ok mooi want die tweede koop ik gewoon blind, die eerste heb ik wel dingen over gelezenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:02 schreef Summoner het volgende:
A Quick Fix en Svidd Neger? Cool, twee uitstekende releases met name de soundtrack.
Ze zijn beiden echt subliem!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:02 schreef Summoner het volgende:
A Quick Fix en Svidd Neger? Cool, twee uitstekende releases met name de soundtrack.
quote:Los Angeles was strange. BLOOD INSIDE, gold outside. Friggin' Frank Zappa's guitar player, Mike Keneally, ended up going mad over our record. We are proud to probably not use much of it
Echt geweldig! Ik had zelf Teachings in silence, die compilatie van de 2 ep's al, dus kende de nummers al, maar leek me gewoon heeeeel cool om toch die 2 ep's afzonderlijk te hebben! Toch beetje een rare itemquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:28 schreef surrealm het volgende:
zijn super, he? en ook de artwork. al is die eigenlijk niet eens zo speciaal... maar wel sfeervol.
en eigenlijk vind ik dat zinnetje op de zijkant zo mooi!
Het album wel, maar de dvd nog nietquote:Op zondag 18 juli 2004 02:50 schreef Summoner het volgende:
Cool Pietjuh. Heb je "Lyckantropen" nou eigenlijk al?
Wat ik me nu afvraag is uit hoeveel mensen Ulver nu eigenlijk op dit moment bestaatquote:Op maandag 19 juli 2004 14:16 schreef Summoner het volgende:
Staat wel een cool interview op met Ulver.
Woei! Bring on the album & soundtrack. En een collaboratie met Sunn O)))... nice. Nu moet ik die box wel kopen...quote:October and we're done with the film business for now. UNO has become a major success in Norway, with over 200 000 visitors the first month, and it just won a prize at the EuropaCinema festival in Italy. A commercial soundtrack has been released by Bonnier Amigo Music Norway. Forget it; we will push our own via Jester in due time.
We just have to release the BLOOD INSIDE. It is running cold and the brain is receiving it and interpreting and transmitting again and again and again. It is making us sick. A baroque thing, beyond all good taste.
FOR THE RECORD
NO ONE WILL UNDERSTAND
WHAT IT IS ALL ABOUT
THE DEAD NAME
BACKWARDS
AMEN
IT JUST HAPPENED
A LONG TIME AGO
33 YEARS
AGAIN AND AGAIN AND AGAIN
WHAT IS IT ALL ABOUT
IT IS A PROMISE
OF A LIFETIME
NEVER RECORDED
In between: A collaboration with our long time friend Stephen O'Malley and his SUNN O))) has taken place. The result is a 15 min. epic with Julian Cope speaking out of the dark. The piece is commisioned for a Swedish radio broadcast, and it will be on SUNN O)))'s bastard WHITE 4LP BOX scheduled for spring 2005.
We've also done a down-tempo STRANGE WAYS for the upcoming KISS tribute album GODS OF THUNDER. Released next year by VME in cooperation with the Norwegian Kiss Army, featuring among others TURBONEGRO and GLUECIFER. KISS is king.
Roll baroque.
[October 20 2004]
Welke van Bogus Blimp is dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:23 schreef Pietjuh het volgende:
nieuwe cd van Bogus Blimp
Rdtr, net deze maand uitgekomen op jester recordsquote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef mr_cucumber het volgende:
Welke van Bogus Blimp is dat?
Hij is wat coherenter dan cords.wires, minder zang en nummers lopen echt in elkaar overquote:Op donderdag 11 november 2004 13:56 schreef mr_cucumber het volgende:
Tof, eens op zoek gaan dan
Hoe is die in vergelijking met cords.wires? Als je die hebt tenminste
sinds wanneer koop jij weer cd's?quote:Op zondag 14 november 2004 12:05 schreef mr_cucumber het volgende:
Ah jammer, dat vind ik namelijk leuk aan cords.wires dat onsamenhangende vage gedoe en die halve soort hoorspellen.
Heb wat samples gehoord van de nieuwe en ik heb idd vrij weinig zang gehoord, zal vandeweek de stad eens ingaan om te kijken of ik hem kan vinden, is wel een cd die ik eerst wil horen voordat ik hem aanschaf
En Garm weer op zang! klinkt goed.quote:Op zondag 12 december 2004 03:55 schreef Summoner het volgende:
"Blood Inside" sample!
http://www.jester-records.com/mp3/ulver/blood
Ontzettend bombastisch!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |