteren.

Het schuldgevoel waar je last van hebt, is jouw probleem. Het is niet haar probleem. Als zij aangeeft geen contact met jou te willen hebben, dan zit er niks anders op dan dat te respecteren en moet je voor jezelf een manier vinden om met het schuldgevoel om te kunnen gaan.
Dat heb ik ook gedaan toch? Ik laat haar met rust.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 11:05:00 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198459074
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan toch? Ik laat haar met rust.
Nee, zij heeft jou geblokkeerd. ZIJ heeft die keuze gemaakt, niet jij. Dus jij hebt niets gedaan, zij heeft zelf ervoor gezorgd dat jij haar niet kunt contacten dus het gevolg daarvan is dat jij haar met rust moet laten, want je hebt geen andere keuze.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:10:12 #82
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198459152
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, zij heeft jou geblokkeerd. ZIJ heeft die keuze gemaakt, niet jij. Dus jij hebt niets gedaan, zij heeft zelf ervoor gezorgd dat jij haar niet kunt contacten dus het gevolg daarvan is dat jij haar met rust moet laten, want je hebt geen andere keuze.
Ik zou via een andere account contact met haar kunnen zoeken, maar dat doe ik niet. Ook al had ze me niet geblokkeerd maar alleen gevraagd om haar met rust te laten had ik haar wensen gerespecteerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198459241
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou via een andere account contact met haar kunnen zoeken, maar dat doe ik niet.
Gelukkig, want dat zou al flink wat stappen verder richting nogal creepy gedrag zijn. Overigens vind ik dit ook niet echt een goed weerwoord op hetgeen Coolguy schreef, de bal lag niet bij jou.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:10:16 #84
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198460076
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Gelukkig, want dat zou al flink wat stappen verder richting nogal creepy gedrag zijn. Overigens vind ik dit ook niet echt een goed weerwoord op hetgeen Coolguy schreef, de bal lag niet bij jou.
Ik respecteer haar keuze om alleen gelaten te willen worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 12:46:19 #85
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198460442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou via een andere account contact met haar kunnen zoeken, maar dat doe ik niet.
Dit is zó niet wat ik bedoelde. Daarnaast is dit maximaal creepy. Het feit dat je met het idee komt alleen al. Dat bevestigd overigens direct dat zij een hele juiste keuze heeft gemaakt.

Ik denk dat jij niet echt weet wat 'vriendschap' betekent, want iemand die je al tig jaar niet hebt gesproken is geen 'vriendschap'. Daarnaast proberen daadwerkelijke vrienden niet contact op te nemen met iemand op in zijn/haar broekje te komen als die ander al een relatie heeft.

En daarbij, je roept iets over 'spijt van zondes', maar dat is bullshit, want de hele reden dat je contact zocht met deze meid na X jaar is toch niets anders dan gewoon een poging wagen, en als dat mislukt heb je ineens spijt? Nahh, je hebt geen spijt, je bent niet verandert, je hebt in dit geval gewoon een blauwtje gelopen.

Dat is echter heel wat anders dan 'spijt hebben van je zondes'. Het is exact dié zonde die je bij deze meid opnieuw probeerde te begaan, het is dat zij je afkapte, en dan een seconde later heb je spijt van je zondes? Kom op zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:48:27 #86
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198460468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is zó niet wat ik bedoelde. Daarnaast is dit maximaal creepy. Het feit dat je met het idee komt alleen al. Dat bevestigd overigens direct dat zij een hele juiste keuze heeft gemaakt.


Ik denk dat jij niet echt weet wat 'vriendschap' betekent, want iemand die je al tig jaar niet hebt gesproken is geen 'vriendschap'. Daarnaast proberen daadwerkelijke vrienden niet contact op te nemen met iemand op in zijn/haar broekje te komen als die ander al een relatie heeft.

En daarbij, je roept iets over 'spijt van zondes', maar dat is bullshit, want de hele reden dat je contact zocht met deze meid na X jaar is toch niets anders dan gewoon een poging wagen, en als dat mislukt heb je ineens spijt? Nahh, je hebt geen spijt, je bent niet verandert, je hebt in dit geval gewoon een blauwtje gelopen.

Dat is echter heel wat anders dan 'spijt hebben van je zondes'. Het is exact dié zonde die je bij deze meid opnieuw probeerde te begaan, het is dat zij je afkapte, en dan een seconde later heb je spijt van je zondes? Kom op zeg.
Je hebt het verkeerd alweer, CoolGuy. Nergens heb ik gezegd dat ik een poging wou waging om weer in haar broek te komen. Ik was oprecht benieuwd hoe het met haar ging.

Jij oordeelt altijd te snel en je hebt duidelijk iets tegen mij.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 12:55:06 #87
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198460515
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je hebt het verkeerd alweer, CoolGuy. Nergens heb ik gezegd dat ik een poging wou waging om weer in haar broek te komen. Ik was oprecht benieuwd hoe het met haar ging.

Jij oordeelt altijd te snel en je hebt duidelijk iets tegen mij.
Sure, sure. Je bent zulke goede vrienden met haar dat je na JAREN 'erachter moet gaan komen' hoe het met haar gaat. Als je vrienden bent weet je hoe het met je vriend(in) gaat.

En na al die jaren dacht je ineens 'hey laat ik eens vol-le-dig platonisch gaan kijken hoe het met haar gaat, met een van die meiden die ik als slet heb behandeld, jaren geleden' en dat zou dan niét als reden hebben dat je wilde kijken of er iets te halen viel? Het kán, maar ik vind het wat ongeloofwaardig.

Neuh, ik heb niks tegen je, maar als jij dat wel denkt, lekker blijven denken. Het is alleen dat ik niet heel veel vergeet dus als ik een topic van jou lees dan zit er ergens in mijn hoofd ook nog informatie over andere dingen die je schrijft/schreef/hebt geschreven, dus als ik dat dan met elkaar combineer, dan betekent dat meestal dat ik niet alles wat jij schrijft voor zoete koek slik, en dan ben ik dus kritisch.

Daar is het een forum voor. Dat jij dat wat lastig vindt kan, maar, tja, niet iedereen is het altijd met elkaar eens.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198460621
Waar ben je mee bezig?

Als je het zo moeilijk vindt om confronterende feedback aan te nemen van anderen, dan moet je het überhaupt niet ter sprake brengen in jouw topic.

Niemand vindt het leuk om geconfronteerd te worden met zijn/haar fouten. Maar volwassen zijn houdt in dat je ze wel bij jezelf erkent. Als je dat niet doet en in je eigen wereldje blijft zitten, kom je geen millimeter vooruit in het leven.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:09:44 #89
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198460667
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Sure, sure. Je bent zulke goede vrienden met haar dat je na JAREN 'erachter moet gaan komen' hoe het met haar gaat. Als je vrienden bent weet je hoe het met je vriend(in) gaat.

En na al die jaren dacht je ineens 'hey laat ik eens vol-le-dig platonisch gaan kijken hoe het met haar gaat, met een van die meiden die ik als slet heb behandeld, jaren geleden' en dat zou dan niét als reden hebben dat je wilde kijken of er iets te halen viel? Het kán, maar ik vind het wat ongeloofwaardig.

Neuh, ik heb niks tegen je, maar als jij dat wel denkt, lekker blijven denken. Het is alleen dat ik niet heel veel vergeet dus als ik een topic van jou lees dan zit er ergens in mijn hoofd ook nog informatie over andere dingen die je schrijft/schreef/hebt geschreven, dus als ik dat dan met elkaar combineer, dan betekent dat meestal dat ik niet alles wat jij schrijft voor zoete koek slik, en dan ben ik dus kritisch.

Daar is het een forum voor. Dat jij dat wat lastig vindt kan, maar, tja, niet iedereen is het altijd met elkaar eens.
Hoezo zou ik contact met haar nemen om te kijken of ik seks met haar kan hebben, terwijl ik een vriendin heb? Je herinnert toch mijn andere post, waarom herinner je dat niet?

Ik zocht echt niks meer dan alleen even kijken hoe het met haar gaat? Zij en ik hebben een lange geschiedenis samen en we waren ook jarenlang nog vrienden? Bovendien is 2015/2016 wanneer ik haar laatst nog heb gezien, maar we hebben ook sporadisch contact gehad via whatsapp.

Ik ben echt geen evil klootzak die alleen met mijn lul denkt, hoor. Waarom zou ik niet gewoon contact kunnen opnemen met een meisje waar ik jarenlang een band mee had? Is dat echt zo moeilijk te geloven?

Je zoekt overal wat achter. Ik heb een vriendin, dus waarom zou ik seks zoeken bij haar? Ik wou gewoon weten hoe het met haar gaat.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:11:14 #90
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198460687
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:06 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Waar ben je mee bezig?

Als je het zo moeilijk vindt om confronterende feedback aan te nemen van anderen, dan moet je het überhaupt niet ter sprake brengen in jouw topic.

Niemand vindt het leuk om geconfronteerd te worden met zijn/haar fouten. Maar volwassen zijn houdt in dat je ze wel bij jezelf erkent. Als je dat niet doet en in je eigen wereldje blijft zitten, kom je geen millimeter vooruit in het leven.
CoolGuy impliceert dat ik contact met haar opnam voor seks. Dat is gewoon een beledigende leugen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198460879
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou via een andere account contact met haar kunnen zoeken, maar dat doe ik niet. Ook al had ze me niet geblokkeerd maar alleen gevraagd om haar met rust te laten had ik haar wensen gerespecteerd.
Alleen het idee al klinkt nogal creepy. Je komt over als iemand die wat wil hebben, het niet kan hebben, maar toch wil krijgen, desnoods via een andere weg.

Stop met deze gedachtes, stop met het zoeken naar vergeving bij vrouwen die jij in het verleden niet goed hebt behandeld (ook al hebben zij daar ook een eigen aandeel in). Sommige hebben het contact met jou verbroken, andere wensen gewoon niks meer van je te horen.

Je hebt toch een vriendin op dit moment? Richt je op haar ipv op al deze andere vrouwen. Bij haar ligt namelijk je kans om de fouten die je in het verleden hebt begaan met al die vrouwen, recht te zetten. Je besteedt nu vooral tijd aan zelfmedelijden en andere vrouwen en dat zegt eigenlijk al dat je je huidige vriendin exact hetzelfde aan het behandelen bent.
pi_198461177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik wou gewoon weten hoe het met haar gaat.
Waarom wilde je dat eigenlijk weten?

Dit hele verhaal rammelt. Bij mensen die vrienden zijn is het over het algemeen niet zo dat ze elkaar al vijf jaar niet gezien hebben en slechts heel soms vluchtig contact via whatsapp hebben. Met die context in het achterhoofd vind ik het ook vreemd om spontaan te willen weten hoe het met iemand gaat.
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 13:47:19 #93
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198461185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoezo zou ik contact met haar nemen om te kijken of ik seks met haar kan hebben, terwijl ik een vriendin heb? Je herinnert toch mijn andere post, waarom herinner je dat niet?
Dat herinner ik me wel, ik herinner me ook dat je extreem kort daarvoor nog schreef dat je daar helemaal geen zin in had, je wilde geen relatie en je was niet verliefd, iets wat wel 2 voorwaarden zijn voor een succesvolle relatie, dus ik neem de relatie die jij hebt niet heel erg serieus.

quote:
Ik zocht echt niks meer dan alleen even kijken hoe het met haar gaat? Zij en ik hebben een lange geschiedenis samen en we waren ook jarenlang nog vrienden? Bovendien is 2015/2016 wanneer ik haar laatst nog heb gezien, maar we hebben ook sporadisch contact gehad via whatsapp.

Ik ben echt geen evil klootzak die alleen met mijn lul denkt, hoor. Waarom zou ik niet gewoon contact kunnen opnemen met een meisje waar ik jarenlang een band mee had? Is dat echt zo moeilijk te geloven?

Je zoekt overal wat achter. Ik heb een vriendin, dus waarom zou ik seks zoeken bij haar? Ik wou gewoon weten hoe het met haar gaat.
2015/2016, je hebt die meid als slet behandeld, en jij denkt dat jullie 'vrienden' waren. Zij dacht daar overduidelijk heel anders over. Daarom zeg ik, ik heb het idee dat jij geen goed beeld hebt bij wat 'vriendschap' betekent.

Ik zeg niet dat je een evil klootzak bent. Jij zegt zelf in je OP nota bene dat je een klootzak was. Dat is de hele reden voor het bestaan van dit topic. Ja, dat is moeilijk te geloven in het licht van wat je beschreven hebt in dit , en andere topics, als het op vrouwen aankomt ja.

Je hebt een vriendin, ja, maar daar heb ik net al over gezegd wat ik van die relatie denk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198461274
ik wou dat ik meer van dit soort zondes had
een beetje een luxeprobleem denk ik, vrouwen hebben genoeg aardige lullen om uit te kiezen TS
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:59:08 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198461338
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

We spraken een beetje, maar toen zei ze dat ze het moeilijk vond om met mij te praten, gezien onze geschiedenis.
Dus er is spijt om wat je haar vroeger hebt aangedaan en een misrekening van jouw kant dat ze nu nog prijs zou stellen op jouw belangstelling.

Dat laatste weet je nu, dus je laat het rusten. Dat eerste wist je allang en dat hoef je niet steeds weer op te rakelen voor jezelf, tenzij je er nog niet klaar mee bent. En wat CoolGuy zegt is hard maar met een kern van waarheid: hoe het met je huidige vriendin gaat is niet echt een goed voorbeeld dat je je vroegere gedrag vaarwel hebt gezegd.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:09:51 #96
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198461505
Zucht.


Ik geef op.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198461717
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wisselend. Niet zo veel. We hadden gescharreld toen ik nog tiener was, tussen 16 en 19. Daarna oppervlakkig contact gehouden en wat projectjes samen gedaan. Maar laatste jaren. Ijs.
Maak je je niet te druk om iets wat eigenlijk meer klinkt als een kennis? Het is nooit leuk om te horen dat iemand geen contact meer wil, om wat voor reden dan ook. Maar er is ook geen man overboord als je iemand met wie je zo weinig contact had, niet meer spreekt.
Er is iets als natuurlijk verloop in het leven. Je kan nu eenmaal niet iedereen te vriend houden. Dat zegt iets over tijd en prioriteiten en straalt niet per se af op iemands persoonlijkheid. Dat zij als moeder met een gezinnetje een heel ander leven heeft, is niet zo raar. Als dat haar anders naar het verleden laat kijken, wat nu iets is waar ze liever niet meer aan herinnert wordt, dan zegt het ook niet per se iets over jou nu.

quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
There is no such thing as 'casual sex' met vrouwen.. na de eerste keer willen ze meer (mits je er wat van bakt uiteraard), en als je daar in mee gaat worden ze verliefd.. shit works like that.

Casual sex werkt alleen als je na het feestje (allebei) meteen wegrent, en elkaars nummer blokkeert. En meestal gaat dat in de praktijk niet gebeuren, zeker niet als de sex goed was.

Eeuwigdurende valkuil. Think before you leap. :)
Wat een generalisatie weer, alsof geen enkele vrouw gewoon voor de neuk kan gaan :O

quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

We hadden af en toe wel contact. In 2015 zagen we elkaar laatst en hebben we een presentatie gegeven. Daarnaast sporadisch contact via whatsapp. Ik dacht ik check even hoe het met haar gaat.
Zitten mensen niet meer op social media, waar je kan zien hoe het met elkaar gaat?

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoezo zou ik contact met haar nemen om te kijken of ik seks met haar kan hebben, terwijl ik een vriendin heb? Je herinnert toch mijn andere post, waarom herinner je dat niet?
Het helpt denk ik niet dat je eerst geen relatie wilde en ook zegt dat je jezelf niet oud ziet worden met haar..

quote:
Ik ben echt geen evil klootzak die alleen met mijn lul denkt, hoor. Waarom zou ik niet gewoon contact kunnen opnemen met een meisje waar ik jarenlang een band mee had? Is dat echt zo moeilijk te geloven?
Het is inderdaad wat minder geloofwaardig dat je een band hebt met iemand die je willens en wetens gebruikt hebt, terwijl zij hoopte op meer. Projectjes samen doen hoeft niet per se vriendschappelijk te zijn, het kan gewoon handig netwerken zijn bijvoorbeeld. Als dat wegvalt en daarmee ook het contact, zou het best kunnen zeggen dat die band en de vermeende vriendschap dus niet zo sterk zijn als je zou hopen.

Koppel je je gevoel van afgewezen worden, ivm je psychische problemen, misschien niet iets teveel aan dit voorval met wat effectief meer op een kennis lijkt?
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:32:59 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198461882
Het is niet zozeer dat ik jammer vind dat ik ben geblokkeerd. Daar kan ik mee leven, we waren toch niet zo hecht.

Ik heb spijt dat ik haat (en anderen) heb gebruikt voor seks. Let op, ik heb nooit gelogen en gemanipuleerd, maar wel misbruik gemaakt van gevoelens en naïviteit. Nu ik ouder ben vind ik dat slecht.

Maar goed, ik heb ervan geleerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:42:48 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198462038
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat een generalisatie weer, alsof geen enkele vrouw gewoon voor de neuk kan gaan :O

Oh, dat zeg ik niet, zijn er zat, vorige week nog een date met eentje, alleen is het vrij zeldzaam dat ze daar open en eerlijk over zijn. Dat was deze ook niet, dan krijg je vaak de dag erna dat 'ik denk niet dat ik klaar ben voor een relatie' gelul.. Zó niet nodig. Wees gewoon eerlijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198462256
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh, dat zeg ik niet, zijn er zat, vorige week nog een date met eentje, alleen is het vrij zeldzaam dat ze daar open en eerlijk over zijn. Dat was deze ook niet, dan krijg je vaak de dag erna dat 'ik denk niet dat ik klaar ben voor een relatie' gelul.. Zó niet nodig. Wees gewoon eerlijk.
Nou dat weet je dan apart te verwoorden, maar fijn dat er een nuance aan wordt toegevoegd..
pi_198462294
Trouwens... denk je dat je scharrels nu iemand net zo hard pijpen als die liever tegen haar is?
Ik vraag het voor een vriend.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 15:18:12 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198462559
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:55 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nou dat weet je dan apart te verwoorden, maar fijn dat er een nuance aan wordt toegevoegd..
Je kunt jezelf natuurlijk ook realiseren dat de wereld niet zwart wit is, en niet meteen op de kast gaan zitten als je iets denkt te lezen wat je wellicht verkeerd op zou kunnen pikken en dat gebruiken iemand zijn broek mee in de fik te steken..

Sinds ik ervan word beschuldigd 'vrouw-onvriendelijk te posten', doe ik dat ook wat meer, want als ik ergens de schuld van krijg, wil ik het ook gedaan hebben 14.gif.

Maar, fijn dat je het begrijpt :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198463024
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kunt jezelf natuurlijk ook realiseren dat de wereld niet zwart wit is, en niet meteen op de kast gaan zitten als je iets denkt te lezen wat je wellicht verkeerd op zou kunnen pikken en dat gebruiken iemand zijn broek mee in de fik te steken..

Sinds ik ervan word beschuldigd 'vrouw-onvriendelijk te posten', doe ik dat ook wat meer, want als ik ergens de schuld van krijg, wil ik het ook gedaan hebben 14.gif.

Maar, fijn dat je het begrijpt :)
Het is wel sneu hoe je tegenwoordig geen grap meer mag maken of er weet al iemand langs te komen die er serieus en keihard tegenin gaat. Tolerantie is te ver zoeken en tegenwoordig moet je alles nuanceren op een whiteboard. Er wordt niet meer zelf nagedacht.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 20:05:12 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198467243
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:43 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het is wel sneu hoe je tegenwoordig geen grap meer mag maken of er weet al iemand langs te komen die er serieus en keihard tegenin gaat. Tolerantie is te ver zoeken en tegenwoordig moet je alles nuanceren op een whiteboard. Er wordt niet meer zelf nagedacht.
Posten op FOK! is soms net midgetgolf op één hole met 25 man; je tikt hem af, maar de kans dat de bal ooit in het putje komt is minuscuul; iedereen geeft er zijn eigen tik tegen, halverwege is het geen bal meer, maar een zak trekdrop en iedereen die de trekdrop wil opeten wordt door 23 man voor zijn smoel gehengst met kipkluifjes, omdat; appel 14.gif.

Het is wat het is: FOK! O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198477528
Wat is de functie van dit topic nou eigenlijk?

Wil je graag complimentjes krijgen dat als je zegt dat je inziet dat je vroeger vrouwen enkel als lustobject zag, maar nu ervaar je spijtgevoelens en dus ben je een beter mens geworden nu je kan inzien dat zij het niet zo tof vond hoe je haar destijds behandelde?

Of wil je horen hoe oneerlijk het is dat jij het met haar wilt goedmaken, maar ze blokkeert je en maakt het je onmogelijk om haar te bewijzen dat je een beter mens bent?

En nu ben je boos, omdat je niet de reacties hebt gekregen waar je op hoopte? En denk je dat mensen dom en haatdragend zijn naar jou toe, omdat ze je niet behandelen zoals je had gewild?

Nogmaals, je gaat geen millimeter vooruitkomen als je alleen maar de verantwoordelijkheid bij anderen legt. Op die manier worden jouw angsten werkelijkheid: namelijk dat je je beste tijd hebt gehad en vanaf nu jouw leven moet slijten als een psychiatrisch patientje.

Vertrouwen op andermans medeleven, gaat je niks opleveren. Als je respect wilt van mensen, moet je kunnen bewijzen dat je dat respect waard bent. Het is niet iets waar je recht op hebt, aangezien andere mensen helemaal niks aan jou verschuldigd zijn.

Als je hier verkondigt dat je je blijft opdringen aan iemand die aan jou geen leuke herinneringen heeft en daarin zo ver gaat dat ze je moet blokkeren ... denk je dan echt dat mensen je applaus gaan geven? Je presenteert jezelf daarmee als iemand die egocentrisch is en onvolwassen.

Als je hulp wilt van anderen, dan moet je ontvankelijk zijn voor hun feedback. Als je persoonlijk wilt groeien, moet je je niet afsluiten voor de dingen die je liever niet wilt horen, want daarmee sluit je je af voor nieuwe inzichten en zal de persoonlijke groei niet komen.
pi_198480031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:24 schreef Gruj0 het volgende:
Alleen het idee al klinkt nogal creepy. Je komt over als iemand die wat wil hebben, het niet kan hebben, maar toch wil krijgen, desnoods via een andere weg.

Stop met deze gedachtes, stop met het zoeken naar vergeving bij vrouwen die jij in het verleden niet goed hebt behandeld (ook al hebben zij daar ook een eigen aandeel in). Sommige hebben het contact met jou verbroken, andere wensen gewoon niks meer van je te horen.

Je hebt toch een vriendin op dit moment? Richt je op haar ipv op al deze andere vrouwen. Bij haar ligt namelijk je kans om de fouten die je in het verleden hebt begaan met al die vrouwen, recht te zetten. Je besteedt nu vooral tijd aan zelfmedelijden en andere vrouwen en dat zegt eigenlijk al dat je je huidige vriendin exact hetzelfde aan het behandelen bent.
Ik ben het hiermee eens. Goede post. @Keep_Walking: Het feit dat je nu een vriendin hebt laat zien dat je nu kan bewijzen anders in elkaar te steken dan vroeger, dan is het ook belangrijk om je daar op te richten, of als je alleen voor haar die fouten bij anderen goed wil maken dan hebben die anderen daar alsnog niks aan. Ik heb namelijk zelf ook zo’n ervaring gehad, en toen nam 1 van deze gasten later contact met mij op. Ik waardeerde dat wel maar ik had ook het gevoel van, het verleden is voor mij afgesloten. Die anderen zijn ook gewoon verder gegaan met hun leven (hoop ik).
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198484094
TS vertelt mij net iets te vaak hoe succesvol hij bij de vrouwen was. En het moment waarop het topic geopend is, is precies het moment waarop hij geblokkeerd is door een oude scharrel.

Ik geloof er maar weinig van dat hij oprechte spijtgevoelens heeft. Hij heeft vooral spijt van de gevolgen, het geblokkeerd worden, en hoopt op fok nog wat charity (positieve woorden) te krijgen.

Slechts mijn mening.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 21:13:18 #108
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198484346
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:05 schreef luxerobots het volgende:
TS vertelt mij net iets te vaak hoe succesvol hij bij de vrouwen was. En het moment waarop het topic geopend is, is precies het moment waarop hij geblokkeerd is door een oude scharrel.

Ik geloof er maar weinig van dat hij oprechte spijtgevoelens heeft. Hij heeft vooral spijt van de gevolgen, het geblokkeerd worden, en hoopt op fok nog wat charity (positieve woorden) te krijgen.

Slechts mijn mening.
Nou ja zeg...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 13 maart 2021 @ 21:14:26 #109
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198484386
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:43 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Wat is de functie van dit topic nou eigenlijk?

Wil je graag complimentjes krijgen dat als je zegt dat je inziet dat je vroeger vrouwen enkel als lustobject zag, maar nu ervaar je spijtgevoelens en dus ben je een beter mens geworden nu je kan inzien dat zij het niet zo tof vond hoe je haar destijds behandelde?

Of wil je horen hoe oneerlijk het is dat jij het met haar wilt goedmaken, maar ze blokkeert je en maakt het je onmogelijk om haar te bewijzen dat je een beter mens bent?

En nu ben je boos, omdat je niet de reacties hebt gekregen waar je op hoopte? En denk je dat mensen dom en haatdragend zijn naar jou toe, omdat ze je niet behandelen zoals je had gewild?

Nogmaals, je gaat geen millimeter vooruitkomen als je alleen maar de verantwoordelijkheid bij anderen legt. Op die manier worden jouw angsten werkelijkheid: namelijk dat je je beste tijd hebt gehad en vanaf nu jouw leven moet slijten als een psychiatrisch patientje.

Vertrouwen op andermans medeleven, gaat je niks opleveren. Als je respect wilt van mensen, moet je kunnen bewijzen dat je dat respect waard bent. Het is niet iets waar je recht op hebt, aangezien andere mensen helemaal niks aan jou verschuldigd zijn.

Als je hier verkondigt dat je je blijft opdringen aan iemand die aan jou geen leuke herinneringen heeft en daarin zo ver gaat dat ze je moet blokkeren ... denk je dan echt dat mensen je applaus gaan geven? Je presenteert jezelf daarmee als iemand die egocentrisch is en onvolwassen.

Als je hulp wilt van anderen, dan moet je ontvankelijk zijn voor hun feedback. Als je persoonlijk wilt groeien, moet je je niet afsluiten voor de dingen die je liever niet wilt horen, want daarmee sluit je je af voor nieuwe inzichten en zal de persoonlijke groei niet komen.
Ik ben niet boos...

Geen bedoelingen met dit topic, fok is gewoon een uitlaatklep.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 13 maart 2021 @ 21:16:02 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198484434
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik ben het hiermee eens. Goede post. @:Keep_Walking: Het feit dat je nu een vriendin hebt laat zien dat je nu kan bewijzen anders in elkaar te steken dan vroeger, dan is het ook belangrijk om je daar op te richten, of als je alleen voor haar die fouten bij anderen goed wil maken dan hebben die anderen daar alsnog niks aan. Ik heb namelijk zelf ook zo’n ervaring gehad, en toen nam 1 van deze gasten later contact met mij op. Ik waardeerde dat wel maar ik had ook het gevoel van, het verleden is voor mij afgesloten. Die anderen zijn ook gewoon verder gegaan met hun leven (hoop ik).
Dank je wel. Ik snap het ook wel. Ze was ook lief voordat ze mij blokkeerde, ze was niet gemeen ofzo. Dus ik nam het ook niet persoonlijk, gewoon als een teken dat ze verder is gegaan met haar leven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198484513
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik snap het ook wel. Ze was ook lief voordat ze mij blokkeerde, ze was niet gemeen ofzo. Dus ik nam het ook niet persoonlijk, gewoon als een teken dat ze verder is gegaan met haar leven.
Waarom blijf je dan emmeren over die meid?
pi_198489283
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik snap het ook wel. Ze was ook lief voordat ze mij blokkeerde, ze was niet gemeen ofzo. Dus ik nam het ook niet persoonlijk, gewoon als een teken dat ze verder is gegaan met haar leven.
Ik zou het wel persoonlijk opnemen...want dat is het ook aangezien ze jou heeft geblokkeerd omdat ze slechte herinneringen aan je heeft en duidelijk niets meer met je te maken wilt hebben.
  zondag 14 maart 2021 @ 07:26:02 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_198489697
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:35 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat laatste is verkrachting en valt voor mij niet onder wat gangbaar begrepen wordt als "gebruiken" voor seks.

Voorgelogen is erg breed maar niet relevant en hooguit niet zo netjes, of één partij uiteindelijk niet krijgt wat ze verwacht hadden maakt de seks niet minder wederzijds op het moment zelf. Als het nette prinsesjes zijn dan moeten ze wachten tot de huwelijksnacht met het gorgelen van zaad.
Wat een raar antwoord dit. Zo’n meisje stemt in in met een andere intentie dan seks om de seks. Als jij haar anders hebt doen voorkomen, heb je haar bewust misleid. Dat is meer dan niet zo netjes. Met dergelijk gedrag kun je mensen flink beschadigen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_198492925
Voor je eigen bestwil zou het misschien wel goed zijn om niet van alles meer over je leven op het internet te gooien of op zijn minst geen foto's meer.

Eventueel potentiële dates, relaties, werkgevers Googelen steeds vaker naar de persoon himself en dat zou zomaar nadelig voor je uit kunnen pakken. Transparantie is altijd goed, maar komt in zo'n geval misschien te vroeg.

quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 07:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat een raar antwoord dit. Zo’n meisje stemt in in met een andere intentie dan seks om de seks. Als jij haar anders hebt doen voorkomen, heb je haar bewust misleid. Dat is meer dan niet zo netjes. Met dergelijk gedrag kun je mensen flink beschadigen.
Dat is zo idd, maar er ligt ook wat verantwoordelijkheid bij de ander. Niet zo naïef wezen moet eigenlijk regel 1 zijn.
pi_198493311
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 07:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat een raar antwoord dit. Zo’n meisje stemt in in met een andere intentie dan seks om de seks. Als jij haar anders hebt doen voorkomen, heb je haar bewust misleid. Dat is meer dan niet zo netjes. Met dergelijk gedrag kun je mensen flink beschadigen.
Plus in andere topics kwam naar voren dat deze meisjes zelf ook een rugzakje hebben of uit een vervelende situatie komen. Dan ben je kwetsbaarder richting de bedoelingen van anderen.
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 12:56:56 #116
441859 crew  Lenny77
pi_198493393
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 12:24 schreef Gruj0 het volgende:

Dat is zo idd, maar er ligt ook wat verantwoordelijkheid bij de ander. Niet zo naïef wezen moet eigenlijk regel 1 zijn.
Klopt wel, maar vanaf welk punt kan je dan iemand anders wel geloven? Je hebt alleen hetgeen ze zeggen tegen je waar je mee verder kan.

En ja, je kan 7 dates wachten om te zien of hij er dan nog is met zijn lieve en veelbelovende woorden, maar ook dan zijn er genoeg mannen die net genoeg geduld hebben voor daarop te wachten.
Wees gewoon eerlijk: zeg niet dat je zo verliefd bent, dat je een relatie wil, dat zij de enige is,.. als je weet dat jij m er gewoon in wil hangen en zij echt meer wil.
Das gewoon kutgedrag. Dat moet je niet willen doen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198493732
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 12:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Klopt wel, maar vanaf welk punt kan je dan iemand anders wel geloven? Je hebt alleen hetgeen ze zeggen tegen je waar je mee verder kan.

En ja, je kan 7 dates wachten om te zien of hij er dan nog is met zijn lieve en veelbelovende woorden, maar ook dan zijn er genoeg mannen die net genoeg geduld hebben voor daarop te wachten.
Wees gewoon eerlijk: zeg niet dat je zo verliefd bent, dat je een relatie wil, dat zij de enige is,.. als je weet dat jij m er gewoon in wil hangen en zij echt meer wil.
Das gewoon kutgedrag. Dat moet je niet willen doen.
Dat wat je zegt klopt ook wel.

Ik kan niks anders bedenken dan nog langer wachten. Op een gegeven moment is het geduld op. Als de man echt wat in je ziet blijft hij volhouden.

Mannen hebben ook vaak genoeg met liegende vrouwen te maken, waarbij je gewoon op een backup lijst staat.
Dat is ook gewoon kutgedrag en zou je als vrouw niet moeten willen doen. Geen aandacht meer besteden en verder gaan is een manier om dat op te lossen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 14-03-2021 13:35:03 ]
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 13:56:52 #118
441859 crew  Lenny77
pi_198494246
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 13:21 schreef Gruj0 het volgende:

Ik kan niks anders bedenken dan nog langer wachten. Op een gegeven moment is het geduld op. Als de man echt wat in je ziet blijft hij volhouden.

Mannen hebben ook vaak genoeg met liegende vrouwen te maken, waarbij je gewoon op een backup lijst staat.
Dat is ook gewoon kutgedrag en zou je als vrouw niet moeten willen doen. Geen aandacht meer besteden en verder gaan is een manier om dat op te lossen.
Ja maar is dat zo? Blijft hij wachten? Of denkt hij dan dat ie in de friendzone gezet is en gaat het m afdruipen?

Tweede deel heb je gewoon gelijk in.. Het komt van twee kanten.

Een oplossing daarvoor is de gok nemen en weten dat je kan verliezen. Maar dan daar ook niet teveel waarde aan hechten.

Misschien net door zo een dingen heb je nou een hoop mensen die zich maar niet kunnen binden (niet 100% durven geven) en geen vertrouwen meer hebben (van koude kermis thuiskomen).
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 14 maart 2021 @ 20:30:34 #119
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198501673
Ik heb nooit tegen dit meisje gelogen over mijn bedoelingen. Maar ze was heel verliefd en ik hield daar geen rekening mee. Iets wat ik vaker heb gedaan met vrouwen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 14 maart 2021 @ 20:41:20 #120
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198501985
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waarom blijf je dan emmeren over die meid?
Over dat meisje heb ik vrede. Ik heb spijt van mijn gedragingen van vroeger.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198503257
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 13:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja maar is dat zo? Blijft hij wachten? Of denkt hij dan dat ie in de friendzone gezet is en gaat het m afdruipen?
Er zijn andere manieren om iemand te laten weten dat je die ziet zitten en meer wil, maar toch even wil wachten met seks. Zoenen, (hartstochtelijk) knuffelen. Dat zijn dingen die je niet met iemand wil doen die je naar de friendzone hebt geschoven.

Je moet het gewoon tactisch aanpakken. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar het kan echt. We hebben hier een dame rondlopen die dat kan. Als het haar lukt, dan lukt het andere vrouwen vast ook. Je moet het tactisch aanpakken. :P
  zondag 14 maart 2021 @ 21:44:34 #122
451005 Grems
Clown World
pi_198503391
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 07:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat een raar antwoord dit. Zo’n meisje stemt in in met een andere intentie dan seks om de seks. Als jij haar anders hebt doen voorkomen, heb je haar bewust misleid. Dat is meer dan niet zo netjes. Met dergelijk gedrag kun je mensen flink beschadigen.
Zo'n meisje zegt dat ze instemt met een andere intentie dan seks om de seks. Dit soort zaken zijn vrijwel nooit zwart wit, zo moet de eerste ONS die niet ergens laat vallen dat ze dit normaal echt nóóit doet nog geboren worden.

Zeggen dat je alleen seks hebt binnen een serieuze relatie maar na de tweede date al op de knietjes om te slikken, tja dat ligt niet alleen aan de man lijkt mij.
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 22:24:19 #123
441859 crew  Lenny77
pi_198504096
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:44 schreef Grems het volgende:

[..]

Zo'n meisje zegt dat ze instemt met een andere intentie dan seks om de seks. Dit soort zaken zijn vrijwel nooit zwart wit, zo moet de eerste ONS die niet ergens laat vallen dat ze dit normaal echt nóóit doet nog geboren worden.

Zeggen dat je alleen seks hebt binnen een serieuze relatie maar na de tweede date al op de knietjes om te slikken, tja dat ligt niet alleen aan de man lijkt mij.
En toch.. als ik nu een ONS zou hebben dan zou het echt mijn eerste keer zijn en dus ook geen leugen. En ben 43. Het kan dus wel...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 14 maart 2021 @ 22:36:21 #124
451005 Grems
Clown World
pi_198504260
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En toch.. als ik nu een ONS zou hebben dan zou het echt mijn eerste keer zijn en dus ook geen leugen. En ben 43. Het kan dus wel...
Uiteraard, eens moet de eerste keer zijn :')

Ik vermoed dat je met 43 best begrijpt wat ik bedoel. Buiten de open deur nog iets te melden?
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 22:45:24 #125
441859 crew  Lenny77
pi_198504367
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:36 schreef Grems het volgende:

[..]

Uiteraard, eens moet de eerste keer zijn :')

Ik vermoed dat je met 43 best begrijpt wat ik bedoel. Buiten de open deur nog iets te melden?
Nee, ben helemaal mee ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198505685
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb nooit tegen dit meisje gelogen over mijn bedoelingen. Maar ze was heel verliefd en ik hield daar geen rekening mee. Iets wat ik vaker heb gedaan met vrouwen.
Goed dat je dat inziet: je zal met dat inzicht in het vervolg meer rekening proberen te houden met de ander.

Maar dan had je toch van tevoren kunnen bedenken dat de ex waarover dit verhaal gaat het met jou wilt afsluiten? Waarom moet het dan toch zover komen dat ze jou blokkeert? Vind je het dan zo belangrijk dat ze je vergeeft en wil je dat bereiken door haar te pushen?

Je gooit daarmee je eigen glazen in.

Probeer de situatie gewoon te accepteren zoals die is. Probeer ook te accepteren dat je net als ieder ander mens fouten maakt. Je bent voor mij echt niet in waarde gedaald als je zegt dat je vroeger te weinig respect kon opbrengen voor vrouwen. Je bent ook niet in waarde gestegen als je zegt dat je dat niet meer doet. Het is jouw leven: waarom zou ik me dan daarover druk maken en over jou oordelen?

Ik oordeel ook niet als ik merk dat je snel de verantwoordelijkheid buiten jezelf legt. Ik zeg het wel tegen je, omdat je het juist daarmee moeilijker maakt voor jezelf. Ik begrijp best dat je je opgelaten voelt en je schaamt en om die reden geneigd bent om het te ontkennen of ervan te maken dat de ander het verkeerd interpreteert. Dan doen we allemaal stiekem weleens, want niemand vindt het leuk om zijn fouten en kwetsbaarheden bloot te leggen. En niemand vindt het leuk om door de ander niet gewaardeerd te worden.

Toch is het heel zelfdestructief. Mensen die altijd de schuld en verantwoordelijkheid buiten zichzelf leggen, gaan de wereld uiteindelijk als heel bedreigend en negatief ervaren. Want in hun beleving is iedereen eropuit om hen te beschadigen.

Als je durft te aanvaarden dat je fouten maakt, dan krijg je uiteindelijk juist het idee dat je meer controle hebt over jouw leven. Als je dingen fout hebt gedaan, dan kan je het de volgende keer goed doen. Als je de schuld bij de ander legt, geef je hem daarmee ook de macht over jouw leven.
pi_201545778
Heb van veel dingen spijt.
De afgelopen jaren zijn er helaas ook vriendschappen spaak gelopen.
Heb ergens sterk het gevoel dat ik bepaalde situaties beter en zorgvuldiger had moeten communiceren.
En dat ik het te lang heb laten oplopen, qua spanningen, irritaties etc.
Dit heeft ook voor veel scheefgroei gezorgd.
Ben altijd een introvert en gesloten persoon geweest. en heb vaak niet durven zeggen wat ik echt denk en voel.
Het lijkt net alsof ik een blokkade met me mee sleur.
Grenzen tijdig en duidelijk aangeven is me nooit echt goed afgegaan en hier zal ik ook echt scherper en later op moeten worden.
pi_201546293
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 21:32 schreef Aurelio76 het volgende:
Heb van veel dingen spijt.
De afgelopen jaren zijn er helaas ook vriendschappen spaak gelopen.
Heb ergens sterk het gevoel dat ik bepaalde situaties beter en zorgvuldiger had moeten communiceren.
En dat ik het te lang heb laten oplopen, qua spanningen, irritaties etc.
Dit heeft ook voor veel scheefgroei gezorgd.
Ben altijd een introvert en gesloten persoon geweest. en heb vaak niet durven zeggen wat ik echt denk en voel.
Het lijkt net alsof ik een blokkade met me mee sleur.
Grenzen tijdig en duidelijk aangeven is me nooit echt goed afgegaan en hier zal ik ook echt scherper en later op moeten worden.
Laat het verleden los. Begin opnieuw. Je kan zijn wie je wilt zijn. Je kan het nu wel gaan toepassen en het vertrouwen in jezelf gaan vinden. Maar het verleden is een deel van jou maar dat is ook geweest.

In spijt leven is zwaar. Als je dat meer kan loslaten zou veel met je doen positief denk ik.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_201546375
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Laat het verleden los. Begin opnieuw. Je kan zijn wie je wilt zijn. Je kan het nu wel gaan toepassen en het vertrouwen in jezelf gaan vinden. Maar het verleden is een deel van jou maar dat is ook geweest.

In spijt leven is zwaar. Als je dat meer kan loslaten zou veel met je doen positief denk ik.
Dat vind ik erg mooi en treffend geschreven.
Wil me hier ook zeker bij aansluiten.
pi_201546997
De kans is groot dat deze vrouwen gelukkiger in hun leven staan dan jij TS en hebben er geen behoefte aan om jouw jankverhaal aan te horen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 28 september 2021 @ 16:27:38 #131
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_201553342
Leeft TS nog wel? of is die verplicht opgenomen?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_201553552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Leeft TS nog wel? of is die verplicht opgenomen?
Hij heeft een *kuch*R&Pban*kuch*
Je verwacht het niet he…
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201553662
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:34 schreef Grems het volgende:
Tenzij minderjarig of beperkt is het onmogelijk om iemand te "gebruiken" voor seks.

Never feel bad for a bitch, because a bitch will never feel bad for you.
Precies. Ze waren er zelf bij en wilden het ook. Wellicht diende het als middel om een relatie of meer dates te forceren, maar garantie dat dat lukt, hebben ze nooit.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 20:52:44 #134
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201557051
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 16:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hij heeft een *kuch*R&Pban*kuch*
Je verwacht het niet he…
Aaahhhh !! vandaar dat het zo stil is :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 30 september 2021 @ 08:56:28 #135
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_201575039
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 16:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hij heeft een *kuch*R&Pban*kuch*
Je verwacht het niet he…
Ah haha ja onverwacht :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')