Die tekst mogen ze ook wel realtime updaten.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
FOK! heeft het in deze tijden van Corona een beetje moeilijk. We hebben hele oude servers die het een voor een begeven en Corona heeft ook de inkomstenstroom flink aangetast. Het betert, maar we hebben wel hulp nodig om in de lucht te kunnen blijven. Vandaar dat we in overleg met de users deze donatiepagina hebben opgezet. Donaties worden volledig gebruikt om FOK! in de lucht te houden, in de breedste zin van het woord. Lopende kosten, openstaande kosten en als het even meezit wat nieuwe (refurbished) servers en hardware. Het doel hieronder wordt realtime bijgehouden en heeft betrekking op losse donaties (niet op abonnementen of andere aankopen).
Nog ¤ 12168 te gaan tot 1 januari 2021
(lol)
Waarom denken mensen zo?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Altijd tegen Maikol, Maikol de Nederlander.
Studio Voetbal.quote:
Zal wel weer met een beeldverbinding zijn.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh Freekie te gast, dat vind ik wel leuk
NOS voetbal podcast ook wel oke. Zolang de Witte Chinees zn mond houdtquote:Op zondag 7 maart 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
`Studio voetbal is een prima programma de laatste tijd.
En dan kijk ik nog Dit Was Het Weekend terug.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Hangt een beetje van de gasten af maar als ik kijk is het vaak best oke jaquote:Op zondag 7 maart 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Dan zit je inmiddels op t tijdstip dat je de herhaling van Business Class ook nog wel kunt meepakkenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan kijk ik nog Dit Was Het Weekend terug.
Ja dat is wel lekker, zit je daar achter je webcam en mag je drie zinnen zeggen en luisteren verderquote:Op zondag 7 maart 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel weer met een beeldverbinding zijn.
Pierre is er vandaag niet. Normaal heeft hij rond deze tijd zijn carvanal-snipper.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de gasten af maar als ik kijk is het vaak best oke ja
Pjair Raffie en Ibi zijn wel bijna vast. Zo nu en dan helaas ook nog Arno.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de gasten af maar als ik kijk is het vaak best oke ja
Wel een vrouw zo te zien, dus er zal ook wel weer een blokje vrouwenvoetbal zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pierre is er vandaag niet. Normaal heeft hij rond deze tijd zijn carvanal-snipper.
Theo niet meer?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pjair Raffie en Ibi zijn wel bijna vast. Zo nu en dan helaas ook nog Arno.
Dickie vond het maar lachwekkend dat 'dat vrouwtje' een mening had over zijn team.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen Hotdog maar Leonne Stentler.
JAWEL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |