abonnement Unibet Coolblue
pi_198947950
Comeback :7
  zaterdag 10 april 2021 @ 16:48:35 #177
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_198947956
firminogenot
pi_198947978
The beautiful game.
pi_198947980
_O- wat een kut uitvinding die var
pi_198947984
Kap toch met die hoerenVAR
  FOK!fotograaf zaterdag 10 april 2021 @ 16:52:08 #181
842 Zorro
Z
pi_198947998
Wat is dat voor een gelul om te kijken of de bal onderweg wordt aangeraakt? Op het moment van spelen is het - blijkbaar - buitenspel. Dan maakt het toch geen reet uit of die bal onderweg nog geraakt wordt?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198948012
Jurgen gaat weer een lekker interview geven na afloop
pi_198948032
VAR :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198948036
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:52 schreef Zorro het volgende:
Wat is dat voor een gelul om te kijken of de bal onderweg wordt aangeraakt? Op het moment van spelen is het - blijkbaar - buitenspel. Dan maakt het toch geen reet uit of die bal onderweg nog geraakt wordt?
Dan is het officieel een pass van de tegenstander geweest en dus per definitie geen buitenspel.
Als je "een beetje aanraken" niet gaat meetellen dan wordt het interpretatiewerk en krijg je nog meer discussie.
  zaterdag 10 april 2021 @ 16:55:33 #185
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_198948058
Als aanvaller ben je zo ontzettend in het nadeel, op één lijn spelen kan gewoon niet meer.
  FOK!fotograaf zaterdag 10 april 2021 @ 17:01:38 #186
842 Zorro
Z
pi_198948133
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:54 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

Dan is het officieel een pass van de tegenstander geweest en dus per definitie geen buitenspel.
Als je "een beetje aanraken" niet gaat meetellen dan wordt het interpretatiewerk en krijg je nog meer discussie.
Slaat nergens op (de regel, niet je uitleg). Als de bal wordt gespeeld is het al buitenspel. Van de tegenstander gold altijd alleen als je buitenspel staat en de pass van de tegenstander komt. Maar hij stond al buitenspel bij de pass van zijn teamgenoot. En ik geloof dat het inderdaad zo werkt tegenwoordig, maar ik weet 100% zeker dat dat weer zo'n nieuwerwetse onnodig moeilijk makende regel is en niet iets wat altijd al zo was. Volkomen onredelijke regel ook.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198948394
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:01 schreef Zorro het volgende:

[..]

Slaat nergens op (de regel, niet je uitleg). Als de bal wordt gespeeld is het al buitenspel. Van de tegenstander gold altijd alleen als je buitenspel staat en de pass van de tegenstander komt. Maar hij stond al buitenspel bij de pass van zijn teamgenoot. En ik geloof dat het inderdaad zo werkt tegenwoordig, maar ik weet 100% zeker dat dat weer zo'n nieuwerwetse onnodig moeilijk makende regel is en niet iets wat altijd al zo was. Volkomen onredelijke regel ook.
Klopt, maar stel zou zo'n verdediger had de pass willen onderscheppen door hem met een tikkie terug naar zo'n eigen keeper te spelen en dat lukt nog ook, maar de aanvaller komt er nog net tussen en omspeelt de keeper en scoort. Dan telt ie wel, omdat het een duidelijke pass van de verdediger af was ondanks dat de aanvaller alsnog buitenspel stond op het moment van de pass van de Liverpool speler.
En ja, hier lijkt het duidelijk. Maar stel nou dat die verdediger hem naar de keeper wil terugleggen maar slechts gedeeltelijk raakt en dus schampt, en daardoor Salah kan overnemen en schieten. Dan is het opeens niet zo duidelijk meer dat hij terug op de keeper wou passen.
Lang verhaal kort: je kan de intentie van de verdediger niet weten, dus maar beter dat alles aanraken geen buitenspel voor de aanvaller is. Een beetje duidelijkheid is wel eens fijn in het voetbal.

[ Bericht 7% gewijzigd door ThijsTH op 10-04-2021 17:33:57 ]
pi_198948769
Jaaaaaa
pi_198948771
Lekker schot van Alexander Arnold
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 10 april 2021 @ 17:53:14 #190
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_198948787
eindelijk
  FOK!fotograaf zaterdag 10 april 2021 @ 17:55:28 #191
842 Zorro
Z
pi_198948820
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:24 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

Klopt, maar stel zou zo'n verdediger had de pass willen onderscheppen door hem met een tikkie terug naar zo'n eigen keeper te spelen en dat lukt nog ook, maar de aanvaller komt er nog net tussen en omspeelt de keeper en scoort. Dan telt ie wel, omdat het een duidelijke pass van de verdediger af was ondanks dat de aanvaller alsnog buitenspel stond op het moment van de pass van de Liverpool speler.
En ja, hier lijkt het duidelijk. Maar stel nou dat die verdediger hem naar de keeper wil terugleggen maar slechts gedeeltelijk raakt en dus schampt, en daardoor Salah kan overnemen en schieten. Dan is het opeens niet zo duidelijk meer dat hij terug op de keeper wou passen.
Lang verhaal kort: je kan de intentie van de verdediger niet weten, dus maar beter dat alles aanraken geen buitenspel voor de aanvaller is. Een beetje duidelijkheid is wel eens fijn in het voetbal.
Dat is het hem nou juist, dan vind ik het nog steeds een pass van een teamgenoot die toevallig van richting wordt veranderd door de tegenstander. Als ie op het moment van de pass van zijn teamgenoot geen buitenspel stond, en op het moment van raken van de tegenstander inmiddels wel in die positie, danvind ik het verhaal opgaan. Niet in de situatie zoals in deze wedstrijd. En zo was het voorheen ook. Maar dit zal wel duidelijker zijn :?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198949200
Altijd maar die minuut stilte, heeft ook geen waarde meer.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198949242
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:55 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dat is het hem nou juist, dan vind ik het nog steeds een pass van een teamgenoot die toevallig van richting wordt veranderd door de tegenstander. Als ie op het moment van de pass van zijn teamgenoot geen buitenspel stond, en op het moment van raken van de tegenstander inmiddels wel in die positie, danvind ik het verhaal opgaan. Niet in de situatie zoals in deze wedstrijd. En zo was het voorheen ook. Maar dit zal wel duidelijker zijn :?
En wat als de verdediger de pass onderschept en met 1 beweging op z'n eigen keeper terugpasst, maar de pass is te kort en Salah kan er tussen komen en scoren? Dan is het geen toeval en geen buitenspel?
Maar als de verdediger die pass terug naar de keeper verkeerd raakt en slechts schampt dan is het wel buitenspel? Het is allemaal te interpretatief.
pi_198949345
Telraam gepakt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198949549
Ben ik de enige die John van Vliet echt een enorme kneus vindt?
Wat heeft hij een irritante stem en een achterlijke uitspraak. Hij zegt steeds ai-nul in plaats van een-nul :r
pi_198949577
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:01 schreef ThijsTH het volgende:
Ben ik de enige die John van Vliet echt een enorme kneus vindt?
Wat heeft hij een irritante stem en een achterlijke uitspraak. Hij zegt steeds ai-nul in plaats van een-nul :r
Nee hoor
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_198949781
Jack begint ook echt af te takelen....snap wel dat ze niet met hem door willen.
Loopt constant te snotteren en binnenmonds te boeren, en zegt zo vaak "ehhhh"
  zaterdag 10 april 2021 @ 20:06:01 #198
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_198950294
klaar
  FOK!fotograaf zaterdag 10 april 2021 @ 21:34:42 #199
842 Zorro
Z
pi_198951625
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:32 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

En wat als de verdediger de pass onderschept en met 1 beweging op z'n eigen keeper terugpasst, maar de pass is te kort en Salah kan er tussen komen en scoren? Dan is het geen toeval en geen buitenspel?
Maar als de verdediger die pass terug naar de keeper verkeerd raakt en slechts schampt dan is het wel buitenspel? Het is allemaal te interpretatief.
Dat ligt eraan of Salah buitenspel stond op het moment dat zijn medespeler hem aanspeelt. Zo ja: buitenspel. Zo niet: Geen buitenspel.
Wat ik dus bedoel:
Als een speler de bal ontvangt terwijl hij op het moment dat een medespeler naar hem speelt in buitenspelpositie stond is het buitenspel. Maakt niet uit wat er dan onderweg met die bal gebeurt.

Maar ik snap wel waarom het nu zo is zoals het is, want ik zeg: naar hem. Je moet dan bepalen of die speler bewust werd aangespeeld. Vandaag was dat duidelijk, maar hij kan ook zodanig van richting worden veranderd dat het zo kan zijn dat een andere speler de bal krijgt dan degene waar hij voor bedoeld was. En dan wordt het een kwestie van interpretatie.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198962171
Lingardinho; wie anders dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')