SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schuldigquote:Op zondag 7 maart 2021 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Ken er wel meer die zijn gestopt maar bleven gewoon ineens weg.
loksmileyquote:Op zondag 7 maart 2021 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zit gewoon nog glimlachend mee te lezen hoor. Ondertussen zit hij op z'n handen omdat hij al lang weer had willen aanhaken en redt hij het nog net om het nog even langer vol te houden
We plaatsen op elke bergkam billboards met je UI als je dat doet hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, gewoon van de ene op de andere dag 5 jaar weggebleven.
Ik ga niet meer weg nu denk ikquote:Op zondag 7 maart 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We plaatsen op elke bergkam billboards met je UI als je dat doet hoor
Jaquote:Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga niet meer weg nu denk ikVeel te gezellig hier.
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Van die emmertjes van de Zaansche Hoeve
Komt uit Duitsland, dus die hoeve is een beetje verkeerd geland blijkbaar
Ik maak me al zorgen om mijn verdwenen kabouter, dus blijven is beterquote:Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga niet meer weg nu denk ikVeel te gezellig hier.
NOU WAT EEN GENOT RUGGEGRAATLOZE LAPZWANS MET ZIJN KUTVERHALEN IEDERE KEERquote:Op zondag 7 maart 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is er weer [ afbeelding ]
Gezellig met me, myself and I als ik aan de plattegrond zit te knutselen. Wat de rest verder doet of zegt heb ik geen idee van.quote:
In plaats van het blauwe emmertje de rode nemenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh daar heb ik de Griekse nu van en die vind ik al superlekker
Morgen meteen kijken!
Welk interview?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijven jullie ook allemaal wakker voor het grote interview?
Heeeyyyyy kusje op je wangquote:Op zondag 7 maart 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOU WAT EEN GENOT RUGGEGRAATLOZE LAPZWANS MET ZIJN KUTVERHALEN IEDERE KEER![]()
zo
Mensen die eerst een heel drama gaan maken over dat ze weg gaan, zijn nooit serieus te nemenquote:
Ik ben er ook een aantal jaren tussenuit geweest.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
LoL ik heb bij mij laatste sabbatical gewoon een topic dicht gegooid en daarna anderhalf jaar weggebleven![]()
Mag ik nog een steigertje, oh grote kwutselaar?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezellig met me, myself and I als ik aan de plattegrond zit te knutselen. Wat de rest verder doet of zegt heb ik geen idee van.
Succes morgenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ook weg trouwens![]()
En ik ga het langer dan een half uur volhouden![]()
![]()
Welterusten, morgen weer op Gesprek
Da's Braddie al.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een tagje “Grootste dramaqueen 2021” voor je regelen
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik nog een steigertje, oh grote kwutselaar?
Trusten en succes morgenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zal van de week nog even een rondje knutselen
En dan nog, dit was best een lousy performance eigenlijkquote:
Turkey always number 1quote:
Je had anders verwacht?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan nog, dit was best een lousy performance eigenlijk
succes morgen pikquote:Op zondag 7 maart 2021 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
succes fles en slaap lekkerquote:Op zondag 7 maart 2021 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Heb nog nooit iets roods gezien in de hoek!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In plaats van het blauwe emmertje de rode nemen
Deze is ook gewoon lekkerquote:Op zondag 7 maart 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In plaats van het blauwe emmertje de rode nemen
Flikker op mongool.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt 38 psychische stoornissen en je gaat mij de maat nemen, dacht het niet kwakbol
quote:
Gaat even via dm met elkaar flirten jullie twee.quote:
misschien is die drukquote:Op zondag 7 maart 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je UI is al vijf minuten dezelfde kleur
Zou wel een gemiste kans zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 22:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets roods gezien in de hoek!Misschien te exotisch voor de Vlamingen.
Fingers crossed!
wil je zoet of zout?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
Ah... moet ik popcorn halen of gaan hullies ergens anders piemelmeten?
Ik vind Skyr niet lekkerquote:Op zondag 7 maart 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is ook gewoon lekkerhttps://www.ah.nl/product(...)-skyr-creamy-naturel
Deze creamy smaakt heel anders (en veel lekkerder) dan de normalequote:
Die creamy smaakt naar een soort roomijs alleen dan niet zo koudquote:
Ja de normale skyr is niet heel spannend, is een soort net iets minder zure kwark, maar de creamy variant (dus met vet) is wel erg smakelijkquote:
nee eigenlijk ook nietquote:Op zondag 7 maart 2021 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Want je weet wel hoe hipster yoghurt smaakt?
hue hue huequote:Op zondag 7 maart 2021 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij hebt toch nooit of amper een vrouw?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
lekkerquote:Op zondag 7 maart 2021 22:04 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet eigenlijk, misschien wel, maar toch weer niet.
Ik vind het maar een beetje skeer klinkenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij betalen mensen er vooral voor omdat ze de naam wel interessant vinden klinken
Slaap lekker, Bal.quote:
de staat van de huizen is ook vergelijkbaar met die prijsquote:Op zondag 7 maart 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Huurhuizen in Vlaanderen zijn écht een stuk goedkoper
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de staat van de huizen is ook vergelijkbaar met die prijs
Ik zie splinternieuwe appartementen voor 850 euro per maand.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga ze eens van dichtbij bekijken
meeste huizen in .be zijn echt wrakken
Had het niet tegen jou op zichquote:
hap hap hapquote:Op zondag 7 maart 2021 22:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Had het niet tegen jou op zich
Je hebt hier mooie huizen en bouwvallen. Net als in Nederland. Azijnpisser
Reserve Belg zijn is best lastigquote:Op zondag 7 maart 2021 22:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Had het niet tegen jou op zich
Je hebt hier mooie huizen en bouwvallen. Net als in Nederland. Azijnpisser
Voor ons Nederlandse oog is België...rommeligquote:Op zondag 7 maart 2021 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
Nee ik vind de belgische bouwregels zowel technisch als het gebrek aan optische regels nogal bevreemdend. Verder zal 't allemaal wel dik voor elkaar wezen.
Geen ideequote:Op zondag 7 maart 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je een baan hebt in Nederland en woont in België, heb je toch belastingvoordelen?
van waar ben je er eigenlijk gaan wonen?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, word uitgelachen in twee landen om mijn accent
Is het ookquote:Op zondag 7 maart 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor ons Nederlandse oog is België...rommelig
Ik bedoelde eigenlijk Franticquote:Op zondag 7 maart 2021 22:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, word uitgelachen in twee landen om mijn accent
ik snapte hemquote:Op zondag 7 maart 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Frantic![]()
Maar nieuwsgierig hoe dat klinkt![]()
Spreek jij Nederlands of Vlaams?
Had tien jaar lang een Belgisch lief en nu woon ik hier wel graag. Was ook gewoon het makkelijkst en goedkoopst.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van waar ben je er eigenlijk gaan wonen?
to say the least.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor ons Nederlandse oog is België...rommelig
Lief als zelfstandig naamwoord is errug Vlaamsquote:Op zondag 7 maart 2021 22:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Had tien jaar lang een Belgisch lief en nu woon ik hier wel graag. Was ook gewoon het makkelijkst en goedkoopst.
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Had tien jaar lang een Belgisch lief en nu woon ik hier wel graag. Was ook gewoon het makkelijkst en goedkoopst.
Ik had daar in Hongarije ook last van.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
t
[..]
to say the least.
mn oom heeft een hypermodern huis. omringd door bouwvallen. en in z'n achtertuin lopen schapen
Ohquote:Op zondag 7 maart 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Frantic![]()
Maar nieuwsgierig hoe dat klinkt![]()
Spreek jij Nederlands of Vlaams?
https://www.svb.nl/nl/media/0946NX.pdfquote:Op zondag 7 maart 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je een baan hebt in Nederland en woont in België, heb je toch belastingvoordelen?
Yupquote:Op zondag 7 maart 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Li
[..]
Lief als zelfstandig naamwoord is errug Vlaams
Dat rommelige vind ik tof! Overal gekke deurtjes met rare wezens. Een panter boven de deur. Hun gekke beeldjes om de zondigaards in de haten te houden...quote:Op zondag 7 maart 2021 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja mij trekt het niet. alleen al vanwege wat buda het 'rommelige' noemt. (en de mensen ook welgeef mij maar gewoon het directe)
Twee keer belastingaangifte doenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.svb.nl/nl/media/0946NX.pdf
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee keer belastingaangifte doen![]()
* Klikt Vlaamse funda uit.
Allez zeg, ik zou mijn Antwerpse zolderkamer niet af komen.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat rommelige vind ik tof! Overal gekke deurtjes met rare wezens. Een panter boven de deur. Hun gekke beeldjes om de zondigaards in de haten te houden...
Maar Nederlanders mis ik wel. Daarom probeer ik Buda hierheen te lokken.
Slechter dan de Nederlandse Belastingdienst zal het niet zijn in Belgie.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee keer belastingaangifte doen![]()
* Klikt Vlaamse funda uit.
Hier tegenwoordig ook al heel wat. Moest maar 1 ding zelf doen.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:44 schreef jerney het volgende:
Belasting aangifte is wel poepsimpel. Ze vullen alles al voor ons in. Echt!
Jawel want als ik het zelfs doe dan jij ookquote:Op zondag 7 maart 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allez zeg, ik zou mijn Antwerpse zolderkamer niet af komen.
Heb je daar niet een halve enclave Nederlanders?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat rommelige vind ik tof! Overal gekke deurtjes met rare wezens. Een panter boven de deur. Hun gekke beeldjes om de zondigaards in de haten te houden...
Maar Nederlanders mis ik wel. Daarom probeer ik Buda hierheen te lokken.
Durf ik geen uitspraken over te doen, maar kan wel inloggen denk ikquote:Op zondag 7 maart 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slechter dan de Nederlandse Belastingdienst zal het niet zijn in Belgie.
Qua inkomstenbelasting was Hongarije niet eens zo slecht volgens mij
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je daar niet een halve enclave Nederlanders?
Ik ken er van jaren geleden een hele boel die daar woonden (met buitenlandse partner) in NL werkten en na zo veel jaar dan samen naar Nederland konden komen.
Vast wel, weet ik veel waar die uithangenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je daar niet een halve enclave Nederlanders?
Ik ken er van jaren geleden een hele boel die daar woonden (met buitenlandse partner) in NL werkten en na zo veel jaar dan samen naar Nederland konden komen.
Mja, in Hongarije betaal je ongeveer 40% inkomstenbelasting, redelijk vergelijkbaar met hier. Maar je krijgt er wat minder voor terug als je je baan kwijt raaktquote:Op zondag 7 maart 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slechter dan de Nederlandse Belastingdienst zal het niet zijn in Belgie.
Qua inkomstenbelasting was Hongarije niet eens zo slecht volgens mij
Jij bent een extraverte kunstenares.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Jawel want als ik het zelfs doe dan jij ook
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent een extraverte kunstenares.
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Vast wel, weet ik veel waar die uithangenBehalve op de meir
Sjernie extrovert?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent een extraverte kunstenares.
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwam vroeger vaak in Brussel, maar dat vond ik een graftakkestad.
Niet?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:49 schreef jerney het volgende:
[..]!!!!
Ik snap waarom je dat denkt, maar nee
Eensch.... een van de plekken waar ik mij alleen op straat of in de metro niet fijn voel.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:49 schreef jerney het volgende:
[..]!!!!
Ik snap waarom je dat denkt, maar neen
Aantal jaar gewerkt, maar ook niet helemaal mijn stad. Vond Leuven een stuk leuker.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo een beetje het Rotterdam van Belgiëquote:Op zondag 7 maart 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Deurbel. Niet telefoon.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, maar als ik geen pakketje verwacht pak ik niet op
Ik zou sowieso kloppen.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, maar als ik geen pakketje verwacht pak ik niet op
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eensch.... een van de plekken waar ik mij alleen op straat of in de metro niet fijn voel.
Gewoon heel boos 'ta mere' roepenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat gezeik met die taal. In winkels zijn ze verplicht om twee talen te spreken, maar gewoon weigeren om je in het Nederlands te woord te staan. En ik weiger om mijn bloemkolenfrans te gebruiken, dus dan werd het Engels
Nooit een voet binnen gezet in die zoo. Altijd zieligquote:Op zondag 7 maart 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]Geen idee. Ik vindt Antwerpen wel leuk. Behalve de Zoo, zo'n medelijden met de dieren daar
![]()
Wij doen nog wel eens sportpaleis en dan een paar dagen eraan plakken.
Toen we zeg maar nog geen corona hadden
allez-gijquote:Op zondag 7 maart 2021 22:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Wil je dat ik een hartverzakking krijg, ofwa??
Gewoon Nederlands praten daarquote:Op zondag 7 maart 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat gezeik met die taal. In winkels zijn ze verplicht om twee talen te spreken, maar gewoon weigeren om je in het Nederlands te woord te staan. En ik weiger om mijn bloemkolenfrans te gebruiken, dus dan werd het Engels
Bij zo’n Quick weigerden ze gewoon om je te helpenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands praten daarZe zoeken het maar uit wat ze dan terug praten.
Ik weet nog zo goed dat er daar heel zielig een hele grote gorilla zat door het raam te staren in een klein hokje met een hele grote zweem van ellende om zich heen. Ik moest huilen....quote:Op zondag 7 maart 2021 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
de zoo van Antwerpen is wel nog verpauperde dan de buitenwijken..
Nouja parlofoon officieelquote:Op zondag 7 maart 2021 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit geweten dat dat zo heetis dat een Vlaams woord
?
ja ben er 1x geweest..quote:Op zondag 7 maart 2021 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet nog zo goed dat er daar heel zielig een hele grote gorilla zat door het raam te staren in een klein hokje met een hele grote zweem van ellende om zich heen. Ik moest huilen....
Nee rot opquote:Op zondag 7 maart 2021 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
@:jerney heb je het ook altijd over vijzen en de microgolf?
Klopt, bij mij gingen ze toen iemand anders halenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij zo’n Quick weigerden ze gewoon om je te helpen
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Rotterdam is ook vreselijk.
Sorry Bal.
Mijn hele familie komt uit Rotterdamquote:Op zondag 7 maart 2021 22:59 schreef jerney het volgende:
[..]Lillek als de nacht en een kutmentaliteit.
Sorry ballie
weer wat geleerdquote:Op zondag 7 maart 2021 23:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Ehhh ja zeker? Ze noemen het toch altijd zo
Jaaaaa dan worden we zo’n beetje burenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Best tof voor het geld
https://www.immoweb.be/nl(...)archId=60454bba028f6
Haar nieuwe stekje is wel leuk hoor. Vet uitzicht op de Maas richting centrum.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:59 schreef jerney het volgende:
[..]Lillek als de nacht en een kutmentaliteit.
Sorry ballie
Frituur kattekwaadquote:Op zondag 7 maart 2021 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel echt op loopafstand van het Centraal Station, toch? Kwartiertje, gok ik?
Ik zie niks leuks in die zinquote:Op zondag 7 maart 2021 23:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Haar nieuwe stekje is wel leuk hoor. Vet uitzicht op de Maas richting centrum.
quote:Op zondag 7 maart 2021 23:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Haar nieuwe stekje is wel leuk hoor. Vet uitzicht op de Maas richting centrum.
Als je sneller doorloopt dan ik, kan dat best zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel echt op loopafstand van het Centraal Station, toch? Kwartiertje, gok ik?
Ik ga de gedachte van wonen in Antwerpen een beetje entertainen.quote:Op zondag 7 maart 2021 23:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Als je sneller doorloopt dan ik, kan dat best zijnMaar is niet superver nee. Alles wat ertoe doet is dichtbij hier.
De rest is parking.
quote:Op zondag 7 maart 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga de gedachte van wonen in Antwerpen een beetje entertainen.![]()
Maar ik moet wel een rustig plekje en geen bovenburen
Jij ook truste dan hequote:Op zondag 7 maart 2021 23:09 schreef mschol het volgende:
zo, in bed gaan liggen maar.. misschien even switch aan.. al ben ik erg moe..
Giraffe!quote:Op zondag 7 maart 2021 23:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat ik nu eens zou gaan tekenen
Wat ga je schetsen?quote:Op zondag 7 maart 2021 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik neem denk ik ook zo een schetsblok mee op bed. Goede inspiratie komt vaak als ik bijna ga slapen..
Weet ik nog niet. is echt van alles. Kan een dier zijn. Maar ook een boom of een theepot met vleugels...quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 23:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. is echt van alles. Kan een dier zijn. Maar ook een boom of een theepot met vleugels...
quote:1 268 jerney
2 264 bitterbal
3 158 Budapestenaar
4 121 FranticDJ
5 107 Ygritte
6 106 Dr_Flash
7 101 Citizen.Erased
8 91 gianni61
9 84 UitStraling
10 82 LTVDK
Met de puntmuts naar beneden, dacht ik eerst dat het keramieke ijsjes warenquote:
Halfuur ofzo.quote:
Ze zijn tofquote:
Aandachtbehoefte.quote:
Dank je zal er met plezier wonenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:51 schreef kwiwi het volgende:
@:dud0r @:jacquelinehasselbaink jullie huisjes zijn klaarOmdat jullie zo lang hebben moeten wachten een huisje aan het water met gedeeld terras en relaxt dubbel zonnebed
[ afbeelding ]
ik ookquote:
op zich zou het kunnen, al drink ik dat liever uit een glasquote:Op maandag 8 maart 2021 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie daar alleen een kopje..
daar kan best gewoon water in zitten
goed plan wel!quote:Op maandag 8 maart 2021 07:43 schreef dud0r het volgende:
Ik drink m'n water uit een anderhalve liter fles.
Dan kan ik tenminste een beetje bijhouden dat ik ook genoeg drink
huh? heb ik iets gemist?quote:
Nee, ik wil US weg hebbenquote:Op maandag 8 maart 2021 08:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wil onze epische verhalenverteller weg hebben?
Anders merk ik dat ik te weinig drink op een dag.quote:
NIet beter?quote:Op maandag 8 maart 2021 08:43 schreef LTVDK het volgende:
Meh, wel eens prettigere nachten gehadGelukkig kan ik vanmiddag al bij de tandarts terecht.
Het is nou eenmaal de lelijkste stad van Nederlandquote:
Dat begrijp ik niet met zulke architectuur?quote:Op maandag 8 maart 2021 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal de lelijkste stad van Nederland
Jij bent blijkbaar nog nooit in Heerlen geweestquote:Op maandag 8 maart 2021 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal de lelijkste stad van Nederland
Nee niet echt helaasquote:
Of Tilburg.quote:Op maandag 8 maart 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar nog nooit in Heerlen geweest
quote:Op maandag 8 maart 2021 08:52 schreef Dven het volgende:
Wanneer je Rotterdam de lelijkste stad van Nederland vindt dan heb je er of niets van begrepen, of zijn je laatste twee hersencellen continu in gevecht met elkaar of ben je als baby meermaals door je moeder tegen een muur aan gesmeten.
In het geval van @:dud0r durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk te zeggen dat alle drie de bovenstaande stellingen kloppen.
Ja ik ga mijn best doenquote:Op maandag 8 maart 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nog ff kiezen op elkaar (huehue) en wachten op vanmiddag
zoals Omdatappel zou zeggen: Grutjesquote:Op maandag 8 maart 2021 08:52 schreef Dven het volgende:
Wanneer je Rotterdam de lelijkste stad van Nederland vindt dan heb je er of niets van begrepen, of zijn je laatste twee hersencellen continu in gevecht met elkaar of ben je als baby meermaals door je moeder tegen een muur aan gesmeten.
In het geval van @:dud0r durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk te zeggen dat alle drie de bovenstaande stellingen kloppen.
OmdatAppelquote:Op maandag 8 maart 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals Omdatappel zou zeggen: Grutjes
Ze hadden het na de tweede wereldoorlog niet op moeten bouwen.quote:Op maandag 8 maart 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet met zulke architectuur?
Dat is correct.quote:Op maandag 8 maart 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar nog nooit in Heerlen geweest
Daar welquote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 08:52 schreef Dven het volgende:
Dat dan weer welquote:
Dus ze hadden al dat puin van de bommen gewoon moeten laten liggen??quote:Op maandag 8 maart 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hadden het na de tweede wereldoorlog niet op moeten bouwen.
[..]
Het woordje waarschijnlijkquote:Op maandag 8 maart 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Vanavond weer persconferentie
Om 19.00 uur geven demissionair premier Rutte en minister De Jonge van Volksgezondheid een persconferentie over de stand van zaken rond het coronavirus. Er zullen geen grote versoepelingen worden aangekondigd en opnieuw wordt de avondklok verlengd.
Waarschijnlijk mogen over drie weken de terrassen open, mogen studenten weer fysiek les krijgen en zal het winkelen worden uitgebreid. Ook mogen volwassenen dan buiten sporten.
De persconferentie is te volgen via NPO 1, NPO Start, NPO Nieuws, NOS.nl, de NOS-app, NPO Radio 1 en de kanalen van de NOS op sociale media.
de maas inschuivenquote:Op maandag 8 maart 2021 08:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus ze hadden al dat puin van de bommen gewoon moeten laten liggen??
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 8 maart 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Vanavond weer persconferentie
Om 19.00 uur geven demissionair premier Rutte en minister De Jonge van Volksgezondheid een persconferentie over de stand van zaken rond het coronavirus. Er zullen geen grote versoepelingen worden aangekondigd en opnieuw wordt de avondklok verlengd.
Waarschijnlijk mogen over drie weken de terrassen open, mogen studenten weer fysiek les krijgen en zal het winkelen worden uitgebreid. Ook mogen volwassenen dan buiten sporten.
De persconferentie is te volgen via NPO 1, NPO Start, NPO Nieuws, NOS.nl, de NOS-app, NPO Radio 1 en de kanalen van de NOS op sociale media.
Opbouwen en opruimen zijn twee verschillende dingenquote:Op maandag 8 maart 2021 08:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus ze hadden al dat puin van de bommen gewoon moeten laten liggen??
Ondertussen worden de wachtlijsten voor zwemlessen steeds langerquote:Op maandag 8 maart 2021 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
De versoepeling dat zwemlessen voor kinderen weer mogen vind ik trouwens ook wel apart. Ik denk dat er niet heel veel zwembaden zijn die speciaal daar voor weer alles opstarten.
Dus zouden er veel lege ruimtes zijn ontstaan??quote:Op maandag 8 maart 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Opbouwen en opruimen zijn twee verschillende dingen
Was het in ieder geval mooier geweest dan het nu isquote:Op maandag 8 maart 2021 09:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus zouden er veel lege ruimtes zijn ontstaan??
Lijkt me niet praktisch voor een grote stad als Rotterdam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |