abonnement Unibet Coolblue
pi_198383440
Nu het de laatste weken vooral over de roep om versoepelen gaat, is het tijd om als maatschappij na te denken over hoe we verder willen. Dat het allemaal weer terug moet naar het oude, is geen gegeven. Er zijn ook voordelen aan de huidige maatregelen.

Hoger onderwijs op afstand heeft als voordeel dat het OV minder belast wordt en dat er veel minder druk is op de huizenmarkt als studenten gewoon thuis blijven wonen. Studentenwoningen kunnen beschikbaar worden gemaakt voir starters. Daarnaast bereidt thuisonderwijs studenten goed voor om ook in de toekomst op afstand te werken. Verder is de druk op vooral de binnensteden door studenten vaak hoog, er is veel overlast in allerlei vormen voor oorspronkelijke bewoners.

De avondklok werkt zeer effectief tegen criminaliteit en is goed voor de nachtrust van de burgers. Het overgrote deel van de mensen tussen 21:00 en 04:30 toch niet buiten. Overlast door dronken jongeren, late feestjes in woonwijken kan hiermee gestopt worden. Criminelen vallen meer op en zijn makkelijker te pakken als er goed gehandhaafd wordt. Eventueel kan de tijd nog wat worden aangepast.

Thuiswerken scheelt files, verminderd infrastructuur kosten en is een grote bonus voor de klimaatdoelen.

(Vlieg)vakanties uitbannen of in ieder geval verminderen scheelt overlast en uitstoot en helpt de klimaatdoelen behalen.

1.5m en mondkapjes hebben de griep nagenoeg geëlimineerd. Elk jaar scheelt dat duizenden doden. Als we dit voor corona doen, dan zou je dit ook voor andere infectieziekten moeten doen. Een griepdode is net zo erg als een coronadode.

Geen festivals en discotheken scheelt veel aan drank en drugsmisbruik en overlast in de steden. Bovendien zijn festivals ook nog eens vervuilend.

Wat mij betreft is het geen vanzelfsprekend dat alles weer terug gaat naar het oude.

Winkels, terrassen en restaurants openen vind ik wel belangrijk. Ook voor ouderen is het belangrijk om een goede mogelijkheid om te winkelen hebben. Verder is de mogelijk tot plezier hebben ook gewoon belangrijk.
  zondag 7 maart 2021 @ 21:28:12 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198383524
Ja dahaag
  zondag 7 maart 2021 @ 21:28:16 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198383525
:')
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198383546
Terras en restaurant dus om 20.45uur dicht?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_198383564
Eerst een pleidooi om zaken waar mensen plezier uit halen maar blijvend af te schaffen om te eindigen met zeggen dat plezier belangrijk is? Je spoort niet, meer kan ik er niet van maken.
  zondag 7 maart 2021 @ 21:29:43 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198383566
Matige troll. 2/10
pi_198383583
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef Schuifpui het volgende:
Nu het de laatste weken vooral over de roep om versoepelen gaat, is het tijd om als maatschappij na te denken over hoe we verder willen. Dat het allemaal weer terug moet naar het oude, is geen gegeven. Er zijn ook voordelen aan de huidige maatregelen.

Hoger onderwijs op afstand heeft als voordeel dat het OV minder belast wordt en dat er veel minder druk is op de huizenmarkt als studenten gewoon thuis blijven wonen. Studentenwoningen kunnen beschikbaar worden gemaakt voir starters. Daarnaast bereidt thuisonderwijs studenten goed voor om ook in de toekomst op afstand te werken. Verder is de druk op vooral de binnensteden door studenten vaak hoog, er is veel overlast in allerlei vormen voor oorspronkelijke bewoners.

De avondklok werkt zeer effectief tegen criminaliteit en is goed voor de nachtrust van de burgers. Het overgrote deel van de mensen tussen 21:00 en 04:30 toch niet buiten. Overlast door dronken jongeren, late feestjes in woonwijken kan hiermee gestopt worden. Criminelen vallen meer op en zijn makkelijker te pakken als er goed gehandhaafd wordt. Eventueel kan de tijd nog wat worden aangepast.

Thuiswerken scheelt files, verminderd infrastructuur kosten en is een grote bonus voor de klimaatdoelen.

(Vlieg)vakanties uitbannen of in ieder geval verminderen scheelt overlast en uitstoot en helpt de klimaatdoelen behalen.

1.5m en mondkapjes hebben de griep nagenoeg geëlimineerd. Elk jaar scheelt dat duizenden doden. Als we dit voor corona doen, dan zou je dit ook voor andere infectieziekten moeten doen. Een griepdode is net zo erg als een coronadode.

Geen festivals en discotheken scheelt veel aan drank en drugsmisbruik en overlast in de steden. Bovendien zijn festivals ook nog eens vervuilend.

Wat mij betreft is het geen vanzelfsprekend dat alles weer terug gaat naar het oude.

Winkels, terrassen en restaurants openen vind ik wel belangrijk. Ook voor ouderen is het belangrijk om een goede mogelijkheid om te winkelen hebben. Verder is de mogelijk tot plezier hebben ook gewoon belangrijk.
exact. goed punt, samenvatting van het #buildbackbetter
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_198383640
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:29 schreef halfway het volgende:
Terras en restaurant dus om 20.45uur dicht?
Zoals ik al zei, je kan de tijd eventueel ook aanpassen naar 22:00, dan kunnen restaurants en terrassen tot 21:30 openblijven. Mooie tijd toch?
  zondag 7 maart 2021 @ 21:32:42 #9
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198383646
Jij doet het vast leuk op de feestjes waar je niet komt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198383702
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:29 schreef Wirelessmouse het volgende:
Eerst een pleidooi om zaken waar mensen plezier uit halen maar blijvend af te schaffen om te eindigen met zeggen dat plezier belangrijk is? Je spoort niet, meer kan ik er niet van maken.
Plezier maken kan, als dat niet te veel overlast of schade heeft voor anderen en het milieu.

Sporten heb ik niet genoemd, maar dat moet wat mij betreft ook weer voor iedereen kunnen, idem bioscopen, etc.
pi_198383914
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:29 schreef Wirelessmouse het volgende:
Eerst een pleidooi om zaken waar mensen plezier uit halen maar blijvend af te schaffen om te eindigen met zeggen dat plezier belangrijk is? Je spoort niet, meer kan ik er niet van maken.
Maar ontzettend triest dat er blijkbaar mensen zijn die echt zo denken :')
pi_198384077
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:42 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Maar ontzettend triest dat er blijkbaar mensen zijn die echt zo denken :')
Nou inderdaad, vanaf je 18de al leven als een bejaarde, met uitstapjes naar het winkelcentrum en een keertje uit eten want de rest wil schuifpui verbieden.
pi_198384101
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:47 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Nou inderdaad, vanaf je 18de al leven als een bejaarde, met uitstapjes naar het winkelcentrum en een keertje uit eten want de rest wil schuifpui verbieden.
Maar je mag nog wel lol hebben hoor.
pi_198384185
Je mag het oneens zijn met mijn keuzes, maar ga dan inhoudelijk op punten in of kom met je eigen voorkeuren en argumenten over wat we wel en wat niet moeten behouden.
  zondag 7 maart 2021 @ 21:52:15 #15
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198384236
Het lijkt me wel goed om wat terughoudender te worden in het kriskras de wereld over vliegen. Al het andere in je OP is totaal losgezongen van de menselijke natuur.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 7 maart 2021 @ 21:55:21 #16
451005 Grems
Clown World
pi_198384344
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef Schuifpui het volgende:
Nu het de laatste weken vooral over de roep om versoepelen gaat, is het tijd om als maatschappij na te denken over hoe we verder willen. Dat het allemaal weer terug moet naar het oude, is geen gegeven. Er zijn ook voordelen aan de huidige maatregelen.

Hoger onderwijs op afstand heeft als voordeel dat het OV minder belast wordt en dat er veel minder druk is op de huizenmarkt als studenten gewoon thuis blijven wonen. Studentenwoningen kunnen beschikbaar worden gemaakt voir starters. Daarnaast bereidt thuisonderwijs studenten goed voor om ook in de toekomst op afstand te werken. Verder is de druk op vooral de binnensteden door studenten vaak hoog, er is veel overlast in allerlei vormen voor oorspronkelijke bewoners.

De avondklok werkt zeer effectief tegen criminaliteit en is goed voor de nachtrust van de burgers. Het overgrote deel van de mensen tussen 21:00 en 04:30 toch niet buiten. Overlast door dronken jongeren, late feestjes in woonwijken kan hiermee gestopt worden. Criminelen vallen meer op en zijn makkelijker te pakken als er goed gehandhaafd wordt. Eventueel kan de tijd nog wat worden aangepast.

Thuiswerken scheelt files, verminderd infrastructuur kosten en is een grote bonus voor de klimaatdoelen.

(Vlieg)vakanties uitbannen of in ieder geval verminderen scheelt overlast en uitstoot en helpt de klimaatdoelen behalen.

1.5m en mondkapjes hebben de griep nagenoeg geëlimineerd. Elk jaar scheelt dat duizenden doden. Als we dit voor corona doen, dan zou je dit ook voor andere infectieziekten moeten doen. Een griepdode is net zo erg als een coronadode.

Geen festivals en discotheken scheelt veel aan drank en drugsmisbruik en overlast in de steden. Bovendien zijn festivals ook nog eens vervuilend.

Wat mij betreft is het geen vanzelfsprekend dat alles weer terug gaat naar het oude.

Winkels, terrassen en restaurants openen vind ik wel belangrijk. Ook voor ouderen is het belangrijk om een goede mogelijkheid om te winkelen hebben. Verder is de mogelijk tot plezier hebben ook gewoon belangrijk.
Je kunt ons ook gewoon linken naar je website Klaus, scheelt een hoop typen.
pi_198384433
Je vergeet het belangrijkste: nooit meer handen schudden.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:00:19 #18
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_198384490
1. Onderwijs op afstand werkt niet. Studenten, scholieren hebben contact nodig met elkaar zonder een beeldscherm er tussen.
2. Studententijd is meer dan alleen studeren dus studenten gaan heus nog wel op kamers.
3. Studenten zullen nog steeds met OV gaan want je hebt nog steeds practica, werkcolleges, groepswerk etc.

Avondklok voor eeuwig en altijd toepassen is een ontzettend debiel idee.
1. Genoeg mensen die hun sociaal leven na 2200 uur hebben
2. Iedereen wil ineens een hond
3. Je krijgt uiteindelijk toch verzet er tegen en geen controle.

Mondkapjes en afstand in ere houden gaat ook niet gebeuren. De verplichting gaat eruit maar mensen zullen het vast nog wel vrijwillig doen.
Minder groep en verkoudheden komt natuurlijk ook omdat mensen nu thuis moeten blijven bij verschijnselen. Is naar mijn idee nog steeds het meest effectief.


Alle maatregelen die je graag in ere wilt houden, zijn er a-sociaal gaan tegen de menselijke natuur in en passen niet binnen onze vorm van samenleving.

Maar wees vrij om je er aan te houden.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 7 maart 2021 @ 22:01:08 #19
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198384511
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef Schuifpui het volgende:
Je mag het oneens zijn met mijn keuzes, maar ga dan inhoudelijk op punten in of kom met je eigen voorkeuren en argumenten over wat we wel en wat niet moeten behouden.
Nee, niet alles hoeft altijd maar ter discussie te staan.
pi_198384526
quote:
4s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:58 schreef Socios het volgende:
Je vergeet het belangrijkste: nooit meer handen schudden.
Dat lijkt me wel een vanzelfsprekenheid toch. Ik kan me bijna niet voorstellen dan er veel mensen zijn die dat terug willen hebben.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:01:53 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198384538
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:29 schreef halfway het volgende:
Terras en restaurant dus om 20.45uur dicht?
Op zich was even lekker doorzakken tot diep in de nacht/ochtend toch al lastig geworden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198384584
quote:
4s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:58 schreef Socios het volgende:
Je vergeet het belangrijkste: nooit meer handen schudden.
Dit vind ik toch wel één van de weinige echte voordelen van alle maatregelen O+ Ik vond het altijd al van de zotte dat een arts gewoon elke patiënt steeds de handen schudt. Leuke manier van infecties verspreiden onder mensen met een zwakke gezondheid.

Maar goed, even fijn gelachen om de OP. Bedankt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 maart 2021 @ 22:04:38 #23
451005 Grems
Clown World
pi_198384597
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:01 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nee, niet alles hoeft altijd maar ter discussie te staan.


Maar het scheelt wel een aantal griepdoden :')
  zondag 7 maart 2021 @ 22:06:19 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198384634
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit vind ik toch wel één van de weinige echte voordelen van alle maatregelen O+ Ik vond het altijd al van de zotte dat een arts gewoon elke patiënt steeds de handen schudt. Leuke manier van infecties verspreiden onder mensen met een zwakke gezondheid.

Maar goed, even fijn gelachen om de OP. Bedankt :7
Helemaal met je eens. En tegen de griep ook nu uiterst effectief gebleken. Een plus van de corona maatregelen is dat we wellicht de griep wellicht nu uitgeroeid hebben?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:07:31 #25
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_198384663
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:01 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel een vanzelfsprekenheid toch. Ik kan me bijna niet voorstellen dan er veel mensen zijn die dat terug willen hebben.
Waarom niet? Ik ben het eigenlijk altijd blijven doen want die elleboog slaat nergens op.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_198384667
En jij hebt de vlag van Texas als UI?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 7 maart 2021 @ 22:08:47 #27
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_198384687
Het is juist voor de kinders zo gezond om regelmatig bloot gesteld te worden aan bacillen. Krijgen ze een beter en sterker immuunsysteem van.

En voor volwassenen is al die over hygiëne ook niet gezond. Dus hup gewoon straks weer lekker terug naar wat vieze gewoontes.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 7 maart 2021 @ 22:10:14 #28
451005 Grems
Clown World
pi_198384721
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is juist voor de kinders zo gezond om regelmatig bloot gesteld te worden aan bacillen. Krijgen ze een beter en sterker immuunsysteem van.

En voor volwassenen is al die over hygiëne ook niet gezond. Dus hup gewoon straks weer lekker terug naar wat vieze gewoontes.
Maar als je iedereen opsluit in hun steriele woonunit in MEGACITY8 hebben ze geen sterk immuunsysteem nodig. Is ook erg goed voor de klimaatdoelen.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:12:33 #29
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198384773
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is juist voor de kinders zo gezond om regelmatig bloot gesteld te worden aan bacillen. Krijgen ze een beter en sterker immuunsysteem van.

En voor volwassenen is al die over hygiëne ook niet gezond. Dus hup gewoon straks weer lekker terug naar wat vieze gewoontes.
Wat her darm stelsel aangaat worden bacteria wel eens een vergeten orgaan genoemd. De meeste en hoe meer je er van hebt zijn juist goed voor je gezondheid.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198384776
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is juist voor de kinders zo gezond om regelmatig bloot gesteld te worden aan bacillen. Krijgen ze een beter en sterker immuunsysteem van.

En voor volwassenen is al die over hygiëne ook niet gezond. Dus hup gewoon straks weer lekker terug naar wat vieze gewoontes.
Ik vermoed dat je zelf ook kind geweest bent en dus weet dat je voor prikkeling van je immuunsysteem geen handen schudden nodig hebt. Elk kind weet duizenden manieren om bacillen binnen te krijgen :7

Ik herinner me nog dat ik het grappig vond om lollies in de zandbak te dippen en af te likken. Er zijn mogelijkheden te over bij kinderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 maart 2021 @ 22:15:30 #31
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_198384848
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je zelf ook kind geweest bent en dus weet dat je voor prikkeling van je immuunsysteem geen handen schudden nodig hebt. Elk kind weet duizenden manieren om bacillen binnen te krijgen :7

Ik herinner me nog dat ik het grappig vond om lollies in de zandbak te dippen en af te likken. Er zijn mogelijkheden te over bij kinderen.
Maar bacillen uitwisselen tussen kinderen is ook gezond voor de kinderen.

Ik had ook ergens gelezen dat een volwassen persoon beter ook eens in de zoveel tijd blootgesteld kan worden aan verkoudheid virussen zodat het lichaam er minder heftig op reageert.
Je immuunsysteem blijven prikkelen en trainen zeg maar.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 7 maart 2021 @ 22:17:56 #32
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198384908
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je zelf ook kind geweest bent en dus weet dat je voor prikkeling van je immuunsysteem geen handen schudden nodig hebt. Elk kind weet duizenden manieren om bacillen binnen te krijgen :7

Ik herinner me nog dat ik het grappig vond om lollies in de zandbak te dippen en af te likken. Er zijn mogelijkheden te over bij kinderen.
Ook met je eens. _O- _O_ Maar met de Dettol en Nitendo generatie is dat minder geworden? En waar zie je op straat nog een zandbak en dergelijke?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198385019
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:17 schreef Megumi het volgende:

Ook met je eens. _O- Maar met de Dettol en Nitendo generatie is dat minder geworden. En waar zie je op straat nog een zandbak en dergelijke?
Ja, je hebt ook wel wat gelijk hoor. Ik herinner me mijn opperste verbazing nog toen ik ontdekte dat kinderen bij St. Maarten de onverpakte snoepjes tegenwoordig weigeren. Of niet mogen pakken van hun ouders. Dat is al járen zo, maar niet toen ik kind was. Wij pakten gewoon een hand dropjes of winegums etc. Dat wordt nu gezien als vies.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 maart 2021 @ 22:27:44 #34
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_198385093
Met massaontslagen in het openbaar vervoer, de reisbranche en de evenementensector tot gevolg. Daarom alleen al niet serieus te nemen.

Lijkt me daarnaast niet wenselijk als we in Nederland afglijden naar Amerikaanse toestanden waar je zonder auto je eigen stad niet uit komt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 7 maart 2021 @ 22:27:53 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198385095
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, je hebt ook wel wat gelijk hoor. Ik herinner me mijn opperste verbazing nog toen ik ontdekte dat kinderen bij St. Maarten de onverpakte snoepjes tegenwoordig weigeren. Of niet mogen pakken van hun ouders. Dat is al járen zo, maar niet toen ik kind was. Wij pakten gewoon een hand dropjes of winegums etc. Dat wordt nu gezien als vies.
Zeker wat je immuunsysteem aangaat zijn meer dan 90% van de bacteriën in bijvoorbeeld je darmen systeem nuttig. Maar ik vermijd nu even de discussie geen zin om naar een bron te googelen. :P Of te posten waarom ik dat weet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:30:25 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198385120
quote:
14s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:27 schreef MichaelScott het volgende:
Met massaontslagen in het openbaar vervoer,
Het OV mag je gewoon in. Reizen met mogelijke mutaties verspreiden via de luchtvaart is denk ik minder slim.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:33:03 #37
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_198385157
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het OV mag je gewoon in. Reizen met mogelijke mutaties verspreiden via de luchtvaart is denk ik minder slim.
Wie gaat dat openbaar vervoer bekostigen als iedereen thuis werkt en online college volgt? Er moeten nu al miljarden bijgelegd worden door de overheid om het nog overeind te houden maar dat is op lange termijn niet houdbaar, zeker niet als het aantal reizigers meer dan halveert.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 22:39:23 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_198385281
Dit moet toch satire zijn, mag ik hopen, TS?
  zondag 7 maart 2021 @ 22:42:50 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198385343
quote:
10s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:33 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Wie gaat dat openbaar vervoer bekostigen als iedereen thuis werkt en online college volgt? Er moeten nu al miljarden bijgelegd worden door de overheid om het nog overeind te houden maar dat is op lange termijn niet houdbaar, zeker niet als het aantal reizigers meer dan halveert.
Ach het is meer hoe je er naar kijkt. De overheid kan bijvoorbeeld meer inversteren in het OV. Of in de luchtvaart waardoor het corona virus zich door de hele wereld heeft kunnen verspreiden. Wat je even niet moet vergeten. :P Wat is dan slim? :P En duurder het OV in Amsterdam kost veel minder dan de miljarden die Schiphol en KLM nodig hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 07-03-2021 22:49:26 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:49:49 #40
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198385501
Op zich zouden ze van die cabines kunnen maken waar je dan in ligt. Dan lig je aangesloten op het net in een virtuele wereld, jouw lichaam en dat van alle anderen voorziet deze van energie en tegelijkertijd krijg je zondevoeding in de realiteit.

Kunnen we gewoon weer feesten enzo en dan vervullen we niks meer en gaat er niemand dood.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  zondag 7 maart 2021 @ 22:51:27 #41
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198385537
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:49 schreef Fcu030 het volgende:
Op zich zouden ze van die cabines kunnen maken waar je dan in ligt. Dan lig je aangesloten op het net in een virtuele wereld, jouw lichaam en dat van alle anderen voorziet deze van energie en tegelijkertijd krijg je zondevoeding in de realiteit.

Kunnen we gewoon weer feesten enzo en dan vervullen we niks meer en gaat er niemand dood.
Nou een soort van Borg samenleving lijkt me ook niet zo tof.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:54:26 #42
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198385604
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nou een soort van Borg samenleving lijkt me ook niet zo tof.
Oh ik zat aan de matrix te denken.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  zondag 7 maart 2021 @ 23:05:11 #43
22565 asco
Los in deze tent
pi_198385744
Wordt tijd dat we weer normaal gaan doen want mensen draaien door zo te zien. 🤣🙄
pi_198385802
Netto zijn er geen voordelen aan de huidige situatie, anders hadden we dat allang eerder gedaan.

Daarnaast is de OP vooral een een reflectie van de nogal kneuterige ideaalwereld van TS. Vrij egocentrisch ook wat mij betreft.
I'll give you something to do
pi_198386340
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:10 schreef galantis het volgende:
Netto zijn er geen voordelen aan de huidige situatie, anders hadden we dat allang eerder gedaan.

Daarnaast is de OP vooral een een reflectie van de nogal kneuterige ideaalwereld van TS. Vrij egocentrisch ook wat mij betreft.
Zolang hij het maar van andere niet verwacht mag hij van mij tot in de eeuwigheid de maatregelen gaan volgen hoor. Als dit over is denk ik dat je nog wel een groep zal hebben die nog te bang zijn om normaal te gaan doen bijvoorbeeld die ZeroCovid wappies.
pi_198386595
Het enige wat ik hoop dat blijft hangen is het voldoende handen wassen.
pi_198386954
quote:
1.5m en mondkapjes hebben de griep nagenoeg geëlimineerd. Elk jaar scheelt dat duizenden doden. Als we dit voor corona doen, dan zou je dit ook voor andere infectieziekten moeten doen. Een griepdode is net zo erg als een coronadode.
Ik weet gewoon niet eens hoe ik moet reageren. Waarom zou je alle doden willen voorkomen?
Laat mensen gewoon rustig doodgaan, man. Dat iedereen in leven willen houden vind ik juist eng. Doodgaan hoort bij het leven en daar tegen willen vechten is zo onnatuurlijk als de pest.
Men krijgt een griepvaccin, dat is prima, geen reden om extra maatregelen te nemen.
Go hard or go home
pi_198387000
100% mee EENS.

Er zjn zoveel voordelen van deze maatregelen dat ik niet snap waarom we niet doorgaan.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_198387359
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
Het lijkt me wel goed om wat terughoudender te worden in het kriskras de wereld over vliegen. Al het andere in je OP is totaal losgezongen van de menselijke natuur.
Mensen vliegen nu juist letterlijk *kriskras* de wereld over, zoek maar op, om de vraag op te drijven worden er nu "vluchten naar nergens" (rondjes vliegen en terug) en vluchten naar mystery mysterylocaties aangeboden her en der... zoek maar op.
#WeesGeenWhales
pi_198387388
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:30 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

exact. goed punt, samenvatting van het #buildbackbetter
Nou ja, zoals ik al vaker heb gezegd, ik heb die plannen van het wef gelezen omdat ik wilde zien waar de pleuris door uitbrak, en daar staat toch echt helemaal niets in over afstand houden, mondvodjes, dansen en festivals verbieden of andere achterlijke dystopische bullshit.

Wel eerlijkere arbeidsmarkt, heel veel verduurzaming etc, dus het gedeelte minder vliegen past er wel in XD
#WeesGeenWhales
  maandag 8 maart 2021 @ 08:46:00 #51
338319 ZarB
Piña colada
pi_198387580
Ts is een verdwaalde reageerder van nu.nl

Wb handen schudden: als je nooit nieuwe mensen ontmoet kan ik me voorstellen dat je zoiets niet mist. Maar ik ontmoet wekelijks nieuwe mensen en het is nog steeds raar als je elkaar aanstaart en wacht tot de eerste zegt "hoi, ik ben die en die". Of gaan we over op buigingen ofzo?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 8 maart 2021 @ 08:47:19 #52
338319 ZarB
Piña colada
pi_198387605
Wat vindt @Starhopper hiervan?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198387653
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het OV mag je gewoon in. Reizen met mogelijke mutaties verspreiden via de luchtvaart is denk ik minder slim.
Nou ik wil en ga toch echt nog een keer die wekenlange vakantie naar Japan doen hoor als het weer mag. Wil het nu al ruim 10 jaar.

Gewoon vaccinatieplicht en evt daarop nog sneltest voor en na vlucht, dat moet echt meer dan afdoende zijn.

Wel hoop ik, maar dat is puur vanuit klimaatoogpunt, dat het eindelijk over is met 6 keer per jaar naar Barcelona oid vliegen terwijl je ook de trein kan pakken. Idiotie. Investeer in een hsl netwerk binnen Europa!

Voor de rest is wat deze tosti schrijft natuurlijk achterlijk, achterlijker en achterlijkst, ik en het overgrote meerendeel van Nederland zal toch echt blij zijn als ik weer gewoon zonder die beklapjes en 1.5m en andere beperkingen van events, clubs, dancefeestjes en andere leuke dingen in het leven kan genieten als een open, vrij, sociaal, spontaan gezellig mens. Wat gelukkig ergens tussen de zomer en einde van het jaar ook gewoon weer gaat kunnen 😄 can't wait~

Maar dat de rest van z'n punten debiel is hoeft denk ik geen uitleg.

Was wel in een keer wakker though, dank daarvoor, want zelden zo hard moeten lachen. 😂😂😂
#WeesGeenWhales
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 8 maart 2021 @ 08:52:51 #54
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198387681
Ik ben voor! Ik heb niet zoveel tegen handen schudden maar een buiging zoals in China lijkt mij ook wel leuk :T Verder vind ik dat overdreven Amerikaanse geknuffel en de 3 zoenen op verjaardagen bijvoorbeeld wel afgeschaft mogen worden :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 8 maart 2021 @ 08:58:52 #55
338319 ZarB
Piña colada
pi_198387762
quote:
84s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:52 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben voor! Ik heb niet zoveel tegen handen schudden maar een buiging zoals in China lijkt mij ook wel leuk :T Verder vind ik dat overdreven Amerikaanse geknuffel en de 3 zoenen op verjaardagen bijvoorbeeld wel afgeschaft mogen worden :T
Ja dat op die verjaardagen ben ik mee eens. Sowieso alle gasten feliciteren 8)7 gewoon alleen de jarige.

Maar ik bedoelde wat je van de OP vindt.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 8 maart 2021 @ 08:59:14 #56
338319 ZarB
Piña colada
pi_198387767
Foutje
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198387770
Ik weet niet wat TS gerookt heeft, maar het moet sterk spul geweest zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 8 maart 2021 @ 09:01:10 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198387787
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:58 schreef ZarB het volgende:

[..]

Ja dat op die verjaardagen ben ik mee eens. Sowieso alle gasten feliciteren 8)7 gewoon alleen de jarige.

Maar ik bedoelde wat je van de OP vindt.
Wat bedoel je? Ik reageer toch op de OP? _O-

Edit: Ooh wacht, jij bent niet de TS :') Had niet door dat dit pagina 2 is :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198387791
Ja de avondklok werkt tegen criminaliteit want criminelen houden zich netjes aan de regels
pi_198387871
Snap die haat niet tegen TS. Volgens mij zijn het voornamelijk types die nooit buiten komen en niet zonder een biertje op het terras/festival kunnen.

De type "extroverts" die nu zichzelf en hun gedachten tegenkomen en nu moeten werken aan hun issues :')
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_198387895
quote:
12s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:10 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Snap die haat niet tegen TS. Volgens mij zijn het voornamelijk types die nooit buiten komen en niet zonder een biertje op het terras/festival kunnen.

De type "extroverts" die nu zichzelf en hun gedachten tegenkomen en nu moeten werken aan hun issues :')
Hoi, ik zit (helaas) stevig verankerd in het introverte spectrum en dit is echt totale onzin allemaal. :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  User die overal opduikt 2022 maandag 8 maart 2021 @ 09:13:01 #62
186611 Haags
pi_198387906
Behalve dat vliegen over de hele wereld voor zakelijke afspraken moet er werkelijk niets behouden worden. Wegwezen.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 8 maart 2021 @ 09:20:53 #63
338319 ZarB
Piña colada
pi_198388007
quote:
12s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:10 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Snap die haat niet tegen TS. Volgens mij zijn het voornamelijk types die nooit buiten komen en niet zonder een biertje op het terras/festival kunnen.

De type "extroverts" die nu zichzelf en hun gedachten tegenkomen en nu moeten werken aan hun issues :')
Nooit buiten komen maar wel naar een festival? Confusing.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 8 maart 2021 @ 09:21:27 #64
338319 ZarB
Piña colada
pi_198388020
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:13 schreef Haags het volgende:
Behalve dat vliegen over de hele wereld voor zakelijke afspraken moet er werkelijk niets behouden worden. Wegwezen.
Eens.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198388058
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:13 schreef Haags het volgende:
Behalve dat vliegen over de hele wereld voor zakelijke afspraken
Oneens
quote:
moet er werkelijk niets behouden worden. Wegwezen.
Eens.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198388195
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:20 schreef ZarB het volgende:

[..]

Nooit buiten komen maar wel naar een festival? Confusing.
En vergeet vooral niet "thuiswerken"
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  maandag 8 maart 2021 @ 09:39:44 #67
338319 ZarB
Piña colada
pi_198388224
quote:
2s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Oneens
[..]

Eens.
Als zakelijk vliegen wegvalt zijn heel veel baantjes opeens niet zo interessant meer.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 8 maart 2021 @ 09:51:51 #68
492230 Vlad1986
Justice will prevail
pi_198388350
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef Schuifpui het volgende:
Nu het de laatste weken vooral over de roep om versoepelen gaat, is het tijd om als maatschappij na te denken over hoe we verder willen. Dat het allemaal weer terug moet naar het oude, is geen gegeven. Er zijn ook voordelen aan de huidige maatregelen.

Hoger onderwijs op afstand heeft als voordeel dat het OV minder belast wordt en dat er veel minder druk is op de huizenmarkt als studenten gewoon thuis blijven wonen. Studentenwoningen kunnen beschikbaar worden gemaakt voir starters. Daarnaast bereidt thuisonderwijs studenten goed voor om ook in de toekomst op afstand te werken. Verder is de druk op vooral de binnensteden door studenten vaak hoog, er is veel overlast in allerlei vormen voor oorspronkelijke bewoners.

De avondklok werkt zeer effectief tegen criminaliteit en is goed voor de nachtrust van de burgers. Het overgrote deel van de mensen tussen 21:00 en 04:30 toch niet buiten. Overlast door dronken jongeren, late feestjes in woonwijken kan hiermee gestopt worden. Criminelen vallen meer op en zijn makkelijker te pakken als er goed gehandhaafd wordt. Eventueel kan de tijd nog wat worden aangepast.

Thuiswerken scheelt files, verminderd infrastructuur kosten en is een grote bonus voor de klimaatdoelen.

(Vlieg)vakanties uitbannen of in ieder geval verminderen scheelt overlast en uitstoot en helpt de klimaatdoelen behalen.

1.5m en mondkapjes hebben de griep nagenoeg geëlimineerd. Elk jaar scheelt dat duizenden doden. Als we dit voor corona doen, dan zou je dit ook voor andere infectieziekten moeten doen. Een griepdode is net zo erg als een coronadode.

Geen festivals en discotheken scheelt veel aan drank en drugsmisbruik en overlast in de steden. Bovendien zijn festivals ook nog eens vervuilend.

Wat mij betreft is het geen vanzelfsprekend dat alles weer terug gaat naar het oude.

Winkels, terrassen en restaurants openen vind ik wel belangrijk. Ook voor ouderen is het belangrijk om een goede mogelijkheid om te winkelen hebben. Verder is de mogelijk tot plezier hebben ook gewoon belangrijk.
Weet niet van welke planeet jij komt, of onder welke tegel jij geleefd hebt, maar wat je nu voorstelt is niet normaal.
Volgens mij heb jij nooit naar feestjes gemogen, of ben je een social outcast geweest in je jeugd. Dat vind ik heel erg, maar omdat jij geen plezier etc hebt gehad in je jeugd en waarschijnlijk nu ook dat de rest van de wereld dit ook moet doen slaat nergens op.

Ik stel in jou geval voor om te verhuizen naar een land waar dit wel normaal is, ik stel China, Noord Korea voor. Daar mag ook niks en bepaald de staat waar jij je mag begeven, hoe laat je naar huis moet, wat je eet, of je het gezellig mag hebben of niet. Daar voel jij je vast erg op je gemak. Maar probeer dit niet naar Nederland te halen AUB
At the end Justice will prevail
  maandag 8 maart 2021 @ 09:59:26 #69
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_198388458
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef Schuifpui het volgende:
Nu het de laatste weken vooral over de roep om versoepelen gaat, is het tijd om als maatschappij na te denken over hoe we verder willen. Dat het allemaal weer terug moet naar het oude, is geen gegeven. Er zijn ook voordelen aan de huidige maatregelen.

Hoger onderwijs op afstand heeft als voordeel dat het OV minder belast wordt en dat er veel minder druk is op de huizenmarkt als studenten gewoon thuis blijven wonen. Studentenwoningen kunnen beschikbaar worden gemaakt voir starters. Daarnaast bereidt thuisonderwijs studenten goed voor om ook in de toekomst op afstand te werken. Verder is de druk op vooral de binnensteden door studenten vaak hoog, er is veel overlast in allerlei vormen voor oorspronkelijke bewoners.

De avondklok werkt zeer effectief tegen criminaliteit en is goed voor de nachtrust van de burgers. Het overgrote deel van de mensen tussen 21:00 en 04:30 toch niet buiten. Overlast door dronken jongeren, late feestjes in woonwijken kan hiermee gestopt worden. Criminelen vallen meer op en zijn makkelijker te pakken als er goed gehandhaafd wordt. Eventueel kan de tijd nog wat worden aangepast.

Thuiswerken scheelt files, verminderd infrastructuur kosten en is een grote bonus voor de klimaatdoelen.

(Vlieg)vakanties uitbannen of in ieder geval verminderen scheelt overlast en uitstoot en helpt de klimaatdoelen behalen.

1.5m en mondkapjes hebben de griep nagenoeg geëlimineerd. Elk jaar scheelt dat duizenden doden. Als we dit voor corona doen, dan zou je dit ook voor andere infectieziekten moeten doen. Een griepdode is net zo erg als een coronadode.

Geen festivals en discotheken scheelt veel aan drank en drugsmisbruik en overlast in de steden. Bovendien zijn festivals ook nog eens vervuilend.

Wat mij betreft is het geen vanzelfsprekend dat alles weer terug gaat naar het oude.

Winkels, terrassen en restaurants openen vind ik wel belangrijk. Ook voor ouderen is het belangrijk om een goede mogelijkheid om te winkelen hebben. Verder is de mogelijk tot plezier hebben ook gewoon belangrijk.
Als jouw OP het resultaat is van onderwijs op afstand pleit ik per direct voor heropening van alle scholen.

Ongelofeloos, wat een brabbelpost.

quote:
Wat mij betreft is het geen vanzelfsprekend dat alles weer terug gaat

Verder is de mogelijk tot plezier hebben
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 8 maart 2021 @ 10:04:18 #70
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198388503
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:32 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, je kan de tijd eventueel ook aanpassen naar 22:00, dan kunnen restaurants en terrassen tot 21:30 openblijven. Mooie tijd toch?
Ik zou openingstijden juist helemaal afschaffen zeker bij het uitgaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198388810
quote:
84s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:52 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben voor! Ik heb niet zoveel tegen handen schudden maar een buiging zoals in China lijkt mij ook wel leuk :T Verder vind ik dat overdreven Amerikaanse geknuffel en de 3 zoenen op verjaardagen bijvoorbeeld wel afgeschaft mogen worden :T
Iedereen weet dat ik leef voor knuffels dus dat ga ik meteen weer doen als het weer mag met iedereen die het ook mist nu, maar dat we hier die drie zoenen deden wist ik niet eens voor corona LOL

Maar uh, zowieso, dat is niet wat op voorstelt lol

Als je wilt lachen, lees op, hij is niet goed bij z'n hoofd maar het is wel goede comedy...
#WeesGeenWhales
pi_198394600
Als je 100% tevreden bent met deze manier van leven (en je werkgever het goed vindt) houdt verder niemand je tegen om permanent in quarantaine te blijven.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:59:30 #73
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_198394785
Goede OP, dat zijn inderdaad allemaal voordelen van de maatregelen. TS zegt trouwens nergens dat daarom alle maatregelen maar moeten blijven. Maar het is goed om er over na te denken. Wat wij betreft houden we in elk geval thuiswerken, veel minder vliegen en minder festivals er in.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_198394824
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:59 schreef Kaji het volgende:
Goede OP, dat zijn inderdaad allemaal voordelen van de maatregelen. TS zegt trouwens nergens dat daarom alle maatregelen maar moeten blijven. Maar het is goed om er over na te denken. Wat wij betreft houden we in elk geval thuiswerken, veel minder vliegen en minder festivals er in.
Wat is er nou weer mis met festivals? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 8 maart 2021 @ 17:05:15 #75
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_198394869
quote:
10s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met festivals? :')
Beetje domme hedonistische hobby vind ik. Daarnaast levert het geluidsoverlast en veel afval op.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_198395488
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:05 schreef Kaji het volgende:

[..]

Beetje domme hedonistische hobby vind ik. Daarnaast levert het geluidsoverlast en veel afval op.
Zoals je zelf zegt "Debiele homofiele joodse neger" je bent debiel.

Next!

(wel funny trouwens dat een jood tegen dingen zou zijn die geld opleveren, aan de andere kant een neger heeft daar waarschijnlijk toch weinig ervaring mee, met geld verdienen. Qua afval A) meeste bezoekers die ik ken ruimen bij events netjes alles op, granted ik ga nooit naar festivals, vooral anime events en die zijn bijna altijd binnen in conventiecentra... weet niet hoe het op festivals is lol en B) belangrijker, we hebben negers die dat voor laag salaris voor ons opruimen op events waar het wel gebeurd, dat noemen we ook wel een gastarbeider ;) )

Als je nu denkt "dat klinkt niet als een serieus reactie", dat klopt, maar dat hoeft dan ook niet op een "Debiele homofiele joodse neger".

Serieus, ik heb niets met festivals, hoop teringherie terwijl je als sardientjes op elkaar geblikt staat op een zompig kutveld als je pech hebt in de regen, dank je lekker, geef mij dan maar een conventie drie dagen warm binnen met gezellige mensen, stoelen, leuke en interessanten workshops en lezingen en wedstrijden etc en een comfy bed snachts... maar dat betekent niet dat het niet weer gewoon moet mogen voor fans als het weer kan.

Wat natuurlijk ook gaat gebeuren, ik heb voorpret voor ze :D
#WeesGeenWhales
pi_198396269
Waarom vinden zolderkamer Fokkers het altijd zo leuk dat de maatregelen niet streng genoeg kunnen zijn, als je zelf geen plezier hebt hoef je dat voor een ander niet te bederven.
  maandag 8 maart 2021 @ 18:26:24 #78
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_198396356
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:22 schreef mrevil1337 het volgende:
Waarom vinden zolderkamer Fokkers het altijd zo leuk dat de maatregelen niet streng genoeg kunnen zijn, als je zelf geen plezier hebt hoef je dat voor een ander niet te bederven.
Op de zolderkamer moet je wel gewoon mee belasting betalen om alle overlast van lawaai fast food drugs en drank te betalen.
Leg dan de kosten bij de vervuiler neer en verdubbel de prijzen dmv heffingen.
En bijvoorbeeld een vergunning om na 01:00 op straat te lopen (door de weeks 23:00, tenzij met hont)
Wie dit leest is gek
pi_198396837
quote:
99s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Op de zolderkamer moet je wel gewoon mee belasting betalen om alle overlast van lawaai fast food drugs en drank te betalen.
Leg dan de kosten bij de vervuiler neer en verdubbel de prijzen dmv heffingen.
En bijvoorbeeld een vergunning om na 01:00 op straat te lopen (door de weeks 23:00, tenzij met hont)
Ben je wel helemaal lekker in je zolder bovenkamer?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 8 maart 2021 @ 19:33:22 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198398112
quote:
99s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Op de zolderkamer moet je wel gewoon mee belasting betalen om alle overlast van lawaai fast food drugs en drank te betalen.
Leg dan de kosten bij de vervuiler neer en verdubbel de prijzen dmv heffingen.
En bijvoorbeeld een vergunning om na 01:00 op straat te lopen (door de weeks 23:00, tenzij met hont)
Die zolderkamerbewoners trekken vooral Wajong dus het lijkt me vooral hun Asperger en afgunst die opspeelt

Open die handel. Misschien wat minder vliegen maar verder: lekker weer samen leven *;
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198398268
Wat betreft vliegen, zodra het weer enigzins kan vliegt deze boi weer naar een ver land om weer lekker een paar weekjes door de bergen en woestijnen te trekken. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198398508
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:22 schreef mrevil1337 het volgende:
Waarom vinden zolderkamer Fokkers het altijd zo leuk dat de maatregelen niet streng genoeg kunnen zijn, als je zelf geen plezier hebt hoef je dat voor een ander niet te bederven.
Gedeelde smart is halve smart he.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:45:14 #83
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198407174
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef Schuifpui het volgende:
1.5m en mondkapjes hebben de griep nagenoeg geëlimineerd. Elk jaar scheelt dat duizenden doden. Als we dit voor corona doen, dan zou je dit ook voor andere infectieziekten moeten doen. Een griepdode is net zo erg als een coronadode.
Ga weg met die klote mondkap en 1,5 meter :r :W
Die schijtmondkap ben ik helemaal beu!
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:46:38 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198407201
Als we nou de mensheid afschaffen en elimineren, zijn de transmissies tussen mensen en ellende die daar uit voort komt ook tot een minimum beperkt _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198412117
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:45 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ga weg met die klote mondkap en 1,5 meter :r :W
Die schijtmondkap ben ik helemaal beu!
Wat loop je nou te griepen....
  donderdag 11 maart 2021 @ 06:21:06 #86
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_198439589
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef Schuifpui het volgende:
Je mag het oneens zijn met mijn keuzes, maar ga dan inhoudelijk op punten in of kom met je eigen voorkeuren en argumenten over wat we wel en wat niet moeten behouden.
Het gros van Fok is geen 80+, in tegenstelling tot jij

Je klinkt als een bejaarde die de muziek van jongeren uit het park wil verbieden omdat ze net zo goed ervan kunnen genieten door een koptelefoon op te doen.
  donderdag 11 maart 2021 @ 06:50:51 #87
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_198439716
Henk Krol gespot.

Alleen pleziertjes die ook voor ouderen belangrijk zijn mogen blijven.

Zullen we ook maar voetbal afschaffen en het geld investeren in sjoelverenigingen? :')
pi_198439837
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:05 schreef Kaji het volgende:

[..]

Beetje domme hedonistische hobby vind ik. Daarnaast levert het geluidsoverlast en veel afval op.
Vind jij. Moet je dan ook lekker bij jezelf houden en leg dat een ander niet op.
Go hard or go home
  donderdag 11 maart 2021 @ 07:24:13 #89
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198439916
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:38 schreef xpompompomx het volgende:
Wat betreft vliegen, zodra het weer enigzins kan vliegt deze boi weer naar een ver land om weer lekker een paar weekjes door de bergen en woestijnen te trekken. ^O^
Gegarandeerd dat dat deze zomer wel weer kan hoor. Zelfs nu al zijn er genoeg opties.

Het is alleen wat duurder ivm testverplichtingen, als is dat een paar dagen terug weer flink wat versoepeld gelukkig.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198440797
Iets meer thuiswerken als je verkouden bent lijkt me het enige wat wel door zou moeten gaan na corona. Nu komt iedereen werken omdat ze niet ziek zijn maar ook niet helemaal fit, vervolgens heb je de hele dag een hoestende en snotterende collega naast je zitten.
  donderdag 11 maart 2021 @ 09:32:32 #91
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_198441096
Jij zou de Lone Star of Texas niet als UI mogen hebben.
  donderdag 11 maart 2021 @ 11:41:51 #92
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198442856
Minder internationaal reizen voor shit die ook via teams kan misschien, en inderdaad wat vaker thuiswerken als je niet helemaal 100 maar ook niet echt ziek bent.

Dat is het wat mij betreft wel.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 11 maart 2021 @ 11:52:54 #93
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_198443022
Verontrustender is dat er best veel mensen zijn die zo denken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_198459757
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef Schuifpui het volgende:
De avondklok werkt zeer effectief tegen criminaliteit en is goed voor de nachtrust van de burgers. Het overgrote deel van de mensen tussen 21:00 en 04:30 toch niet buiten. Overlast door dronken jongeren, late feestjes in woonwijken kan hiermee gestopt worden. Criminelen vallen meer op en zijn makkelijker te pakken als er goed gehandhaafd wordt. Eventueel kan de tijd nog wat worden aangepast.
Mijn nachtrust is er juist slechter op geworden. Nu komen de gasten van de buren net voor 21.00 binnendruppelen en blijven hangen tot 5.00 's ochtends. Stomdronken en herrie, urenlang.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:07:05 #95
151515 verita
Happy days
pi_198460018
quote:
84s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:52 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben voor! Ik heb niet zoveel tegen handen schudden maar een buiging zoals in China lijkt mij ook wel leuk :T Verder vind ik dat overdreven Amerikaanse geknuffel en de 3 zoenen op verjaardagen bijvoorbeeld wel afgeschaft mogen worden :T
Ik ga geen handen meer geven, en kussen behalve met onze kinderen ben ik ook niet meer van plan. Of een begroeting zoals Doug Marcaida het doet, dat lijkt me wel wat. Het is een duidelijk gebaar dat je groet, en toch op afstand.
Voor corona kustte ik al weinig mensen meer om te feliciteren, ik was altijd ziek de dagen er na.
Ja ik heb een zwakke gezondheid, so shoot me :6
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 12:09:17 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198460055
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:07 schreef verita het volgende:

[..]

Ik ga geen handen meer geven en kussen behalve met onze kinderen ben ik ook niet meer van plan. Of een begroeting zoals Doug Marcaida het doet, dat lijkt me wel wat. Het is een duidelijk gebaar dat je groet, en toch op afstand.
Voor corona kustte ik al weinig mensen meer om te feliciteren, ik was altijd ziek de dagen er na.
Ja ik heb een zwakke gezondheid, so shoot me :6
Ja, die is wel tof :D :)

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198460182
Ik lees steeds: het gedoe van maatregelen behouden. Nou liever niet :D
I'll give you something to do
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:23:46 #98
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198460869
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 11:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Verontrustender is dat er best veel mensen zijn die zo denken.
Daarom ook geen hele gekke gedachte dat er best geprobeerd gaat worden om bepaalde maatregelen te rekken; helemaal tijdens griepseizoenen.

Persoonlijk wil ik gewoon terug naar het oude normaal. Ik wil gewoon weer lekker kunnen reizen, ik wil 's nachts over straat kunnen als ik dat zou willen, etc. Ik hoop alleen dat wat meer mensen gaan letten op hun gezondheid en hygiëne. Natuurlijk absurd dat er veel mensen zijn die enkel hun handen zijn gaan wassen omdat Rutte zei dat dat moest. En meer sporten doet een mens ook alleen maar goed, minder kans dat je geraakt word door virussen als Covid.

Handen schudden en kus begroetingen heb ik ook niks mee, maar dat heb je altijd in eigen hand. Gewoon niet doen als je dat niet fijn vind.

Maar verder? Gewoon alles open. Voor iedereen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198464585
De coronacijfers schieten weer omhoog: 6068 nieuwe gevallen
Tussen donderdagochtend en vrijdagochtend zijn 6068 nieuwe coronagevallen gemeld bij het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Dat is het hoogste aantal meldingen in een etmaal sinds 14 januari.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-gevallen~a4e9de56/

Het weer zit ook niet mee natuurlijk.

En dit zit ook niet mee:

AMSTERDAM - Farmaceut AstraZeneca levert ook de komende weken fors minder vaccins aan Nederland dan gepland. Dat meldt het ministerie van Volksgezondheid. Het gaat tussen nu en eind april om een nieuwe tegenvaller van 450.000 doses.

Het ministerie heeft daarnaast nieuwe informatie gekregen over het tweede kwartaal. Op basis daarvan verwacht het nu in de eerste helft van het jaar in totaal 4 miljoen vaccins van AstraZeneca te krijgen. Dat is ongeveer een kwart minder dan oorspronkelijk was beloofd.
https://www.telegraaf.nl/(...)-vaccins-dan-beloofd

Kan zo'n bedrijf hier zomaar mee wegkomen? Ik vind het belachelijk.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 17:14:43 #100
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198464673
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:04 schreef Grems het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar het scheelt wel een aantal griepdoden :')
WTF ?????? Is dit een spelletje ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198464690
Het internationale toerisme dat kapot is vind ik wel fijn. Reizen moet voor de elite zijn, waarom moet Henk recht hebben om op vakantie te gaan naar het buitenland terwijl de aarde naar de klote gaat?

Ook een positief punt is dat al die globalisten met 'de wereld is van ons allemaal' aan de bedelstaf moesten van hun eigen regering omdat geen enkel ander land ze helpt. Dat ze om hun eigen regering smeekten toen het losging.

Verder is er weinig positiefs aan. We gaan een enorme economische crisis tegemoet.
pi_198465422
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:15 schreef Confetti het volgende:
We gaan een enorme economische crisis tegemoet.
Dat hoor je elke paar jaar om een telkens weer andere reden. In werkelijkheid, als je het uitvlakt over een paar jaar zijn we sinds wo2 nog nooit achteruit gegaan.

Het wordt nooit meer zoals het was, ik hoor het de premier nog zeggen bij de oliecrisis van 1973. Nog voor het eind van zijn cabinet waren we al weer op het oude peil, alleen was de benzine iets duurder en moesten we honderd rijden hetgeen die duurdere prijs eigenlijk weer compenseerde.

edit: Dat wil niet zeggen dat het op individuele schaal geen drama kan zijn. Maar dat kunnen we met zn allen oplossen door wat meer solidair te zijn.
pi_198472290
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:04 schreef Grems het volgende:

[ afbeelding ]

Maar het scheelt wel een aantal griepdoden :')
Is dat in Zweden?
pi_198472458
Het goede imo zou zijn als de maatschappij serieus eens onthaast.
pi_198472616
Wat zijn we toch allemaal aan het doen en waarom en voor wat?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2021 02:15:27 ]
pi_198472617
Ik doe er al jaren niet aan mee, maar... zoveel mensen wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')