Ik ga niet meer gokken.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:04 schreef Szura het volgende:
Ik denk niet dat Genk nog gaat verliezen. Giro 555 voor Scorpion.
Dan moet je SP stemmen.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: het verschil in prijzengeld tussen nummer 1 en 2 is veel te hoog.
(ik heb liever een wat vlakkere uitbetaling)
Dan mag je 70 pct van t prijzengeld meteen weer inleveren bij de PDCquote:
Ik ben groot voorstander van een puntensysteem ipv prijzengeld wat betreft de order of merit.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: het verschil in prijzengeld tussen nummer 1 en 2 is veel te hoog.
(ik heb liever een wat vlakkere uitbetaling)
Dit gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben groot voorstander van een puntensysteem ipv prijzengeld wat betreft de order of merit.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 7 maart 2021 21:46 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @:PowerLoungen
Ik doe gewoon een schopje POL, ben ik ervan af en wens ik jullie veel plezierquote:Op zondag 7 maart 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Zelfs een onschuldige stelling over het dartsen slaat weer het politieke pad op.
2007 op zeker met Van Barneveld (zie op)quote:Op zondag 7 maart 2021 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Was finale UK open niet ooit best of 31?
Het spijt me Maxiquote:Op zondag 7 maart 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Zelfs een onschuldige stelling over het dartsen slaat weer het politieke pad op.
Hopelijk heb je nog kunnen genieten van de vorige potquote:
V Gerwen is een PSV supporter, die mensen zijn chronisch mad.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:16 schreef Zorro het volgende:
Als v Gerwen nu de dubbels van Humphries ziet wordt ie mad.
Maar dat was ie eigenlijk al.
Zit er niet gewoon een sociale media persoontje achter die account?quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
V Gerwen is een PSV supporter, die mensen zijn chronisch mad.
Aangezien het opeens vrij aardig Engels is zou dat zomaar kunnenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit er niet gewoon een sociale media persoontje achter die account?
Ja, zelden een spelfoutquote:Op zondag 7 maart 2021 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |