abonnement Unibet Coolblue
pi_198432738
quote:
10s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:30 schreef Hineni het volgende:

[..]

Je geniet van het vooruitzicht "verpleegster" te spelen als de ouderdoms kwaaltjes of nog erger gaan beginnen? :?
Zo oud nou ook weer niet. Tussen de 30 en 40, dat is niet zoveel verschil.

Maar wat een negative gedachte heb je :D
Dus al was je even oud als je bejaarde partner, hoefde je haar dan niet te verzorgen als ze kwaaltjes heeft? Snap die gedachte niet.
pi_198433027
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Prima openingsvraag lijkt me! ;)
Ik heb inderdaad wel eens de vraag gehad hoe de relatie met mn ouders was. Dacht dat het was omdat ik aan de andere kant van Nederland ben gaan wonen (en hij nog gezellig in hetzelfde dorpje als zn ouders), maar misschien dus niet. Gelukkig heb ik een goede relatie met ze, ook al zie ik ze niet elke week :)
Die heeft dus ook die conclusie getrokken als de eerdere posts :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2021 19:57:48 ]
pi_198433068
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:42 schreef Amee het volgende:

[..]
Dus al was je even oud als je bejaarde partner, hoefde je haar dan niet te verzorgen als ze kwaaltjes heeft?
Natuurlijk wel O-)

En als er een groot leeftijdsverschil is is er ook niets mis mee. Ieders zijn meug.

Ken iemand die een 20 jaar oudere man heeft. Gezin, kind opgevoed, nakomertje daarna ook nog. Nu heeft ze eindelijk tijd voor zichzelf, maar ligt haar man om de haverklap in het ziekenhuis (deels vermoedelijk door zijn niet zo gezonde levensstijl). Heeft "een halve baan" aan haar echtgenoot zo, en is er niet erg gelukkig mee de laatste jaren.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_198433272
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:03 schreef Amee het volgende:

[..]

Gelukkig zijn maak je vaak zelf, denk ik altijd. Haar man kon net zo goed nog jong zijn en ziek worden en waarvoor zij nu moet zorgen. Zou ze net zo ongelukkig zijn, want dat is de houding die ze aanneemt bij het verzorgen van haar man.
Het is meer jarenlange weigerachtige houding van hem om wat gezonder te gaan leven waar ze moeite mee heeft. Maar goed, andere mensen worden 80 of 90 in goede gezondheid, dat kan inderdaad ook.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_198434041
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Het heeft mijn inziens allemaal te maken met hoe je gehecht bent in je kindertijd.

Veilig, angstig of vermijdend.

En hoe de relatie met je moeder is. :')
Dit sowieso.

Daarnaast is er geen gouden formule wat een goede gezonde relatie is en wat niet en is er een groot scala aan persoonlijkheden, van extreem rustig tot thrill seeker.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198434388
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:08 schreef Hineni het volgende:

[..]

Het is meer jarenlange weigerachtige houding van hem om wat gezonder te gaan leven waar ze moeite mee heeft. Maar goed, andere mensen worden 80 of 90 in goede gezondheid, dat kan inderdaad ook.
Ik denk dat mijn post waar je op hebt gereageerd verwijderd is, want ik zie het niet :D
pi_198434545
In deze lockdown dagen zouden dating apps hoogtij moeten vieren, maar het valt allemaal wel mee.
Ze zijn op hun retour. Dat zou goed zijn voor de minder knap bedeelde mensen. :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft ie jou voor lul uitgemaakt?
Hij ging aardig tekeer in m’n inbox dit weekend. :{w

Gelukkig vindt ie van zichzelf dat hij geen wandelend drama is.
Je zou ook gewoon kunnen stoppen met op alles kakken wat sound zegt.
Een beetje kritiek mag heus, maar hij is al 2 topicreeksen lang een obsessie voor je geworden. _O- :{ :N
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:19:45 #208
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198434920
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:48 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dit sowieso.

Daarnaast is er geen gouden formule wat een goede gezonde relatie is en wat niet en is er een groot scala aan persoonlijkheden, van extreem rustig tot thrill seeker.
Dat is zo.

Maar als je je een beetje verdiept in de hechtingstheorie, vallen best veel dingen op z’n plaats.
Ook als je kijkt naar de dynamiek in relaties bij waar het niet zo goed werkt.

Ik vind het wel interessant.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198435202
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:03 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn post waar je op hebt gereageerd verwijderd is, want ik zie het niet :D
Nou ja zeg :o
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_198435228
Ik denk dat het vlindertje stiekem wel zin heeft in een stoere draak O+
pi_198435314
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:29 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat het vlindertje stiekem wel zin heeft in een stoere draak O+
Of gewoon stronteigenwijs is
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:35:14 #212
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198435437
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:29 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat het vlindertje stiekem wel zin heeft in een stoere draak O+
Nee man.

Doe mij maar een kerel die z’n kwetsbaarheid kan tonen, en het ook kan inzien als hij het eens mis heeft. En die wil leren van elke situatie, en zich verbeteren.
Dat vind ik aantrekkelijk. Zelfreflectie. O+
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198435520
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee man.

Doe mij maar een kerel die z’n kwetsbaarheid kan tonen, en het ook kan inzien als hij het eens mis heeft. En die wil leren van elke situatie, en zich verbeteren.
Dat vind ik aantrekkelijk. Zelfreflectie. O+
Je hebt gelijk. Ik had niet zo snel conclusies moeten trekken en voel me nu wel een beetje depri ;(

Maar ik zal het de volgende keer beter doen oke 8-)
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:37:40 #214
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198435554
quote:
6s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik had niet zo snel conclusies moeten trekken en voel me nu wel een beetje depri ;(

Maar ik zal het de volgende keer beter doen oke 8-)
:*
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198435648
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

:*
Oeh :@
pi_198436027
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef Gruj0 het volgende:
In deze lockdown dagen zouden dating apps hoogtij moeten vieren, maar het valt allemaal wel mee.
Ze zijn op hun retour. Dat zou goed zijn voor de minder knap bedeelde mensen. :Y
[..]

Je zou ook gewoon kunnen stoppen met op alles kakken wat sound zegt.
Een beetje kritiek mag heus, maar hij is al 2 topicreeksen lang een obsessie voor je geworden. _O- :{ :N
Ik heb m'n dating apps verwijderd. Veel van hetzelfde, ook veel mensen die er nu zitten op hun insta te promoten. Maar vooral dat het niet (meer) goed voelde. Foto's checken, op eigenlijk zo weinig af moeten gaan. Bij matches begint het standaard verhaal steeds opnieuw. En vaak zit er dan al een beeld in je hoofd van de ander (hoe kort je ook nog maar hebt gechat) en alles leuk maar dan in het echt toch anders. Niet per se vreselijk, maar vaak zoek je naar dat beeld en dat vind je dan niet. Ook voelde het alsof een tinder mij in z'n greep had. Op een moment zit je bijna dwangmatig te swipen. Dames worden in mijn beleving dan minder speciaal dan ze misschien verdienen (werkt vast ook andersom). Ik was er dus helemaal klaar mee. Oldskool dan maar gewoon buiten in de echte wereld. Zitten uiteraard ook nadelen aan (je weet niet of iemand überhaupt single is) maar dan at random met iemand praten en wellicht merken dat er chemie is... Voelt voor mij natuurlijker en fijner. Merkte ook dat die apps bakken met tijd slurpten en ik met die tijd mezelf beter kan vermaken en ontwikkelen. Maar dit alles is mijn ervaring. Wellicht werkt het voor anderen wel heel goed en fijn.
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:53:31 #217
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198436118
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef Gruj0 het volgende:
In deze lockdown dagen zouden dating apps hoogtij moeten vieren, maar het valt allemaal wel mee.
Ze zijn op hun retour. Dat zou goed zijn voor de minder knap bedeelde mensen. :Y
Hoe dat zo? Als er minder mensen op de apps zitten krijgen de minder knap bedeelde mensen het niet makkelijker? En in het offline leven hebben ze het ook niet echt makkelijker denk ik. Maar met meer wanhopige of eenzame mensen door de lockdown, wordt het misschien wel makkelijker :s)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_198436135
Had een date met een vrouw die ouder is als mezelf, zeg zo'n 20 jaar ouder. Ik ben zelf 32.

We hadden elkaar ontmoet op een fetish website, omdat ik zelf dominante gevoelens heb en ik zocht een onderdanige vrouw.

Nouja date ging best oke, mijn vrouw had het goedgekeurd, maar ik dacht dat het een D/s relatie zou worden, maar ze schreef me vanmiddag dat ze me echt leuk vond.

Wat kan ik het beste doen qua netheid reageren? Heb geen zin in een of andere stalker.
pi_198436158
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb m'n dating apps verwijderd. Veel van hetzelfde, ook veel mensen die er nu zitten op hun insta te promoten. Maar vooral dat het niet (meer) goed voelde. Foto's checken, op eigenlijk zo weinig af moeten gaan. Bij matches begint het standaard verhaal steeds opnieuw. En vaak zit er dan al een beeld in je hoofd van de ander (hoe kort je ook nog maar hebt gechat) en alles leuk maar dan in het echt toch anders. Niet per se vreselijk, maar vaak zoek je naar dat beeld en dat vind je dan niet. Ook voelde het alsof een tinder mij in z'n greep had. Op een moment zit je bijna dwangmatig te swipen. Dames worden in mijn beleving dan minder speciaal dan ze misschien verdienen (werkt vast ook andersom). Ik was er dus helemaal klaar mee. Oldskool dan maar gewoon buiten in de echte wereld. Zitten uiteraard ook nadelen aan (je weet niet of iemand überhaupt single is) maar dan at random met iemand praten en wellicht merken dat er chemie is... Voelt voor mij natuurlijker en fijner. Merkte ook dat die apps bakken met tijd slurpten en ik met die tijd mezelf beter kan vermaken en ontwikkelen. Maar dit alles is mijn ervaring. Wellicht werkt het voor anderen wel heel goed en fijn.
Ik krijg er hetzelfde gevoel bij hoor
pi_198436459
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik krijg er hetzelfde gevoel bij hoor
Ik merkte het dat mij ongelukkig maakte. Niet zozeer door geen matches maar door de manier hoe het werkt. Dat betalen om meer te kunnen zien, automatisch m'n filters uitbreiden (dat deed tinder zelf) als de bak met mijn instellingen leeg was (bijvoorbeeld de afstand vergroten). Alles om mij maar door te laten swipen. Dames die alles hebben, alles is geweldig maar ook leken ze allemaal hetzelfde. Had je een date en werd het niets kon je bij wijze van 10 seconden later je app weer starten op zoek naar de volgende ideale vrouw. Heb er veel over na zitten denken en dit voelde daarom niet goed. Ik ben denk ik voor mezelf beter af met een toevallige ontmoeting in een museum of zo, of tijdens het hardlopen in de buurt of tijdens een wedstrijd. Wat spontaner. Voelde ook meteen alsof ik minder druk voelde en meer tijd om zelf leuke dingen te ondernemen en gelukkig te zijn. Lekker kort verhaal xFriendx :')
pi_198436646
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik merkte het dat mij ongelukkig maakte. Niet zozeer door geen matches maar door de manier hoe het werkt. Dat betalen om meer te kunnen zien, automatisch m'n filters uitbreiden (dat deed tinder zelf) als de bak met mijn instellingen leeg was (bijvoorbeeld de afstand vergroten). Alles om mij maar door te laten swipen. Dames die alles hebben, alles is geweldig maar ook leken ze allemaal hetzelfde. Had je een date en werd het niets kon je bij wijze van 10 seconden later je app weer starten op zoek naar de volgende ideale vrouw. Heb er veel over na zitten denken en dit voelde daarom niet goed. Ik ben denk ik voor mezelf beter af met een toevallige ontmoeting in een museum of zo, of tijdens het hardlopen in de buurt of tijdens een wedstrijd. Wat spontaner. Voelde ook meteen alsof ik minder druk voelde en meer tijd om zelf leuke dingen te ondernemen en gelukkig te zijn. Lekker kort verhaal xFriendx :')
_O-

Dat spontaan ontmoeten is hier nog niet gelukt in de laatste 20 jaar, maar ach wie weet.... :')
pi_198436839
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik merkte het dat mij ongelukkig maakte. Niet zozeer door geen matches maar door de manier hoe het werkt. Dat betalen om meer te kunnen zien, automatisch m'n filters uitbreiden (dat deed tinder zelf) als de bak met mijn instellingen leeg was (bijvoorbeeld de afstand vergroten). Alles om mij maar door te laten swipen. Dames die alles hebben, alles is geweldig maar ook leken ze allemaal hetzelfde. Had je een date en werd het niets kon je bij wijze van 10 seconden later je app weer starten op zoek naar de volgende ideale vrouw. Heb er veel over na zitten denken en dit voelde daarom niet goed. Ik ben denk ik voor mezelf beter af met een toevallige ontmoeting in een museum of zo, of tijdens het hardlopen in de buurt of tijdens een wedstrijd. Wat spontaner. Voelde ook meteen alsof ik minder druk voelde en meer tijd om zelf leuke dingen te ondernemen en gelukkig te zijn. Lekker kort verhaal xFriendx :')
Wanneer ik jullie lees krijg ik ook ongeveer die gedachte. Klinkt allemaal heel erg vermoeiend en vervelend, vooral voor degenen die er al lang zitten. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dates krijg irl wanneer ik dat wil. Wil niet pochen ofzo. Haha!

Denk dat ik zeer binnenkort in een relatie zit zelfs. Ook gewoon ontmoet op werk. Geen collega.
pi_198436912
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:23 schreef Amee het volgende:

[..]

Wanneer ik jullie lees krijg ik ook ongeveer die gedachte. Klinkt allemaal heel erg vermoeiend en vervelend, vooral voor degenen die er al lang zitten. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dates krijg irl wanneer ik dat wil. Wil niet pochen ofzo. Haha!

Denk dat ik zeer binnenkort in een relatie zit zelfs. Ook gewoon ontmoet op werk. Geen collega.
En onze date dan? :{
pi_198436954
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

En onze date dan? :{
:o
pi_198436986
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:29 schreef Amee het volgende:

[..]

:o
En ik me maar verheugen op die eerste zoen ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')